abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207621735
Ik ben geen fan }:| .

[ Bericht 77% gewijzigd door Tuindier op 19-01-2023 06:59:39 ]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 januari 2023 @ 06:53:34 #2
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207621788
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207621792
Ik deed de gordijnen open en ging ‘oh O+

Dadelijk maar eens kijken hoe het op de weg is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207621874
Geen sneeuw
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207621876
Hier geen sneeuw. ^O^
  donderdag 19 januari 2023 @ 07:38:07 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_207622017
Hier alleen maar nattigheid. Geen sneeuw in ieder geval.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207622022
Dubbele fietstijd naar het werk, maar niet gevallen *O*.
pi_207622460
*geeuw* Goedemorgen lievelingen! Knetterjaloers op wie sneeuw had vanmorgen O+ Hier niet eens wat ijs om van de autoruiten af te krabben }:| Niet dat ik een auto heb, maar toch! Saai.
Let me see you stripped down to the bone
pi_207622484
Halve teruglees tijdens het was ophangen. Wat lees ik, @sigme was/is in Gent?! Ik vind Gent zo leuk! _O_
pi_207622664
Goedemorgen.
Veel regen een een verkeersinfarct hier; wel al mn taxi diensten kunnen doen.

Eega is voor twee weken werken op een eiland; uk stuur ik er morgenmiddag achteraan. Heb ik mooi 't weekend voor mezelf.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207622674
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:58 schreef minilot het volgende:
*geeuw* Goedemorgen lievelingen! Knetterjaloers op wie sneeuw had vanmorgen O+ Hier niet eens wat ijs om van de autoruiten af te krabben }:| Niet dat ik een auto heb, maar toch! Saai.
Hier ook geen sneeuw :(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:00:23 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207623126
Hier zag ik vanmorgen wel auto's met sneeuw er op rijden,maar verder geen sneeuw gezien.. zal wel lokaal iets verder op gesneeuwd hebben dan..

Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven? B-) :7 O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207623307
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Hier zag ik vanmorgen wel auto's met sneeuw er op rijden,maar verder geen sneeuw gezien.. zal wel lokaal iets verder op gesneeuwd hebben dan..

Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven? B-) :7 O-)
Heel done, want daar krijg je de huidige vibe het meest binnen :P Dus ben je accuraat bezig ;)
pi_207623487
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:

Gewoon doen. :Y) En succes!
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:37:34 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207623540
Oh mijn baas...
Hebben we maandag een vergadering over een onderwerp waar ik een procedure heb geschreven, vergeet ie mij uit te nodigen...

Ik zei hem dat ie nu nog niet me hoeft te vergeten..(pas over 6 maanden, al heb ik hem nog noet verteld dat ik niet op mn eigen baan ga solliciteren). oh.. en melk chocolade als compensatie :+
pi_207623561
Oh @fietsie, trouwens, kijk wat ik deze week op Vinted bemachtigde!

Een fietsiejurkje! :D Ik ga 'm nu oppikken *O*
pi_207623570
Leuk gesprek over digitalisering en generaties gisteren. Ik ben ook een grensgevalletje genX-millennial dus heb de pre-internet-tijd nog bewust meegemaakt maar kan ook digitaal meekomen. Dat zie ik zelf ook wel als iets positiefs. En ik heb blind leren typen met een computerprogramma op een floppy :D
Altijd veel profijt van gehad.
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.

Ook had ik nog een ov-jaarkaart en ging ik vaak in de trein studeren. Dus gewoon in een intercity stappen naar Maastricht ofzo, je lekker installeren met je boek en reader en collegeblok en een paar uurtjes ongestoord werken. Dan even koffie op het station of een ommetje in de betreffende stad. En dan weer terug. Helemaal onbereikbaar en weg en ongestoord kunnen lezen. Dat mis ik. Misschien moet ik ook zo’n cruise gaan doen als @sigme maar ik ben wel eens zeeziek geweest en dat zou mijn leestijd wel danig verstoren denk ik.
pi_207623578
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:37 schreef Barreltje het volgende:
en melk chocolade als compensatie :+
Altijd een goed idee O+ En :') @ baas
pi_207623613
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door. -O-
pi_207623618
Opgestaan, koffie gezet, 3 slokken gehad, kleren aan, F. naar zn werk brengen, naar huis rijden, uur onderweg geweest want mokerdruk, hond plas laten doen, uur getraind, mini-beetje ingestort naar afloop, even shake wegkloeken, dan met Poes2 maar weer eens naar de dierenarts, uur met de hond lopen, echt iets eten, boodschappen, douchen, dutje.

#dagboek
pi_207623644
Wat trainde je vandaag, @Lonaa? *O*

(Ik hing gister dit in een deuropening op mijn bovenverdieping:

Er nu al compleet verliefd op en verslingerd ( :+ ) aan! O+ )
pi_207623657
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef minilot het volgende:
Oh @:fietsie, trouwens, kijk wat ik deze week op Vinted bemachtigde!

[ afbeelding ]

Een fietsiejurkje! :D Ik ga 'm nu oppikken *O*
*)
pi_207623692
Klacht: collega die dinsdag hoestend en proestend op kantoor komt, in een vergadering pontificaal zijn doos tissues en ibuprofen op tafel zet om te laten zien hoe ziek hij wel niet is, maar hoe stoer hij toch is om naar kantoor te komen, en hoe belangrijk hij wel niet is, dat hij zich niet ziek kan melden en hij het zo druk druk druk druk heeft en de wereld zonder hem instort.

Dezelfde collega e-mailgt gisteren dat hij covid positief test. Heel fijn, nadat ik 2 uur naast hem in een vergaderlokaal zat, en naast hem stond op een groepsfoto.

Idoten.
pi_207623699
Vandaag deden we:

Strength:
EMOM x 18
Min 1: 1 Power snatch + 1 overhead squat
Min 2: 2 Jumping / Banded bar muscle up
Min 3: rest

Metcon:
Ellen
3 rounds for time of:
20 Burpees
21 Alternating Dumbbell Snatches, 50/35 lbs
12 Double Dumbbell Thrusters, 50/35 lbs

- 13:00 cap"

Het was naar. ;( Ik tril nog.
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:48:42 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207623704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Klacht: collega die dinsdag hoestend en proestend op kantoor komt, in een vergadering pontificaal zijn doos tissues en ibuprofen op tafel zet om te laten zien hoe ziek hij wel niet is, maar hoe stoer hij toch is om naar kantoor te komen, en hoe belangrijk hij wel niet is, dat hij zich niet ziek kan melden en hij het zo druk druk druk druk heeft en de wereld zonder hem instort.

Dezelfde collega e-mailgt gisteren dat hij covid positief test. Heel fijn, nadat ik 2 uur naast hem in een vergaderlokaal zat, en naast hem stond op een groepsfoto.

Idoten.
8)7
pi_207623729
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag deden we:

Strength:
EMOM x 18

Metcon:
Ellen
3 rounds for time of:
20 Burpees

Als niet-crossfitter moet ik het gros hiervan even googlen, maar thanks! O+
pi_207623738
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:50 schreef minilot het volgende:

[..]
Als niet-crossfitter moet ik het gros hiervan even googlen, maar thanks! O+
Het was ook teveel om uit te leggen. :')
pi_207623741
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Opgestaan, koffie gezet, 3 slokken gehad, kleren aan, F. naar zn werk brengen, naar huis rijden, uur onderweg geweest want mokerdruk, hond plas laten doen, uur getraind, mini-beetje ingestort naar afloop, even shake wegkloeken, dan met Poes2 maar weer eens naar de dierenarts, uur met de hond lopen, echt iets eten, boodschappen, douchen, dutje.

#dagboek
En waar pas je de chocolademelk in?
pi_207623810
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Het was ook teveel om uit te leggen. :')
Geeft niks! Ik ben het allemaal aan het opzoeken. En oef! :D O+
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:57:43 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207623816
Och.. frida is nu WEER krols..
Eerst was ze 3 dagen krols tijdens kerst, maar nu is het toch al wel een weekje bezig.. vandaag heeft ze geloof ik van ellende op het bed geplast :'(
Arm beestje..
Volgende week maar een afspraak maken.. ik was onder de indruk dat ze het met kerst wel gehad had, apart dat het nu weer "terug" is..
pi_207623826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Eerst was ze 3 dagen krols tijdens kerst, maar nu is het toch al wel een weekje bezig.. vandaag heeft ze geloof ik van ellende op het bed geplast :'(
Arm beestje..
Volgende week maar een afspraak maken.. ik was onder de indruk dat ze het met kerst wel gehad had, apart dat het nu weer "terug" is..
DA kan hier vast een structurele mouw aan passen
pi_207623845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
En waar pas je de chocolademelk in?
Shake had chocoladesmaak. Daar moet ik het maar mee doen vandaag.
pi_207623870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Shake had chocoladesmaak. Daar moet ik het maar mee doen vandaag.
Da's magertjes..
pi_207623909
Ik ben ook elke paar weken krols en no way dat mijn huisarts daar iets aan mag doen :{w
  Moderator donderdag 19 januari 2023 @ 11:24:02 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207624192
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Arm beestje..
Regel een leuke kater voor d'r :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207624340
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:

Idoten.
8)7

Gisteren was onze telefoonhulp ook megaverkouden, 'het ging wel' met een pcmmetje. Nee testen was niet nodig had ze 2 dagen geleden gedaan...
Tja..... ik heb maar flink veel afstand gehouden.
pi_207624354
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Regel een leuke kater voor d'r :P
Katten genoeg op de wereld :{w
pi_207624849
Er staat hier al de hele ochtend een lamp die ik niet ken naar binnen te schijnen :! :o

Zo maar eens op de fiets wat boodschappen doen en vanmiddag komt de kapster *G*
pi_207624931
In maart hebben we nu ook het uitje in mijn vrije week rond *G*
Museum Arnhem mét een arrangement: Eten bij https://www.krommedissel.nl/ en slapen (en zwemmen O+) in https://www.hotelkleinzwi(...)3NDEyNjUzOC40MS4wLjA.
pi_207625012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
Museum Arnhem mét een arrangement: Eten bij https://www.krommedissel.nl/ en slapen (en zwemmen O+) in https://www.hotelkleinzwi(...)3NDEyNjUzOC40MS4wLjA.
Dat klinkt als een priiiiiiiima nanotripje voor jullie! O+ ^O^
Wel een beetje afgunstig: ik slaap over drie weken noodgedwongen op een freaking slaapzaal in een hostel omdat ik vergeten was een normale hotelkamer te regelen en nu zijn er op deze korte termijn geen normale betaalbare opties meer. :') Naja, eigen schuld. :+
pi_207625469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
Beide plekken zijn geweldig.
2 keer gegeten bij de Kromme Dissel en was geweldig (ook fijn dat het zakelijk was dus niet hoefde te betalen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_207625556
quote:

En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijkenboek lezen, wachten. Niet op je telefoon staren.
Aptatgeberatje ben je
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207625582
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:44 schreef minilot het volgende:
Wat trainde je vandaag, @:Lonaa? *O*

(Ik hing gister dit in een deuropening op mijn bovenverdieping:
[ afbeelding ]
Er nu al compleet verliefd op en verslingerd ( :+ ) aan! O+ )
Hangt dat niet zelfs voor jou wat laag? :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207625595
quote:
Ik heb dus vanaf mijn 12e gewielrend, eerst voor de hobby later rather serious; ik ging dan op trainingsritten door heel Zuid-Holland / Utrecht. Was tot mijn 19e uren en uren " op weg" waarbij niemand enig idee had waar precies, en vanaf mijn 19e kwamen daar ritten Rotterdam - Enschede v.v. bij.
En nooit enige telefoon of wat dan ook mee. En dat kon gewoon.
pi_207625618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef minilot het volgende:

[..]
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door. -O-
Ja ik vind het dus heel gek dat ik me heel weinig kan herinneren van hoe dingen toen precies gingen. Heb ik wel eens echt iemand gemist? Ging je dan terug naar huis of wat? Het zal ongetwijfeld, ik heb jaren van mijn studententijd zonder mobiel gedaan en ik kan me ook nog wel booty calls vanuit een telefooncel herinneren. Maar er is ook heel veel verdwenen in de mist van mijn geheugen.
pi_207625638
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Aptatgeberatje ben je
:D

Eh, wat?

Maar ja, ook altijd een boek mee inderdaad.
pi_207625678
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb dus vanaf mijn 12e gewielrend, eerst voor de hobby later rather serious; ik ging dan op trainingsritten door heel Zuid-Holland / Utrecht. Was tot mijn 19e uren en uren " op weg" waarbij niemand enig idee had waar precies, en vanaf mijn 19e kwamen daar ritten Rotterdam - Enschede v.v. bij.
En nooit enige telefoon of wat dan ook mee. En dat kon gewoon.
Ja. Lekker los van alles. Heerlijk.
pi_207625715
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hangt dat niet zelfs voor jou wat laag? :D
Toevallig niet voor de oefeningen waar ik op dat moment mee bezig was 8-) Ze zijn in een paar tellen tot elke lengte aan te passen ^O^
pi_207625731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:53 schreef yinu het volgende:

[..] booty calls vanuit een telefooncel
Och! O+
pi_207625794
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag deden we:

Strength:
EMOM x 18

Metcon:
Ellen
3 rounds for time of:
20 Burpees

Makes me not miss CrossFit
pi_207625827
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:54 schreef yinu het volgende:

[..]
:D

Eh, wat?

Maar ja, ook altijd een boek mee inderdaad.
Patatgeneratie
pi_207625856
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:06 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik wil het er juist van! Maar ik doe al zoveel dingen en het is niet in mijn dorp, dus helaas :)
  donderdag 19 januari 2023 @ 13:26:32 #54
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207626082
Jonguns..
Ik heb een beetje een dilemma.

Mijn functie wordt in z'n huidige format opgeheven en als ik dit werk wil blijven doen moet ik dus op mn eigen functie solliciteren..

Maar ik heb geloof ik niet zo'n zin om dat te doen. Nu is mn dilemma, vertel ik het mn baas nu alvast of pas als de sollicitatie deadline verlopen is..

Aan de ene kant ben ik pissed over het feit dat ik een week voordat de vacature online kwam pas geïnformeerd ben.. maar aan de andere kant voelt het ook weer niet eerlijk om het pas over en maand te zeggen.. ik weet ook niet of ik een maand lang kan doen alsof eigenlijk... :@
pi_207626648
Ik zou het er nu over hebben :Y
En wat lekker slecht gegaan als ik het zo lees
pi_207626650
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:06 schreef yinu het volgende:

[..]
Snap wel. :7
pi_207626666
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Beide plekken zijn geweldig.
2 keer gegeten bij de Kromme Dissel en was geweldig (ook fijn dat het zakelijk was dus niet hoefde te betalen)
Wij hebben een lekkere meevaller, dus kan het zomaar allemaal *O*
En ipv het in de portemonnee te stoppen zodat het aan boodschappen opgaat, doen we er een leuk uitje van. *O*
pi_207626742
Nou, ik zit. Dierenarts geweest met Poes2. Het is uh kut. Chronische niesziekte is al een aantal jaar maar dat was in ieder geval soms nog... op de achtergrond. Dat is al tijden niet meer. Veel snot, veel niezen. Haar oor heeft alweer een ontsteking. Dat is de...4e keer? 5e misschien. We hebben van alles geprobeerd maar het blijft niet weg.

Waarschijnlijke toch ergens in het oor/buis/neus/van binnen een poliep of een tumor. We kunnen (en willen) dat niet oplossen. Opereren is eigenlijk onmogelijk en mokerduur en ze is nu 14. We gaan er maar weer eens met gestrekt been in met 2 weken AB en 1 week oorzalf (ook AB). De oorzalf blijven we ook als onderhoud geven.

Dus uh...we gaan voor kwaliteit van leven, nu. :{ ;(
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:15:52 #59
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_207626747
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:26 schreef Barreltje het volgende:
Jonguns..
Ik heb een beetje een dilemma.

Mijn functie wordt in z'n huidige format opgeheven en als ik dit werk wil blijven doen moet ik dus op mn eigen functie solliciteren..

Maar ik heb geloof ik niet zo'n zin om dat te doen. Nu is mn dilemma, vertel ik het mn baas nu alvast of pas als de sollicitatie deadline verlopen is..

Aan de ene kant ben ik pissed over het feit dat ik een week voordat de vacature online kwam pas geïnformeerd ben.. maar aan de andere kant voelt het ook weer niet eerlijk om het pas over en maand te zeggen.. ik weet ook niet of ik een maand lang kan doen alsof eigenlijk... :@
Ik zou het ook nu al doen, lucht vast op. En misschien is het anders wel een beetje aan het lijntje houden als je het al zeker weet.
pi_207626937
Hè, wat rot voor de poes en voor jullie @Lonaa!
pi_207626948
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Klinkt wel of dat vanuit de weloverwogen kanten links ende rechts voor beestje de keus is die het het meeste poes laat zijn, voor de tijd dat ze mag leven.
pi_207626967
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:32 schreef minilot het volgende:
Hè, wat rot voor de poes en voor jullie @:Lonaa!
O+

Ja, maar niet onverwacht ook. Het is wat het is.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Klinkt wel of dat vanuit de weloverwogen kanten links ende rechts voor beestje de keus is die het het meeste poes laat zijn, voor de tijd dat ze mag leven.
Nou precies. En ze is niet afgevallen, geen koorts, vacht ziet er goed uit, eet nog graag, knuffelt nog graag. Het kan dus best nog 2 of 3 jaar duren, het is niet volgende week afgelopen, maar goed, kut is het wel natuurlijk. Het is wel anders "eindig" dan wanneer ze gezond oud worden ofzo.
pi_207626983
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Nou, ik zit. Dierenarts geweest met Poes2. Het is uh kut. Chronische niesziekte is al een aantal jaar maar dat was in ieder geval soms nog... op de achtergrond. Dat is al tijden niet meer. Veel snot, veel niezen. Haar oor heeft alweer een ontsteking. Dat is de...4e keer? 5e misschien. We hebben van alles geprobeerd maar het blijft niet weg.

Waarschijnlijke toch ergens in het oor/buis/neus/van binnen een poliep of een tumor. We kunnen (en willen) dat niet oplossen. Opereren is eigenlijk onmogelijk en mokerduur en ze is nu 14. We gaan er maar weer eens met gestrekt been in met 2 weken AB en 1 week oorzalf (ook AB). De oorzalf blijven we ook als onderhoud geven.

Ja begrijpelijk hoor, :*
Goed in de gaten houden of ze nog comfortabel is, maar dat komt goed bij jullie!

Wij hadden met Xena ook wel zoiets toen, ze was 16.
pi_207627029
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:36 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja begrijpelijk hoor, :*
Goed in de gaten houden of ze nog comfortabel is, maar dat komt goed bij jullie!

Wij hadden met Xena ook wel zoiets toen, ze was 16.
Op een gegeven moment kun je gewoon ook niks echt meer oplossen ofzo. Dat hoort erbij maar is wel frustrerend.

Wanneer ze niet meer comfortabel is en we kunnen dat niet op een normale manier oplossen, dan is het klaar. Hoort erbij. Dan heeft ze prachtleven gehad, alleen maar lekker gegeten, geluierd, gespeeld en zich eindeloos gehoereerd aan al het bezoek voor knuffels. En met succes. O+
pi_207627045
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:13 schreef minilot het volgende:

[..]
Dat klinkt als een priiiiiiiima nanotripje voor jullie! O+ ^O^
Wel een beetje afgunstig: ik slaap over drie weken noodgedwongen op een freaking slaapzaal in een hostel omdat ik vergeten was een normale hotelkamer te regelen en nu zijn er op deze korte termijn geen normale betaalbare opties meer. :') Naja, eigen schuld. :+
:D Waar ga je naar toe dan?
Wie weet kom je op je slaapzaal wel hele interessante types tegen *O*
pi_207627054
quote:
2s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Op een gegeven moment kun je gewoon ook niks echt meer oplossen ofzo. Dat hoort erbij maar is wel frustrerend.

Wanneer ze niet meer comfortabel is en we kunnen dat niet op een normale manier oplossen, dan is het klaar. Hoort erbij. Dan heeft ze prachtleven gehad, alleen maar lekker gegeten, geluierd, gespeeld en zich eindeloos gehoereerd aan al het bezoek voor knuffels. En met succes. O+
Poes _O_
Baasjes _O_
pi_207627633
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:41 schreef Blues het volgende:

[..]

Wie weet kom je op je slaapzaal wel hele interessante types tegen *O*
Hell no, daar zit ik helemaal niet op te wachten! Vieze backpackers :+ Vooral wel storend dat ik nu dus ook echt niemand mee terug kan nemen van het festival ;) Ik ga naar https://www.grauzonefestival.nl/ O+

Met allerlei van dit soort zalige ellende :9

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 19-01-2023 15:41:41 ]
pi_207627644
quote:

[..]

Dat klinkt wel goed zeg! O+
pi_207627652
quote:

[..]

Je klinkt realistisch. Het blijft verdrietig met een huisdier.
Veel fijne knuffels de komende tijd. :*

Vandaag weer mannen over de vloer. Nu om glasvezel ín the house en ín de meterkast aan te leggen.
Verdorie, doe ik de meterkast open: hangt er een foto van Tjeerd van de aanleg met alle kabels en buizen, die het zaakje heeft gebouwd en aangelegd. Met allemaal mooie plankjes waarop modems etc. kunnen staan.

@minilot Wat een schattig jurkje!

En Blues: weer een leuke trip gepland👍🏼
pi_207627719
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:36 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:minilot Wat een schattig jurkje!
Ja, vind ik ook! Ik ga 'm wel een stukje korter laten maken, want ik ben ook een stukje korter dan de meeste jurkjes dragers :)

Hoe is het met jou en de Mr.? O+ :*
pi_207627756
Best met ons.
Je komt af en toe eens langswaaien hè. Dat joch van jullie is bijna net zo groot als jij nu?

Nu sensatie…je kunt het ruiken: bij de buren is door de gasleiding geboord.
Dus cv uit. -O-

Toettoettoet daar komt de brandweer.
pi_207627842
Live verslag: de mannen zijn eruit gesprongen.
Want de brandweerauto van 200 meter verderop, kan niet over de brug.
Vrijwillige brandweermannen, die nu sjouwen met het materiaal, ook ruim 100 meter
pi_207627904
Nou lekker…het grindpad voorlangs de huizen gaat open.
Graven. Vijf brandweermannen eromheen.
pi_207627965
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 15:46 schreef AnneX het volgende:
Dat joch van jullie is bijna net zo groot als jij nu?
Nog 43 cm. Günther is net vijf geworden, ik geef het nog drie jaar. :+
pi_207627986
Gasleiding afgeknepen, doorgraven totdat Stedim komt voor reparatie.
pi_207628082
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:00 schreef minilot het volgende:

[..]
Nog 43 cm. Günther is net vijf geworden, ik geef het nog drie jaar. :+
Ha streepjes op het kozijn bij de keukendeur?
pi_207628111
De bus van Stedin kan ook ternauwernood over het bruggetje.👍🏼
pi_207628123
Gewoon sigaret opsteken dan past alles lekker ruim in de omgeving
pi_207628133
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ha streepjes op het kozijn bij de keukendeur?
Nee, Eftelingabonnement. Günther laat zich daar geregeld opmeten om te zien of -ie al in de volgende achtbaan mag :') Hij zit momenteel tussen Joris en de Draak en de Python in :+
pi_207628144
De glasvezel jongeman dacht door te gaan ondertussen. En laat zich nu aflossen door een collega.
Zelfvertrouwen even weg, zegt ie zelf.
pi_207628153
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:17 schreef AnneX het volgende:
Zelfvertrouwen even weg, zegt ie zelf.
Achgos! O+
pi_207628168
Ik zal mn werk tas eens gaan inpakken; ik vind het wel weer leuk geweest voor vandaag.

Uk deed het verzoek voor Andijvie met spekjes als avondeten, dus even andijvie scoren.
pi_207628215
Brandweer vertrekt nu.
Twee jochies mochten nog even in de Grote Rode Brandweerauto.
Soort Pukken van de Petteflet. 😎
pi_207628218
Kouwe vingers. Dubbelt.
pi_207628311
Het was de huisaansluiting, dus onze cv brandt lustig door. w/

Morgen wordt glasvezel aangesloten bij de buren naast ons.
pi_207628408
Vandaag van Göteborg naar Kopenhagen gereden. Nat. Wel mooi de brug genomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207628430
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
Wel een toffe brug *O* Mag ook wel voor die tolprijs..
pi_207628476
Hoi, allemaal!

Vanochtend vroeg naar school en omdat ik weet dat jullie blij worden van leuke plaatjes:

Volgende 2 weken is moment van waarheid, want dan heb ik tentamens! Ieks, want het is veel stof en natuurlijk maar net genoeg huiswerk gemaakt om niet op te vallen, dus eigenlijk nu zwaar achter :@

@Lonaa sterkte met poes en jullie!

@Blues leuke plannen!

@minilot geweldige jurk!

@sigme hoe is de reis?
pi_207628542
Oh @Yinny wat een zalige ochtendfoto's! _O_ Rotterdam sowieso natuurlijk O+ Dank voor het delen! *O*
pi_207628951
Ach poes2 -O- Het is zo klote maar kwaliteit van leven staat voorop
We have far more in common than that which devides us..
pi_207628959
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:42 schreef sigme het volgende:
The Bridge *G*
pi_207628960
Avonturen bij @AnneX :o
pi_207628968
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:47 schreef Yinny het volgende:
Hoi, allemaal!

Vanochtend vroeg naar school en omdat ik weet dat jullie blij worden van leuke plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende 2 weken is moment van waarheid, want dan heb ik tentamens! Ieks, want het is veel stof en natuurlijk maar net genoeg huiswerk gemaakt om niet op te vallen, dus eigenlijk nu zwaar achter :@

@:lonaa sterkte met poes en jullie!

@:blues leuke plannen!

@:minilot geweldige jurk!

@:sigme hoe is de reis?
Oh wat mooi!!! Zijn we geweest!

Succes met de tentamens, gaat je lukken *G*
pi_207628973
En 10 cm van haar af laten halen _O_ *O* *O* *O* *O* *O*
pi_207628977
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:27 schreef Blues het volgende:
Avonturen bij @:AnneX :o
Het is klaar. w/

Mooie tocht lijkt mij over de brug! Ga je buurten daar?
pi_207628993
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:28 schreef AnneX het volgende:

Het is klaar. w/

Mooie tocht lijkt mij over de brug! Ga je buurten daar?
*O*

Die vraag is niet voor mij denk ik? :D
pi_207628994
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:28 schreef Blues het volgende:
En 10 cm van haar af laten halen _O_ *O* *O* *O* *O* *O*
Wow. Dat is veel!

@Yinny inderdaad lots of succes w/
pi_207629002
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:29 schreef Blues het volgende:

[..]
*O*

Die vraag is niet voor mij denk ik? :D
Neuh, voor de mensen die over de brug zijn gereden.
Hoe lang duurt dat eigenlijk? Hoe ver dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')