Volgens mij was het toen een stukje warmer.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:05 schreef rinardo het volgende:
Mike de huismeester die zich niet aan de regels had gehouden die hij gemaakt had.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
is echt niet nodig, ze hebben een legerslaapzak, die gaan tot min 20, ze hebben hun eigen dekbed, dan kan hun badjas er nog overheen , en ze kunnen kleding aan doenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:05 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Moest team roze eens hoffelijk zijn en zijn/haar deken afstaan aan team groen
Daar lopen ze een week achter op de TV uitzending met de streams, hier 2/3 dagen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:12 schreef spapaars het volgende:
Dus de spelletjes bewaren ze nog steeds voor de uitzending, terwijl we de uitslag toch meteen weten.
Doen ze het in die loods toch beter.
Dit jaar zelfs vaak maar 1 dag. Ze zitten er beter op dan vorig jaar.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar lopen ze een week achter op de TV uitzending met de streams, hier 2/3 dagen.
Streams zijn beiden live, en daar gaat het om.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar lopen ze een week achter op de TV uitzending met de streams, hier 2/3 dagen.
Kijkt wel prettiger.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dit jaar zelfs vaak maar 1 dag. Ze zitten er beter op dan vorig jaar.
is het zeker?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, de buiten game area moeten ze slapen.
Ze hebben dikke slaapzakken en mogen hun dekens en kussens meenemen. Zal dus wel meevallen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:20 schreef mario390 het volgende:
dann riskiert febo dat de bw
ziek werden![]()
slaapzakken die tot min 20 graden gaanquote:Op zondag 22 januari 2023 17:23 schreef mario390 het volgende:
de idiot van febo lopt te
lachen ik hoor hem toch![]()
Als ze 12 minuten onder een ijskoude douche staan grijpt BB ook niet in.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:20 schreef mario390 het volgende:
dann riskiert febo dat de bw
ziek werden![]()
febowerkers zijn betalt dat ze mogen binnenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze 12 minuten onder een ijskoude douche staan grijpt BB ook niet in.![]()
Morgen werkendag hier. Misschien rond 5u eens komen piepen op de livestreamquote:Op zondag 22 januari 2023 17:27 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik verheug me nu al op die nachtstream vandaag:)
dat is niet zeker,tot nu isquote:Op zondag 22 januari 2023 17:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Misschien het toilet in de voorraadkamer.
Nou dat dus! Hij gaat me steeds meer tegen staan!quote:Op zondag 22 januari 2023 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Staat op instagram van Rob dat hij leven in de brouwerij brengt in het huis.
Nou hij klaagt en roddelt alleen maar. Het is een ouwe zeur
En terecht, ze maken het er wel naar. TeamRobquote:Op zondag 22 januari 2023 17:43 schreef Ireth het volgende:
Wat is Rob toch eigenlijk een sjacherijnige ouwe zeikerd... het boeit hem allemaal niets, maar ondertussen wel over iedereen roddelen en negatief ouwehoeren....
Ja maar dit is brol van ons belgisch leger. Niks strak dus.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
De stretchers waar ik op heb gelegen bij defensie hebben wel degelijk een staaf aan beide zijden om de boel strak te trekken, in tegenstelling tot wat Bart hier verkondigt. Maar ik heb die stretchers van BB nog niet zo goed bestudeerd
valt nu toch wel mee, sinds de nominaties is het lekker rustig daar in huis met af en toe een uitschieter.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, ze maken het er wel naar. TeamRob
generatiekloofjequote:Op zondag 22 januari 2023 17:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
whahahahaha, de drie oudjes roddelen over de jeugd![]()
geweldig toch, ze begrijpen er niets van...
Jason bedoelde Dat is sick dat is cool maar dat begreep Rob niet maar iets wat hij niet begrijpt hoeft hij niet af te krakenquote:
Oh, jij hebt er ook op gelegen?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja maar dit is brol van ons belgisch leger. Niks strak dus.
Op die belgische brol wel tijdens mijn dienst bij defensie (ABL).quote:Op zondag 22 januari 2023 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, jij hebt er ook op gelegen?
Nooit begrepen dat die zakken een hersluitbare verpakking zijn... alsof je wat over houdt....quote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat die zakken een hersluitbare verpakking zijn... alsof je wat over houdt....
Begrijp haar volledig !!!quote:Op zondag 22 januari 2023 17:55 schreef Ireth het volgende:
Charlotte krijgt bijna een culinair orgasme
quote:Op zondag 22 januari 2023 17:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat die zakken een hersluitbare verpakking zijn... alsof je wat over houdt....
dat is ook super lekkerquote:Op zondag 22 januari 2023 17:56 schreef Jockari het volgende:
Cha lust erg graag melkchocolade van Cote d' Or met banaan.
Nu is zij mijn gelijke !!!
Ze had nog 3 dagen moeten janken in een hoekje van de bank? Natuurlijk is ze blij en uitgelaten!quote:Op zondag 22 januari 2023 17:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
valt me tegen van Charlotte, nu ineens weer zo blij doen, nu je weet dat je populair bent na gisteravond
daarvoor zo van ''dit kan ik nooit winnen van Danny en Chelsea''
wat een fake mens
oh boo hoo, je bent genomineerd, dan zou ik persoonlijk niet gaan janken lol lol lolquote:Op zondag 22 januari 2023 17:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze had nog 3 dagen moeten janken in een hoekje van de bank? Natuurlijk is ze blij en uitgelaten!
Dus jij zou niet gaan janken maar zij mag nu niet blij doen???quote:Op zondag 22 januari 2023 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oh boo hoo, je bent genomineerd, dan zou ik persoonlijk niet gaan janken lol lol lol
Qeeun of Nomination.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte is de Nawel van dit jaar, yup ik heb het gezegd, de nieuwe queen of nominations
waarom gaa je niet binnen, je bent tochquote:Op zondag 22 januari 2023 18:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
komende week genomineerden gaan zijn: Charlotte, Michelangelo, Jason
wie? en chiara is bij me in de keukenquote:Op zondag 22 januari 2023 18:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
komende week genomineerden gaan zijn: Charlotte, Michelangelo, Jason
Open heeft dacht ik in de vorige cos een foto gestaanquote:Op zondag 22 januari 2023 18:06 schreef rinardo het volgende:
is die gamearea nou open of dicht van boven? iemand foto?
Dat is ook niet zo moeilijk, wat een luie trut was dat zegquote:Op zondag 22 januari 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Vind Charlotte alleen sympathieker dan Nawel.
Ik vind haar leuker en grappiger zonder Chelsea ....quote:Op zondag 22 januari 2023 17:55 schreef Ireth het volgende:
Charlotte krijgt bijna een culinair orgasme
Hier is het niet echt duidelijk :quote:Op zondag 22 januari 2023 18:06 schreef rinardo het volgende:
is die gamearea nou open of dicht van boven? iemand foto?
Dat is niet zo moeilijk tochquote:Op zondag 22 januari 2023 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Vind Charlotte alleen sympathieker dan Nawel.
_knip_quote:Op zondag 22 januari 2023 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
met die botox kop zeker
maar ja dat heb je als je in L.A werkt, dan wordt je aangestoken door het Kardashian-virus
quote:Op zondag 22 januari 2023 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
welke klap, oompa loompatje weg, mooi toch
Hoelaat komt ze?quote:Op zondag 22 januari 2023 18:20 schreef odie22 het volgende:
ik ben nog even de klap van gisteravond aan het verwerken, maar ik denk het wel goed komt met de komst van Jacqueline
nee waar kwam dat shot vandaan ?quote:Op zondag 22 januari 2023 18:22 schreef engine het volgende:
En die ene gozert die vanmorgen even te zien was is er ook nog steeds niet
Die komt als eerste. Ze gaan ze rustig brengen.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:22 schreef engine het volgende:
En die ene gozert die vanmorgen even te zien was is er ook nog steeds niet
Was schijnbaar een paar seconden op stream. Heb het moment zelf niet gezien maar zag de gifjes in de COS.quote:
ja die zag ik ook, ik keek nog ff iets terug op de stream, maar kwam hem niet tegenquote:Op zondag 22 januari 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Was schijnbaar een paar seconden op stream. Heb het moment zelf niet gezien maar zag de gifjes in de COS.
-knip- @Mario390 hou eens op persoonlijk te zijn. `hou het bij commentaar op de streamsquote:Op zondag 22 januari 2023 18:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
vorige week was echt genieten van dat vrolijkheid trio alle op de nominatiebank![]()
![]()
Blaaser exje en zijn twee marionetten
is mij niet opgevallen, heb wel het idee dat hij ilse negeertquote:Op zondag 22 januari 2023 18:23 schreef Lillfex het volgende:
Hebben jullie ook niet het idee dat Danny Charlotte probeert te negeren? Of zie ik dat alleen?
-knip- laat elkaar eens met rustquote:
ja dat dacht ik ook , maar ik bedoelde waar was hij of zij te zien, ik zag hem niet op de livestreamquote:Op zondag 22 januari 2023 18:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
lijkt op de whiteroom van vorig jaar
[ link | afbeelding ]
was tussen een SL door paar secondenquote:Op zondag 22 januari 2023 18:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook , maar ik bedoelde waar was hij of zij te zien, ik zag hem niet op de livestream
quote:Op zondag 22 januari 2023 18:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was tussen een SL door paar seconden
Was 2 seconden in beeld tijdens de streamlock. Foutje van de regie waarschijnlijk.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook , maar ik bedoelde waar was hij of zij te zien, ik zag hem niet op de livestream
Ze komen samen denk ik. Hij was aan het praten met die jacqueline waarschijnlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt als eerste. Ze gaan ze rustig brengen.
De keukenboer heeft ook een nacht buiten moeten bivakkeren als strafquote:Op zondag 22 januari 2023 18:26 schreef odie22 het volgende:
thomas lag buiten toen hij na een aantal weken terug kwam, volgens mij zag michel hem smorgens in de tuin liggen
was heel even in beeldquote:Op zondag 22 januari 2023 18:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja erg vermoeiend die manquote:Op zondag 22 januari 2023 18:21 schreef Ireth het volgende:
Zodra Rob begint te vertellen verlies ik de aandacht voor de streams...
Ze hebben denk ik nooit echt een band of een goed gesprek gehad. Ze hadden alleen een gemeenschappelijke vriendin in Chelsea. Danny zit achter Chiara aan; kijkt ook altijd waar ze is.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:23 schreef Lillfex het volgende:
Hebben jullie ook niet het idee dat Danny Charlotte probeert te negeren? Of zie ik dat alleen?
ja klopt, maar die zag ik al voorbij komen hierquote:Op zondag 22 januari 2023 18:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
De keukenboer heeft ook een nacht buiten moeten bivakkeren als straf
ligt chiara op de sofa? de zijn niet te zienquote:Op zondag 22 januari 2023 18:23 schreef engine het volgende:
[..]
Was schijnbaar een paar seconden op stream. Heb het moment zelf niet gezien maar zag de gifjes in de COS.
Tegen Ilse redt hij het wel.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
zodra Michelangelo genomineerd is, wordt hij ook geelimineerd denk ik, minste populaire bewoner dit jaar by far
maar zij kijkt niet waar hij isquote:Op zondag 22 januari 2023 18:32 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze hebben denk ik nooit echt een band of een goed gesprek gehad. Ze hadden alleen een gemeenschappelijke vriendin in Chelsea. Danny zit achter Chiara; kijkt ook altijd waar ze is.
Geen idee. Het wordt heel slecht in beeld gebracht met maar n stream.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ligt chiara op de sofa? de zijn niet te zien
kloptquote:Op zondag 22 januari 2023 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee. Het wordt heel slecht in beeld gebracht met maar n stream.
Ik had hem juist in de top 3 publiekslievelingquote:Op zondag 22 januari 2023 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
zodra Michelangelo genomineerd is, wordt hij ook geelimineerd denk ik, minste populaire bewoner dit jaar by far
Ik vind Cha wel meer aimabel dan Nawell.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
Charlotte is de Nawel van dit jaar, yup ik heb het gezegd, de nieuwe queen of nominations
Kuisvrouw van BB volgens mij. Komt zeker niet als finaliste tevoorschijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
doe mij maar Ilse, lekkere normale vrouw, lijkt ook wel iemand die zo bij dit forum kan
quote:Op zondag 22 januari 2023 18:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, want in belgi hebben we maar een stream.
In Nederland ook. Maar dan hebben we die ene stream wel twee keer.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, want in belgi hebben we maar een stream.
quote:Op zondag 22 januari 2023 19:00 schreef engine het volgende:
[..]
In Nederland ook. Maar dan hebben we die ene stream wel twee keer.
Had ze ook wel wat anders gegundquote:Op zondag 22 januari 2023 19:03 schreef Angelique61 het volgende:
Dat ze ook de ontbijtsmeersels niet veranderd hebben in 2 nieuwe produkten je wordt toch flauw van die pndakaas
Of chocopasta en smeerkaasquote:Op zondag 22 januari 2023 19:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had ze ook wel wat anders gegund
Speculoos en hagelslag oid
Daar valt echt niks zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:15 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Zal niet voor vandaag zijn zeker, Die nieuwe bewoners...
nou inderdaad hele dag brood en pindakaas, geef ze dan zeker nog iets van beleg erbij jaquote:Op zondag 22 januari 2023 19:03 schreef Angelique61 het volgende:
Dat ze ook de ontbijtsmeersels niet veranderd hebben in 2 nieuwe produkten je wordt toch flauw van die pndakaas
appelblauwzeegroen!quote:Op zondag 22 januari 2023 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou inderdaad hele dag brood en pindakaas, geef ze dan zeker nog iets van beleg erbij ja
ik vind dat groen ook niet echt mooi van die pakken had mooi zeeblauw genomen ofzo
Ja ik ookquote:
ja zoiets , tis nu al saaiquote:Op zondag 22 januari 2023 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Even een liedje zingen had wel leuk geweest nu.
Die wil gewoon niet buiten slapenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:50 schreef odie22 het volgende:
chacha voelt zich niet goed, nou lekker naar huis dan
ben je die paar seconden ook tegen gekomen dat Ian in beeld was ?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ook, maar tot 1600 uur staat online ....
Die zit nog altijd ergens in een groene overal te wachtenquote:Op zondag 22 januari 2023 19:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
ben je die paar seconden ook tegen gekomen dat Ian in beeld was ?
die laten ze 48 uur zitten daarquote:Op zondag 22 januari 2023 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Die zit nog altijd ergens in een groene overal te wachten
Niet naar gezocht, maar zou in 1400-1500 uur moeten staan, veel succes ....quote:Op zondag 22 januari 2023 19:53 schreef rinardo het volgende:
ben je die paar seconden ook tegen gekomen dat Ian in beeld was ?
quote:Op zondag 22 januari 2023 19:54 schreef odie22 het volgende:
mmmm, simpel een bericht wijzigen op een forum
Je hebt ook nog een Vlaamse versie ervan.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
ze zingen hem echt verkeerd hoor haha, ahhh wil gelijk op vakantie haha![]()
nou die ken ik niet maar dit is het orgineel hahaquote:Op zondag 22 januari 2023 20:03 schreef bpi het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een Vlaamse versie ervan.
Genieten, zeker als ze met rob op de bank zitquote:Op zondag 22 januari 2023 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Die ilse klaagt ook veel daar. En best negatief
Ouwe zeurneus.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
rob loopt maar te klagen over jason waarom nu weer
Jason zei iets, ik kon niet verstaan wat preciesquote:Op zondag 22 januari 2023 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
rob loopt maar te klagen over jason waarom nu weer
nodig der hier even uit hahaquote:
Ja ik vind het ook een leuke gozer.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
jason krijgt 100% mijn stem om te blijven!
moet die even van de bank afkomen en zelf even wat gaan doen, zodat die minder tijd heeft om op andere te lettenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
rob die zich meer en meer irriteert aan sommige bewoners
Zou zo leuk zijnquote:
Voor Odiequote:Op zondag 22 januari 2023 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
owjawel leuk chelsea erbij, gezellig
Als hij iets stoms zegt, heerlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik net begrijp.hweft Jason iets gezegd ik vermoed tehen chiara wat niet goed is gevallen. Maar chayron zegt dat Jason het volwassen heeft opgepakt want die had ook kunnen ontploffen..en dat er tegen michelangelo niet zo gereageert wordt als die iets zegt of zo.
Die moet betalen voor elk woord dat ze zegt geloof ik.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:20 schreef Monique___ het volgende:
Ilse is denk ik echt ingehuurd als poetshulp daar geeft nu weer tips over de vlek in de kookplaat
Jammer gemistquote:Op zondag 22 januari 2023 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik net begrijp.hweft Jason iets gezegd ik vermoed tehen chiara wat niet goed is gevallen. Maar chayron zegt dat Jason het volwassen heeft opgepakt want die had ook kunnen ontploffen..en dat er tegen michelangelo niet zo gereageert wordt als die iets zegt of zo.
Ik meen te begrijpen dat jason een aantal scenario's heeft geschetst (meen dat hij zoiets zei) maar dat het negatieve dingen waren, in de zin van doemdenken ?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ik irriteer me aan hem maar ik begrijp ook dat hij er niets aan kan doen Hij is zoals die is en ja Rob moet ook niet zeikenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
jason krijgt 100% mijn stem om te blijven!
Hij, daar bedoelen ze Jason mee?quote:Op zondag 22 januari 2023 20:25 schreef Monique___ het volgende:
lindsy tegen chay; hij fokte me even op. chay zegt hij haalt soms het slechtste in me naar boven. chay zegt weer; let op hoe je over komt op tv.. (hij is daar heeeel veel mee bezig valt me altijd op )
hij zegt let op dat hij niet als slachtoffer overkomt op tv he.
gister was er blijkbaar ook iets en is chay maar even weggelopen.
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hij, daar bedoelen ze Jason mee?
ik zie op twitter een filmpje staan van chay, michela , chiara , danny, charlotte.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:27 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hij, daar bedoelen ze Jason mee?
filmpje:quote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie op twitter een filmpje staan van chay, michela , chiara , danny, charlotte.
chay neemt het voor jason op, dat hij zo is, jonge jonge is
chiara zegt door hoe jason praat, danny zegt: dominante toon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zekerquote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Die is heel berekend en echt een nerd
Ook maar ook van chayron die zegt dit dus tegen de groep (twitter filmpje) en tegen lindsy is hij bezig dat ze moet opletten hoe ze overkomt bij de kijker..quote:Op zondag 22 januari 2023 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
ik walg steeds een beetje meer van chiara
quote:Op zondag 22 januari 2023 20:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie op twitter een filmpje staan van chay, michela , chiara , danny, charlotte.
chay neemt het voor jason op, dat hij zo is, jonge jonge is
chiara zegt door hoe jason praat, danny zegt: dominante toon
filmpje:Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chayron: Omdat hij niet goed in de groep ligt, we moeten allemaal op een lijn blijven, die jongen is pas 21 jaar, we moeten met respect met elkaar omgaan.
Chiara: Hoe hij het zegt is anders,
Tegen Lindsey
Chayron: Ik vind het vervelend, zeg net ook tegen Danny, hij triggert, dat hij het slachtoffertje is, maar ze kunnen je op het beeld verkeerd neerzitten.
edit: zal wel niet kloppenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het idee dat jason nu een rekensom moest doen? en het antwoord aan ilse moest geven?
Ja zoiets. Zou kunnen.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het idee dat jason nu een rekensom moest doen? en het antwoord aan ilse moest geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |