Hier ook geen sneeuwquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:58 schreef minilot het volgende:
*geeuw* Goedemorgen lievelingen! Knetterjaloers op wie sneeuw had vanmorgenHier niet eens wat ijs om van de autoruiten af te krabben
Niet dat ik een auto heb, maar toch! Saai.
Heel done, want daar krijg je de huidige vibe het meest binnenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Hier zag ik vanmorgen wel auto's met sneeuw er op rijden,maar verder geen sneeuw gezien.. zal wel lokaal iets verder op gesneeuwd hebben dan..
Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven?![]()
![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven?![]()
![]()
Altijd een goed ideequote:Op donderdag 19 januari 2023 10:37 schreef Barreltje het volgende:
en melk chocolade als compensatie
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef minilot het volgende:
Oh @:fietsie, trouwens, kijk wat ik deze week op Vinted bemachtigde!
[ afbeelding ]
Een fietsiejurkje!Ik ga 'm nu oppikken
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Klacht: collega die dinsdag hoestend en proestend op kantoor komt, in een vergadering pontificaal zijn doos tissues en ibuprofen op tafel zet om te laten zien hoe ziek hij wel niet is, maar hoe stoer hij toch is om naar kantoor te komen, en hoe belangrijk hij wel niet is, dat hij zich niet ziek kan melden en hij het zo druk druk druk druk heeft en de wereld zonder hem instort.
Dezelfde collega e-mailgt gisteren dat hij covid positief test. Heel fijn, nadat ik 2 uur naast hem in een vergaderlokaal zat, en naast hem stond op een groepsfoto.
Idoten.
Als niet-crossfitter moet ik het gros hiervan even googlen, maar thanks!quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag deden we:
Strength:
EMOM x 18
Min 1: 1 Power snatch + 1 overhead squat
Min 2: 2 Jumping / Banded bar muscle up
Min 3: rest
Metcon:
Ellen
3 rounds for time of:
20 Burpees
21 Alternating Dumbbell Snatches, 50/35 lbs
12 Double Dumbbell Thrusters, 50/35 lbs
- 13:00 cap"
Het was naar.Ik tril nog.
Het was ook teveel om uit te leggen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Als niet-crossfitter moet ik het gros hiervan even googlen, maar thanks!
En waar pas je de chocolademelk in?quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Opgestaan, koffie gezet, 3 slokken gehad, kleren aan, F. naar zn werk brengen, naar huis rijden, uur onderweg geweest want mokerdruk, hond plas laten doen, uur getraind, mini-beetje ingestort naar afloop, even shake wegkloeken, dan met Poes2 maar weer eens naar de dierenarts, uur met de hond lopen, echt iets eten, boodschappen, douchen, dutje.
#dagboek
Geeft niks! Ik ben het allemaal aan het opzoeken. En oef!quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was ook teveel om uit te leggen.
DA kan hier vast een structurele mouw aan passenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Och.. frida is nu WEER krols..
Eerst was ze 3 dagen krols tijdens kerst, maar nu is het toch al wel een weekje bezig.. vandaag heeft ze geloof ik van ellende op het bed geplast![]()
Arm beestje..
Volgende week maar een afspraak maken.. ik was onder de indruk dat ze het met kerst wel gehad had, apart dat het nu weer "terug" is..
Shake had chocoladesmaak. Daar moet ik het maar mee doen vandaag.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
En waar pas je de chocolademelk in?
Da's magertjes..quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Shake had chocoladesmaak. Daar moet ik het maar mee doen vandaag.
Regel een leuke kater voor d'rquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Eerst was ze 3 dagen krols tijdens kerst, maar nu is het toch al wel een weekje bezig.. vandaag heeft ze geloof ik van ellende op het bed geplast![]()
Arm beestje..
Volgende week maar een afspraak maken.. ik was onder de indruk dat ze het met kerst wel gehad had, apart dat het nu weer "terug" is..
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Klacht: collega die dinsdag hoestend en proestend op kantoor komt, in een vergadering pontificaal zijn doos tissues en ibuprofen op tafel zet om te laten zien hoe ziek hij wel niet is, maar hoe stoer hij toch is om naar kantoor te komen, en hoe belangrijk hij wel niet is, dat hij zich niet ziek kan melden en hij het zo druk druk druk druk heeft en de wereld zonder hem instort.
Dezelfde collega e-mailgt gisteren dat hij covid positief test. Heel fijn, nadat ik 2 uur naast hem in een vergaderlokaal zat, en naast hem stond op een groepsfoto.
Idoten.
Katten genoeg op de wereldquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Regel een leuke kater voor d'r
Dat klinkt als een priiiiiiiima nanotripje voor jullie!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
In maart hebben we nu ook het uitje in mijn vrije week rond
Museum Arnhem mét een arrangement: Eten bij https://www.krommedissel.nl/ en slapen (en zwemmen) in https://www.hotelkleinzwi(...)3NDEyNjUzOC40MS4wLjA.
Beide plekken zijn geweldig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
In maart hebben we nu ook het uitje in mijn vrije week rond
Museum Arnhem mét een arrangement: Eten bij https://www.krommedissel.nl/ en slapen (en zwemmen) in https://www.hotelkleinzwi(...)3NDEyNjUzOC40MS4wLjA.
Aptatgeberatje ben jequote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijkenboek lezen, wachten. Niet op je telefoon staren.
Hangt dat niet zelfs voor jou wat laag?quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:44 schreef minilot het volgende:
Wat trainde je vandaag, @:Lonaa?![]()
(Ik hing gister dit in een deuropening op mijn bovenverdieping:
[ afbeelding ]
Er nu al compleet verliefd op en verslingerd () aan!
)
Ik heb dus vanaf mijn 12e gewielrend, eerst voor de hobby later rather serious; ik ging dan op trainingsritten door heel Zuid-Holland / Utrecht. Was tot mijn 19e uren en uren " op weg" waarbij niemand enig idee had waar precies, en vanaf mijn 19e kwamen daar ritten Rotterdam - Enschede v.v. bij.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.
Ja ik vind het dus heel gek dat ik me heel weinig kan herinneren van hoe dingen toen precies gingen. Heb ik wel eens echt iemand gemist? Ging je dan terug naar huis of wat? Het zal ongetwijfeld, ik heb jaren van mijn studententijd zonder mobiel gedaan en ik kan me ook nog wel booty calls vanuit een telefooncel herinneren. Maar er is ook heel veel verdwenen in de mist van mijn geheugen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door.
Ja. Lekker los van alles. Heerlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus vanaf mijn 12e gewielrend, eerst voor de hobby later rather serious; ik ging dan op trainingsritten door heel Zuid-Holland / Utrecht. Was tot mijn 19e uren en uren " op weg" waarbij niemand enig idee had waar precies, en vanaf mijn 19e kwamen daar ritten Rotterdam - Enschede v.v. bij.
En nooit enige telefoon of wat dan ook mee. En dat kon gewoon.
Toevallig niet voor de oefeningen waar ik op dat moment mee bezig wasquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hangt dat niet zelfs voor jou wat laag?
Och!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:53 schreef yinu het volgende:
[..] booty calls vanuit een telefooncel
Makes me not miss CrossFitquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag deden we:
Strength:
EMOM x 18
Min 1: 1 Power snatch + 1 overhead squat
Min 2: 2 Jumping / Banded bar muscle up
Min 3: rest
Metcon:
Ellen
3 rounds for time of:
20 Burpees
21 Alternating Dumbbell Snatches, 50/35 lbs
12 Double Dumbbell Thrusters, 50/35 lbs
- 13:00 cap"
Het was naar.Ik tril nog.
Patatgeneratiequote:Op donderdag 19 januari 2023 12:54 schreef yinu het volgende:
[..]
Eh, wat?
Maar ja, ook altijd een boek mee inderdaad.
Ik wil het er juist van! Maar ik doe al zoveel dingen en het is niet in mijn dorp, dus helaasquote:
Wij hebben een lekkere meevaller, dus kan het zomaar allemaalquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Beide plekken zijn geweldig.
2 keer gegeten bij de Kromme Dissel en was geweldig (ook fijn dat het zakelijk was dus niet hoefde te betalen)
Ik zou het ook nu al doen, lucht vast op. En misschien is het anders wel een beetje aan het lijntje houden als je het al zeker weet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:26 schreef Barreltje het volgende:
Jonguns..
Ik heb een beetje een dilemma.
Mijn functie wordt in z'n huidige format opgeheven en als ik dit werk wil blijven doen moet ik dus op mn eigen functie solliciteren..
Maar ik heb geloof ik niet zo'n zin om dat te doen. Nu is mn dilemma, vertel ik het mn baas nu alvast of pas als de sollicitatie deadline verlopen is..
Aan de ene kant ben ik pissed over het feit dat ik een week voordat de vacature online kwam pas geïnformeerd ben.. maar aan de andere kant voelt het ook weer niet eerlijk om het pas over en maand te zeggen.. ik weet ook niet of ik een maand lang kan doen alsof eigenlijk...
Klinkt wel of dat vanuit de weloverwogen kanten links ende rechts voor beestje de keus is die het het meeste poes laat zijn, voor de tijd dat ze mag leven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Dus uh...we gaan voor kwaliteit van leven, nu.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:32 schreef minilot het volgende:
Hè, wat rot voor de poes en voor jullie @:Lonaa!
Nou precies. En ze is niet afgevallen, geen koorts, vacht ziet er goed uit, eet nog graag, knuffelt nog graag. Het kan dus best nog 2 of 3 jaar duren, het is niet volgende week afgelopen, maar goed, kut is het wel natuurlijk. Het is wel anders "eindig" dan wanneer ze gezond oud worden ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt wel of dat vanuit de weloverwogen kanten links ende rechts voor beestje de keus is die het het meeste poes laat zijn, voor de tijd dat ze mag leven.
Ja begrijpelijk hoor,quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Nou, ik zit. Dierenarts geweest met Poes2. Het is uh kut. Chronische niesziekte is al een aantal jaar maar dat was in ieder geval soms nog... op de achtergrond. Dat is al tijden niet meer. Veel snot, veel niezen. Haar oor heeft alweer een ontsteking. Dat is de...4e keer? 5e misschien. We hebben van alles geprobeerd maar het blijft niet weg.
Waarschijnlijke toch ergens in het oor/buis/neus/van binnen een poliep of een tumor. We kunnen (en willen) dat niet oplossen. Opereren is eigenlijk onmogelijk en mokerduur en ze is nu 14. We gaan er maar weer eens met gestrekt been in met 2 weken AB en 1 week oorzalf (ook AB). De oorzalf blijven we ook als onderhoud geven.
Dus uh...we gaan voor kwaliteit van leven, nu.![]()
Op een gegeven moment kun je gewoon ook niks echt meer oplossen ofzo. Dat hoort erbij maar is wel frustrerend.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk hoor,![]()
Goed in de gaten houden of ze nog comfortabel is, maar dat komt goed bij jullie!
Wij hadden met Xena ook wel zoiets toen, ze was 16.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat klinkt als een priiiiiiiima nanotripje voor jullie!![]()
![]()
Wel een beetje afgunstig: ik slaap over drie weken noodgedwongen op een freaking slaapzaal in een hostel omdat ik vergeten was een normale hotelkamer te regelen en nu zijn er op deze korte termijn geen normale betaalbare opties meer.Naja, eigen schuld.
![]()
Poesquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je gewoon ook niks echt meer oplossen ofzo. Dat hoort erbij maar is wel frustrerend.
Wanneer ze niet meer comfortabel is en we kunnen dat niet op een normale manier oplossen, dan is het klaar. Hoort erbij. Dan heeft ze prachtleven gehad, alleen maar lekker gegeten, geluierd, gespeeld en zich eindeloos gehoereerd aan al het bezoek voor knuffels. En met succes.
Hell no, daar zit ik helemaal niet op te wachten! Vieze backpackersquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Wie weet kom je op je slaapzaal wel hele interessante types tegen
Dat klinkt wel goed zeg!quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wanneer ze niet meer comfortabel is en we kunnen dat niet op een normale manier oplossen, dan is het klaar. Hoort erbij. Dan heeft ze prachtleven gehad, alleen maar lekker gegeten, geluierd, gespeeld en zich eindeloos gehoereerd aan al het bezoek voor knuffels. En met succes.
Je klinkt realistisch. Het blijft verdrietig met een huisdier.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kun je gewoon ook niks echt meer oplossen ofzo. Dat hoort erbij maar is wel frustrerend.
Ja, vind ik ook! Ik ga 'm wel een stukje korter laten maken, want ik ben ook een stukje korter dan de meeste jurkjes dragersquote:Op donderdag 19 januari 2023 15:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:minilot Wat een schattig jurkje!
Nog 43 cm. Günther is net vijf geworden, ik geef het nog drie jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
Dat joch van jullie is bijna net zo groot als jij nu?
Ha streepjes op het kozijn bij de keukendeur?quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog 43 cm. Günther is net vijf geworden, ik geef het nog drie jaar.
Nee, Eftelingabonnement. Günther laat zich daar geregeld opmeten om te zien of -ie al in de volgende achtbaan magquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha streepjes op het kozijn bij de keukendeur?
Achgos!quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:17 schreef AnneX het volgende:
Zelfvertrouwen even weg, zegt ie zelf.
Wel een toffe brugquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
Vandaag van Göteborg naar Kopenhagen gereden. Nat. Wel mooi de brug genomen.
The Bridgequote:Op donderdag 19 januari 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
Vandaag van Göteborg naar Kopenhagen gereden. Nat. Wel mooi de brug genomen.
Oh wat mooi!!! Zijn we geweest!quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:47 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!
Vanochtend vroeg naar school en omdat ik weet dat jullie blij worden van leuke plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende 2 weken is moment van waarheid, want dan heb ik tentamens! Ieks, want het is veel stof en natuurlijk maar net genoeg huiswerk gemaakt om niet op te vallen, dus eigenlijk nu zwaar achter![]()
@:lonaa sterkte met poes en jullie!
@:blues leuke plannen!
@:minilot geweldige jurk!
@:sigme hoe is de reis?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:28 schreef AnneX het volgende:
Het is klaar.![]()
Mooie tocht lijkt mij over de brug! Ga je buurten daar?
Neuh, voor de mensen die over de brug zijn gereden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Die vraag is niet voor mij denk ik?
Yep, lekkere rechte bob met laagjes. Zó fijn en goed gedaan.quote:
Fijn! Foto?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Yep, lekkere rechte bob met laagjes. Zó fijn en goed gedaan.
Reden: hoef ik weer weken/maanden niet![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 19-01-2023 19:09:58 ]
Pasta al la norma van ottolenghi vind ik altijd super lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:56 schreef Tele6 het volgende:
Oh en CUL vraag. Ik heb laatst 5 kg penne gekocht. Impulsaankoop.
Nu heb ik geen zin om over een paar weken 5 kg penne naar m'n nieuwe huis te slepen, dus de komende weken eet ik penne.
M'n standaardrecepten heb ik afgelopen week al gehad. (Pasta rode saus, Pasta à la Tante Toos, pasta pesto.) Alleen pastasalade nog niet maar daar vind ik het het weer niet voor.
Iemand nog originele pastarecepten? (vegetarisch, of geschikt om met vleesvervangers te bereiden)
Liefst ook nog een beetje een presentabel recept want J komt morgen eten
Als ik niks weet te verzinnen krijgt ie pastasalade en dat komt heus ook wel goed.
Nee hoor, is niet apart.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Arm beestje..
Die is lekker inderdaad. Ik ben ook wel fan van puttanesca.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Pasta al la norma van ottolenghi vind ik altijd super lekker![]()
Kan prima met penne.
https://ladyandpups.com/2014/06/16/the-hot-bunny-pasta-sauce/quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:56 schreef Tele6 het volgende:
Nu heb ik geen zin om over een paar weken 5 kg penne naar m'n nieuwe huis te slepen, dus de komende weken eet ik penne.
M'n standaardrecepten heb ik afgelopen week al gehad. (Pasta rode saus, Pasta à la Tante Toos, pasta pesto.) Alleen pastasalade nog niet maar daar vind ik het het weer niet voor.
Iemand nog originele pastarecepten? (vegetarisch, of geschikt om met vleesvervangers te bereiden)
Als ik niks weet te verzinnen krijgt ie pastasalade en dat komt heus ook wel goed.
Tante Toos is de tante van de beste vriendin van m'n moeder en ze is Indonesisch. (ze zal inmiddels of 90 zijn of niet meer leven)quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die is lekker inderdaad. Ik ben ook wel fan van puttanesca.
Tele, wat is pasta van Tante Toos?
Dat is waarschijnlijk lekkerder dan het klinktquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tante Toos is de tante van de beste vriendin van m'n moeder en ze is Indonesisch. (ze zal inmiddels of 90 zijn of niet meer leven)
Tante Toos macaroni is saus van geraspte wortel, uitgebakken spek/gehakt, tomatenpuree, ui, knoflook, wat gemberpoeder, ketjap en VEEL sambal.
Ik heb een paar jaar met heel veel plezier geCrossFit maar nu kan ik het niet meer qua fysiek, en alles aangepast doen ben ik niet zo goed in, mentaal. Ik moet alles altijd al aanpassen tegenwoordig. Maar zo'n workout als @Lonaa postte is wel echt naar. Goed naar. Maar toch naar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik wil het er juist van! Maar ik doe al zoveel dingen en het is niet in mijn dorp, dus helaas
Dat "goed naar" is echt iets wat je alleen begrijpt als je dit gedaan hebt en het in je straatje ligt. Ik word vaak voor gek verklaard. "Als het zo naar is waarom doe je het dan?"quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:52 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar met heel veel plezier geCrossFit maar nu kan ik het niet meer qua fysiek, en alles aangepast doen ben ik niet zo goed in, mentaal. Ik moet alles altijd al aanpassen tegenwoordig. Maar zo'n workout als @:Lonaa postte is wel echt naar. Goed naar. Maar toch naar.
Ja. Ik kan echt zo ongeveer niks dat mijn heupen of schouders belast en waar ik CrossFitte hebben ze wel een paar goeie trainers die dan ook met je meedenken en goede scaling opties bedenken. Maar ook veel broekies met te veel testosteron die nog nooit zelf serieus geblesseerd zijn geweest en ik ben dan soms zelf toch te ambitieus om eigenwijs te kunnen zijn en dan doe ik wat zij voorstellen en dat pakt dan slecht uit. En dan moet ik de hele tijd heel selectief zijn op trainer en dat vind ik irritant. Toen ik stopte waren ze ook erg aan het groeien en dat kwam de kwaliteit van de trainers niet ten goede.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat "goed naar" is echt iets wat je alleen begrijpt als je dit gedaan hebt en het in je straatje ligt. Ik word vaak voor gek verklaard. "Als het zo naar is waarom doe je het dan?"
Scalen is best mentaal een drempel. Is het voor mij ook wel geweest. Is het voor mij soms nog. Then again, ik train voor mij. Ik wil graag fitter en sterker, uiteindelijk. Je moet ergens beginnen.
Maar zeker als je al zoveel in je leven "niet kan", ja, dan snap ik best dat dat mentaal zwaar is.
Je hoort je natuurlijk wel aan de Italiaanse kookregels voor het juiste gebruik van de juiste pasta bij de juiste saus te houden he?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:56 schreef Tele6 het volgende:
Moest bijna overgeven bij meest recente spinningsessie. Het was awesomequote:Op donderdag 19 januari 2023 18:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat "goed naar" is echt iets wat je alleen begrijpt als je dit gedaan hebt en het in je straatje ligt.
Zo lezend denk ik niet dat het echt is wat je zoekt maar ik houd het tot mijn eigen verbazing al een paar jaar vol bij Fit20 Dus ik gooi hem toch erin. Sporten op maat, vaste trainer. Niet gericht op spieropbouw maar op conditie, immuunsysteem en algeheel welbevinden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:04 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja. Ik kan echt zo ongeveer niks dat mijn heupen of schouders belast en waar ik CrossFitte hebben ze wel een paar goeie trainers die dan ook met je meedenken en goede scaling opties bedenken. Maar ook veel broekies met te veel testosteron die nog nooit zelf serieus geblesseerd zijn geweest en ik ben dan soms zelf toch te ambitieus om eigenwijs te kunnen zijn en dan doe ik wat zij voorstellen en dat pakt dan slecht uit. En dan moet ik de hele tijd heel selectief zijn op trainer en dat vind ik irritant. Toen ik stopte waren ze ook erg aan het groeien en dat kwam de kwaliteit van de trainers niet ten goede.
Heb daar nog wel een tijd alleen krachttraining gedaan maar toen werd het me te duur plus Corona. En nu wil ik wel weer krachttrainen eigenlijk maar ik wil dan graag een trainer die me goed kan helpen met ervaring met reumatologische aandoeningen. Daar moet ik maar eens naar gaan zoeken dan hè?
Zoiets heb ik dus ook. Altijd dezelfde begeleiding die ook fysiotherapeut is en waar nodig (wanneer hij/zij niet je behandelaar is) in je dossier kan kijken of kan overleggenquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo lezend denk ik niet dat het echt is wat je zoekt maar ik houd het tot mijn eigen verbazing al een paar jaar vol bij Fit20 Dus ik gooi hem toch erin. Sporten op maat, vaste trainer. Niet gericht op spieropbouw maar op conditie, immuunsysteem en algeheel welbevinden.
Ook een soort eigen grenzen verkennen maar absoluut niet zo bruut (vinnik) als Lonaa doet.
Naar ik begreep ben ik ook zowat de enige sporter die niet voortijdig stuk of gewoon oud isquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook. Altijd dezelfde begeleiding die ook fysiotherapeut is en waar nodig (wanneer hij/zij niet je behandelaar is) in je dossier kan kijken of kan overleggen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Naar ik begreep ben ik ook zowat de enige sporter die niet voortijdig stuk of gewoon oud is
Een ovenschotel maken? Of een salade met silken tofu vers van de toko, kousenband en waterspinazie? Als aangepaste lasagne met tofu en spinazie?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:56 schreef Tele6 het volgende:
Gadver.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Moest bijna overgeven bij meest recente spinningsessie. Het was awesome
Bonte kraaiquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:37 schreef sigme het volgende:
Nog uit Goteborg:
[ afbeelding ]
Voor @:barreltje
[ afbeelding ]
Me
[ afbeelding ]
Hotel (tip van @:fietsie)
[ afbeelding ]
Bonte kraai. In mijn jeugd zag je die ‘s winters ook in Nederland
[ afbeelding ]
De betonnen eidereenden vond ik ook leuk
Nu zijn we dus in Kopenhagen.
[ afbeelding ]
Eten in Kopenhagen
[ afbeelding ]
Hoteltrappenhuis Kopenhagen
Fraaie details.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:37 schreef sigme het volgende:
Nog uit Goteborg:
[ afbeelding ]
Voor @:barreltje
[ afbeelding ]
Me
[ afbeelding ]
Hotel (tip van @:fietsie)
[ afbeelding ]
Bonte kraai. In mijn jeugd zag je die ‘s winters ook in Nederland
[ afbeelding ]
De betonnen eidereenden vond ik ook leuk
Nu zijn we dus in Kopenhagen.
[ afbeelding ]
Eten in Kopenhagen
[ afbeelding ]
Hoteltrappenhuis Kopenhagen
Nooit van gehoord, ik zal het eens uitzoeken!quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo lezend denk ik niet dat het echt is wat je zoekt maar ik houd het tot mijn eigen verbazing al een paar jaar vol bij Fit20 Dus ik gooi hem toch erin. Sporten op maat, vaste trainer. Niet gericht op spieropbouw maar op conditie, immuunsysteem en algeheel welbevinden.
Ook een soort eigen grenzen verkennen maar absoluut niet zo bruut (vinnik) als Lonaa doet.
Heb je weer aan de chili gezeten?quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:42 schreef Vanyel het volgende:
Rechtshandigen onder jullie wel eens geprobeerd je cup linkshandig in te brengen?
Was het maar zo'n feest. Rechts wil niet dus ik moet eigenlijk wisselen. Maar ik kan het gewoon niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:57 schreef yinu het volgende:
[..]
Heb je weer aan de chili gezeten?
Daar denk ik dus altijd aan als ik mijn cup inbreng. Met rechts, want met links zou ik denk ik heel verkeerd uitkomen.
Oh dat lijkt me echt vreselijk ja. Ik heb mezelf eens geleerd om met links de muis te hanteren vanwege een extreem pijnlijke peesontsteking in mijn rechterschouder. Dat was al een lijdensweg en maakte mijn werkdag enorm veel langer. Maar je cup verwisselen is nog 10x zo moeilijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Rechts wil niet dus ik moet eigenlijk wisselen. Maar ik kan het gewoon niet.
Ik zou dat linkse gehannes echt met liefde inruilen voor een pittige chilihand.
Vanmiddag lukte het. Ikquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me echt vreselijk ja. Ik heb mezelf eens geleerd om met links de muis te hanteren vanwege een extreem pijnlijke peesontsteking in mijn rechterschouder. Dat was al een lijdensweg en maakte mijn werkdag enorm veel langer. Maar je cup verwisselen is nog 10x zo moeilijk
Ik zag het bij boulevard langskomen, maar volgens mij liepen ze (nu) niet langs @Lucky_Strike.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Lucky, heb je de Bauertjes al langs zien wandelen?
https://www.nu.nl/achterk(...)lo-af-te-vallen.html
Sneeuw isquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag het bij boulevard langskomen, maar volgens mij liepen ze (nu) niet langs @:Lucky_Strike.
En hier sneeuwt het
Moet ik me weer aankleden, ik ga zo naar bed.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sneeuw isIk wil ooook sneeuw! Maar hier krijgen we niks, nada, noppes. Van huis ruilen nu?
Die afwijzing had ik gemist.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekend![]()
Helaas een afwijzing voor een hele leuke baan![]()
Mooi kapsel van @:blues en wat een gedoe bij @:AnneX
Hoi @:minilot![]()
Voor de sporters. Net besloten dat ik al eerder terug ga naar fysiofitness. Kom daar nu wekelijks voor gewone fysio en mis dat best wel. Bij de fitness waar ik nu bij ben is geen fijne sfeer, weinig begeleiding (die ook vaak niet in de zaal is)
Nee hoor ik bazel daar meestal in vagige termen over.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Vanyel, heb ik gemist wat er met je hand is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Kind ook. Staan al 2 poppen in de tuin.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 07:44 schreef Yinny het volgende:
Sneeeeeeuw! En kat moest perse naar buiten!? Gek beest! Zo meteen kind naar school brengen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee hoor ik bazel daar meestal in vagige termen over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Hier ging dat gewoon met de wantenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:25 schreef Clubsoda het volgende:
Ik drukte mijn stuiterende exemplaar een vegertje in de hand met de mededeling 'ga jij maar even de auto schoonmaen'. Werd met luid gejuich ontvangen![]()
Survivalrun intervaltraining.quote:
We hebben de training ooit wel eens afgelast vanwege hevige storm. We klimmen in het bos dus het is niet veilig als er takken kunnen vallen en zo. Met onweer gaan we meestal gewoon trainen en dan schuilen we als het te dichtbij komt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:24 schreef AnneX het volgende:
Manmanmanmanmanmanmanman @:Tele6
Op een doordeweekse avond. Wordt er wel eens overgeslagen vanwege weersomstandigheden?
*jaloers*quote:
Nah, 07:30 is op een doordeweekse dag toch helemaal zo gek niet? Als je dan nog rekent op een doodstille straat moet je maar met oordopjes slapen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn mannen waren om 7.30 aangekleed en ontbijt op en hebben nog fijn een uur buitengespeeld voor school. Sorry, buren, maar zo vaak ligt er geen sneeuw meer....
Hier gaat om 7:30 de vuilniswagen PIEP PIEP PIEP achteruit het straatje in dus wakker is iedereen toch welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah, 07:30 is op een doordeweekse dag toch helemaal zo gek niet? Als je dan nog rekent op een doodstille straat moet je maar met oordopjes slapen hoor.
Heel goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hier gaat om 7:30 de vuilniswagen PIEP PIEP PIEP achteruit het straatje in dus wakker is iedereen toch wel
De overlap met zowel scouting als landmacht is er wel. Een van m'n clubgenootjes is dit jaar de officiersopleiding begonnen bij de landmacht. En veel van het bouwen van hindernissen gaat op dezelfde manier met touwen en balken als ze bij scouting doen. Ook dingen als navigeren, vuur maken, houthakken doen ze bij scouting ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:51 schreef minilot het volgende:
Sljosjhshjoshjslosh, zo klonk het net om buiten te lopen in de sneeuwpuddingEr breekt nu net een olijk winterzonnetje door, dus over een uur is het vast allemaal weer weg. Tot de volgende keer, sneeuw!
![]()
Wat klinkt dat cool @:Tele6, vooral ook met die ongeacht-de-omstandigheden-insteekIn mijn hoofd is dit overigens ongeveer hoe ik denk dat het er bij de scouting aan toe gaat, maar het komt vast meer in de buurt van de landmacht
Van allebei nul verstand
@:Vanyel Jemig, wat een impact - een jaar! Kan me voorstellen dat je daar fors tegenaan hikt ja.
Maar waarom? Sauna met slecht weer is juist lekker. Afkoelen in de sneeuwquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier begint het nu heel voorzichtig te sneeuwen
Leuke vooruitzichten @:Sarabi
Ik ga misschien vanavond met zuslief uiteten, maar dat hangt ook van het weer af. Ze is jarig en gaat dan meestal een dag naar de sauna. Maar wanneer het te slecht weer is gaat ze niet, en gaan we eten.
Weet je al waar je eventueel gaat eten?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier begint het nu heel voorzichtig te sneeuwen
Leuke vooruitzichten @:Sarabi
Ik ga misschien vanavond met zuslief uiteten, maar dat hangt ook van het weer af. Ze is jarig en gaat dan meestal een dag naar de sauna. Maar wanneer het te slecht weer is gaat ze niet, en gaan we eten.
Dank voor verdere uitleg, leuk om te lezen allemaal, zeg!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De overlap met zowel scouting als landmacht is er wel. Een van m'n clubgenootjes is dit jaar de officiersopleiding begonnen bij de landmacht. En veel van het bouwen van hindernissen gaat op dezelfde manier met touwen en balken als ze bij scouting doen. Ook dingen als navigeren, vuur maken, houthakken doen ze bij scouting ook
Verschil met landmacht is dat we meer op techniek en behendigheid trainen en minder uitgaan van brute kracht. Er worden kampioenschappen op hindernisbaan gehouden voor survivalrunners, brandweer, politie, landmacht etc op dezelfde dag en plaats dus dan kun je zien hoe mensen het aanpakken. Wij zijn meestal minder lomp. De huidige Nederlands Kampioen survivalrun is ook een bonenstaak. Wel een gespierde bonenstaak maar ik denk dat hij de 70 kg niet haalt
Thanks voor de waarschuwing!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef minilot het volgende:
@:Sarabi Dat zijn de betere verrassingen!De Efteling is momenteel wel echt één grote bouwput hoor, dus reken er niet teveel op dat het park er mooi bij ligt
Autorijden is meer het probleemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar waarom? Sauna met slecht weer is juist lekker. Afkoelen in de sneeuw
Awww. Ja het blijft een beetje een oost-nederland-dingetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor verdere uitleg, leuk om te lezen allemaal, zeg!![]()
Net eens even gekeken, maar er zit helaas niet zoiets bij mij in de buurt
Nog geen knoop doorgehaktquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:10 schreef minilot het volgende:
Wat gaat het worden met de penne voor J., @:Tele6?
Knopen ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nog geen knoop doorgehakt
Hij is er vanavond pas wat later want hij komt van een klus bij jou in de buurt helemaal. Ze moeten er vandaag zwanen tellen. Lekker met dit weer
Maar ik heb dus nog even om wat te bedenken
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:25 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mocht je ooit hier in de regio zijn, kom een keer mee trainen! Je bent vast een goed aapje
Schommelschip fanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks voor de waarschuwing!
We zijn de afgelopen 2 maanden al vaker geweest dus komt goed
Er is sowieso ook vrij veel dicht, hopelijk is Vila Volta wel weer open morgen.
En verder vermaken we ons ook wel met het eten en drinken
Sowieso hebben we eigen alleen het schommelschip nodig om ons te vermaken hahaha.
Miniiiiiiiii!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef minilot het volgende:
Candaaaaaaaaaasje!Hoe is het met je huis, met je lief, met je konijnen, MET JOU?
![]()
Oooo, wat een zalig grondige update - merci!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Miniiiiiiiii!![]()
Huis in al een stuk beter bewoonbare staat dan het was. Nog lang niet af, maar het is er nog steeds heerlijk wonen en het wordt steeds meer eigen/fijner![]()
Konijntjes doen het goed, elke ochtend en avond probeer ik ze te overtuigen hun EIGEN witlofblaadje op te eten, en niet dat van de ander. (Cas heeft er medicatie op). Volgende week mogen ze weer eens voor een hun vaccinaties, vinden ze echt heeeul stom.![]()
Mijn lief zit momenteel voor zijn werk aan de andere kant van de plas. Volgend weekend komt ' ie weer terug. Hoewel ik prima alleen kan zijn, vind ik het ook wel weer fijn en gezellig als hij weer hier is. Maar verder gaat het heel goed![]()
Oh en met mij gaat het ook wel prima. Ik leer nu echt spelen met drugs op mijn werk (opiaten zijn tha bomb) en dat is wel heel interessant en leerzaam. Dus ik ben regelmatig ook wel compleet kapot van alle nieuwe info. Maar ze zijn blij met me, en ik maak goeie sprongen![]()
Hoe is het met jou? En hoe gaat het met Ghünter, ook op school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 20-01-2023 13:00:27 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooo, wat een zalig grondige update - merci!Klinkt allemaal goed, zeg!
Hier alles uitstekend! Günther fietst gezellig door groep 2 heen en het is nog steeds het tofste kind dat ooit heeft bestaan.![]()
Recente status - WinterGünther doet een schaaklesje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En schaken, tof!
Houdt ie van meer van dat soort strategische spelletjes waarbij je ook veel vooruit moet denken?
Dan is Jump In misschien ook wel leuk (Chris is er 100x beter in dan ik, want ik moet het altijd helemaal 'uitspelen'op het bord, en hij bedenkt het gewoon in zijn hoofd. Met mij win je geen oorlog)![]()
Jup, we hebben wel een aantal van die SmartGames, maar deze toevallig niet! Dank voor de tipquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
En schaken, tof!
Houdt ie van meer van dat soort strategische spelletjes waarbij je ook veel vooruit moet denken?
Dan is Jump In misschien ook wel leuk (Chris is er 100x beter in dan ik, want ik moet het altijd helemaal 'uitspelen'op het bord, en hij bedenkt het gewoon in zijn hoofd. Met mij win je geen oorlog)
[ afbeelding ]
Dit is zo herkenbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:22 schreef Candaasje het volgende:
Chris is er 100x beter in dan ik, want ik moet het altijd helemaal 'uitspelen'op het bord, en hij bedenkt het gewoon in zijn hoofd. Met mij win je geen oorlog
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is zo herkenbaar
Wij spelen soms Wingspan en de mannen hebben dan helemaal een gameplan en alles en ik roep 100x "fuck wat ging ik ook alweer doen" en "ik heb geen idee wat ik aan het doen ben".
En dan win ik.![]()
Gdvr, thee uit mijn neusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat is zo awesome
Hier uiteraard ook geen sneeuw *mopper* *mopper* Alleen grauw en grijs en koud. Mijn telefoon herinnert me er vervolgens genadeloos aan dat ik vorig jaar van een hoge berg in Oostenrijk aan het rodelen was in de sneeuw.
Ben wel benieuwd hoe het dan anders is in Australië, Kaatje? Houden ze de stof op de kop?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat is zo awesome
Hier uiteraard ook geen sneeuw *mopper* *mopper* Alleen grauw en grijs en koud. Mijn telefoon herinnert me er vervolgens genadeloos aan dat ik vorig jaar van een hoge berg in Oostenrijk aan het rodelen was in de sneeuw.
Ben wel benieuwd hoe het dan anders is in Australië, Kaatje? Houden ze de stof op de kop?
Dezequote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:05 schreef minilot het volgende:
@:Isabeau Dan kun je je briljante idee net zo goed even aan ons vertellen!![]()
![]()
@:Kaatje Wat voor soort jurk is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:06 schreef minilot het volgende:
Zijn dat konijnensokken @:Candaasje?
En een curieus soort boek om lekker mee op de bank te kruipen, maar ik dig het wel
Hey, ik begrijp dit zelfs! Mijn moeder was echt een heel goede naaister. Zo spijtig dat ik nooit de interesse heb gehad. Maar nu komt het helemaal goed met de jurk?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, ze knippen de stukken uit op uitgevouwen stof (grotendeels en in ieder geval bij deze patroonmaker) en hier is het vaak op de stofvouw.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
konijnentrui, gekregen van sigme
Ik vind dat overdreven brave vaak best sexyquote:
Hij zit zo lekker. En minder braaf daar heb ik wat te veel rollen voorquote:
En wat voor psychologische conclusies kunnen we daaruit trekken, hmmmm?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven brave vaak best sexy
Precies mijn gedachte. Acuut allerlei spannende scripts in het hoofd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:13 schreef minilot het volgende:
[..]
En wat voor psychologische conclusies kunnen we daaruit trekken, hmmmm?
Zo een met een wit kraagjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven brave vaak best sexy
Nou, mevrouw de psycholoog, sexy kleding vind ik vaak juist ordinair en afstotelijk. Zeg het maar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:13 schreef minilot het volgende:
En wat voor psychologische conclusies kunnen we daaruit trekken, hmmmm?
Isabeau die Amishmeisjes naar de hel sleurt!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. Acuut allerlei spannende scripts in het hoofd .
Ja, zoietsquote:
Oef, mijn tweede boek-idee popt nu op!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:16 schreef minilot het volgende:
Isabeau die Amishmeisjes naar de hel sleurt!
Je superego deelt de lakens uit in jouw voorkeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mevrouw de psycholoog, sexy kleding vind ik vaak juist ordinair en afstotelijk. Zeg het maar.
Dat lijkt me niet meer dan normaal, want sexy kleding vindt elk normaal functionerend mens weerzinwekkendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mevrouw de psycholoog, sexy kleding vind ik vaak juist ordinair en afstotelijk. Zeg het maar.
We zijn nog in blijde afwachting van je eerste!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oef, mijn tweede boek-idee popt nu op!
Ik kan me niet vooprstellen dat mijn superego vindt dat we in een heel brave samenleving horen te leven.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:17 schreef Vanyel het volgende:
Je superego deelt de lakens uit in jouw voorkeuren.
Op de fiets?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Isabeau die Amishmeisjes naar de hel sleurt!
Ooooh geweldig!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:19 schreef Candaasje het volgende:
@:minilot deze:
[ link | afbeelding ]
(Foto uit de oude doos)
Die is ongeveer een duizendvoud subtieler dan wat je zou verwachten bij het concept konijnentrui!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:19 schreef Candaasje het volgende:
@:minilot deze:
[ link | afbeelding ]
(Foto uit de oude doos)
Uiteraard. Ik heb geen auto. Gewoon achterop en op het stuur! Hel op de fiets.quote:
Wat verstaan we onder sexy eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan normaal, want sexy kleding vindt elk normaal functionerend mens weerzinwekkendMaar specifiek heel braaf wel sexy vinden is weer iets heel anders, als in, toch anders dan gewoontjes het meest sexy vinden.
Dat ligt dus aan je voorkeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat verstaan we onder sexy eigenlijk?
Dat is niet hetzelfde als hoerig toch?
Ja hij is leuk hèquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is ongeveer een duizendvoud subtieler dan wat je zou verwachten bij het concept konijnentrui!Tof!
Zeker! En een handige reminder dat - met pijn in mijn hart - de lieveheersbeestjestrui van Günther in de verkoop kan wegens onderhand drie maten te kleinquote:
Ik las vanmorgen dus dat wetenschappers er in geslaagd zijn om veroudering bij muizen om te draaien. Een soort restart van het goed aflezen van DNA zorgt daarvoor. Ik stelde me een samenleving voor waarbij je dus niet meer oud hoeft te worden en het eeuwige leven zou kunnen krijgen (mits je weg blijft van ongevallen en andere nare manieren om onnatuurlijk te sterven). Maar we hebben al overbevolking, dus dit is niet weggelegd voor Jan met de pet. Er is besloten dat alleen de meest nuttige mensen voor de samenleving mogen verjongen en onsterfelijk mogen zijn. En nuttig = onvervangbaar. En toevallig helpt een heleboel geld hebben ook. Hierdoor ontstaat een heel akelige tweedeling in de samenleving met aparte woongebieden voor de uitverkorenen en het vervangbare sterfelijke volk. Enorm streberige jeugd die er alles aan doet om maar uniek en onvervangbaar te worden. Maar ook aanslagen op de onsterfelijken en burgeroorlogen tussen zij die eeuwig kunnen leven en zij die oud worden en dood zullen gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:19 schreef minilot het volgende:
We zijn nog in blijde afwachting van je eerste!
Dit zou ik lezen. Dat concept heeft interessante consequenties. Wat dan als een eeuwig levende ouder een nutteloos kind krijgt? En krijgen de nutteloze mensen dezelfde gezondheidszorg als de nuttigen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dus dat wetenschappers er in geslaagd zijn om veroudering bij muizen om te draaien. Een soort restart van het goed aflezen van DNA zorgt daarvoor. Ik stelde me een samenleving voor waarbij je dus niet meer oud hoeft te worden en het eeuwige leven zou kunnen krijgen (mits je weg blijft van ongevallen en andere nare manieren om onnatuurlijk te sterven). Maar we hebben al overbevolking, dus dit is niet weggelegd voor Jan met de pet. Er is besloten dat alleen de meest nuttige mensen voor de samenleving mogen verjongen en onsterfelijk mogen zijn. En nuttig = onvervangbaar. En toevallig helpt een heleboel geld hebben ook. Hierdoor ontstaat een heel akelige tweedeling in de samenleving met aparte woongebieden voor de uitverkorenen en het vervangbare sterfelijke volk. Enorm streberige jeugd die er alles aan doet om maar uniek en onvervangbaar te worden. Maar ook aanslagen op de onsterfelijken en burgeroorlogen tussen zij die eeuwig kunnen leven en zij die oud worden en dood zullen gaan.
Maar daar zijn vast al tig boeken over geschreven en films van gemaakt
Ja, daar had ik ook al aan gedachtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
]
Dit zou ik lezen. Dat concept heeft interessante consequenties. Wat dan als een eeuwig levende ouder een nutteloos kind krijgt? En krijgen de nutteloze mensen dezelfde gezondheidszorg als de nuttigen?
Ik ben dol op The Good Place. Heb ook een hele tijd naar de podcast geluisterd van Marc Evan Jackson. Zo'n mooie stemquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:45 schreef Clubsoda het volgende:
In het kader van de thematiek 'de eindigheid van het leven maakt het zinvol' is de serie The Good Place wel een aanrader
Wie is eigenlijk de commissie die beslist over de nuttigheid van een persoon?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar had ik ook al aan gedachtWant je kinderen moeten dan ook weer nuttig zijn. En dus zien waarschijnlijk veel mensen af van het kinderen krijgen, want de kans is te groot dat je je eigen kinderen oud ziet worden en moet begraven. En dan heb je nog de super rijken die het gewoon kopen voor hun nutteloze kinderen
Dat zorgt natuurlijk ook voor veel spanningen.
Gezondheidszorg blijft gewoon zoals die nu is (althans in het begin). Misschien met minder nadruk op rekking van het leven.
Sniiiiif.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Zeker! En een handige reminder dat - met pijn in mijn hart - de lieveheersbeestjestrui van Günther in de verkoop kan wegens onderhand drie maten te klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik eigenlijk best in m'n eigen maat gewild..
Let me see you stripped down to the bone
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:45 schreef Clubsoda het volgende:
In het kader van de thematiek 'de eindigheid van het leven maakt het zinvol' is de serie The Good Place wel een aanrader
Wel voor krachttraining, lange duurloop en nog een aparte voor spinning. Voor mijn ochtendlijke rondjes hardlopen (met sprintjes) van maximaal een uur niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Hebben jullie speciale onderbroeken voor het sporten?
De medici/wetsnschappers die dit bedacht hebben. Allemaal uiteraard zelf wel onsterfelijk. Hebben meer te zeggen dan de regering. En doordat ze eerst de miljardairs van de aarde hebben geholpen zijn ze ook enorm rijk en machtig met hun eigen leger van niet oud wordende uitzonderlijk goede militairen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wie is eigenlijk de commissie die beslist over de nuttigheid van een persoon?
Ik vind het echt een leuk gedachte-experiment.
Plausibel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De medici/wetsnschappers die dit bedacht hebben. Allemaal uiteraard zelf wel onsterfelijk. Hebben meer te zeggen dan de regering. En doordat ze eerst de miljardairs van de aarde hebben geholpen zijn ze ook enorm rijk en machtig met hun eigen leger van niet oud wordende uitzonderlijk goede militairen.
Niet gezien, maar post-apocalyptische shizzlequote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb gisteren de laatsteaflevering van The 100 gekeken. Dat is totaal anders maar ik vond daar de onderliggende boodschap ook heel fascinerend van. Sowieso een goede serie, dat had ik niet verwacht.
Ja eentje. Die ik meestal vergeet te dragen. Van sneldrogende stof zodat ik niet met zo'n natte lap katoen aan m'n kont loop als ik met survivalwedstrijden door het water moet. Best handigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Jross is zich aan het omkleden voor de sportschool en hij doet ook ander ondergoed aan. Ik maak een lollige opmerking over gym underwear. Blijkbaar heeft hij idd apart ondergoed voor de sportschoolik heb géén apart ondergoed voor het sporten!
(nou ja, bh, maar ik heb het nu over onderbroeken) Hebben jullie speciale onderbroeken voor het sporten?
@Tele6 Het wisselt: soms langere fietsbroek tot over de knie en daar inderdaad niks onder, soms fietsonderbroek met gewone sportbroek eroverquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja eentje. Die ik meestal vergeet te dragen. Van sneldrogende stof zodat ik niet met zo'n natte lap katoen aan m'n kont loop als ik met survivalwedstrijden door het water moet. Best handig
@:minilot fietsen met fietsbroekje zonder ondergoed toch?!
Iedereen in mijn Twitterbubbel moest een paar jaar geleden heel hard huilen steeds bij het spelen van The Last of Usquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Niet gezien, maar post-apocalyptische shizzle![]()
Wij zijn begonnen aan The Last of Us op HBO, er is pas een aflevering maar onheilspellend en mooi gemaakt. Het is oorspronkelijk een videogame en dat zie je bij vlagen terug.
Vanmiddag nog een vader die in een tshirtje z'n koter van school kwam halen! Waarom?!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrrr wat is het koud buiten.
In de winkel liep een meisje/vrouw in pyamabroek en slippers zonder sokken, alleen al van het zien kreeg je het nog kouder
brrrr ook ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Vanmiddag nog een vader die in een tshirtje z'n koter van school kwam halen! Waarom?!
Ach!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:12 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn echtgenote begon met spelen en vond het toen te engDus heeft ze de walkthrough gekeken op YouTube en moest toen inderdaad ook grienen
Fietsonderbroek-met-zeem voor als indien wanneer fietsen gecombineerd met iets sociaals of het zoals afgelopen tijd frisjes was en ik spijkerbroeken prefereerde boven spandex.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Jross is zich aan het omkleden voor de sportschool en hij doet ook ander ondergoed aan. Ik maak een lollige opmerking over gym underwear. Blijkbaar heeft hij idd apart ondergoed voor de sportschoolik heb géén apart ondergoed voor het sporten!
(nou ja, bh, maar ik heb het nu over onderbroeken) Hebben jullie speciale onderbroeken voor het sporten?
De was wassen en ophangen, gedrogen was vouwen, ik heb expliciet aangegeven niets te gaan opbergen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:23 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Wat ben je nog meer zoal van plan?
Hier ook dol op post-apocalyptisch themaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:58 schreef Clubsoda het volgende:
Niet gezien, maar post-apocalyptische shizzle![]()
Wij zijn begonnen aan The Last of Us op HBO, er is pas een aflevering maar onheilspellend en mooi gemaakt. Het is oorspronkelijk een videogame en dat zie je bij vlagen terug.
Ik zag gisteren èn vandaag een man in korte broek. Niet dezelfde man. Die van vandaag lag ook op een ligfiets.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:13 schreef minilot het volgende:
Vanmiddag nog een vader die in een tshirtje z'n koter van school kwam halen! Waarom?!
Plaatje dus wel compleetquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:26 schreef fietsie het volgende:
Ahja maar die zijn ook niet wijs, die met een ligfiets
Ik kan wél schrijven.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, ik kwam met een briljant idee voor een boek/film, maar ik kan niet goed schrijven, dus dan maar niet. En waarschijnlijk ligt er al ergens een boekje bij de ramsj met een zelfde soort verhaal.
En ik heb slecht gelegen, want mijn nek/schouder doen pijn. Wel typisch spierpijn gelukkig.
Hier ook 17quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Hier 17 en het begint nu toch wel wat koud te worden.
Volgende week in het vakantiehuis maar flink stoken
Maar hoe hou je je handen warm? Dat is hier nu het grootste 'probleem' (en mijn neus). Handschoenen in huis vind ik toch wel nog een stap te ver.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:40 schreef Tuindier het volgende:
Wij houden de thermostaat tegenwoordig op 15. Geen kinderen of huisdieren die daardoor moeten afzien, en inmiddels ben ik eigenlijk wel gewend daaraan. Wel een extra laagje kleding aan.
Hoe voorkom je dan dat de muren langzaam door condensatie vochtig worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:40 schreef Tuindier het volgende:
Wij houden de thermostaat tegenwoordig op 15. Geen kinderen of huisdieren die daardoor moeten afzien, en inmiddels ben ik eigenlijk wel gewend daaraan. Wel een extra laagje kleding aan.
Er zijn mensen geïnfecteerd met een schimmel en die doen nogal rare dingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier ook dol op post-apocalyptisch thema![]()
Ik keek de trailer van The Last of Us en dacht dat het echt iets voor mij zou zijn. Maar op het eind kropen er een soort zombies uit een graf (?) en eh, dat is dus niet echt iets voor mij. Dus we gaan toch maar kijken wat het nu wordt.
Dan kunnen we samen een boek schrijvenquote:
Ik had al een versie gevonden, maar die was in het Portugees en alhoewel ik daar ooit aan begonnen was bij Duolingo was dit toch wel wat te moeilijk om te begrijpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:55 schreef Clubsoda het volgende:
Er zijn mensen geïnfecteerd met een schimmel en die doen nogal rare dingen.Kijk anders eerst de eerste paar minuten, dat introduceert het probleem wel heel duidelijk.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:51 schreef minilot het volgende:
Sniiiiif.Ja hoi. Kost dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik eigenlijk best in m'n eigen maat gewild..![]()
Sinds wanneer is het leven zinvol?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:45 schreef Clubsoda het volgende:
Lein! Voor jou niks natuurlijk! PM je adres maar evenquote:
Goddomme ik las modellenhoertjes en vroeg me af in welke obscure scene je nu weer vertoefde.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:15 schreef minilot het volgende:
Ik begin intussen licht geobsedeerd te raken door twee jonge, mooie modellenbroertjes uit Nederland die het op de één of andere manier voor elkaar krijgen om volkomen perfect authentiek obscuur 80's te klinken
![]()
Nog drie weken tot ze live bekijken op festival
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |