En dat terwijl hij zijn overheidschip al in z'n arm heeft zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
CORONA BESTAAT NIET. JE HEBT GEWOON GRIEP!!!!!
Je was okay, soort van.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
Hoor er eindelijk bij, eindelijk ook COVID!
Te weinig vogels drones in de buurt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl hij zijn overheidschip al in z'n arm heeft zitten
Die zijn door Rutte en z'n roverheid allemaal naar Oekraīne gestuurd natuurlijk. Thanks, Obama.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te weinig vogels drones in de buurt waarschijnlijk.
Blijkbaar hebben ze die dus geactiveerd om 'm onder de duim te houden. Is ie waarschijnlijk weer losgegaan op social media en zijn corrigerende maatregelen ingezet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:55 schreef Barbusse het volgende:
En dat terwijl hij zijn overheidschip al in z'n arm heeft zitten
Geen test = geen virusquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
2022 belde, ze willen hun Coronabesmetting terug.
Je was okay, relatiefquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
Terecht wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze die dus geactiveerd om 'm onder de duim te houden. Is ie waarschijnlijk weer losgegaan op social media en zijn corrigerende maatregelen ingezet.
Hij heeft er drie toch? Welke?quote:
Ieuwwwwquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het meest schokkende vind ik misschien toch wel dat Q. blijkbaar iets sociaals heeft gedaan. Met andere mensen.
Normaal gesproken zou je dat hier een ban opleveren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het meest schokkende vind ik misschien toch wel dat Q. blijkbaar iets sociaals heeft gedaan. Met andere mensen.
Of dat 'ie gewoon kinderen blijkt te hebben die Covid hebben opgelopen op de opvang en hem hebben besmet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Samzz en vinnie en sting hebben ons toch aan ons lot overgelatenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je dat hier een ban opleveren.
Nog ergerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat 'ie gewoon kinderen blijkt te hebben die Covid hebben opgelopen op de opvang en hem hebben besmet.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Samzz en vinnie en sting hebben ons toch aan ons lot overgelaten
Ik woon samen. Daar ging het mis.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan klopt haar stelling dat je iets sociaals hebt gedaan. Vieze verrader.quote:
Echt he? Gegen die Mauer met 'mquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan klopt haar stelling dat je iets sociaals hebt gedaan. Vieze verrader.
Ja, en die kinderen zijn dus ook nog niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan klopt haar stelling dat je iets sociaals hebt gedaan. Vieze verrader.
Je hebt het lang volgehouden. Knap hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
Jij al aan de beurt geweest?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het lang volgehouden. Knap hoor.
Wat heb je met mij in m'n slaap gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ik het van de week ook heb
Ga volgende week donderdag op vakantie dus hopelijk net voor die tijd weer beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van de zomer, toen ik met vakantie zou gaan. Echt fijn was dat.
Doe vooral heeeeeel rustig aan. Ik was niet zozeer ziek maar ben echt nog lang moe geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga volgende week donderdag op vakantie dus hopelijk net voor die tijd weer beter.
Rustig aan doen kan ik heel goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe vooral heeeeeel rustig aan. Ik was niet zozeer ziek maar ben echt nog lang moe geweest.
Sorry.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik rij Utrecht binnen met de trein naar er is niemand meer om naar te zwaaien.
Elke week wel een keertjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry.Maar je kan in je woonplaats wel naar Sting en Yvie zwaaien.
Er is een reden dat ik nooit meer met de trein ga. Of buiten kom.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft het nu ook voor het eerst. M'n moeder voor de tweede keer. De hartpatiënt die beide keren na drie dagen weer beter is.
Zit nu in de trein tussen het gerochel.
De komende maanden kun je goed losgaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik nooit meer met de trein ga. Of buiten kom.
Naah, je hebt een week of 3 immuniteit. Voor dezelfde variant. Er gaan nu een stuk of 5 varianten rond.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De komende maanden kun je goed losgaan.
Hij heeft iemand van zijn vaste flexplek gejaagd waarna die persoon op hem heeft gehoest.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft iemand van zijn vaste flexplek gejaagd waarna die persoon op hem heeft gehoest.
Ze moeten van mn vaste flexplek afblijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft iemand van zijn vaste flexplek gejaagd waarna die persoon op hem heeft gehoest.
Drie weken dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, je hebt een week of 3 immuniteit. Voor dezelfde variant. Er gaan nu een stuk of 5 varianten rond.
Hopen dat er geen sneeuwstorm is, of storing of staking.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:14 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in lange tijd weer eens met de trein. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |