Wanneer kunnen we beginnen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk dat jullie prima uit deze taakverdeling komen
Goed h? Ik maak me wel zorgen over de hoeveelheid natoerdingen bij Lenie. Kun je daar wel tegen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawww wat een goed idee, echt een natuurtalent
Hmm mja, goeie vraag. Er is iig iemand die kotsbegeleiding kan geven als het me te veel wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed h? Ik maak me wel zorgen over de hoeveelheid natoerdingen bij Lenie. Kun je daar wel tegen?
Ik. Ik ben expert op dat gebied.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:08 schreef sacha het volgende:
wie gaat er over de kantoor kledingkeuze?
Til gaat over de logistiek.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
wel goed klaar leggen dan h, op volgorde van aantrekken, of doet Tante Til dat?
Met appelmoes?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:03 schreef sacha het volgende:
Scrutinizer is even stebentoffelgems aan het koken
Kan ik gelijk even corrigeren wat rekkie allemaal fout heeft uitgekozenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
wel goed klaar leggen dan h, op volgorde van aantrekken, of doet Tante Til dat?
Goed goed.quote:
Klinkt heerlijk! Mario eet dat elke dag volgens mij.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En heerlijke Mittenberger Chokoraketenvgel mit Sahne als toetje
Zijn er al mensen boos geworden dat je ook echt iets doet? Want dat is natuurlijk niet echt het doel van een kantoor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed goed.
Ik werd vandaag al expert genoemd in het project. Dus gaat de goede kant op. Allemaal lof omdat ik ongeveer iets meer dan al een maand zover ben qua kennis enzo. Of zoals project manager zei: vorige maand wist je niets en nu sta je een bijeenkomst te leiden en ben je mensen aan het informeren om de juiste stappen te nemen.
Dus ik denk dat het wel ok gaat.
Van het weekend komt het thuiskantoor van Ikea.
word je er zelf ook blij van?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed goed.
Ik werd vandaag al expert genoemd in het project. Dus gaat de goede kant op. Allemaal lof omdat ik ongeveer iets meer dan al een maand zover ben qua kennis enzo. Of zoals project manager zei: vorige maand wist je niets en nu sta je een bijeenkomst te leiden en ben je mensen aan het informeren om de juiste stappen te nemen.
Dus ik denk dat het wel ok gaat.
Van het weekend komt het thuiskantoor van Ikea.
Ik was aan het klagen dat ik vond dat ik te weinig deed.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er al mensen boos geworden dat je ook echt iets doet? Want dat is natuurlijk niet echt het doel van een kantoor.
Zal nooit mijn passie zijn mijn werk. Maar er zitten leuke elementen in.quote:
Ze zijn bang dat nu duidelijk wordt dat het een stelletje luilakken zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was aan het klagen dat ik vond dat ik te weinig deed.
Kreeg op mijn kop dat het niet zo was.
Het blijkt wel dat mensen over het algemeen weinig uitvoeren en dingen ook niet meer snappen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat nu duidelijk wordt dat het een stelletje luilakken zijn.
Straks krijg je nog een mooie promotie en mag je dat stelletje nietsnutten gaan aanvoeren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat mensen over het algemeen weinig uitvoeren en dingen ook niet meer snappen.
Ben je met mensen met een Master van de uni aan het werken en ze snappen niets
Nee zal nooit gaan aansturen want ik ben niet het type dat leiding kan geven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een mooie promotie en mag je dat stelletje nietsnutten gaan aanvoeren.En daarna word je ontslagen omdat de afdeling niets heeft gepresteerd.
Hopelijk gaat dat gebeuren dan. Is er nog nieuws op het bezemfront?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee zal nooit gaan aansturen want ik ben niet het type dat leiding kan geven.
Maar een promotie zou niet gek zijn, want ik word stiekem wel onderbetaald
Negeert mij compleet. Er kon van de week nog net een hoi uit toen we allebei het gebouw binnen kwamenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat gebeuren dan. Is er nog nieuws op het bezemfront?
Nou, dat is ook gezellig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Negeert mij compleet. Er kon van de week nog net een hoi uit toen we allebei het gebouw binnen kwamen
Geen idee. Afscheidscadeau?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat is ook gezellig.Waarom is-ie zo anders nu? Je hebt nog wel champagne van 'm gekregen.
Nee. Ben ook wel blij om normaal om te gaan met mensen zonder dat het gelijk geflirt moet wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:18 schreef Recce het volgende:
[..]Is er geen opvolger in zicht op kantoor?
Dat lijkt me op het werk ook niet de bedoeling eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Ben ook wel blij om normaal om te gaan met mensen zonder dat het gelijk geflirt moet worden
Het is wel merkwaardig dat je dat moet afleiden uit een presentatie.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond vandaag ook al vaste projectmedewerker in de presentatie van en hoe verder met onze afdeling. Dus ik denk dat het een blijvende functie is
Ik had ooit een collega die vond dat ie niet veel deed en zich verveelde. Het antwoord was nou dan kan je mijn auto maar wassenquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was aan het klagen dat ik vond dat ik te weinig deed.
Kreeg op mijn kop dat het niet zo was.
Lekker sfeertjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Negeert mij compleet. Er kon van de week nog net een hoi uit toen we allebei het gebouw binnen kwamen
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ei ei ei, we zijn zo blij, want @:sacha die is jarig en dat vieren wij
quote:Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ei ei ei, we zijn zo blij, want @:sacha die is jarig en dat vieren wij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |