SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Konijntjesmevrouwquote:
Dat zijn ze denk ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goddomme ik las modellenhoertjes en vroeg me af in welke obscure scene je nu weer vertoefde.
Ik had hier tot zojuist nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Nu de hut niet zo warm is, ben ik des te blijer met mijn verwarmde wasrekken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had hier tot zojuist nog nooit van gehoord!
Niet iedereen ziet liever eerst de brandwond en dan het gewenste gedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:37 schreef fietsie het volgende:
Waaom moet een elektrisch droogrek de kwalificaties "kind en diervriendelijk" hebben?
"Afblijven" of onthouden door voelen werkt toch prima?
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet liever eerst de brandwond en dan het gewenste gedrag.
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden worden)
Precies het feit dat het wasrek niet behoorlijk pittig heet wordt maakt het toch kind- en diervriendelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden worden)
Nou ik zette wat aanbieders naast elkaar en de minder performance rekjes hadden een label "kind en diervriendelijk" met als argument een gelijk opgenomen vermogen maar een lagere rek-temperatuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies het feit dat het wasrek niet behoorlijk pittig heet wordt maakt het toch kind- en diervriendelijk
Kan de kleding direct weet bij de was. Of je moet zo'n heel duur infrarood ding hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:45 schreef fietsie het volgende:
Ik zag overigens op het thema "de was drogen" ook mensen die een dieselheater in de schuur monteerden.
Dikke flauwekul. Als je niet wil dat wijs je maar af.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:06 schreef fietsie het volgende:
Zeker voor vuige niemandalletjes![]()
Nu we het toch over dingen met verschillende perspectieven hebben: "Het taart verbod op de werkplek". Hebben we daar ook verschillende viewpoints op?
Mijn ervaring met Webasto in een boot is dat het geurvrij isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan de kleding direct weet bij de was. Of je moet zo'n heel duur infrarood ding hebben.
Oh ja die ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Webasto in een boot is dat het geurvrij is
De verbrandings kant is met een warmtewisselaar gekoppeld aan een lucht circulatie.quote:
Maar liggen ze dan niet lang heel stil? Ipv kort vastpakkend vlerkje?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:12 schreef Candaasje het volgende:
Hm, wij hebben warmtematten die zo’n 35 graden worden. Nu liggen de dieren daar natuurlijk wel op, dus met gewicht/druk. Toch kunnen ze er brandwonden van krijgen; de temperatuur hoeft niet eens heel hoog te zijn.
Als je het lang genoeg laat liggen, laat het vanzelf losquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar liggen ze dan niet lang heel stil? Ipv kort vastpakkend vlerkje?
Jawel, vandaar dat ik dat ook benoemde. Nu weet ik niet of kinderen graag op wasrekken liggen, maar veel katten wel. Die zouden zich nog wel eens kunnen verbranden anders….. denk ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar liggen ze dan niet lang heel stil? Ipv kort vastpakkend vlerkje?
Ik zou mijn kat (ook toen ik die nog had) echt nooit toestaan op de was te liggen. Dan kan de was weer opnieuw.. Haarverspreidende smeerpijpjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jawel, vandaar dat ik dat ook benoemde. Nu weet ik niet of kinderen graag op wasrekken liggen, maar veel katten wel. Die zouden zich nog wel eens kunnen verbranden anders….. denk ik?
Ik had het over het wasrek zelfquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat (ook toen ik die nog had) echt nooit toestaan op de was te liggen. Dan kan de was weer opnieuw..
Gaat niet om dom zijn, zo op laag temperatuur verbranden zie/merk je soms pas na een paar uur. (Het is ons laatst een keer in de mri overkomen, en een maand later kregen we een patiënt terug met brandwonden die in een andere kliniek was geopereerd en daar op een mat had gelegen zonder iets van een doek ertussen. )quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:41 schreef derLudolf het volgende:
Katten zijn niet dom... De keramische kookplaat leerde Tammo ook snel genoeg af
Eerder een teweinig taart op de werkplek zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:06 schreef fietsie het volgende:
Zeker voor vuige niemandalletjes![]()
Nu we het toch over dingen met verschillende perspectieven hebben: "Het taart verbod op de werkplek". Hebben we daar ook verschillende viewpoints op?
Als je ziet hoe lang zwarte in katten soms in de zon kunnen liggen bij 30°C betwijfel ik of katten bij lage temperatuur kunnen vermeldenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gaat niet om dom zijn, zo op laag temperatuur verbranden zie/merk je soms pas na een paar uur. (Het is ons laatst een keer in de mri overkomen, en een maand later kregen we een patiënt terug met brandwonden die in een andere kliniek was geopereerd en daar op een mat had gelegen zonder iets van een doek ertussen. )
Hoewel dat trouwens wel honden waren. Dat dan weer wel
Precies en als je een collega niet hoeft, kunnen de stukken wat groter gesneden worden. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Eerder een teweinig taart op de werkplek zou verboden moeten worden.
Één slagroomtaart voor 70 man?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:50 schreef Candaasje het volgende:
Bij ons hebben ze nog wel eens slagroomtaart die dan niet in de koelkast past (we hebben 1 koelkastje voor 70 man…) en die dus na een dag ongeveer wegloopt. Huuuuuh.
Altijd bij dat ik daar niet eens over hoeft te twijfelen. (Je ziet collega’s echt in dilemma, of ze het nog durven)
Waarom niet? Ik heb alleen een jas aan als ik een flink stuk ga wandelen of een rondje sportschool doe op de fiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een vader die in een tshirtje z'n koter van school kwam halen! Waarom?!
Nee, meestal wel meer. En niet iedereen is er tegelijkertijd. Maar de koelkast moeten we wel delen, en gezien er ook veel avonddiensten gedraaid worden, en er dus avondeten in staat, is die koelkast ramvol.quote:
Uitpersen en mandarijnsap wegklokken als je het pellen en opeten beu bent?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
Wij kregen maandag van een leverancier een best wel hele grote krat mandarijnen. Ik heb de hele week een stuk of 5/6 mandarijnen per dag opgegeten, maar de kist is nog steeds niet half leeg.
We zijn met <10 personen. Dus dat schiet niet op. Met 100 man is zo'n krat snel op.
*bibber*quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb alleen een jas aan als ik een flink stuk ga wandelen of een rondje sportschool doe op de fiets.
Verjaardagscadeau voor uk verzinnen, mn boek uitlezen, een cake bakken en die in gezellig gezelschap opgegeten zien worden en dat was het denk ik wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend!Wat gaat iedereen doen? Behalve dan verwarmde wasrekken, die blijken te bestaan, bestellen?
Hier niet superveel plannen, wat echt dikke prima is na een heleboel aaneengesloten drukke weekenden sinds begin december.![]()
Morgen een speelgoedraketset in elkaar zetten die Günther voor z'n recente verjaardag kreeg en een grasveld zoeken voor de lancering - het ding zou met behulp van citroenzuur+baksoda minstens vijftien meter de lucht in moetenZondagochtend 08:00 personal training. En verder staat er niks! Gewoon niks.
Nee, alles zit nog in de doos. Dude was tot dusver te druk met z'n andere kado's, waaronder een penny board met lichtgevende wieltjes (ik pik 'm als -ie slaapt of op school is - tof ding!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Werken.
Benieuwd naar de lancering van de raket. Heeft ie al een passende naam? Elke raket hoort een naam te hebben
Ik ben toch zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:59 schreef minilot het volgende:
[..]
*bibber*
Of is je baard intussen zo lang dat je 'm comfortabel om je schouders kunt wikkelen?
Mocht je een eigen willen dan heb ik er nog wel een paar staan die ik langs kan gooienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, alles zit nog in de doos. Dude was tot dusver te druk met z'n andere kado's, waaronder een penny board met lichtgevende wieltjes (ik pik 'm als -ie slaapt of op school is - tof ding!) en een setje om piepkleine zeekreeftjes mee te kweken
Heeft Günther als baby een van deze gehad?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend!Wat gaat iedereen doen? Behalve dan verwarmde wasrekken, die blijken te bestaan, bestellen?
Hier niet superveel plannen, wat echt dikke prima is na een heleboel aaneengesloten drukke weekenden sinds begin december.![]()
Morgen een speelgoedraketset in elkaar zetten die Günther voor z'n recente verjaardag kreeg en een grasveld zoeken voor de lancering - het ding zou met behulp van citroenzuur+baksoda minstens vijftien meter de lucht in moetenZondagochtend 08:00 personal training. En verder staat er niks! Gewoon niks.
https://www.bartvanloo.info/site/boeken/quote:
Nah, we hebben genoeg aan eentjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mocht je een eigen willen dan heb ik er nog wel een paar staan die ik langs kan gooien
Er staat vrij weel in onbruik geraakt (door met name groeien) speelspulquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:05 schreef minilot het volgende:
Nah, we hebben genoeg aan eentjeMaar thanks!
Arme uk, ze heeft nog maar nauwelijks het vasteland verlaten en je deelt haar spullen al uit aan je forummatties!
Ah, daar is mijn beste vriend nu ook in bezig, dus ik krijg af en toe updatesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.bartvanloo.info/site/boeken/
De Bourgondiers nu; had het als podcast op de Belgische Spotify kanalen geluisterd, nu aan het lezen
Geen kinderen in de familie die wat jonger zijn? Mijn schoonzusje kreeg een jaar geleden eindelijk een kind, dus ruimde hier lekker opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er staat vrij weel in onbruik geraakt (door met name groeien) speelspul
Klussen. Woonkamer schilderen, gordijnen ophangen, dat soort zaken. Over precies een week hang ik in ons nieuwe huis op de bankquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Nee vooral ouder , of van de categorie "ons kind krijgt nieuw"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen kinderen in de familie die wat jonger zijn? Mijn schoonzusje kreeg een jaar geleden eindelijk een kind, dus ruimde hier lekker op
Ja, een stuk of vier, maar ze zijn heel stom.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heeft Günther als baby een van deze gehad? [ afbeelding ]
Eens. Ik nam ook altijd, ongeacht de kwaliteit. Beter matige taart dan geen taart!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Eerder een teweinig taart op de werkplek zou verboden moeten worden.
Ja of ik dacht iets met een taart.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitpersen en mandarijnsap wegklokken als je het pellen en opeten beu bent?
Matigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, een stuk of vier, maar ze zijn heel stom.Echt alleen een gimmick, de boekjes slaan verder nergens op
Stevige plannen dus!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Klussen. Woonkamer schilderen, gordijnen ophangen, dat soort zaken. Over precies een week hang ik in ons nieuwe huis op de bank
Wat een fijn vooruitzicht! Moeten jullie nog veel doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Klussen. Woonkamer schilderen, gordijnen ophangen, dat soort zaken. Over precies een week hang ik in ons nieuwe huis op de bank
Maar in een taart kun je er vast ook maar een paar kwijt, dus dat schiet niet per se op. Hmm.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja of ik dacht iets met een taart.
Heb je m al?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Neenee. Ik vind dat ik ze niet écht nodig heb, ondanks altijd ettelijke stampvolle wasrekken op meerdere verdiepingen. Ik slaap er een nachtje over, het is me nu nog te decadentquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je m al?
Ik heb 2 hoge, club heeft lage.
Dus als je nog niet kiezen, kunnen e wel wat keuzestress toevoegen?
Maar ik vind spartaanse soberheid soms toch ook juist lekkerquote:
Ik vind het toch wel fijn om naar het werk te kunnen in droge kledingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar ik vind spartaanse soberheid soms toch ook juist lekker
Ja dat zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef minilot het volgende:
Het droogt uiteindelijk ook. Na twee dagen. Gewoon goed plannen, of in het geval van J. en z'n kleren: een inwonende huishoudster fixen die dat voor 'm regelt
Merci! Crèmewit, lekker basic. We maken wel kleurtjes met dingen aan de muur en we hebben een heleboel planten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Stevige plannen dus!Succes! Wat voor kleur krijgt je woonkamer?
![]()
Nee valt erg mee. Het schilderwerk boven hebben we afgelopen weekend gedaan en de vloer boven laten we leggen. Vloer op zolder en begane grond is nog primaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een fijn vooruitzicht! Moeten jullie nog veel doen?
Geen plannen eigenlijk maar daar kan altijd zo verandering in komen.
Wil beginnen met het in elkaar zetten van de jurk en als ik zin heb om op de fiets te stappen ga ik even naar intratuin, ik heb het voor elkaar gekregen een sanseveria te vermoorden en laatst ook al wat planten naar de plantenhemel gezonden, dus er moet wat bij komen.
Open dag van een middelbare school bezoeken (quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Dat de goede van kabeljauw is gesnedenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja yo. Ben ik weer![]()
Zeg weten jullie toevallig nog specifieke dingen over kibbeling?
Dit jaquote:
Bij een onbekende kraam vraag ik altijd welk soort vis ze gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja we hadden vanmiddag elders een user die wat schroom voelde bij het aanvallen van een viskraam op zoek naar een portie kibbeling. Heb ik even gauw vlug snel een gidsje voor geschreven, maar misschien kan er her en der nog wel wat aangevuld worden. Wie weet
In Lemmer stond er vorig jaar tijdelijk een die had gewoon in blokjes diepgevroren rechthoekjes noord-atlantische witvis (zonder verder soortnaam benoemd te hebben) die bevroren door beslag en vet gingen..................quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik heb ook eens een viskraam getroffen die voorgebakken kabeljauw had. Die hield dus geen verse stukken vis door een emmer beslag
Ten dode opgeschreven natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik heb ook eens een viskraam getroffen die voorgebakken kabeljauw had. Die hield dus geen verse stukken vis door een emmer beslag
Nou ja je kunt ook gewoon prefabzakken van de supermarkt in de pan douwen of zo. Het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Lemmer stond er vorig jaar tijdelijk een die had gewoon in blokjes diepgevroren rechthoekjes noord-atlantische witvis (zonder verder soortnaam benoemd te hebben) die bevroren door beslag en vet gingen..................
Van iemand die zich visboer noemt verwacht ik toch.... iets van een soort vak-trots?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt ook gewoon prefabzakken van de supermarkt in de pan douwen of zo. Het kan altijd erger
Ja daarom zou ik eht ook niet zo gauw bestellen bij een snackbar of zo. Zeker niet weg van de kust. Omloopsnelheid te laag, bederfelijk ditdat. Bovendien gaat het dan toch in hetzelfde vet als de friet en de gehakstatven.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van iemand die zich visboer noemt verwacht ik toch.... iets van een soort vak-trots?
Oh een visboer in Lemmer, daar heb ik leuke herinneringen aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Lemmer stond er vorig jaar tijdelijk een die had gewoon in blokjes diepgevroren rechthoekjes noord-atlantische witvis (zonder verder soortnaam benoemd te hebben) die bevroren door beslag en vet gingen..................
Bijtanken van mijn werkweekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Ja Ja toevallig.. big brother is watching himquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:26 schreef AnneX het volgende:
Toevallig kijk ik naar de stream van de lokale omroep waar mn.X zit te sidekicken.
Hij zit tussendoor vrolijk frituur te eten, tijdens een muziekje!
En ik heb erwtensoep voor hem opstaan.
Ach, hij heeft ook ‘gewerkt’ op de sportschool.
Natte zooi en kledder zeg, op straat.
Er was eens een visboer in Lemmerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh een visboer in Lemmer, daar heb ik leuke herinneringen aan
Nee, Brabant kwam die wegquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:48 schreef fietsie het volgende:
Nee ik bel nog eens terug naar zo'n chick uit Emmmm....
Ooooow.quote:
Heek en schelvis vind ik ook lekker jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bij een onbekende kraam vraag ik altijd welk soort vis ze gebruiken.
Ik ben meer van de lekkerbek. Het liefste heb ik schelvis. Heek is ook lekker. Kabeljauw vind ik zelf wat minder. Als ze pangasius hebben bedankt ik vriendelijk en zeg ik dat ik er niet meer van hoef te groeien.
Ga lekker mee naar Oostenrijk ouwe betweterquote:
Vooralsnog zit ik dan in Griekenlandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker mee naar Oostenrijk ouwe betweter
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vooralsnog zit ik dan in Griekenland
Je kunt vrij goed geld harken met een viskraam heb ik jaren terug geleerd. En je hoeft er als je een goeie babbel hebt vrij weinig van te weten of kunnenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:45 schreef AnneX het volgende:
aus, bei, mit, nach, seit, von, zu, entgegen, gegenüber, außer. Schrijf ze 10x over en dreun ze elke week, zo leer je Duits! 😂
Een visboer, die zei dat hij niet wist dat zalmforel géen vissoort was.
Ik ook niet en had dat bij KvW gehoord.
Alleen ben ik consument en geen visboer of visverkoper waarvan men kan verwachten dat de man zoiets weet.
Die had voor mij verder afgedaan.
Of hij hield míj voor de gek. En is hij alsnog een klant kwijt.
Dit zou ik lezen. Mits goed geschreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dus dat wetenschappers er in geslaagd zijn om veroudering bij muizen om te draaien. Een soort restart van het goed aflezen van DNA zorgt daarvoor. Ik stelde me een samenleving voor waarbij je dus niet meer oud hoeft te worden en het eeuwige leven zou kunnen krijgen (mits je weg blijft van ongevallen en andere nare manieren om onnatuurlijk te sterven). Maar we hebben al overbevolking, dus dit is niet weggelegd voor Jan met de pet. Er is besloten dat alleen de meest nuttige mensen voor de samenleving mogen verjongen en onsterfelijk mogen zijn. En nuttig = onvervangbaar. En toevallig helpt een heleboel geld hebben ook. Hierdoor ontstaat een heel akelige tweedeling in de samenleving met aparte woongebieden voor de uitverkorenen en het vervangbare sterfelijke volk. Enorm streberige jeugd die er alles aan doet om maar uniek en onvervangbaar te worden. Maar ook aanslagen op de onsterfelijken en burgeroorlogen tussen zij die eeuwig kunnen leven en zij die oud worden en dood zullen gaan.
Maar daar zijn vast al tig boeken over geschreven en films van gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
We gaan in ieder geval met twee mensen uit eten na concert![]()
Nu nog leren glaasje draaien.Klinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
We gaan in ieder geval met twee mensen uit eten na concert![]()
Nu nog leren glaasje draaien.Komt er een linkje? Ben best benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Vond de vegan kibbeling niet echt smakelijk. Heel vroeger de echte welquote:
Vegan kibbeling is geen kibbeling natuurlijk. Dat is gefrituurde stukjes....tofu?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Vond de vegan kibbeling niet echt smakelijk. Heel vroeger de echte wel
Ligt er aan waar het van gemaakt is, de lekkerste is van de wangetjes van de kabeljauwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vegan kibbeling is geen kibbeling natuurlijk. Dat is gefrituurde stukjes....tofu?
Ik vind dat er nog best veel verschil in de smaak van kibbeling zit. Onze visjuwelier heeft echt heel lekkereEn op de markt is er 1 kraam met lekkere kibbeling en 1 met zeer matige kibbeling. Daar staat dan ook geen rij mensen en bij de andere kraam wel.
Er komen film- en geluidsopnamen. Geen idee nog hoe die gedeeld gaan worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Komt er een linkje? Ben best benieuwd
Tsja. Ik ben niet zo’n viseter, en ik eet ook eigenlijk zelden nog beest… en ik heb meestal snel genoeg van gefrituurde dingen.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja we hadden vanmiddag elders een user die wat schroom voelde bij het aanvallen van een viskraam op zoek naar een portie kibbeling. Heb ik even gauw vlug snel een gidsje voor geschreven, maar misschien kan er her en der nog wel wat aangevuld worden. Wie weet
Waar wanneer en hoe laat?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er komen film- en geluidsopnamen. Geen idee nog hoe die gedeeld gaan worden.
Je kunt ook live komen luisteren![]()
Deze twee dingen zijn nog te begrijpen, veel mensen doen het etc etcquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Tsja. Ik ben niet zo’n viseter, en ik eet ook eigenlijk zelden nog beest…
Maar ditquote:en ik heb meestal snel genoeg van gefrituurde dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Blijf je daar een nacht?quote:
Da’s zó vervelend.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:30 schreef Vanyel het volgende:
Goftedomme
Een buur strikt sinds gisteravond fijn hout. Niet zo schoon, zo te ruiken. In alle slaapkamers.
Wolken laag, dus het blijft lekker hangen.
Totdat je de gasrekening krijgt. Vandaag lijkt me een heerlijke dag om hout te kloven.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:52 schreef gcjoel het volgende:
Hier de houtkachel ook maar even aangezet. Het is koud binnen en ben de hele ochtend thuis.
Zo'n kachel ben je wel snel zat als je er een hele winter daadwerkelijk mee moet verwarmen
Ik rij nu een kwartiertje van minilot vandaan en ik denk dat ze allemaal hier zitten. Viel echt op hoeveel zwanen er hier zaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben m'n weekend goed begonnen met J![]()
Hij kwam hier eten. Ik had de hele dag zitten twijfelen wat ik zou maken maar uiteindelijk tóch simpel voor pasta pesto gegaan met nepkip en pijnboompitten en broccoli. Het werd gewaardeerd
Hij was wel een beetje sneu, want hij had een dag lang zwanen moeten tellen en er maar 5 gezien. @:minilot wie heeft bij jullie in de buurt de zwanen verstopt?
We wilden gaan poolen maar hadden niks gereserveerd en alles was natuurlijk al vol. Dus naar zijn huis gegaan want hij bleekCarcassonne
te hebben
inclusief de Rivier (mijn favoriete uitbreiding)
Hij bleek niet om te kopen te zijn om tegeltjes te leggen waar het mij uitkwam. Ik heb een hoop geprobeerd
Alsnog heb ik nipt gewonnen![]()
Vanochtend kaneel-woepies van Het Stoepje gegeten
Op weg naar huis m'n survivalrunschoenen opgehaald bij de schoenmaker, ik kreeg ze gratis mee want ze vonden dat het hun schuld was dat ik binnen 2 maanden het veterlusje er alweer vanaf vermoord had. (Ik vond eigenlijk dat het mijn eigen lompheid was maar oké. Mooi meegenomen dit)
* Tele6 goed humeur heeft
Ah goed zo. Ik was al bang dat de zwanen de provincie verlaten hadden of zo.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik rij nu een kwartiertje van minilot vandaan en ik denk dat ze allemaal hier zitten. Viel echt op hoeveel zwanen er hier zaten.
Klinkt als een goed begin van jouw weekend
Net voor de Moedijkbrug toevallig? Dat is een kwartiertje rijden vanaf minilot, onderweg naar de Eftelingquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik rij nu een kwartiertje van minilot vandaan en ik denk dat ze allemaal hier zitten. Viel echt op hoeveel zwanen er hier zaten.
Klinkt als een goed begin van jouw weekend
Wat goed allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:01 schreef Tele6 het volgende:
Hij kwam hier eten. Ik had de hele dag zitten twijfelen wat ik zou maken maar uiteindelijk tóch simpel voor pasta pesto gegaan met nepkip en pijnboompitten en broccoli. Het werd gewaardeerd
Hij was wel een beetje sneu, want hij had een dag lang zwanen moeten tellen en er maar 5 gezien. @:minilot wie heeft bij jullie in de buurt de zwanen verstopt?
We wilden gaan poolen maar hadden niks gereserveerd en alles was natuurlijk al vol. Dus naar zijn huis gegaan want hij bleekCarcassonne
te hebben
Hij bleek niet om te kopen te zijn om tegeltjes te leggen waar het mij uitkwam. Ik heb een hoop geprobeerd
Op weg naar huis m'n survivalrunschoenen opgehaald bij de schoenmaker, ik kreeg ze gratis mee want ze vonden dat het hun schuld was dat ik binnen 2 maanden het veterlusje er alweer vanaf vermoord had. (Ik vond eigenlijk dat het mijn eigen lompheid was maar oké. Mooi meegenomen dit)
Rest van het weekend:
• even 20 km of zo hardlopen
• verjaardagscadeautje voor broertje kopen (hij wil een boek)
• survivalrunschoenen passen voor als het veterlusje het een 3e keer opgeeft
• morgen ook nog even lekker survivalrun trainen
• veel yoga doen
• lekker rondrommelen in huis en wat klusjes doen
• goeie muziek luisteren
• zwijmelen
Goeie planning al zeg ik het zelf.
We moesten eerst in de buurt van minilot bier bezorgen inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah goed zo. Ik was al bang dat de zwanen de provincie verlaten hadden of zo.
Hij moet volgende week weer een hele dag zwanen zoeken, dus hopen dat ze dan zitten waar hij moet zijn
Zijn jullie weer bier bezorgen?
Oh nee jullie gingen naar de Efteling... en nog iets? sorry ik ben het even kwijt
Nee daar niet. Tenminste daar rijden we niet, waarschijnlijk zitten er wel zwanenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Net voor de Moedijkbrug toevallig? Dat is een kwartiertje rijden vanaf minilot, onderweg naar de Efteling
het gaat op en af. Van de week een keer 40, uur aanvalsvrij maar daarna weer om de paar uur aanvallenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:21 schreef Tele6 het volgende:
Hoe is het met de clusterhoofdpijn inmiddels, Memo?
Wat fijn dat het met de automaat zoveel beter gaat
Ik las even een aanval van 40 uurquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gaat op en af. Van de week een keer 40, uur aanvalsvrij maar daarna weer om de paar uur aanvallener is geen peil op te trekken. Dus we kunnen niet echt ver van huis nu ook want ja ik kan (nouja mag
) niet rijden.
En ja zo fijn, mijn kijkgedrag gaat nu ook volledig automatisch, ik ben super relaxed in de auto en dat valt de instructrice ook op![]()
Straks naar de visboer om lunch te halen, jullie schuld
Een gemiddelde aanval bij hem (met zuurstof) duurt een half uur maar het varieert van 10 minuten tot 75 minuten bij E.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las even een aanval van 40 uur. Hoe lang duurt een gemiddelde aanval eigenlijk?
Wat lekker dat het rijden in een automaat zo relaxed gaat (had ik ook bij mijn 10 lessen)
Huuquote:Op zaterdag 21 januari 2023 09:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s zó vervelend.
Hier tegenover zit een kunstenaarskolonie, wonen in vervallen schaftwagens “dicht bij de natuur “. Maar al 4 jaar iedere ochtend en avond fikkie stoken want je moet toch koken en warm blijven
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vroeg me al langer af hoe de kattenharen in de wasbak kwamen. Ik weet het nu (die blik van Elin is ook geweldig)
[ afbeelding ]
Als je goed ventileert (=moeilijker in nieuwere huizen) kun je prima onder de 18°quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:09 schreef AnneX het volgende:
Info voor mensen, die een lage temp in huis aanhouden.
Minimaal 18o is het advies.
https://www.eigenhuis.nl/(...)htproblemen_button#/
Hier was de bigass kerstboom in december echt even een "probleem"; t kreng verstookte 2 liter water per dag... Met als gevolg dat er echt veel meer ventilatie nodig was. Wat in dit huis inhoudt ramen open zetten, want roosters zijn er bij de bouw niet ingezet.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je goed ventileert (=moeilijker in nieuwere huizen) kun je prima onder de 18°
Moet je niet doen in je ruimtes waar je kookt en opletten waar en hoe je je was droogt.
Vocht en schimmel is wel echt kut in huis ja, dat niet je niet hebben
Hoiquote:Op zaterdag 21 januari 2023 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik vroeg me al langer af hoe de kattenharen in de wasbak kwamen. Ik weet het nu (die blik van Elin is ook geweldig)
[ afbeelding ]
Centraal regelen is idd vrij behoorlijk constantquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:23 schreef Tele6 het volgende:
Mijn gebouw heeft een zilvervisjesprobleem en dat schijnt ook door vocht te komen. Vooral de overgang tussen badkamer en woonkamer, en vooral in kamers met tapijt. Ons ventilatiesysteem is centraal geregeld, dus je kunt het niet hoger zetten als je gedoucht of gekookt hebt of als er was hangt. En iedere studio heeft één raam, dus het lucht ook niet door.
Gelukkig heb ik er amper last van omdat ik een laminaatvloer heb en toen ik hier kwam wonen zilvervisjesgif achter alle plinten gespoten heb. De vorige bewoner stofzuigde 2x per week de zilvervisjes op, dat was zijn manier om de plaag in bedwang te houden
Is die inmiddels wel weg?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was de bigass kerstboom in december echt even een "probleem"; t kreng verstookte 2 liter water per dag... Met als gevolg dat er echt veel meer ventilatie nodig was. Wat in dit huis inhoudt ramen open zetten, want roosters zijn er bij de bouw niet ingezet.
Het weekend van de 9e ofzo, toen heb ik alle takken er af geknipt en in de container gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is die inmiddels wel weg?![]()
Hier moet ie vandaag afgetuigd en in stukken gezaagd. Dochter heeft bedacht dat zij het zaagwerk doet. Ik wens haar succes
Uhh, hoe wordt het 19,5 als je maar tot 18 stookt? Is het zo klein dat je dat met lichaamswarmte doet?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier gelukkig geen vochtprobleem en goede afzuiging waar het nodig is. De temperatuur is hier zo'n 17 graden in de keuken en 18-19 in de woonkamer. 's Nachts 1 tot 3 graden kouder.
Ik vind het fascinerend hoe isolatie werkt. Onze woonkamer heeft vloerverwarming en dikke pakken isolatie rondom. Vanaf 10 uur 's ochtends wordt er van 17 naar 18 graden opgestookt, tot 18.00. Tegen de tijd dat het 22.00 uur is, is het 19,5 graden maar dan wordt er al uren niet meer gestookt.
Geen idee, ik zag er net nog een boel her en der in mijn dorp. Waar zat -ie precies?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:01 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot wie heeft bij jullie in de buurt de zwanen verstopt?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag er net nog een boel her en der in mijn dorp. Waar zat -ie precies?
Zo bijlezen maar jeej! Het deed PLOEF! en schoot een heel eind de lucht in![]()
https://mobile.twitter.com/ilonavg/status/1616790391411601411
Nu natuurlijk verzinnen met welke materialen en tactieken het raketje beyond de voorgeschreven vijftien meter te jagen is. Eerst thuis ontdooien met warme chocolademelk, met likeur erdoor
Groots 👍🏼quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag er net nog een boel her en der in mijn dorp. Waar zat -ie precies?
Nu natuurlijk verzinnen met welke materialen en tactieken het raketje beyond de voorgeschreven vijftien meter te jagen is. Eerst thuis ontdooien met warme chocolademelk, met likeur erdoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hier de stoelen van de tafel meestal nogal een sta-in-de-weg van de zichtlijnen in de kamer, dit lost dat charmant opquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:19 schreef Candaasje het volgende:
Het ziet er wel grappig uit, maar mooi vind ik het niet per se en het lijkt me niet lekker natafelen op zo'n stoel![]()
Zometeen eens douchen. Ik heb het koud (ondanks 18 graden) en mijn haar kan wel wat zeep gebruiken
Ik heb gewoon een aparte eetkamer, dat werkt ookquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind hier de stoelen van de tafel meestal nogal een sta-in-de-weg van de zichtlijnen in de kamer, dit lost dat charmant op
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een aparte eetkamer, dat werkt ook
Decadentie ten topquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een aparte eetkamer, dat werkt ook
SPOILER: Warning: meat being eatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Hier ook. Vorige week zondag alles weer op z’n plek geschoven na etentjequote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:12 schreef Blues het volgende:
Bij ons moet wel de rechthoekige boerentafel inclusief 4 stoelen en 2 bureaustoelen (want laptops op tafel) in het gelid staan.
Recht met de grote rijstpapieren lamp erboven ook precies goedhangen.
Anders mot ik echt schuiven![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:26 schreef AnneX het volgende:
Toevallig kijk ik naar de stream van de lokale omroep waar mn.X zit te sidekicken.
Hij zit tussendoor vrolijk frituur te eten, tijdens een muziekje!
En ik heb erwtensoep voor hem opstaan.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:36 schreef minilot het volgende:
[..]Heb je hier nog iets over gezegd? Of er gewoon stilzwijgend (nou ja, en hier hardop) er een Mening over gehad?
At -ie nog wel netjes z'n soep op?
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 08:22 schreef sigme het volgende:
Gister Kopenhagen bezocht. Gróte wandeling gemaakt.Sfeervol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dat tweede gebouw voor een gebouw?
Let me see you stripped down to the bone
Ik heb dus laatst voor het eerst hout gehakt! Met een heuse bijlquote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Totdat je de gasrekening krijgt. Vandaag lijkt me een heerlijke dag om hout te kloven.
Wat een zalige post dit, erg leuk om te lezen en zoveel goeds is je zo gegund!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:01 schreef Tele6 het volgende:
te hebben
Rest van het weekend:
• even 20 km of zo hardlopen
• verjaardagscadeautje voor broertje kopen (hij wil een boek)
• survivalrunschoenen passen voor als het veterlusje het een 3e keer opgeeft
• morgen ook nog even lekker survivalrun trainen
• veel yoga doen
• lekker rondrommelen in huis en wat klusjes doen
• goeie muziek luisteren
• zwijmelen
Goeie planning al zeg ik het zelf.
Mooie glanzende!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:30 schreef Blues het volgende:
Het ruikt zalig hier in huis... straks even proeven
[ afbeelding ]
Klinkt ook als een prima dag zeg, fijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:10 schreef borisz het volgende:
Op Pelgrimage naar Aarlanderveen. Mooi Jaagpad vanaf De Kwakel. Heerlijk wandelweer, wel jammer van de mist.
Op de terugweg toko gehaald.. Kan zo lekker in slaap vallen
Nope. Slumdog Millionaire is de meest Indiase film die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heb jij trouwens ooit de Indiase film Eega gezien? Jongen wordt verliefd op meid, badboy wordt ook verliefd op diezelfde meid en besluit jongen te vermoorden want 'mine mine mine'.
Jongen reïncarneert in een vlieg en neemt wraak
Echt, heerlijk![]()
Ik van de week met begeleiding van Martin Koolhoven gezien, loved it
Ja RRR, zelfde regisseurquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope. Slumdog Millionaire is de meest Indiase film die ik ooit heb gezienMaar wel een aanrader dus? Op de kijklijst ermee!
Je keek eerder deze week toch ook al iets Indiaas toch? Vanwaar deze filmvibe?
Had je er curries en duizend naan bij?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja RRR, zelfde regisseur
Ik volg Martin Koolhoven op Twitter en die kwam met een filmavond, klonk wel vet.
Vage films for the win
Yes, die welquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:57 schreef Molo het volgende:
En Lion heb je toch wel gezien neem ik aan?![]()
Niet Indiaas, wel over India
Helaasquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Had je er curries en duizend naan bij?
Picsquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:59 schreef gcjoel het volgende:
Net bij een keukenwinkel geweest. Sufgeluld![]()
Zo gelukkig sushi etenwerd weer eens tijd.
En nu heb je het idee dat je weet wat je hebben wilt? Of was het zo'n keukenzaak waar wel alles kan maar zij eigenlijk wel voor jou weten wat jij wilt?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:59 schreef gcjoel het volgende:
Net bij een keukenwinkel geweest. Sufgeluld![]()
Zo gelukkig sushi etenwerd weer eens tijd.
Nee gelukkig niet. We mochten wel echt veel kiezen enzo. Maar vond hem niet echt creatief helaas.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
En nu heb je het idee dat je weet wat je hebben wilt? Of was het zo'n keukenzaak waar wel alles kan maar zij eigenlijk wel voor jou weten wat jij wilt?
Ik mis nog wel kleur en prints zoals in de rest van je casaquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben niet tevreden over dit, dus het wordt andere indeling. Maar wel deze stijl sowieso.
[ link | afbeelding ]
Goede foto van een printje
Ja hier wel iets minder kleur denk ik. Waarschijnlijk nog wel in de tegeltjes op de muur.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mis nog wel kleur en prints zoals in de rest van je casa
Benieuwd wat het uiteindelijk wordt!
Mag die video clip er bij nog wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:58 schreef Molo het volgende:
Vloer dweilen met Kernkraft 400 op
Het is nodig
In welke zin?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:17 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ontdekte dat middelbare scholen alweer een heel stuk toffer zijn dan 25 jaar geleden![]()
Dit gebouw was in ieder geval een heel stuk minder afgeknabbeld dan het onze, ze hadden een serieus muzieklokaal met veel keyboards, gitaren, drumstel en een bas, in plaats van anderhalve mottige tamboerijn, een superpuik technieklokaal met 3d-printers en mooi gereedschap, een studiezaal/bibliotheek/theater met heus podium en licht- en geluidsapparatuur. Dat hadden wij allemaal nietquote:
Klinkt goed! Wordt 't 'm?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit gebouw was in ieder geval een heel stuk minder afgeknabbeld dan het onze, ze hadden een serieus muzieklokaal met veel keyboards, gitaren, drumstel en een bas, in plaats van anderhalve mottige tamboerijn, een superpuik technieklokaal met 3d-printers en mooi gereedschap, een studiezaal/bibliotheek/theater met heus podium en licht- en geluidsapparatuur. Dat hadden wij allemaal niet
Ik wacht tot het bloedsinaasappel ijs seizoen bij De IJsfabriek in Joure, sorry.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:23 schreef minilot het volgende:
Ik had afgezien van SC-kibbeling ook een boel versgeperst BLOEDSINAASAPPELSAP want het is BLOEDSINAASAPPELSEIZOEN![]()
![]()
![]()
Tering. Was dat het lyceum op stand of wat?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit gebouw was in ieder geval een heel stuk minder afgeknabbeld dan het onze, ze hadden een serieus muzieklokaal met veel keyboards, gitaren, drumstel en een bas, in plaats van anderhalve mottige tamboerijn, een superpuik technieklokaal met 3d-printers en mooi gereedschap, een studiezaal/bibliotheek/theater met heus podium en licht- en geluidsapparatuur. Dat hadden wij allemaal niet
We hebben nog drie scholen om te bekijken (bizar wat het aanbod is in dit dorp) maar dat doen we volgend jaar. Dit was proefdraaien, maar het beviel wel goed.quote:
Een van de twee lycea maar wel die ene in de dure wijk ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tering. Was dat het lyceum op stand of wat?
Dit klinkt op het verrot zijn na wel fantastischquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:17 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ontdekte dat middelbare scholen alweer een heel stuk toffer zijn dan 25 jaar geledenVerder ben ik wel een beetje afgedraaid van alle prikkels dus ik stort me nu op een vrij eclectisch avondmaal van afbak-Laugenstangen (mit mitgelieferdem Hagelsalz), airfryer-kaaskroketten en een rest soep
18,5km.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt ook als een prima dag zeg, fijn!Hoeveel kilometer liep je een wat haalde je bij de toko?
Zonnebank, zit in het zelfde hoekje als roken in een oude clip en massagestaaf op kernkraft.quote:
We hebben hier maar 1 basisschool bekeken voor Marijn. Dat was ook wel meteen de juiste keus qua gevoel. Een schooltje met 100 kinderen. Alle kindjes in de buurt gaan er heen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We hebben nog drie scholen om te bekijken (bizar wat het aanbod is in dit dorp) maar dat doen we volgend jaar. Dit was proefdraaien, maar het beviel wel goed.
Basisschoolquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
We hebben hier maar 1 basisschool bekeken voor Marijn. Dat was ook wel meteen de juiste keus qua gevoel. Een schooltje met 100 kinderen. Alle kindjes in de buurt gaan er heen.
De juf is gisteren bij ons thuis op bezoek geweest om kennis te maken. Heerlijk kneuterig.
Volgende week eerste wendag.
Haaaa, wat leuk! Have fun Marijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben hier maar 1 basisschool bekeken voor Marijn. Dat was ook wel meteen de juiste keus qua gevoel. Een schooltje met 100 kinderen. Alle kindjes in de buurt gaan er heen.
De juf is gisteren bij ons thuis op bezoek geweest om kennis te maken. Heerlijk kneuterig.
Yay! Dat ging er vast wel in na zo'n eind lopen in de kouquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
18,5km.
Dit keer Daging Rendang, Ajam Ritja, Sambal Goreng Boontjes en Sajoer Lodeh. En daarbij Noodels.
De gemeente wilde de school verplaatsen naar een andere locatie. Want te klein en het gebouw kost veel onderhoud. De ouders waren het er niet mee eens en hebben de school overgenomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BasisschoolMarijn is net geboren! (iets met tijd en snel)
Wel fantastisch als het kleinschalig is, daar hou ik wel van. Lijkt me ook beter voor de kinderen en leuker voor de mensen die er werken.
Hij wil heel graag. Hij is er echt wel merkbaar aan toe. Ik denk dat wij vooral aan het ritme moeten wennen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Haaaa, wat leuk! Have fun Marijn!Ik vind het nog steeds strontvervelend voor mezelf om Günther af te geven op school, maar op zich went het hartstikke snel hoor
Heeft Marijn er zelf zin in?
Bij ons was het makkelijk kiezen want 35790965589 christelijke basisscholen in dit biblebelt-dorp en één openbare
Owwwwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Zonnebank, zit in het zelfde hoekje als roken in een oude clip en massagestaaf op kernkraft.
Gaaf! Wat goed te horen johquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verkapte doodswens?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik kreeg van de week nog van iemand het advies om af en toe te zonnebanken hoor
Zestiger.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaaf! Wat goed te horen joh
[..]
Verkapte doodswens?![]()
![]()
![]()
Jaloers op je gladde godinnenhuidquote:
Mijlpaal is het, de basisschoolquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We hebben goeie ventilatieroosters in de ramen dus die staan altijd open. En als ik was aan het drogen ben ook een raam op kiepstand.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Centraal regelen is idd vrij behoorlijk constant
Als iets niet constant is, is het echter bewoning en activiteiten van bewoners. Dus mja, dat blijft dan issues geven lijkt mij.
Ramen vaak op kier dan maar? (En zilvervisjesgif dus)
Hij zat bij Rotterdam dus nog wel een stukje van jou vandaan. Maar ik zag jou al helemaal voor me als zwaan-napperquote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 15:10 schreef borisz het volgende:
Op Pelgrimage naar Aarlanderveen. Mooi Jaagpad vanaf De Kwakel. Heerlijk wandelweer, wel jammer van de mist.
Op de terugweg toko gehaald.. Kan zo lekker in slaap vallen
Liefquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat een zalige post dit, erg leuk om te lezen en zoveel goeds is je zo gegund!En J.'s zijn natuurlijk de beste letters, dat weten we hier allang
Jeetje zeg, wat dom van zo iemand. Zit jij met de gebakken perenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:35 schreef Tele6 het volgende:
Nou. Dat was een interessante middag.
Ik ging een rondje hardlopen door het bos.
Na een km of acht sla ik een smal paadje in, en bij het passeren van een hond word ik in m'n bovenbeen gebeten![]()
Baasje "ja sorry, hij is bang!"
Hond zat aan zo'n dunne uitrol-lijn dus ze kon 'm ook amper van me af trekken.
Ik had de indruk dat het alleen maar flink blauw ging worden dus ben maar gewoon verder gelopen.
Kom ik er net bij het douchen achter dat er dus wél een tandvormig gat in m'n been zit.
Thuisarts aangeslingerd: bel bij een bijtwond altijd uw huisarts.
Huisartsenpost gebeld. Nou mag ik vanavond nog aan een 5 dagen antibioticakuur beginnen omdat bijtwonden van honden kennelijk kneitersnel gaan ontsteken.
Als je hond snel bang is en dan agressief wordt, dan ga je toch niet over de drukste wandelroute van de stad lopen, op een zonnige zaterdagmiddag, met de hond aan een lange uitrol-lijn? Hoe was dit een goed idee?
Gij zult u aanpassen aan het opgelegde leefritmequote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
We hebben goeie ventilatieroosters in de ramen dus die staan altijd open. En als ik was aan het drogen ben ook een raam op kiepstand.
Het idee is dat tussen 16:00 en 22:00 de ventilatie een tandje harder staat vanwege koken en douchen. Daar heb je niet veel aan als je overdag doucht / de was droogt.
Voor kleinbehuisden een mooie oplossing. Volgens mij heeft ikea ook een versie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:14 schreef fietsie het volgende:
Zoiets zou ik toch wel geweldig vinden...
[ afbeelding ]
Gezegd hardop over ouwe rockers in beeld.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:36 schreef minilot het volgende:
[..]Heb je hier nog iets over gezegd? Of gewoon stilzwijgend (nou ja, en hier hardop) er een Mening over gehad?
At -ie nog wel netjes z'n soep op?
Fijn is datquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:35 schreef Tele6 het volgende:
Na een km of acht sla ik een smal paadje in, en bij het passeren van een hond word ik in m'n bovenbeen gebeten![]()
Ik had de indruk dat het alleen maar flink blauw ging worden dus ben maar gewoon verder gelopen.
Kom ik er net bij het douchen achter dat er dus wél een tandvormig gat in m'n been zit.
Huisartsenpost gebeld. Nou mag ik vanavond nog aan een 5 dagen antibioticakuur beginnen omdat bijtwonden van honden kennelijk kneitersnel gaan ontsteken.
Als je hond snel bang is en dan agressief wordt, dan ga je toch niet over de drukste wandelroute van de stad lopen, op een zonnige zaterdagmiddag, met de hond aan een lange uitrol-lijn? Hoe was dit een goed idee?
Mijn tetanus is gelukkig nog up to date. Met de survivalrun heb ik regelmatig schrammen en wondjes van balken, metalen buizen, takken, etc. en ik kom ook veel in modderige sloten en zo. Dus m'n tetanus herhaalprik staat keurig in de agenda. Volgend jaar weerquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fijn is dat. Hoefde je geen tetanus prik?
Wat ongelooflijk nalatig zeg! Heb je een foto gemaakt om te laten zien als je de hond nog eens tegenkomt.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:35 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk niet dat ik de hond nog eens tegenkom. Of ik hoop het niet iigquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat ongelooflijk nalatig zeg! Heb je een foto gemaakt om te laten zien als je de hond nog eens tegenkomt.
En dan ook nog aan de ab . En wat Anthraxx zegt: tetanusprik?
Kan je die gaan halen en kost ook nog een hap duiten, vrees ik. Verdomme.
Edit: oh, die hou je al bij. 👍🏼
Mooi van de gemeente en met name van de ouders!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De gemeente wilde de school verplaatsen naar een andere locatie. Want te klein en het gebouw kost veel onderhoud. De ouders waren het er niet mee eens en hebben de school overgenomen.
School bestaat al 100 jaar.
Marijn houd niet echt van grote groepen, dus dit is prima. Hij zegt al elke dag "Ik ga naar de grote school".
Ik had het eigenlijk idd veel meer naar mijn zin afgelopen zaterdag toen het pijpenstelen regende. Toen ben ik op een ronde van 21 km één wandelaar tegengekomenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:04 schreef minilot het volgende:
Huuuuu @:Tele6, wat naar! Brrrr.. Ik vind het wel echt fijn aan eigenlijk altijd voor 05:30 in de vroegte klaar zijn met hardlopen omdat ik dan in elk geval geen hondenuitlaters tegenkom.Ik ben lang zo bang niet meer voor honden als vroeger, maar tijdens het hardlopen vind ik het nog steeds erg naar.
Wel goed dat je gebeld hebt en meteen aan de antibiotica bent gegaan
![]()
Doet het nog flink zeer ook, of valt dat wel mee?
En@ de 'ik kom ook veel in modderige sloten'
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:57 schreef Molo het volgende:
Er is hier net kibbeling gehaald
Ik herhaal, er is net kibbeling gehaald
Tot later, deze kibbelingeter zegt ave!
He gadverdamme.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:00 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk niet dat ik de hond nog eens tegenkom. Of ik hoop het niet iig
Foto net gemaakt om ff lekker zielig te kunnen doen tegen vrienden. Het zijn ook niet gewoon 2 blauwe plekken maar echt bulten.
Ik weet eigenlijk niet eens precies wat voor hond het was en wat voor mensen het waren. Dat is een beetje een hardloop-ding: na een paar km zit ik in een soort trance en het enige wat ik dan nog wil is lekker door blijven lopen. Dus hond beet me, ik zei "au!" en ik ben weer door gehold
"Dat doettie anders nooit"quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:35 schreef Tele6 het volgende:
En ik heb nog wel speciaal voor jullie een UI genomen…quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:13 schreef AnneX het volgende:
Al die Yinni en Yinu onhandig zeg.
Deed je examen en hoe ging het? Wanneer weet je het cijfer?
Oei @ Luckty![]()
Dan moet ik dat nog in mijn brein verwerken, sorry.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:54 schreef yinu het volgende:
[..]
En ik heb nog wel speciaal voor jullie een UI genomen…
Ik niet nee, dat is @Yinnyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan moet ik dat nog in mijn brein verwerken, sorry.
Dus geen examens?
Ok. Thanks.quote:
Narigheidquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk idd veel meer naar mijn zin afgelopen zaterdag toen het pijpenstelen regende. Toen ben ik op een ronde van 21 km één wandelaar tegengekomen![]()
Het passeren blijft ook gedoe, vooral dove bejaarden die zich een rotje schrikken en mensen die niet aan de kant willen.
Het fijnste is om gewoon meteen met zonsopkomst in het bos te staan, maar rond die tijd lag ik nog in J z'n bed en dat was ook een uitstekend plan
M'n been doet best wel zeer, het zijn niet gewoon blauwe plekken maar het is ook heel dik en warm aan het worden. Goed om dan maar voor de zekerheid die antibiotica te hebben
Wat hardloop jij eigenlijk tegenwoordig? Ooit had je plannen om richting een ultra te trainen, maar toen ging je meer krachttraining doen en ging je weer minder lopen toch?
Ik ben zelf naar een Lange Survivalrun aan het toe trainen, 22 km met 70 hindernissen. Ik wil absoluut geen moeite hebben met de 22 km want die 70 hindernissen zijn al pittig genoegdus nu maar goed veel lange duurloopjes doen en zo veel mogelijk door de bossen en velden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Narigheid![]()
Goed dat je aan de antibiotica gaat. Augmentin zeker?Amoxicilline/claviculaanzuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb deze al eens eerder gehad voor wat anders en toen was ik er vooral heeeeel erg moe van. Dus we zullen zien hoe dat gaat. Gelukkig maar 5 dagen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Narigheid![]()
Goed dat je aan de antibiotica gaat. Augmentin zeker?Augmentin is heel slecht leverbaar begreep ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ah, ik snap. Want dat is volgens mij wel de breedspectrum ab of choice, zeg maar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Augmentin is heel slecht leverbaar begreep ik
De column van Emine Ugur van gisteren gaat daar daar overquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Feestje gehad. Ik word oud![]()
Bijgepraat met leeftijdsgenoten en bij iedereen was er wel wat met de ouders, van kleine tot grote kwalen.
Mijn ouders nog verreweg de kleinste kwalen *afklopt*. Maar één vriendin had niks te melden, maar dat is vrij logisch als beide ouders al een paar jaar overleden zijn.
Verder was het wel gezellig, ik kwam zelfs een beetje te laat bij het volgende feestje (etentje)
Dit is hetzelfde als er in augmentin zit. Augmentin is de merknaam.quote:
Jij hebt ook wel voorlopig genoeg andere ellende gehad hoor op medisch gebiedquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als er in augmentin zit. Augmentin is de merknaam.
En die mag ik niet, want ik word één grote galbult tot onder mijn voetzolen aan toe van amoxicillineWaar deze ook om berucht is. En ja, van ab mag ik ook een kuurtje voor van onderen
Maar gelukkig al jaren geen ab meer nodig gehad.
Maar daar was geen ab voor nodigquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:53 schreef Molo het volgende:
Jij hebt ook wel voorlopig genoeg andere ellende gehad hoor op medisch gebied
De ‘Sandwichgeneratie’…zorgen om/voor kinderen en zorgen om/voor ouders.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De column van Emine Ugur van gisteren gaat daar daar over
Wat nietquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Augmentin is heel slecht leverbaar begreep ik
Ja beleid hequote:
Maar die idiote prijzen die ze in de VS betalen is ook niets. Moeilijk hoorquote:Op zondag 22 januari 2023 00:10 schreef Molo het volgende:
Ja beleid he
Lage prijzen betalen is achteraan staan bij levering
Kloptquote:Op zondag 22 januari 2023 00:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die idiote prijzen die ze in de VS betalen is ook niets. Moeilijk hoor
Het verbaast me ook wel dat dat niet EU breed wordt geregeld.quote:Op zondag 22 januari 2023 00:12 schreef Molo het volgende:
Klopt
Maar zoiets moet je gewoon Europees regelen, niet als Nederland miniland gaan afwijken
Die geloven nog in het concept vrije marktquote:Op zondag 22 januari 2023 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verbaast me ook wel dat dat niet EU breed wordt geregeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |