Hier ook geen sneeuwquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:58 schreef minilot het volgende:
*geeuw* Goedemorgen lievelingen! Knetterjaloers op wie sneeuw had vanmorgenHier niet eens wat ijs om van de autoruiten af te krabben
Niet dat ik een auto heb, maar toch! Saai.
Heel done, want daar krijg je de huidige vibe het meest binnenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Hier zag ik vanmorgen wel auto's met sneeuw er op rijden,maar verder geen sneeuw gezien.. zal wel lokaal iets verder op gesneeuwd hebben dan..
Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven?![]()
![]()
Gewoon doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:00 schreef Barreltje het volgende:
Tevens.. hoe not-done is het om op je werk je motivatie brieven voor een sollicitatie te schrijven?![]()
![]()
Altijd een goed ideequote:Op donderdag 19 januari 2023 10:37 schreef Barreltje het volgende:
en melk chocolade als compensatie
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef minilot het volgende:
Oh @:fietsie, trouwens, kijk wat ik deze week op Vinted bemachtigde!
[ afbeelding ]
Een fietsiejurkje!Ik ga 'm nu oppikken
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Klacht: collega die dinsdag hoestend en proestend op kantoor komt, in een vergadering pontificaal zijn doos tissues en ibuprofen op tafel zet om te laten zien hoe ziek hij wel niet is, maar hoe stoer hij toch is om naar kantoor te komen, en hoe belangrijk hij wel niet is, dat hij zich niet ziek kan melden en hij het zo druk druk druk druk heeft en de wereld zonder hem instort.
Dezelfde collega e-mailgt gisteren dat hij covid positief test. Heel fijn, nadat ik 2 uur naast hem in een vergaderlokaal zat, en naast hem stond op een groepsfoto.
Idoten.
Als niet-crossfitter moet ik het gros hiervan even googlen, maar thanks!quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:48 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag deden we:
Strength:
EMOM x 18
Min 1: 1 Power snatch + 1 overhead squat
Min 2: 2 Jumping / Banded bar muscle up
Min 3: rest
Metcon:
Ellen
3 rounds for time of:
20 Burpees
21 Alternating Dumbbell Snatches, 50/35 lbs
12 Double Dumbbell Thrusters, 50/35 lbs
- 13:00 cap"
Het was naar.Ik tril nog.
Het was ook teveel om uit te leggen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Als niet-crossfitter moet ik het gros hiervan even googlen, maar thanks!
En waar pas je de chocolademelk in?quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef Lonaa het volgende:
Opgestaan, koffie gezet, 3 slokken gehad, kleren aan, F. naar zn werk brengen, naar huis rijden, uur onderweg geweest want mokerdruk, hond plas laten doen, uur getraind, mini-beetje ingestort naar afloop, even shake wegkloeken, dan met Poes2 maar weer eens naar de dierenarts, uur met de hond lopen, echt iets eten, boodschappen, douchen, dutje.
#dagboek
Geeft niks! Ik ben het allemaal aan het opzoeken. En oef!quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was ook teveel om uit te leggen.
DA kan hier vast een structurele mouw aan passenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Och.. frida is nu WEER krols..
Eerst was ze 3 dagen krols tijdens kerst, maar nu is het toch al wel een weekje bezig.. vandaag heeft ze geloof ik van ellende op het bed geplast![]()
Arm beestje..
Volgende week maar een afspraak maken.. ik was onder de indruk dat ze het met kerst wel gehad had, apart dat het nu weer "terug" is..
Shake had chocoladesmaak. Daar moet ik het maar mee doen vandaag.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
En waar pas je de chocolademelk in?
Da's magertjes..quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Shake had chocoladesmaak. Daar moet ik het maar mee doen vandaag.
Regel een leuke kater voor d'rquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:57 schreef Barreltje het volgende:
Och.. frida is nu WEER krols..
Eerst was ze 3 dagen krols tijdens kerst, maar nu is het toch al wel een weekje bezig.. vandaag heeft ze geloof ik van ellende op het bed geplast![]()
Arm beestje..
Volgende week maar een afspraak maken.. ik was onder de indruk dat ze het met kerst wel gehad had, apart dat het nu weer "terug" is..
quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Klacht: collega die dinsdag hoestend en proestend op kantoor komt, in een vergadering pontificaal zijn doos tissues en ibuprofen op tafel zet om te laten zien hoe ziek hij wel niet is, maar hoe stoer hij toch is om naar kantoor te komen, en hoe belangrijk hij wel niet is, dat hij zich niet ziek kan melden en hij het zo druk druk druk druk heeft en de wereld zonder hem instort.
Dezelfde collega e-mailgt gisteren dat hij covid positief test. Heel fijn, nadat ik 2 uur naast hem in een vergaderlokaal zat, en naast hem stond op een groepsfoto.
Idoten.
Katten genoeg op de wereldquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Regel een leuke kater voor d'r
Dat klinkt als een priiiiiiiima nanotripje voor jullie!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
In maart hebben we nu ook het uitje in mijn vrije week rond
Museum Arnhem mét een arrangement: Eten bij https://www.krommedissel.nl/ en slapen (en zwemmen) in https://www.hotelkleinzwi(...)3NDEyNjUzOC40MS4wLjA.
Beide plekken zijn geweldig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:09 schreef Blues het volgende:
In maart hebben we nu ook het uitje in mijn vrije week rond
Museum Arnhem mét een arrangement: Eten bij https://www.krommedissel.nl/ en slapen (en zwemmen) in https://www.hotelkleinzwi(...)3NDEyNjUzOC40MS4wLjA.
Aptatgeberatje ben jequote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijkenboek lezen, wachten. Niet op je telefoon staren.
Hangt dat niet zelfs voor jou wat laag?quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:44 schreef minilot het volgende:
Wat trainde je vandaag, @:Lonaa?![]()
(Ik hing gister dit in een deuropening op mijn bovenverdieping:
[ afbeelding ]
Er nu al compleet verliefd op en verslingerd () aan!
)
Ik heb dus vanaf mijn 12e gewielrend, eerst voor de hobby later rather serious; ik ging dan op trainingsritten door heel Zuid-Holland / Utrecht. Was tot mijn 19e uren en uren " op weg" waarbij niemand enig idee had waar precies, en vanaf mijn 19e kwamen daar ritten Rotterdam - Enschede v.v. bij.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:39 schreef yinu het volgende:
En de tijd voor mobiele telefoons! Ik vind het nog steeds een wonder hoe je toen met elkaar afsprak. ‘Op het station onder de blauwe borden’. En dan maar wachten. Gewoon, staan, kijken, wachten. Niet op je telefoon staren.
Ja ik vind het dus heel gek dat ik me heel weinig kan herinneren van hoe dingen toen precies gingen. Heb ik wel eens echt iemand gemist? Ging je dan terug naar huis of wat? Het zal ongetwijfeld, ik heb jaren van mijn studententijd zonder mobiel gedaan en ik kan me ook nog wel booty calls vanuit een telefooncel herinneren. Maar er is ook heel veel verdwenen in de mist van mijn geheugen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef minilot het volgende:
[..]
In de begintijd van de sociale aspecten van mijn Eftelingfandom moesten we het nog zonder telefoons zien te redden. Enerzijds had het wel wat, dat 'we spreken om 10:20 af op de bordestrappen van Villa Volta' maar als je trein onverhoopt vertraging had moest je dan de hele dag in je eentje het park door.
Ja. Lekker los van alles. Heerlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb dus vanaf mijn 12e gewielrend, eerst voor de hobby later rather serious; ik ging dan op trainingsritten door heel Zuid-Holland / Utrecht. Was tot mijn 19e uren en uren " op weg" waarbij niemand enig idee had waar precies, en vanaf mijn 19e kwamen daar ritten Rotterdam - Enschede v.v. bij.
En nooit enige telefoon of wat dan ook mee. En dat kon gewoon.
Toevallig niet voor de oefeningen waar ik op dat moment mee bezig wasquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hangt dat niet zelfs voor jou wat laag?
Och!quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:53 schreef yinu het volgende:
[..] booty calls vanuit een telefooncel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |