SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Konijntjesmevrouwquote:
Dat zijn ze denk ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goddomme ik las modellenhoertjes en vroeg me af in welke obscure scene je nu weer vertoefde.
Ik had hier tot zojuist nog nooit van gehoord!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:24 schreef Vanyel het volgende:
Nu de hut niet zo warm is, ben ik des te blijer met mijn verwarmde wasrekken.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik had hier tot zojuist nog nooit van gehoord!
Niet iedereen ziet liever eerst de brandwond en dan het gewenste gedrag.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:37 schreef fietsie het volgende:
Waaom moet een elektrisch droogrek de kwalificaties "kind en diervriendelijk" hebben?
"Afblijven" of onthouden door voelen werkt toch prima?
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet iedereen ziet liever eerst de brandwond en dan het gewenste gedrag.
Bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden worden)
Precies het feit dat het wasrek niet behoorlijk pittig heet wordt maakt het toch kind- en diervriendelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een brandwond heb je niet zomaar, dat moet echt wel behoorlijk pittig heet zijn (of ernstig volhardend vastgehouden worden)
Nou ik zette wat aanbieders naast elkaar en de minder performance rekjes hadden een label "kind en diervriendelijk" met als argument een gelijk opgenomen vermogen maar een lagere rek-temperatuur.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Precies het feit dat het wasrek niet behoorlijk pittig heet wordt maakt het toch kind- en diervriendelijk
Kan de kleding direct weet bij de was. Of je moet zo'n heel duur infrarood ding hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:45 schreef fietsie het volgende:
Ik zag overigens op het thema "de was drogen" ook mensen die een dieselheater in de schuur monteerden.
Dikke flauwekul. Als je niet wil dat wijs je maar af.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:06 schreef fietsie het volgende:
Zeker voor vuige niemandalletjes![]()
Nu we het toch over dingen met verschillende perspectieven hebben: "Het taart verbod op de werkplek". Hebben we daar ook verschillende viewpoints op?
Mijn ervaring met Webasto in een boot is dat het geurvrij isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kan de kleding direct weet bij de was. Of je moet zo'n heel duur infrarood ding hebben.
Oh ja die ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Webasto in een boot is dat het geurvrij is
De verbrandings kant is met een warmtewisselaar gekoppeld aan een lucht circulatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |