Volgens mij was het toen een stukje warmer.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:05 schreef rinardo het volgende:
Mike de huismeester die zich niet aan de regels had gehouden die hij gemaakt had.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
is echt niet nodig, ze hebben een legerslaapzak, die gaan tot min 20, ze hebben hun eigen dekbed, dan kan hun badjas er nog overheen , en ze kunnen kleding aan doenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:05 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Moest team roze eens hoffelijk zijn en zijn/haar deken afstaan aan team groen
Daar lopen ze een week achter op de TV uitzending met de streams, hier 2/3 dagen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:12 schreef spapaars het volgende:
Dus de spelletjes bewaren ze nog steeds voor de uitzending, terwijl we de uitslag toch meteen weten.
Doen ze het in die loods toch beter.
Dit jaar zelfs vaak maar 1 dag. Ze zitten er beter op dan vorig jaar.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar lopen ze een week achter op de TV uitzending met de streams, hier 2/3 dagen.
Streams zijn beiden live, en daar gaat het om.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar lopen ze een week achter op de TV uitzending met de streams, hier 2/3 dagen.
Kijkt wel prettiger.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:14 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dit jaar zelfs vaak maar 1 dag. Ze zitten er beter op dan vorig jaar.
is het zeker?quote:Op zondag 22 januari 2023 17:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Nee, de buiten game area moeten ze slapen.
Ze hebben dikke slaapzakken en mogen hun dekens en kussens meenemen. Zal dus wel meevallen.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:20 schreef mario390 het volgende:
dann riskiert febo dat de bw
ziek werden![]()
slaapzakken die tot min 20 graden gaanquote:Op zondag 22 januari 2023 17:23 schreef mario390 het volgende:
de idiot van febo lopt te
lachen ik hoor hem toch![]()
Als ze 12 minuten onder een ijskoude douche staan grijpt BB ook niet in.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:20 schreef mario390 het volgende:
dann riskiert febo dat de bw
ziek werden![]()
febowerkers zijn betalt dat ze mogen binnenquote:Op zondag 22 januari 2023 17:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze 12 minuten onder een ijskoude douche staan grijpt BB ook niet in.![]()
Morgen werkendag hier. Misschien rond 5u eens komen piepen op de livestreamquote:Op zondag 22 januari 2023 17:27 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik verheug me nu al op die nachtstream vandaag:)
dat is niet zeker,tot nu isquote:Op zondag 22 januari 2023 17:34 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Misschien het toilet in de voorraadkamer.
Nou dat dus! Hij gaat me steeds meer tegen staan!quote:Op zondag 22 januari 2023 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Staat op instagram van Rob dat hij leven in de brouwerij brengt in het huis.
Nou hij klaagt en roddelt alleen maar. Het is een ouwe zeur
En terecht, ze maken het er wel naar. TeamRobquote:Op zondag 22 januari 2023 17:43 schreef Ireth het volgende:
Wat is Rob toch eigenlijk een sjacherijnige ouwe zeikerd... het boeit hem allemaal niets, maar ondertussen wel over iedereen roddelen en negatief ouwehoeren....
Ja maar dit is brol van ons belgisch leger. Niks strak dus.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
De stretchers waar ik op heb gelegen bij defensie hebben wel degelijk een staaf aan beide zijden om de boel strak te trekken, in tegenstelling tot wat Bart hier verkondigt. Maar ik heb die stretchers van BB nog niet zo goed bestudeerd
valt nu toch wel mee, sinds de nominaties is het lekker rustig daar in huis met af en toe een uitschieter.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, ze maken het er wel naar. TeamRob
generatiekloofjequote:Op zondag 22 januari 2023 17:46 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
whahahahaha, de drie oudjes roddelen over de jeugd![]()
geweldig toch, ze begrijpen er niets van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |