Wanneer kunnen we beginnen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik merk dat jullie prima uit deze taakverdeling komen
Goed hè? Ik maak me wel zorgen over de hoeveelheid natoerdingen bij Lenie. Kun je daar wel tegen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jawww wat een goed idee, echt een natuurtalent
Hmm mja, goeie vraag. Er is iig iemand die kotsbegeleiding kan geven als het me te veel wordt.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed hè? Ik maak me wel zorgen over de hoeveelheid natoerdingen bij Lenie. Kun je daar wel tegen?
Ik. Ik ben expert op dat gebied.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:08 schreef sacha het volgende:
wie gaat er over de kantoor kledingkeuze?
Til gaat over de logistiek.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
wel goed klaar leggen dan hè, op volgorde van aantrekken, of doet Tante Til dat?
Met appelmoes?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:03 schreef sacha het volgende:
Scrutinizer is even stebentoffelgemüs aan het koken
Kan ik gelijk even corrigeren wat rekkie allemaal fout heeft uitgekozenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
wel goed klaar leggen dan hè, op volgorde van aantrekken, of doet Tante Til dat?
Goed goed.quote:
Klinkt heerlijk! Mario eet dat elke dag volgens mij.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En heerlijke Mittenberger Chokoraketenvögel mit Sahne als toetje
Zijn er al mensen boos geworden dat je ook echt iets doet? Want dat is natuurlijk niet echt het doel van een kantoor.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed goed.
Ik werd vandaag al expert genoemd in het project. Dus gaat de goede kant op. Allemaal lof omdat ik ongeveer iets meer dan al een maand zover ben qua kennis enzo. Of zoals project manager zei: vorige maand wist je niets en nu sta je een bijeenkomst te leiden en ben je mensen aan het informeren om de juiste stappen te nemen.
Dus ik denk dat het wel oké gaat.
Van het weekend komt het thuiskantoor van Ikea.
word je er zelf ook blij van?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed goed.
Ik werd vandaag al expert genoemd in het project. Dus gaat de goede kant op. Allemaal lof omdat ik ongeveer iets meer dan al een maand zover ben qua kennis enzo. Of zoals project manager zei: vorige maand wist je niets en nu sta je een bijeenkomst te leiden en ben je mensen aan het informeren om de juiste stappen te nemen.
Dus ik denk dat het wel oké gaat.
Van het weekend komt het thuiskantoor van Ikea.
Ik was aan het klagen dat ik vond dat ik te weinig deed.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn er al mensen boos geworden dat je ook echt iets doet? Want dat is natuurlijk niet echt het doel van een kantoor.
Zal nooit mijn passie zijn mijn werk. Maar er zitten leuke elementen in.quote:
Ze zijn bang dat nu duidelijk wordt dat het een stelletje luilakken zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was aan het klagen dat ik vond dat ik te weinig deed.
Kreeg op mijn kop dat het niet zo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |