Een opdracht/mededeling van BB van afgelopen nacht, volgens mij gewoon voor iedereen?quote:Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft Bart een geheime opdracht met die bedden opmaken? of heet dit militaire precisie ?
Opdracht van BB: hij is deze week extra strengquote:Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft Bart een geheime opdracht met die bedden opmaken? of heet dit militaire precisie ? Of heb ik iets gemist?
oke thanksquote:Op zondag 22 januari 2023 08:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Opdracht van BB: hij is deze week extra streng
ben jij tevreden over hoe de bedden zijn opgemaaktquote:Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft Bart een geheime opdracht met die bedden opmaken? of heet dit militaire precisie ? Of heb ik iets gemist?
vannacht na een korte SLquote:Op zondag 22 januari 2023 09:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ben jij tevreden over hoe de bedden zijn opgemaakt
ik verwacht van jou dat alle kamers altijd netjes zijn
dit is geen geheime opdracht, dit is een bevel
in battleweek zal ik strenger zijn dan anders
want vergeet niet, mijn huis, mijn regels
aldus big brother
Dat hebben we wel vaker gehoordquote:Op zondag 22 januari 2023 08:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Opdracht van BB: hij is deze week extra streng
Precies en als ze een paar leuke beelden hebben is er verder niks meer te doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:11 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat hebben we wel vaker gehoord
'n beetjequote:Op zondag 22 januari 2023 09:36 schreef Donna1000 het volgende:
Rob is een klein beetje een ouwe zeur aan t worden
die heeft kniepijn hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 09:36 schreef Donna1000 het volgende:
Rob is een klein beetje een ouwe zeur aan t worden
Dat soort dingen weten wij ook niet Marioquote:
Ja gebeurd wel vaker, het waarom kunnen we niet weten.quote:
Goemorgen mopquote:Op zondag 22 januari 2023 09:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mogge Frits,ouwe zeikerd is het
Dat over die slaapkamer staat wel haaks op wat ze van de week zei, dat ze juist graag in die kamer wilde liggen omdat het daar rustiger was.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara tegen Danny dat op internet staat veel zonder tshirt. Danny zegt ik loop thuis ook zo ga me niet anders voordoen. Ook zegt ze dat er van week de gevraagd is of ze in die slaapkamer lekker ligt zei ze nee was niet mijn voorkeur.
Ze kan goed faken zei zequote:Op zondag 22 januari 2023 09:56 schreef ben34567 het volgende:
BB zal nieuwe romance verhaallijn pushen tussen Chiara en Danny. Hoop wel dat ze slim genoeg is niet voor die gast te vallen🤢
helemal nietquote:Op zondag 22 januari 2023 09:56 schreef ben34567 het volgende:
BB zal nieuwe romance verhaallijn pushen tussen Chiara en Danny. Hoop wel dat ze slim genoeg is niet voor die gast te vallen🤢
Liefde van z'n levenquote:Op zondag 22 januari 2023 10:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Danny ook, die heeft het ook 6 maand uitgehouden met Gaby Blaaser
Ja en valt me op dat ze haar dingen aanpast aan de persoon waar ze mee praatquote:Op zondag 22 januari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat over die slaapkamer staat wel haaks op wat ze van de week zei, dat ze juist graag in die kamer wilde liggen omdat het daar rustiger was.
klopt, ik zei na 1 dag al dat ze met alle winden meewaaitquote:Op zondag 22 januari 2023 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en valt me op dat ze haar dingen aanpast aan de persoon waar ze mee praat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |