Niet verbaasd dat een figuur als jij Alex adoreert.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
We zien hoe de verdachte flinke vuistslagen uitdeelt aan een agent. Verdachte in de zaal: 'Lekker voor je! Wat een mongool! En dat trekt een politiepak aan? Ze moeten zich schamen! Daarom zijn ze hier ook niet. Het zal je vader zijn. Bah!'
Bijzitter: 'U bent al een tijdje opgefokt. Heeft u voor de zitting alcohol of drugs gebruikt?' Verdachte tegen zijn advocaat: 'Meent ie dit nou?' tegen de bijzitter: 'BEN JIJ EEN CLOWN OFZO? BEN JIJ EEN CLOWN?'
Op volgende vraag wil verdachte niet meer reageren. Bijzitter: 'Ik constateer dat de verdachte de andere kant op kijkt'. Verdachte: 'Ik neem jou niet serieus'. Voorzitter: 'Ik wil dat iedereen zich respectvol gedraagt'. Verdachte: 'ZEG JE DAT OOK EVEN TEGEN HEM!!'
Alex SozeGOD
Ik moet altijd erg lachen om dit soort infantiele figuren, een beetje zoals jouw modschap hierquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet verbaasd dat een figuur als jij Alex adoreert.
Ik heb nog geen HBO. Misschien ook maar eens een maandje proberen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
The Last of Us, HBO. Zelf nog niks van gezien maar Caland en Sked zijn enthousiast.
Doen. The Last of Us is een topserie (tot nu toe).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen HBO. Misschien ook maar eens een maandje proberen.
Ik heb het sinds de aanbieding toen ze begonnen in Nederland. Afhankelijk van wat je vroeger aan HBO series hebt gezien heb je dan eea te bingen. Die nieuwere series zijn wekelijks een aflevering dus met een 1 maandje lukt het dan niet die in zijn geheel te zien, tenzij je wacht tot alles van die specifieke serie erop staat.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon kuiken die hap.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn fanbase bestaat uit pubers en verstandelijk beperkten. Doe mij maar Emile Ratelband.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:37 schreef KingRoland het volgende:
Alex soze
zeg het maar @:rambodirk @:wereldgozer
@Paul is fan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn fanbase bestaat uit pubers en verstandelijk beperkten. Doe mij maar Emile Ratelband.
Ja, meer om te kijken wat er een beetje op te zien is.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het sinds de aanbieding toen ze begonnen in Nederland. Afhankelijk van wat je vroeger aan HBO series hebt gezien heb je dan eea te bingen. Die nieuwere series zijn wekelijks een aflevering dus met een 1 maandje lukt het dan niet die in zijn geheel te zien, tenzij je wacht tot alles van die specifieke serie erop staat.
Staan erg veel kwaliteitsseries op.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, meer om te kijken wat er een beetje op te zien is.
Dat kan je ook via Google vinden zonder een abo te nemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, meer om te kijken wat er een beetje op te zien is.
Oké, opnieuw. De volle HBO ervaring proeven dan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat kan je ook via Google vinden zonder een abo te nemen.
gelukkig praat ik nooit over streamingsdienstenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
Users die over streamingsdiensten praten hebben zonder uitzondering een micro vagina.
Klap in het gezicht van voormalig forumgebruiker @Doublepainquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zijn fanbase bestaat uit pubers en verstandelijk beperkten. Doe mij maar Emile Ratelband.
De heimelijke verlangens van @RamboDirkquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:37 schreef RamboDirk het volgende:
Users die over streamingsdiensten praten hebben zonder uitzondering een micro vagina.
Op elk potje past een deksel(tje).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De heimelijke verlangens van @:rambodirk
Hallo @onlogischquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Wat brengt de dag vandaag?
Hier een beetje van het zelfde. Het dak is niet best. De schoorsteen moet eraf. Daar komt de lekkage van. Zowel mijn buren als ik gebruiken de schoorsteen niet. Dus hij kan er af. Nu alleen nog een bedrijf ervoor vinden. Dat zal wel een duizendje of wat gaan kostenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo @:onlogisch
Stukje werken, stukje sporten, stukje streamingdienst kopen. En jij?![]()
Hoe is het met je dak afgelopen?
En First Dates hopelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo @:onlogisch
Stukje werken, stukje sporten, stukje streamingdienst kopen. En jij?![]()
Hoe is het met je dak afgelopen?
Dat zijn echt waardeloze dure zaken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier een beetje van het zelfde. Het dak is niet best. De schoorsteen moet eraf. Daar komt de lekkage van. Zowel mijn buren als ik gebruiken de schoorsteen niet. Dus hij kan er af. Nu alleen nog een bedrijf ervoor vinden. Dat zal wel een duizendje of wat gaan kosten
Voordeel is wel dat ik de kosten deel met de buren maar vervelend is het wel.
Elke dag een nieuwe date.quote:
een lekkage verhelpenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier een beetje van het zelfde. Het dak is niet best. De schoorsteen moet eraf. Daar komt de lekkage van. Zowel mijn buren als ik gebruiken de schoorsteen niet. Dus hij kan er af. Nu alleen nog een bedrijf ervoor vinden. Dat zal wel een duizendje of wat gaan kosten
Voordeel is wel dat ik de kosten deel met de buren maar vervelend is het wel.
Stable coinquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een lekkage verhelpen
gewoon bitcoin kopen
Hey maatquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van voormalig forumgebruiker @:Doublepain
Erwtensoep.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Boerenkoolquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met kipquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dacht dat het over hbo-opleidingen gingquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Aanbod van HBO ziet er wel leuk uit.
Kan ik als allerlaatste persoon aan Band of Brothers beginnen.
avgquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Band of Brothersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Nog een toetje?quote:
wtfquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
@3rr0r illustreert dit graagquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gooit er elke dag een hele Viennetta in
Ja, sorry.quote:
Zo in de bips.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
@:onlogisch gooit er elke dag een hele Viennetta in
Ik heb het ook niet gezien.quote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Weet ik. Maar ik heb wel Interstellar onthouden na je enthousiasme tijdens het WK. Hopelijk compenseert dit een beetje.quote:
Chineesquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is die film slecht of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik heb wel Interstellar onthouden na je enthousiasme tijdens het WK. Hopelijk compenseert dit een beetje.
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is die film slecht of niet?
Slechts mijn ziel.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.
Ik moet nog beginnen. The Last of Us heeft prioriteit ondanks dat het niet echt m’n genre is.
Ik kijk band of brothers nog elk jaar en mensen die dat vinden tegenvallen mogen van mij welquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.
Dat zou idd kunnen. Oorlog vind ik echter altijd leuk. Dus denk dat het wel een hit en geen miss wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien valt het wel een beetje tegen omdat het van zo lang geleden is. Wat toen indrukwekkend was wat men met een bepaald budget kon naspelen in een serie/film is nu normaler. Maar goed, het verhaal en de acteerprestaties blijven wel staan.
Elk jaar hetzelfde weer eens? Tegenwoordig zijn er toch genoeg nieuwe series die interessant zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk band of brothers nog elk jaar en mensen die dat vinden tegenvallen mogen van mij welworden
Ik vond zelf Euphoria erg tof.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je op het station was gebleven.
Ik moet nog beginnen. The Last of Us heeft prioriteit ondanks dat het niet echt m’n genre is.
Band of brothers is de enige serie die ik elk jaar wel kan kijken ja. In dat genre is er echt niks betersquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde weer eens? Tegenwoordig zijn er toch genoeg nieuwe series die interessant zijn.
Ik ook deels, maar het verhaal zit goed in elkaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland keek dit voor de lekkere wijven (zelf nog niet gekeken)
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Band of brothers is de enige serie die ik elk jaar wel kan kijken ja. In dat genre is er echt niks beters
Uiteindelijk kijk je gewoon voor dat hoofdpersonagequote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ook deels, maar het verhaal zit goed in elkaar.
Zendaya is wel waanzinnig jaquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijk je gewoon voor dat hoofdpersonage
Zelden een overtuigendere actrice gezien
Band of brothers is ook echt de enige serie waarbij ik dat heb, en altijd rond kerst. Traditie.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?
Op zich eens, behalve een persoonlijke Top20 die ik wel herhaal. Alles herhalen hoeft ook niet. Zeker niet met het aanbod van alles.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké, ik ben niet zo van dezelfde films/series/boeken tig keer kijken of lezen. Zoveel anders wat een nieuwe prikkeling kan geven. Je weet al precies wat er gaat gebeuren. Of wil je de teksten uit je hoofd leren kennen?
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Band of brothers is ook echt de enige serie waarbij ik dat heb, en altijd rond kerst. Traditie.
Ben daar normaal ook totaal niet van
Stringer Bellquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.
Even trailer gekeken, maar dat trekt me niet.quote:
Ben je niet zo'n vrouw die Friends op repeat heeft staan?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zich eens, behalve een persoonlijke Top20 die ik wel herhaal. Alles herhalen hoeft ook niet. Zeker niet met het aanbod van alles.
Wat zijn jouw genres?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even trailer gekeken, maar dat trekt me niet.
Maar zal wel een poging wagen als ik die 374 andere dingen heb gezien.
Wat ben je toch ook altijd een heerlijke jongen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk momenteel de eerste aflevering van The last of us. Als je lang genoeg wacht kun je weer genoegen nemen met mijn spoiler zoals Ozark @:Pisces29
Nooit gezien. Twee minuten was altijd genoeg.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben je niet zo'n vrouw die Friends op repeat heeft staan?
The Wire heb ik ook wel twee keer gezienquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik The Wire weer eens ga kijken want dat vond ik toentertijd top maar waarschijnlijk komt het er niet van want ik heb teveel nog niet gezien. Geen tijd genoeg ervoor.
Mooie sneer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey maat
Hij ging vandaag nog viral!
[ twitter ]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.quote:
Als Jan Roos zou snappen wat het woord ‘proleet’ betekent zou hij vast heel gekwetst zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooie sneer.
Jan Roos is een enorme proleet.
Ik zeg nu niks, maar gelukkig maak ik het goed.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Sopranos ook. Dan houdt het wel aardig op
Je bent een vrouw, ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.
Maar lievelings waarschijnlijk thrillers, oorlog en drama.
Succes met Interstellar (lol)quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel. Alles behalve Sci-fi / fantasy.
Maar lievelings waarschijnlijk thrillers, oorlog en drama.
Jep, maar er zijn ook wel uitzonderingenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes met Interstellar (lol)
Chernobyl is erg goedquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:53 schreef 3rr0r het volgende:
Wat heeft HBO ook alweer nog meer, True Detective... Six Feet Under is ook wel wat. Succession beste intro tune.
Voelt vast vertrouwd als je Adèle luistert, toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, ik had niet anders verwacht.
vertrouwtquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voelt vast vertrouwt als je Adèle luistert, toch?
Zonnetje aan huis, Kees & co en Bassie en Adriaan zijn gelukkig altijd nog kijkbaar voor jouquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl wel een aanradertje ja, ondanks het Engels.
Eh, ok.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonnetje aan huis, Kees & co en Bassie en Adriaan zijn gelukkig altijd nog kijkbaar voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |