Een opdracht/mededeling van BB van afgelopen nacht, volgens mij gewoon voor iedereen?quote:Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft Bart een geheime opdracht met die bedden opmaken? of heet dit militaire precisie ?
Opdracht van BB: hij is deze week extra strengquote:Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft Bart een geheime opdracht met die bedden opmaken? of heet dit militaire precisie ? Of heb ik iets gemist?
oke thanksquote:Op zondag 22 januari 2023 08:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Opdracht van BB: hij is deze week extra streng
ben jij tevreden over hoe de bedden zijn opgemaaktquote:Op zondag 22 januari 2023 08:58 schreef Donna1000 het volgende:
Heeft Bart een geheime opdracht met die bedden opmaken? of heet dit militaire precisie ? Of heb ik iets gemist?
vannacht na een korte SLquote:Op zondag 22 januari 2023 09:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ben jij tevreden over hoe de bedden zijn opgemaakt
ik verwacht van jou dat alle kamers altijd netjes zijn
dit is geen geheime opdracht, dit is een bevel
in battleweek zal ik strenger zijn dan anders
want vergeet niet, mijn huis, mijn regels
aldus big brother
Dat hebben we wel vaker gehoordquote:Op zondag 22 januari 2023 08:59 schreef Hunter het volgende:
[..]
Opdracht van BB: hij is deze week extra streng
Precies en als ze een paar leuke beelden hebben is er verder niks meer te doen.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:11 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Dat hebben we wel vaker gehoord
'n beetjequote:Op zondag 22 januari 2023 09:36 schreef Donna1000 het volgende:
Rob is een klein beetje een ouwe zeur aan t worden
die heeft kniepijn hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 09:36 schreef Donna1000 het volgende:
Rob is een klein beetje een ouwe zeur aan t worden
Dat soort dingen weten wij ook niet Marioquote:
Ja gebeurd wel vaker, het waarom kunnen we niet weten.quote:
Goemorgen mopquote:Op zondag 22 januari 2023 09:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mogge Frits,ouwe zeikerd is het
Dat over die slaapkamer staat wel haaks op wat ze van de week zei, dat ze juist graag in die kamer wilde liggen omdat het daar rustiger was.quote:Op zondag 22 januari 2023 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara tegen Danny dat op internet staat veel zonder tshirt. Danny zegt ik loop thuis ook zo ga me niet anders voordoen. Ook zegt ze dat er van week de gevraagd is of ze in die slaapkamer lekker ligt zei ze nee was niet mijn voorkeur.
Ze kan goed faken zei zequote:Op zondag 22 januari 2023 09:56 schreef ben34567 het volgende:
BB zal nieuwe romance verhaallijn pushen tussen Chiara en Danny. Hoop wel dat ze slim genoeg is niet voor die gast te vallen🤢
helemal nietquote:Op zondag 22 januari 2023 09:56 schreef ben34567 het volgende:
BB zal nieuwe romance verhaallijn pushen tussen Chiara en Danny. Hoop wel dat ze slim genoeg is niet voor die gast te vallen🤢
Liefde van z'n levenquote:Op zondag 22 januari 2023 10:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Danny ook, die heeft het ook 6 maand uitgehouden met Gaby Blaaser
Ja en valt me op dat ze haar dingen aanpast aan de persoon waar ze mee praatquote:Op zondag 22 januari 2023 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat over die slaapkamer staat wel haaks op wat ze van de week zei, dat ze juist graag in die kamer wilde liggen omdat het daar rustiger was.
klopt, ik zei na 1 dag al dat ze met alle winden meewaaitquote:Op zondag 22 januari 2023 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en valt me op dat ze haar dingen aanpast aan de persoon waar ze mee praat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 22 januari 2023 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Rob steeds.aan het zeuren geweest over chelsea haar zingen en en de laatste dagen hoor ik hem steeds meer
quote:Op zondag 22 januari 2023 10:30 schreef Donna1000 het volgende:
Danny staat te kloten met t koffiezetapp, dat ding is er geweest zegt hij, .Zegt Chayron: het waterresservoir is leeg
volgens mij nog niet bekendquote:Op zondag 22 januari 2023 10:41 schreef -river- het volgende:
Ik heb gemist aan wie shel haar coins heeft gedoneerd of is dat nog niet geweest?
Jawel, aan Charlottequote:
Aan Charlottequote:Op zondag 22 januari 2023 10:41 schreef -river- het volgende:
Ik heb gemist aan wie shel haar coins heeft gedoneerd of is dat nog niet geweest?
Zie streamverslagen.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:41 schreef -river- het volgende:
Staat wel een verslag bij de SVquote:Op zondag 22 januari 2023 10:49 schreef -river- het volgende:
Dank je wel, ik had dat ook wel verwacht het was immers daar binnen haar vriendin.
Echt smerig, deden ze vorig seizoen ook al.quote:Op zondag 22 januari 2023 10:56 schreef Krambo het volgende:
Die in olie doordrenkte gebakken boterhammen elke dag
Aan charlquote:Op zondag 22 januari 2023 10:41 schreef -river- het volgende:
Gelukkig gaat er nog geen kilo zout opquote:Op zondag 22 januari 2023 10:56 schreef Krambo het volgende:
Die in olie doordrenkte gebakken boterhammen elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 22 januari 2023 11:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even apart gemonteerd, kort fragment van stream 2 ......![]()
[ afbeelding ]
Vertrek van Chelsea - 21 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie beelden
Het begon zo rustig vanmorgenquote:Op zondag 22 januari 2023 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook zonder Chelsea hebben ze lawaai genoeg.
battleweekquote:Op zondag 22 januari 2023 11:39 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Is er al bekend wat de bedoeling is van die roze en groene pakken
erder zei zij stinken , om dat zij bedoeltquote:Op zondag 22 januari 2023 11:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
sminken. Vlaams voor make-up
Volgens mij zei ze omdat ze de hele week in een en dezelfde overall moeten rondlopen...quote:Op zondag 22 januari 2023 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder zei zij stinken , om dat zij bedoelt
niet douchen in de battleweek
Nah vind dat niet specifiek zeuren. Met allergieën moet gewoon rekening gehouden worden...quote:Op zondag 22 januari 2023 12:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen lactose vrije kwark geleverd
Charlotte zeurt er direct over
yep had ik gelijkquote:Op zondag 22 januari 2023 12:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze omdat ze de hele week in een en dezelfde overall moeten rondlopen...
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 22 januari 2023 12:08 schreef bpi het volgende:
Zandloper in beeld. Gaat die dadelijk draaien?
Eens, maar de toon, waarop kwam bij mij zeurderig over.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nah vind dat niet specifiek zeuren. Met allergieën moet gewoon rekening gehouden worden...
Als het iets is waar je altijd iets van moet zeggen, omdat mensen er geen rekening mee houden, wordt op een gegeven moment je toon wel zeurderig.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, maar de toon, waarop kwam bij mij zeurderig over.
Je kan stemmen wie woensdag de secret room mag gaan spelen. En ze staan er tussen op rtl en goplay website.quote:
Ja met de iquote:Op zondag 22 januari 2023 12:17 schreef suzi1 het volgende:
wat is las voor een naam? hoofdletter i als in ias?
Lekker handig weerquote:Op zondag 22 januari 2023 12:16 schreef bpi het volgende:
[..]
Je kan stemmen wie woensdag de secret room mag gaan spelen. En ze staan er tussen op rtl en goplay website.
De laatste? Dat is niet wat BB schrijft maar deze twitteraar vermoed zeker.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 12:28 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
@:Benny kan ze alvast erin zetten
Het zijn nog geen bewoners hequote:Op zondag 22 januari 2023 12:28 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
@:Benny kan ze alvast erin zetten
Volgens RTL welquote:
de nieuwe bewoners zijn klaar om het huis te betreden. staat er dus ze zijn er nog nietquote:
Waarschijnlijk van hier gekopieerdquote:Op zondag 22 januari 2023 12:37 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid ik zit niet achter dat account
Het goede doel is: Jasonquote:Op zondag 22 januari 2023 12:38 schreef Ireth het volgende:
Hm... daar moest Jason wat mij betreft net ff te lang over denken. Chayron vroeg naar het goede doel wat Jason had gesponsord met een 24 uurs stream...
Dan hebben we een ante quemquote:Op zondag 22 januari 2023 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen t/m dinsdagavond.
Ik snap het ook niet. Je zou zeggen dat het voor een time game isquote:Op zondag 22 januari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik snap die zandloper niet hoor,hij gaat lopen maar er gebeurt niets
Ja dus datquote:Op zondag 22 januari 2023 12:44 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Je zou zeggen dat het voor een time game is
Dat zat ik ook al te denken, misschien is dat voor de nieuwequote:Op zondag 22 januari 2023 12:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorige keer kwam er een nieuwe bewoner toen de zandloper doorgelopen was, maar of dat nu altijd zo gaat zijn?
Precies, zoek zelf maar uit wat er moet gebeuren en als de tijd om is ben je afquote:Op zondag 22 januari 2023 12:44 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Je zou zeggen dat het voor een time game is
Nog niet .. per ongeluk gelekt door BB via de stemmingsronde.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:47 schreef Paul het volgende:
Hee boys en girls is er een nieuwe bewoner bij?
[ twitter ]
Komen er twee bij zo te zien hij en ene Jacqcuelinequote:Op zondag 22 januari 2023 12:47 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Beetje laat, Paulquote:Op zondag 22 januari 2023 12:47 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
ik lees nooit in COS kijk alleen maar de tv-uitzendingen en twitterquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 12:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Die overalls zijn niet echt ideaal voor de microfoons.
Dat is er zo een die op Mallorca de boel in elkaar traptquote:
Een animatie die nep is, johquote:Op zondag 22 januari 2023 13:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens jayson is de animatie van de zandloper nep.
De bolletjes lopen niet echt door
Of helemaal niets want het slaat nergens op, een rode lamp zou ook al voldoende zijnquote:Op zondag 22 januari 2023 13:05 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ze hadden ook een simpele aftelklok kunnen gebruiken
quote:Op zondag 22 januari 2023 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was jammer genoeg niet goed in beeld, maar het leek alsof Michelangelo zich verontschuldigde .....![]()
[ afbeelding ]
Charlotte voelde zich gebruikt - 22 januari 2023.Service unavailable ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: werkt nu wel
quote:Op zondag 22 januari 2023 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was jammer genoeg niet goed in beeld, maar het leek alsof Michelangelo zich verontschuldigde .....![]()
[ afbeelding ]
Charlotte voelde zich gebruikt - 22 januari 2023.Pffff, nieuwe week, nieuwe kansen... en we zitten in een team he. Het manipuleren is al weer begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou he en ik dacht alleen maar hu???quote:Op zondag 22 januari 2023 13:19 schreef engine het volgende:
Geluiden makenwat een strijders.
Okay klaar om op de bank te gaan liggen.
Robquote:Op zondag 22 januari 2023 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen t/m dinsdagavond.
WEER blond. Schei toch uitquote:Op zondag 22 januari 2023 13:20 schreef rinardo het volgende:
ja hoor klopte en ook haar insta nu , net haar profielfotos aangepast
https://www.instagram.com/jacqueline_leijzer_/
Facebook https://www.facebook.com/jacqueline.leijzer
Kakkertje.quote:Op zondag 22 januari 2023 12:47 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Jolien heef rozequote:Op zondag 22 januari 2023 13:21 schreef engine het volgende:
Ik weet niet hoe maar ChaCha heeft het al voor elkaar gekregen om groene plukken in haar haar te hebben
Snel gedaanquote:Op zondag 22 januari 2023 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jolien heef roze
ChaCha heeft van die kleurtjes voor in het haar
Das rapquote:
chacha?quote:
Van de schmink? Waar?quote:
Alle instas Rob : https://instagram.com/rob.big.brother.2023quote:Op zondag 22 januari 2023 13:35 schreef Ireth het volgende:
Wie deed de instagrammetjes ook al weer verzamelen?? @:Rinardo ??
https://instagram.com/iasnauwelaerts
Ik zet me streams nog steeds regelmatig in de mutequote:Op zondag 22 januari 2023 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob die baalt wel als ze nu zit te kijken
Hoe je het ook wendt of keert, het is nu wel een stuk rustiger in het huis
+1 of check even in bij de burenquote:Op zondag 22 januari 2023 13:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zet me streams nog steeds regelmatig in de mute
Ja is rustiger nu maar ook stuk ongezelliger om te kijken. Het hangt op die bank en doen verder niets.quote:Op zondag 22 januari 2023 13:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zet me streams nog steeds regelmatig in de mute
Nicequote:Op zondag 22 januari 2023 14:02 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
de verliezende team slaapt in een tent in de gameroom
buiten in de game area in een tentjequote:Op zondag 22 januari 2023 14:02 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Denk dat het buiten was in de game arena.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:02 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
ja maar mann teg vrouwquote:Op zondag 22 januari 2023 14:03 schreef engine het volgende:
Ik ben voor team groen want ik wil niet dat Chiara buiten moet slapen
Voor zijn tijdelijke terugkeerquote:Op zondag 22 januari 2023 14:06 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Doet me denken aan Thomas in seizoen 1 die moest buiten slapen. weet niet meer waarvoor dat was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |