Ja klopt. Later herinnerde ik mij dat ook.quote:
Waarom?quote:
Ja maar waaraan dan? Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
vreselijk
heb ik echt een hekel aan
ASMRquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar waaraan dan? Heb geen idee waar je het over hebt.
Wie of wat doet dat dan? Echt geen idee waar je het over hebt. Een voorbeeld zou helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASMR
daar heb ik een hekel aan
die geluidjes
Mirthe blijkbaar welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ASMR
daar heb ik een hekel aan
die geluidjes
Zoveel op youtube te vinden, maar Mirthe maakt geen geluidjes, is meer Asmr om te zienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Wie of wat doet dat dan? Echt geen idee waar je het over hebt. Een voorbeeld zou helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoveel op youtube te vinden, maar Mirthe maakt geen geluidjes, is meer Asmr om te zien
Ze is toch gewoon Janet een massage aan het geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ja, maar is ook rustgevend, net als geluidjes van Asmrquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is toch gewoon Janet een massage aan het geven?
Maar is Mirthe daar nou bewust mee bezig of is dat iets dat je gewoon kunt roepen over alles dat rustgevend is?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, maar is ook rustgevend, net als geluidjes van Asmr
wat snap je niet ? mannen![]()
![]()
Nee Mirthe is gewoon aan het masserenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar is Mirthe daar nou bewust mee bezig of is dat iets dat je gewoon kunt roepen over alles dat rustgevend is?
We kunnen wel ergens gaan rellen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:10 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind het superleuk voor de mensen in de loods dat ze lekker bezig zijn en een fijne avond hebben![]()
en voor mezelf dodelijk saai... ik verveeeeeeeeel me
Het is Asmr voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:11 schreef engine het volgende:
Ik zie gewoon iemand die lief probeert een massage te geven. Haar best doet. Denk niet dat er verder heel veel achter zit.
Wendyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:12 schreef woxxel het volgende:
Zou wanda weer boos worden als ze merkt dat jappie meer bij wanda gaat zitten?
Ik zit er op te wachten. Ik zie dat jsppie weer contact zoekt met Wendy.quote:
Nouja ik ben ondertussen helemaal koekoek over de term. De één heeft er een hekel aan maar een fijn bed is toch wel lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is Asmr voor mijIk kijk daar naar en denk, waar is mijn fijne bed
een beetje misofoniequote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik ben ondertussen helemaal koekoek over de term. De één heeft er een hekel aan maar een fijn bed is toch wel lekker
Het moet ontspannend zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik ben ondertussen helemaal koekoek over de term. De één heeft er een hekel aan maar een fijn bed is toch wel lekker
Ik begin een beetje vast te lopen in alle termenquote:
Nou geef mij maar een kat op schoot en dan doe ik daar wel asmr meequote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het moet ontspannend zijn
Maar ik heb er verder ook niks mee hoor, vind het soms juist irritant
smakgeluidenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik begin een beetje vast te lopen in alle termen
Ah ja dat kan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
smakgeluiden
maar ook andere geluiden
ik kan er echt de rillingen van krijgen
maar ook niet van iedereenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat kan.
Ik vind sowieso kijken hoe mensen eten niet leuk. Het koken vind ik dan wel weer leuk om te zien op stream.
zo hij gaat wel echt direct door naar de volgende,.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wil bij Wendy slapen
Mag niet, ze heeft het al zo heet
* engine ookquote:
Jappie heeft al aardig wat wijntjes gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:26 schreef Flow3r het volgende:
Jappie wil bij Wendy slapen
Mag niet, ze heeft het al zo heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |