SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Konijntjesmevrouwquote:
Dat zijn ze denk ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goddomme ik las modellenhoertjes en vroeg me af in welke obscure scene je nu weer vertoefde.
Ik had hier tot zojuist nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Nu de hut niet zo warm is, ben ik des te blijer met mijn verwarmde wasrekken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had hier tot zojuist nog nooit van gehoord!
Niet iedereen ziet liever eerst de brandwond en dan het gewenste gedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:37 schreef fietsie het volgende:
Waaom moet een elektrisch droogrek de kwalificaties "kind en diervriendelijk" hebben?
"Afblijven" of onthouden door voelen werkt toch prima?
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet liever eerst de brandwond en dan het gewenste gedrag.
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden worden)
Precies het feit dat het wasrek niet behoorlijk pittig heet wordt maakt het toch kind- en diervriendelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden worden)
Nou ik zette wat aanbieders naast elkaar en de minder performance rekjes hadden een label "kind en diervriendelijk" met als argument een gelijk opgenomen vermogen maar een lagere rek-temperatuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies het feit dat het wasrek niet behoorlijk pittig heet wordt maakt het toch kind- en diervriendelijk
Kan de kleding direct weet bij de was. Of je moet zo'n heel duur infrarood ding hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:45 schreef fietsie het volgende:
Ik zag overigens op het thema "de was drogen" ook mensen die een dieselheater in de schuur monteerden.
Dikke flauwekul. Als je niet wil dat wijs je maar af.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:06 schreef fietsie het volgende:
Zeker voor vuige niemandalletjes![]()
Nu we het toch over dingen met verschillende perspectieven hebben: "Het taart verbod op de werkplek". Hebben we daar ook verschillende viewpoints op?
Mijn ervaring met Webasto in een boot is dat het geurvrij isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan de kleding direct weet bij de was. Of je moet zo'n heel duur infrarood ding hebben.
Oh ja die ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Webasto in een boot is dat het geurvrij is
De verbrandings kant is met een warmtewisselaar gekoppeld aan een lucht circulatie.quote:
Maar liggen ze dan niet lang heel stil? Ipv kort vastpakkend vlerkje?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:12 schreef Candaasje het volgende:
Hm, wij hebben warmtematten die zo’n 35 graden worden. Nu liggen de dieren daar natuurlijk wel op, dus met gewicht/druk. Toch kunnen ze er brandwonden van krijgen; de temperatuur hoeft niet eens heel hoog te zijn.
Als je het lang genoeg laat liggen, laat het vanzelf losquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar liggen ze dan niet lang heel stil? Ipv kort vastpakkend vlerkje?
Jawel, vandaar dat ik dat ook benoemde. Nu weet ik niet of kinderen graag op wasrekken liggen, maar veel katten wel. Die zouden zich nog wel eens kunnen verbranden anders….. denk ik?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar liggen ze dan niet lang heel stil? Ipv kort vastpakkend vlerkje?
Ik zou mijn kat (ook toen ik die nog had) echt nooit toestaan op de was te liggen. Dan kan de was weer opnieuw.. Haarverspreidende smeerpijpjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jawel, vandaar dat ik dat ook benoemde. Nu weet ik niet of kinderen graag op wasrekken liggen, maar veel katten wel. Die zouden zich nog wel eens kunnen verbranden anders….. denk ik?
Ik had het over het wasrek zelfquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou mijn kat (ook toen ik die nog had) echt nooit toestaan op de was te liggen. Dan kan de was weer opnieuw..
Gaat niet om dom zijn, zo op laag temperatuur verbranden zie/merk je soms pas na een paar uur. (Het is ons laatst een keer in de mri overkomen, en een maand later kregen we een patiënt terug met brandwonden die in een andere kliniek was geopereerd en daar op een mat had gelegen zonder iets van een doek ertussen. )quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:41 schreef derLudolf het volgende:
Katten zijn niet dom... De keramische kookplaat leerde Tammo ook snel genoeg af
Eerder een teweinig taart op de werkplek zou verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:06 schreef fietsie het volgende:
Zeker voor vuige niemandalletjes![]()
Nu we het toch over dingen met verschillende perspectieven hebben: "Het taart verbod op de werkplek". Hebben we daar ook verschillende viewpoints op?
Als je ziet hoe lang zwarte in katten soms in de zon kunnen liggen bij 30°C betwijfel ik of katten bij lage temperatuur kunnen vermeldenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gaat niet om dom zijn, zo op laag temperatuur verbranden zie/merk je soms pas na een paar uur. (Het is ons laatst een keer in de mri overkomen, en een maand later kregen we een patiënt terug met brandwonden die in een andere kliniek was geopereerd en daar op een mat had gelegen zonder iets van een doek ertussen. )
Hoewel dat trouwens wel honden waren. Dat dan weer wel
Precies en als je een collega niet hoeft, kunnen de stukken wat groter gesneden worden. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Eerder een teweinig taart op de werkplek zou verboden moeten worden.
Één slagroomtaart voor 70 man?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:50 schreef Candaasje het volgende:
Bij ons hebben ze nog wel eens slagroomtaart die dan niet in de koelkast past (we hebben 1 koelkastje voor 70 man…) en die dus na een dag ongeveer wegloopt. Huuuuuh.
Altijd bij dat ik daar niet eens over hoeft te twijfelen. (Je ziet collega’s echt in dilemma, of ze het nog durven)
Waarom niet? Ik heb alleen een jas aan als ik een flink stuk ga wandelen of een rondje sportschool doe op de fiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een vader die in een tshirtje z'n koter van school kwam halen! Waarom?!
Nee, meestal wel meer. En niet iedereen is er tegelijkertijd. Maar de koelkast moeten we wel delen, en gezien er ook veel avonddiensten gedraaid worden, en er dus avondeten in staat, is die koelkast ramvol.quote:
Uitpersen en mandarijnsap wegklokken als je het pellen en opeten beu bent?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:55 schreef derLudolf het volgende:
Wij kregen maandag van een leverancier een best wel hele grote krat mandarijnen. Ik heb de hele week een stuk of 5/6 mandarijnen per dag opgegeten, maar de kist is nog steeds niet half leeg.
We zijn met <10 personen. Dus dat schiet niet op. Met 100 man is zo'n krat snel op.
*bibber*quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb alleen een jas aan als ik een flink stuk ga wandelen of een rondje sportschool doe op de fiets.
Verjaardagscadeau voor uk verzinnen, mn boek uitlezen, een cake bakken en die in gezellig gezelschap opgegeten zien worden en dat was het denk ik wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend!Wat gaat iedereen doen? Behalve dan verwarmde wasrekken, die blijken te bestaan, bestellen?
Hier niet superveel plannen, wat echt dikke prima is na een heleboel aaneengesloten drukke weekenden sinds begin december.![]()
Morgen een speelgoedraketset in elkaar zetten die Günther voor z'n recente verjaardag kreeg en een grasveld zoeken voor de lancering - het ding zou met behulp van citroenzuur+baksoda minstens vijftien meter de lucht in moetenZondagochtend 08:00 personal training. En verder staat er niks! Gewoon niks.
Nee, alles zit nog in de doos. Dude was tot dusver te druk met z'n andere kado's, waaronder een penny board met lichtgevende wieltjes (ik pik 'm als -ie slaapt of op school is - tof ding!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Werken.
Benieuwd naar de lancering van de raket. Heeft ie al een passende naam? Elke raket hoort een naam te hebben
Ik ben toch zekerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:59 schreef minilot het volgende:
[..]
*bibber*
Of is je baard intussen zo lang dat je 'm comfortabel om je schouders kunt wikkelen?
Mocht je een eigen willen dan heb ik er nog wel een paar staan die ik langs kan gooienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, alles zit nog in de doos. Dude was tot dusver te druk met z'n andere kado's, waaronder een penny board met lichtgevende wieltjes (ik pik 'm als -ie slaapt of op school is - tof ding!) en een setje om piepkleine zeekreeftjes mee te kweken
Heeft Günther als baby een van deze gehad?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeekend!Wat gaat iedereen doen? Behalve dan verwarmde wasrekken, die blijken te bestaan, bestellen?
Hier niet superveel plannen, wat echt dikke prima is na een heleboel aaneengesloten drukke weekenden sinds begin december.![]()
Morgen een speelgoedraketset in elkaar zetten die Günther voor z'n recente verjaardag kreeg en een grasveld zoeken voor de lancering - het ding zou met behulp van citroenzuur+baksoda minstens vijftien meter de lucht in moetenZondagochtend 08:00 personal training. En verder staat er niks! Gewoon niks.
https://www.bartvanloo.info/site/boeken/quote:
Nah, we hebben genoeg aan eentjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mocht je een eigen willen dan heb ik er nog wel een paar staan die ik langs kan gooien
Er staat vrij weel in onbruik geraakt (door met name groeien) speelspulquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:05 schreef minilot het volgende:
Nah, we hebben genoeg aan eentjeMaar thanks!
Arme uk, ze heeft nog maar nauwelijks het vasteland verlaten en je deelt haar spullen al uit aan je forummatties!
Ah, daar is mijn beste vriend nu ook in bezig, dus ik krijg af en toe updatesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.bartvanloo.info/site/boeken/
De Bourgondiers nu; had het als podcast op de Belgische Spotify kanalen geluisterd, nu aan het lezen
Geen kinderen in de familie die wat jonger zijn? Mijn schoonzusje kreeg een jaar geleden eindelijk een kind, dus ruimde hier lekker opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er staat vrij weel in onbruik geraakt (door met name groeien) speelspul
Klussen. Woonkamer schilderen, gordijnen ophangen, dat soort zaken. Over precies een week hang ik in ons nieuwe huis op de bankquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Nee vooral ouder , of van de categorie "ons kind krijgt nieuw"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen kinderen in de familie die wat jonger zijn? Mijn schoonzusje kreeg een jaar geleden eindelijk een kind, dus ruimde hier lekker op
Ja, een stuk of vier, maar ze zijn heel stom.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heeft Günther als baby een van deze gehad? [ afbeelding ]
Eens. Ik nam ook altijd, ongeacht de kwaliteit. Beter matige taart dan geen taart!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Eerder een teweinig taart op de werkplek zou verboden moeten worden.
Ja of ik dacht iets met een taart.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Uitpersen en mandarijnsap wegklokken als je het pellen en opeten beu bent?
Matigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, een stuk of vier, maar ze zijn heel stom.Echt alleen een gimmick, de boekjes slaan verder nergens op
Stevige plannen dus!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Klussen. Woonkamer schilderen, gordijnen ophangen, dat soort zaken. Over precies een week hang ik in ons nieuwe huis op de bank
Wat een fijn vooruitzicht! Moeten jullie nog veel doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:08 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Klussen. Woonkamer schilderen, gordijnen ophangen, dat soort zaken. Over precies een week hang ik in ons nieuwe huis op de bank
Maar in een taart kun je er vast ook maar een paar kwijt, dus dat schiet niet per se op. Hmm.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja of ik dacht iets met een taart.
Heb je m al?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Neenee. Ik vind dat ik ze niet écht nodig heb, ondanks altijd ettelijke stampvolle wasrekken op meerdere verdiepingen. Ik slaap er een nachtje over, het is me nu nog te decadentquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je m al?
Ik heb 2 hoge, club heeft lage.
Dus als je nog niet kiezen, kunnen e wel wat keuzestress toevoegen?
Maar ik vind spartaanse soberheid soms toch ook juist lekkerquote:
Ik vind het toch wel fijn om naar het werk te kunnen in droge kledingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar ik vind spartaanse soberheid soms toch ook juist lekker
Ja dat zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:34 schreef minilot het volgende:
Het droogt uiteindelijk ook. Na twee dagen. Gewoon goed plannen, of in het geval van J. en z'n kleren: een inwonende huishoudster fixen die dat voor 'm regelt
Merci! Crčmewit, lekker basic. We maken wel kleurtjes met dingen aan de muur en we hebben een heleboel planten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Stevige plannen dus!Succes! Wat voor kleur krijgt je woonkamer?
![]()
Nee valt erg mee. Het schilderwerk boven hebben we afgelopen weekend gedaan en de vloer boven laten we leggen. Vloer op zolder en begane grond is nog primaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een fijn vooruitzicht! Moeten jullie nog veel doen?
Geen plannen eigenlijk maar daar kan altijd zo verandering in komen.
Wil beginnen met het in elkaar zetten van de jurk en als ik zin heb om op de fiets te stappen ga ik even naar intratuin, ik heb het voor elkaar gekregen een sanseveria te vermoorden en laatst ook al wat planten naar de plantenhemel gezonden, dus er moet wat bij komen.
Open dag van een middelbare school bezoeken (quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Dat de goede van kabeljauw is gesnedenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja yo. Ben ik weer![]()
Zeg weten jullie toevallig nog specifieke dingen over kibbeling?
Dit jaquote:
Bij een onbekende kraam vraag ik altijd welk soort vis ze gebruiken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja we hadden vanmiddag elders een user die wat schroom voelde bij het aanvallen van een viskraam op zoek naar een portie kibbeling. Heb ik even gauw vlug snel een gidsje voor geschreven, maar misschien kan er her en der nog wel wat aangevuld worden. Wie weet
In Lemmer stond er vorig jaar tijdelijk een die had gewoon in blokjes diepgevroren rechthoekjes noord-atlantische witvis (zonder verder soortnaam benoemd te hebben) die bevroren door beslag en vet gingen..................quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik heb ook eens een viskraam getroffen die voorgebakken kabeljauw had. Die hield dus geen verse stukken vis door een emmer beslag
Ten dode opgeschreven natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:17 schreef derLudolf het volgende:
Oh en ik heb ook eens een viskraam getroffen die voorgebakken kabeljauw had. Die hield dus geen verse stukken vis door een emmer beslag
Nou ja je kunt ook gewoon prefabzakken van de supermarkt in de pan douwen of zo. Het kan altijd ergerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Lemmer stond er vorig jaar tijdelijk een die had gewoon in blokjes diepgevroren rechthoekjes noord-atlantische witvis (zonder verder soortnaam benoemd te hebben) die bevroren door beslag en vet gingen..................
Van iemand die zich visboer noemt verwacht ik toch.... iets van een soort vak-trots?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja je kunt ook gewoon prefabzakken van de supermarkt in de pan douwen of zo. Het kan altijd erger
Ja daarom zou ik eht ook niet zo gauw bestellen bij een snackbar of zo. Zeker niet weg van de kust. Omloopsnelheid te laag, bederfelijk ditdat. Bovendien gaat het dan toch in hetzelfde vet als de friet en de gehakstatven.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Van iemand die zich visboer noemt verwacht ik toch.... iets van een soort vak-trots?
Oh een visboer in Lemmer, daar heb ik leuke herinneringen aanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
In Lemmer stond er vorig jaar tijdelijk een die had gewoon in blokjes diepgevroren rechthoekjes noord-atlantische witvis (zonder verder soortnaam benoemd te hebben) die bevroren door beslag en vet gingen..................
Bijtanken van mijn werkweekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:57 schreef minilot het volgende:
Ja Ja toevallig.. big brother is watching himquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:26 schreef AnneX het volgende:
Toevallig kijk ik naar de stream van de lokale omroep waar mn.X zit te sidekicken.
Hij zit tussendoor vrolijk frituur te eten, tijdens een muziekje!
En ik heb erwtensoep voor hem opstaan.
Ach, hij heeft ook ‘gewerkt’ op de sportschool.
Natte zooi en kledder zeg, op straat.
Er was eens een visboer in Lemmerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh een visboer in Lemmer, daar heb ik leuke herinneringen aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |