Maar zelfs met drank...quote:
Ook zonder kinderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Thuis overigens ook geen overbodige luxe.
Samen milf'jes scoren is een prima vader-zoon momentje. Kan schoonmama de kleine in de gaten houden.quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneels ouders vinden die krijspaleizen volgens mij leuk. Dus hij heeft geluk.
Gewoon even googlen op "Vreselijke kindernamen".quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank voor de naam inspiratie *noteert*
Of een vlammenwerper.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Krijspaleizen moet je omarmen, maar dan wel met noise cancelling headphones erbij.
Is 3 niet iemand die een beroerte had?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon even googlen op "Vreselijke kindernamen".![]()
1. Toefail (jongen)
2. Qut (meisje)
3. Ghëarmiangelijanno (jongen)
4. Goudberg (jongen)
5. Hoi (meisje)
Zo'n geval waarbij denje hoopt dat ze bij de burgerlijke stand denken van fuck dat en gewoon Jan invullen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is 3 niet iemand die een beroerte had?
Of "even met mijn hoofd op het toetsenbord slaan en dan klopt het wel ongeveer"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n geval waarbij denje hoopt dat ze bij de burgerlijke stand denken van fuck dat en gewoon Jan invullen.
Dit klopt wel jaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit ja. Vroeger had ik die michaeljacksonpopcorn.gif of disgonbegood.gif. standaard klaarstaan
"Hoi"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon even googlen op "Vreselijke kindernamen".![]()
1. Toefail (jongen)
2. Qut (meisje)
3. Ghëarmiangelijanno (jongen)
4. Goudberg (jongen)
5. Hoi (meisje)
Anno 2023 nog verbaasd zijn door een Chinese naam.quote:
Nou zeg, wat zuur.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anno 2023 nog verbaasd zijn door een Chinese naam.Onder welke steen hebben jij en Q. geleefd?
Onder Boomer Humor. Fight mequote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anno 2023 nog verbaasd zijn door een Chinese naam.Onder welke steen hebben jij en Q. geleefd?
Dat is Foe Yong Hai.quote:
Zal ik je mee uit eten nemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |