Ow, spuit 11quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Zijn jullie wel eens gearresteerd? Afgevoerd met een politiebus en alles. Dat is een opsom die wel mag, toch SQ?
Ik begin wel: nee.
Spuit 12 zelfsquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Is dit waar we onze ervaring met politie opsommen?
nopequote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Zijn jullie wel eens gearresteerd? Afgevoerd met een politiebus en alles. Dat is een opsom die wel mag, toch SQ?
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Een moord boven je is wel vrij heftigquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope![]()
spannendste was denk ik wonen in ons vorige appartement. boven ons een moord, onder ons een hennepkwekerij, Rotterdam
Er kan er maar een de eerste zijnquote:
Hahahaha!quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel eens aangehouden omdat ik voor de gein de rotonde linksom nam en daarna verder reed op de busbaan om 3 uur 's nachtsHeb toen een of ander lulverhaal verteld dat er een lampje brandde en ik daarom in de war raakte
Werd geloofd op mijn blauwe ogen. Morgen dan maar even naar de garage mevrouw
Mijn moeder zat trouwens naast me en zij was degene die riep "lampje!" voordat ik het raam naar beneden deed. Daarna natuurlijk zitten janken van het lachenquote:
Je vierde een kampioenschap van Ajax… daar ging dus duidelijk wel iets verkeerd hè…quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ben ooit weggespoten door een waterkanon van de politie nadat we op het Leidseplein vierden dat Ajax kampioen wasAlleen het traangas was echt niet tof. En ik deed echt niks verkeerds hè
Gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Jij zou met een lelijke PowerPoint langs middelbare scholen moeten gaan voor voorlichting 😝quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:13 schreef SQ het volgende:
Ik ging als tiener wel echt om met tamelijk criminele types, maar dat zag ik toen dus helemaal niet. En dan niet het type crimineel dat een paar gram wiet op zak heeft voor de verkoop. Ik vond dat toen spannend en interessant. En begreep ook niet waarom mijn ouders halve burnouts om mij hadden.
Ik hoop maar gewoon dat mijn kinderen andere hobby's krijgen![]()
Neuh want ik heb weinig meegemaakt wat écht serieus interessant is en ik heb ook niet ineens het licht gezien ofzo. Ben er gewoon langzaam overheen gegroeid, zoals met zo veel dingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zou met een lelijke PowerPoint langs middelbare scholen moeten gaan voor voorlichting 😝
Ja dat heb ik ook gehad bij mijn vaders zelfmoord, dat vond ik echt heel moeilijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef amaranta het volgende:
Wel politie aan de deur gehad toen mijn broer overleed.
Dat is toch hopelijk normaal van het stoplicht. Zijn er mensen die dan doorrijden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:32 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben zo braaf dat ik niet eens durf zwart te rijden op 1 halte en ik ook stop voor een stoplicht als niemand er is.
Mijn vriendin zei van de week dat ze het onzin vindt om te stoppenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk normaal van het stoplicht. Zijn er mensen die dan doorrijden?
Dat dus. Ik kan nog steeds paniekeren als er eenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:35 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehad bij mijn vaders zelfmoord, dat vond ik echt heel moeilijk.
Ja!! ik stop overigens ook als ik te voet benquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk normaal van het stoplicht. Zijn er mensen die dan doorrijden?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef amaranta het volgende:
Hier op alcoholcontroles na nooit in aanraking geweest met de politie.
Wel politie aan de deur gehad toen mijn broer overleed.
Of…. Toch wel?![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en toen ik zwanger was van Soneal als getuige van een aanrijding op het politiebureau gehoord.
Was nog interessant want de agent begreep de term "ogenschijnlijk" niet, en dat gaf een leuke discussie.
Hij dacht dat je het dan letterlijk had zien gebeuren![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Leandra op 20-01-2023 14:47:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, bellen met de politie omdat je ZIET dat er drugs gehandeld wordt is ook geen spoed. Daar hebben ze namelijk gewoon niet voldoende mensen voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb wel ooit de politie gebeld op station tilburg west omdat er een meisje was dat in de trein wilde stappen maar dat van de kerel die bij haar was, niet mocht. Hij had haar tas en ze kreeg m niet thuis en stond te smeken en schreeuwen dat ze naar huis wilde. Ben uit zicht gaan staan en heb samen met een ander meisje 112 gebeld. Er komen daar ook goederentreinen en intercity s langs, dus het is niet zo moeilijk om iemand voor de trein te duwen. Zat me toch niet lekker.
En ooit 112 gebeld voor een m vechtpartij bij de skatebaan in Sittard omdat 'onze kant' met brandend vuurwerk bekogeld werd en twee gasten elkaar met kettingen dingen te bewerken. Was toen geen spoed, we moesten maar 09008844 bellen. Ben er nog boos over!
Bellen over drugs?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, bellen met de politie omdat je ZIET dat er drugs gehandeld wordt is ook geen spoed. Daar hebben ze namelijk gewoon niet voldoende mensen voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:36 schreef Hupje het volgende:
Code oranje in Brabant, werk zo veel mogelijk thuis, horror!
...
Er zijn hier 5 vlokjes gevallenKind teleurgesteld.
Ik ben heel braaf eigenlijk. 2x op de fiets een waarschuwing van de politie gehad (voor rijden zonder licht, maar de straatlantaarns waren nog niet aan en voor oversteken te dicht voor een aankomende auto). Verder rijd ik vrijwel nooit te hard enz.in mijn stukkie brabant sneeuwt het eigenlijk al sinds 07:45 onafgebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Een vrachtwagen die overdwars over de vangrail hing en twee rijstroken gedeeltelijk blokkeerde, was ook geen spoedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, bellen met de politie omdat je ZIET dat er drugs gehandeld wordt is ook geen spoed. Daar hebben ze namelijk gewoon niet voldoende mensen voor.
(Ik vind dat soms wel lastig, ik zie hoe hard ze werken, maar ze krijgen zoveel shit over zich heen, maar ze moeten ook maar roeien met de riemen die ze hebben. Hier moeten ze dus vanuit Goor komen. Nou mogen zij natuurlijk wel met 140 over een 80 weg, maar de aanrijdtijd is dan nog steeds gewoon een kwartier tenzij ze toevallig dichterbij waren).
Is dat recent? Want ik heb een keer het 0900 nummer gebeld toen er mensen met fietsen aan het gooien waren en daarvan zeiden ze dat ik 112 had mogen bellen, want dat geldt voor alles dat ‘op heterdaad’ is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een vrachtwagen die overdwars over de vangrail hing en twee rijstroken gedeeltelijk blokkeerde, was ook geen spoed
Een jaar of zes geleden, ik kreeg letterlijk gezegd dat ik ‘t 0900 nummer maar moest bellen. Ik heb ze de groeten gedaan…quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef Bami het volgende:
[..]
Is dat recent? Want ik heb een keer het 0900 nummer gebeld toen er mensen met fietsen aan het gooien waren en daarvan zeiden ze dat ik 112 had mogen bellen, want dat geldt voor alles dat ‘op heterdaad’ is.
Knap Exode, confronterend hè die 0-meting. Reuze trots op jou!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:22 schreef exode het volgende:
Ik heb net een nulmeting gehad op de sportschool en een half uur getraind met een personal trainer. Dus als ik morgen gekke dingen tik, dat komt omdat ik mijn handen dan niet meer op kan tillen en alles met mijn neus tik.
Pfoeh dat was wel sporten zeg maar.
Wat dan, ik zie niksquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Kijk nou hoe onwijs mooi het vanmorgen was!
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef F_r het volgende:
Wij kochten vandaag een andere auto.
Vrijdag ophalen
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wat is het geworden?
Ik dacht "oh een blauwe".quote:
?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht "oh een blauwe".
Mijn vraagteken is dus nog steeds.
Hoe heet het?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Oh ja. Ik was me suf aan het denken welk merk ook weer die ruit.
Zó autogek hier
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht "oh een blauwe".
Mijn vraagteken is dus nog steeds.
Het is alleen geen blauwquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik dacht ‘hee, die heb ik in een andere kleur blauw’
Die van mij vond het leuk, maar die was toen wel helemaal into ruimtevaart dus wist al heel veel. Het is wel vrij klein, dus je bent er al snel mee klaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:59 schreef FlyingFish het volgende:
Dames, Noordwijk Space expo, is dat wat voor 6-jarigen? Of iemand tips voor een ander museum waarbij planeten enzo aan bod komen in de randstad?
Dat verklaart dan welquote:
Dat staat er op de papieren inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat verklaart dan welGrijs?
Fijne auto in elk geval
Dankjewel voor de info! Ze hebben nu het thema planeten op school alle drie, dus ik hoop dat dit daar een beetje op aan sluit. We gaan met museumkaart, dus als we er na een uurtje al klaar zijn dan is dat ook prima!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:14 schreef Amsel het volgende:
[..]
Die van mij vond het leuk, maar die was toen wel helemaal into ruimtevaart dus wist al heel veel. Het is wel vrij klein, dus je bent er al snel mee klaar.
Je hebt ook het Planetarium in Utrecht.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:09 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dankjewel voor de info! Ze hebben nu het thema planeten op school alle drie, dus ik hoop dat dit daar een beetje op aan sluit. We gaan met museumkaart, dus als we er na een uurtje al klaar zijn dan is dat ook prima!
Zoals mijn benen eruitzien..... bont en blauwquote:
Omdat nog steeds niet bewezen wordt geacht dat het effectief is....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:25 schreef Vanyel het volgende:
Hadden we het er al over gehad hoor achterlijk het is dat dit blijkbaar 'electieve ingrepen' zijn?
Het zoveelste onderzoek/ behandeling om een leven maar 3 maanden (mogelijk mensonterend) te verlengen wordt vergoed to the max, maar iemands leven voor vele vele jaren normaliseren met minder pijn en andere issues doe je voor je lol.
Bizar.
Hoe komt het eigenlijk dat dit niet vergoed wordt? Kan dat nergens?
Dankje! Dat ziet er ook leuk uit en zou misschien zelfs een betere keuze zijn, maar is helaas alleen voor morgen nog geen optie omdat ik voor mijzelf nog een museumkaart moet kopen en dat hebben ze daar niet. Ik ga m in ieder geval onthouden!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt ook het Planetarium in Utrecht.
Ik ben daar zelf nooit geweest, maar mijn zoon was wel enthousiast.
Zeer waarschijnlijk wordt de kwaliteit van het beschikbare onderzoek als "matig" beoordeeld omdat het resultaat nooit met een placebo-groep vergeleken is. Je kan immers geen nep-liposucties uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat nog steeds niet bewezen wordt geacht dat het effectief is....
Maar inmiddels is het advies wel opnieuw onderzoek op te zetten, want het is wel aannemelijk dat het de klachten positief kan beïnvloeden.
https://www.zorginstituut(...)suctie-bij-lipoedeem
Ergo: ik hoop van harte dat onder andere mijn arts zaken als de mijne gebruikt om onderzoek met bewijs te ondersteunen.
Heel hard tegen de benen schoppen tot ze bont en blauw zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:48 schreef Viv het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wordt de kwaliteit van het beschikbare onderzoek als "matig" beoordeeld omdat het resultaat nooit met een placebo-groep vergeleken is. Je kan immers geen nep-liposucties uitvoeren.
Bij mensen met lipoedeem hoef je niet hard te schoppen hoor, die hebben al blauwe plekken als je er een watje tegenaan gooitquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heel hard tegen de benen schoppen tot ze bont en blauw zijn?
Onder narcose dan, stiekem
Ja, dat is ook sowieso het vervelende met lipoedeem, aanraking is al snel pijnlijk, ik geloof dat mijn oudste zoon zich met terugwerkende kracht schuldig voelt over de keren dat hij mij grappend een pets op mijn kont gaf en ik met "au au au au au" reageerde, hij niet wetend dat ik niet zo kleinzerig was maar dat het echt pijn deed, ik niet wetend dat het niet normaal is dat het zo zeer doet, dus dat hij an sich niet iets heel raars deed.quote:Op zondag 22 januari 2023 08:54 schreef Nijna het volgende:
@:Leandra, dat klinkt pijnlijk dat bont en blauw
Raar eigenlijk he dat het zo krom kan zijn met vergoedingen...
Nou dan is dat dubbelenkelblinde onderzoek zo gefixtquote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mensen met lipoedeem hoef je niet hard te schoppen hoor, die hebben al blauwe plekken als je er een watje tegenaan gooit
Je hebt bij mij wel een belletje doen rinkelen ondertussen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mensen met lipoedeem hoef je niet hard te schoppen hoor, die hebben al blauwe plekken als je er een watje tegenaan gooit
Het is heel goed mogelijk bij jou hoor, maar los van wel of geen behandeling nodig hebben is het misschien wel goed je een beetje in te lezen in de problematiek en om te zorgen dat het zo min mogelijk verergert.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:02 schreef BE het volgende:
[..]
Je hebt bij mij wel een belletje doen rinkelen ondertussen.![]()
Het is by far niet problematisch hier, hoewel ik wel hele stevige benen heb, maar ik weet eindelijk wel waarom het altijd zo vreselijk zeer doet als er een poes over mijn benen loopt of idd als F. me net even onhandig beet pakt.
En die blauwe plekken altijd.En ook in de meest bizarre afmetingen.
Ik deed ooit iets raars bij het afstappen op mijn fiets en er ontstond een blauwe plek op mijn kuit van 12cm doorsnee, ik lieg echt niet, ik heb hem opgemeten en die heeft er echt maaaaaanden gezeten voor hij weer weg was.
![]()
En ik weet waarom mijn benen eigenlijk nooit mee afvallen als ik gewicht verlies.
Maar goed, as said, het is niet zo problematisch dat ik een behandeling nodig heb, maar ik snap sommige dingen ineens wat beter.
#Idon'twanttomakethisaboutme
Nou dat ook, ik denk echt dat ik mazzel had dat ik een arts in opleiding sprak toen ik een afspraak bij de huisarts maakte, want zeker als ik de foto's zie die N woensdagmorgen voor de operatie van me gemaakt heeft snap ik niet dat er nooit een arts of fysiotherapeut tegen mij gezegd heeft van "heb jij geen lipoedeem?".quote:Op zondag 22 januari 2023 11:14 schreef Elleska het volgende:
Daar begint het eigenlijk al mee, dat je weet wat er aan de hand is. Daarvoor is meer bekendheid nodig, alleen bij degene met lipoedeem maar ook bij artsen en andere zorgverleners zodat het sneller wordt herkent.
Oi sterkte, waardeloos zo'n dagquote:Op zondag 22 januari 2023 11:22 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Leandra, dat klinkt niet fijn! Ben je wel op of lig je in bed? Hopelijk neemt de pijn snel wat af.
Vandaag heb ik echt een pesthumeur. Vannacht om 2:30 riep Simon, hij had vreselijk in zijn bed geplast. Al zijn kleding doorweekt. Daarna nog een tantrum omdat ie zichzelf moest uitkleden, terwijl ik zijn bed verschoonde.
Anderhalf uur later (ik sliep nog niet, maar was eindelijk aan het wegdommelen) riep ie weer. Hij was wakker en wilde wel opstaan. Jongen, het is 4 uur 's nachts, want denk je zelf![]()
![]()
![]()
![]()
Daarna duurde het weer een hele tijd voordat ik in slaap viel. Veel te weinig geslapen en dus superchagrijnig.
Tx!quote:Op zondag 22 januari 2023 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is heel goed mogelijk bij jou hoor, maar los van wel of geen behandeling nodig hebben is het misschien wel goed je een beetje in te lezen in de problematiek en om te zorgen dat het zo min mogelijk verergert.
Goed blijven bewegen dus vooral, zwemmen is ook heel goed omdat je dan in een soort natuurlijk drukpak zit.
En misschien rekening mee houden als je hormonale medicatie krijgt.
Alleen al een verklaring hebben waarom je die benen nooit slank krijgt, ongeacht hoe hard je sport en gezond je eet is al prettig, dan weet je dat je dat ook niet meer hoeft te verwachten.
Ik heb mazzel dat ik eigenlijk al heel snel stopte met diëten, omdat ik merkte dat ik van boven naar beneden afviel en van beneden naar boven aankom, en je komt na diëten altijd weer aan
Maar er zijn heel veel vrouwen met lipoedeem die inmiddels ook een eetprobleem (anorexia/boulimia) hebben.
Gewoon gezond eten, niet te veel drinken.
Nou ja, dat scheelt al, misschien het meest om het dus maar niet allemaal te laten gaan.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:30 schreef BE het volgende:
[..]
Tx!
Zolang ik steeds een beetje zwaarder wordt, ook van boven, zal ik toch wel moeten en willen afvallen.![]()
Maar de illusie van slanke benen ben ik wel kwijt ja.
Dik verdiend! Hij zag er ook super uit!quote:Op zondag 22 januari 2023 16:09 schreef Vicky het volgende:
Och jee, beterschap Hillie!
Balen van de escaperoom.
T heeft haar cijfer terug voor de lapjeskat: een dikke vette 10
Wauwquote:Op zondag 22 januari 2023 16:09 schreef Vicky het volgende:
Och jee, beterschap Hillie!
Balen van de escaperoom.
T heeft haar cijfer terug voor de lapjeskat: een dikke vette 10
Nee helaas nog niet. Heeft net weer een paar uur geslapen en is nu net wakker. Nog steeds een gloeiend bolletje. Eten wil ze nog niet, ook geen soep. Drinken gaat wel redelijk. Af en toe wat optimel of wat water.quote:Op zondag 22 januari 2023 17:32 schreef F_r het volgende:
Dik verdient cijfer
Hilliebillie jongste nog wat opgeknapt?
Same. Al dacht ik het maar 1x.quote:Op zondag 22 januari 2023 19:33 schreef Clubsoda het volgende:
Ik moest even drie keer schakelen omdat ik maar bleef denken 'Wie is Dik?'
En waar heeft Dik dat cijfer dan voor verdiend?quote:Op zondag 22 januari 2023 19:33 schreef Clubsoda het volgende:
Dat snapte ik dus óók nietquote:Op zondag 22 januari 2023 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
En waar heeft Dik dat cijfer dan voor verdiend?
+1quote:Op zondag 22 januari 2023 19:33 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn dochter is niet dik maar heeft wel dat dik verdienen cijfer🤣quote:Op zondag 22 januari 2023 19:33 schreef Clubsoda het volgende:
Het gaat niet om jou.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:21 schreef hilliebillie het volgende:
Zie hier zo vaak typo’s of aparte versies van bepaalde woorden voorbij komen, maar blijkbaar hoef alleen ik er maar steeds via diverse posts op gewezen te worden. Dus het zal vooral aan mij liggen waarschijnlijk
Ik kwam van onderaf.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:11 schreef Jentin het volgende:
Iedereen briljant in werkwoordspelling, maar zogenaamd niemand in staat om dat bericht te koppelen aan het vorige
Jouw zin was (is) correctquote:Op zondag 22 januari 2023 22:21 schreef hilliebillie het volgende:
Zie hier zo vaak typo’s of aparte versies van bepaalde woorden voorbij komen, maar blijkbaar hoef alleen ik er maar steeds via diverse posts op gewezen te worden. Dus het zal vooral aan mij liggen waarschijnlijk
Hier ook. Terwijl ik van boven kwam nota benequote:Op zondag 22 januari 2023 23:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kwam van onderaf.
En nee, zo werkt dat toch niet, als je een zin leest die A betekent, lees je eerst A en pas daarna schakelt je hoofd dat in de context B bedoeld werd.
Zo werkt dat bij mij in elk geval.
De post staat bovenaan een bladzijde en ik begon op de laatste bladzijde met bijlezen, dus het was een contextloze post voor mij.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:11 schreef Jentin het volgende:
Iedereen briljant in werkwoordspelling, maar zogenaamd niemand in staat om dat bericht te koppelen aan het vorige
En terecht. Het is ook wel erg stom dat we verbaasd kunnen zijn over iets.quote:Op maandag 23 januari 2023 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
Als wraak voor deze misplaatste grap was letterlijk het eerste wat mijn zoon vanochtend tegen me zei dat hoe stom het is dat ze vandaag CITO werkwoordspelling hebben en toen kreeg ik om 6.45 uur, terwijl ik rustig stond te douchen, een vrij lange monoloog te horen over de verschrikkingen van de kofschip-taxiDus
Bij Soneal hadden ze vorige week de taal-CITO's en deze week de reken-CITO's, waar ik wel blij mee was want dan kon hij woensdag niet zoveel verprutsen van de zenuwen, en die had hij best wel, want ondanks het feit dat N hem er 2 keer op gewezen had dat hij zijn sleutel mee moest nemen, omdat wij naar de kliniek zouden gaan, was hij zijn sleutel vergetenquote:Op maandag 23 januari 2023 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
Als wraak voor deze misplaatste grap was letterlijk het eerste wat mijn zoon vanochtend tegen me zei dat hoe stom het is dat ze vandaag CITO werkwoordspelling hebben en toen kreeg ik om 6.45 uur, terwijl ik rustig stond te douchen, een vrij lange monoloog te horen over de verschrikkingen van de kofschip-taxiDus
Door deze post bedenk ik me dat ze bij ons vanaf vandaag ook CITO's hebben. Volgens mij zijn de kinderen het ook straal vergetenquote:Op maandag 23 januari 2023 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2023 09:10 schreef Leandra het volgende:
En ja, die vergoedingen... ik voel me vooral heel bevoorrecht dat ik me kan permitteren het desondanks toch te laten doen.
Hoewel ik dit nu niet had laten doen als mijn vader niet gezegd had dat hij de helft zou betalen (als voorschot op de erfenis, want mijn zusje krijgt hetzelfde bedrag), want als hij dat niet gezegd had dan had ik het nooit in mijn hoofd gehaald tegen N te zeggen dat hij zijn kapschuur nog even kon vergeten omdat de spaarpotjes kapschuur en extra aflossing de komende anderhalf jaar naar de operaties zouden gaan, net als de belastingteruggaaf en het vakantiegeld (mijn vakantiegeld, zijn deels).
Het was zonder die opmerking van mijn vader niet in me opgekomen zoveel geld aan mijn lijf uit te geven, dat heb ik immers wel afgeleerd de afgelopen 45 jaar.
En dan heb ik ook nog eens niet voor de goedkopere van de 2 klinieken waar ik geweest ben gekozen, simpelweg omdat de hele aanpak en benadering van de kliniek waar ik wel voor gekozen heb zoveel beter op me overkwam, en ik denk dat het ook de juiste keuze is geweest, maar wel weer zo'n 5 a 6 duizend duurder, en ergens snap ik nog steeds niet dat ik dat heb durven doen, en mijn vader en N heb durven zeggen dat het de duurdere kliniek ging worden
Ik moet die switch in mijn hoofd echt nog maken dat ik het wel waard ben.
Als extra straf typte je ook nog een woord teveelquote:Op maandag 23 januari 2023 07:09 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als extra straf typte je ook nog een woord teveel![]()
En volgens mij stond je helemaal niet rustig te douchen
Gut, ik wilde ergens nog toevoegen dat ik ook prima commentaar kan incasseren op mijn eigen misbaksels aangezien bepaalde mensen dat regelmatig leverenquote:Op maandag 23 januari 2023 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als extra straf typte je ook nog een woord teveel![]()
En volgens mij stond je helemaal niet rustig te douchen
Nee, het is dit:quote:Op maandag 23 januari 2023 09:23 schreef trui het volgende:
ik zie 't voor me als een soort maanmannetjespak maar dat is vast niet correct. Sterkte met de pijn, en hopelijk lukt het zo om even te gaan douchen.
En na die vier weken weer bijna aan de beurt voor de volgende behandeling of zit er dan toch nog wel een tijd tussen? (Meen me te herinneren dat dat vrij dicht op elkaar zat steeds? Maar m’n geheugen laat me wel eens vaker in de steekquote:Op maandag 23 januari 2023 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, het is dit:
https://www.emdawear.nl/product/marena-fbl-body/
Maar morgen de maat kleiner even ruilen tegen een legging, want ik word gestoord van die bandjes.
Ik moet 2 weken dag en nacht dat compressiepak dragen en daarna nog 2 weken overdag.
Daarnaast nog een drukapparaat waar ik iedere dag een half uurtje in moet als soort van automatische oedeemtherapie.
https://www.doove.nl/product/lymphastim/
Daar moet minstens 6 weken tussen zitten...quote:Op maandag 23 januari 2023 10:28 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
En na die vier weken weer bijna aan de beurt voor de volgende behandeling of zit er dan toch nog wel een tijd tussen? (Meen me te herinneren dat dat vrij dicht op elkaar zat steeds? Maar m’n geheugen laat me wel eens vaker in de steek)
Oh en Cito’s, hier was het afgelopen week rekenen, voor de oudste z’n sterkste vak en voor de jongste het lastigste vak. Deze week weet ik niet wat op de planning staat, ik denk taal.
De jongste zal er verschillende moeten gaan inhalen, want die verwacht ik morgen nog niet naar school (hopelijk donderdag weer, denk dat woensdag ook nog wat te vroeg zal zijn).
Nou, ik heb vanmorgen even foto's van mijn benen genomen, en geloof me dat ik iedereen een plezier doe door die niet te posten... mijn hemel wat zien ze eruitquote:Op maandag 23 januari 2023 12:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Tsjesus @:LeandraTis dat je weet wáár je het voor doet, maar anders... Sterkte
Maar als de auto kapot is, dan haal je de stoelen er toch niet uit?quote:Op maandag 23 januari 2023 12:05 schreef Mushanga71 het volgende:
Zou fijn zijn als ik mijn kantoor weer in zou kunnen zónder mijn nek te breken![]()
Had alles opgeruimd, zee van ruimte maar ja, toen gaf de Mercedes de geest, moesten de stoelen en achterbank eruit want de bodemplaat was door, en werd de halve auto in mijn kantoor gedumpt. Doe daar bij: gereedschap, planken, meuk en nog meer meuk, een ouwe fiets plus een stapel papier op het bureau van een meter ofzo wat in mappen moet maar waar ik niet bij kan zonder nekkenbrekerijDan nog een autostoeltje, maxicosi en een boekenkast die vol met mappen staat die óók nog moeten worden uitgezocht
![]()
Als de fik erin vloog, zou het minder opruimen zijn
Dat scheelt niks inderdaad. Maar goed dan heb je er later wel veel profijt van!quote:Op maandag 23 januari 2023 11:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar moet minstens 6 weken tussen zitten...
De volgende is 9 maart.
Scheelt niks dus
Dat ligt eraan, als onze auto beyond repair is dan zijn dat soort dingen juist goed te verkopen, sommige auto's zijn in onderdelen meer waard dan in totaal.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot is, dan haal je de stoelen er toch niet uit?
Dat deden ze jaren geleden bij de Dino’s in Eindhoven ook. Wij gingen elke zondag cappuccino drinken. Niet alleen vanwege het likeurtje, maar ook omdat het bezorgd werd door een heel lekker hapje. Mijn God wat was die ober een lekkere vent.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:04 schreef Leandra het volgende:
Er zat een glaasje slagroom bij de cappuccino, met een een bodempje Amaretto onder de slagroom
* Leandra moet daar vaker een koffiestop maken
[ afbeelding ]
Bodemplaat doorgeroest dus moest welquote:Op maandag 23 januari 2023 12:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als de auto kapot is, dan haal je de stoelen er toch niet uit?
Thanx, wist ik nietquote:Op maandag 23 januari 2023 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als onze auto beyond repair is dan zijn dat soort dingen juist goed te verkopen, sommige auto's zijn in onderdelen meer waard dan in totaal.
Daar word ik steeds makkelijker in. VWO 4 inmiddels en ik kijk niet meer op als hier gezegd wordt dat ze haar boek nog even uit moet lezen op scholieren punt nl. Beter leest ze gewoon het boek. Maar ja....quote:Op maandag 23 januari 2023 13:43 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben naar boven gevlucht. Zoon is bezig met een presentatie maar is te lui om ook maar meer dan 1 zin per onderwerp neer te typen omdat opzoeken zó moeilijk is. Viel niet in goede aarde dat ik zei hoe ik dat vroeger moest doen: boeken halen bij de bieb en dan LEZEN wat er IN dat boek stond en dat verwerken in een werkstuk
Nah, hier gewoon saaie dorpsmeisjes, en dat van de Amaretto wist ik ook eigenlijk wel van de zaterdagmiddag, maar had ik niet verwacht op maandag om 12.05 uurquote:Op maandag 23 januari 2023 13:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat deden ze jaren geleden bij de Dino’s in Eindhoven ook. Wij gingen elke zondag cappuccino drinken. Niet alleen vanwege het likeurtje, maar ook omdat het bezorgd werd door een heel lekker hapje. Mijn God wat was die ober een lekkere vent.
Wel slim iddquote:Op maandag 23 januari 2023 13:55 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Daar word ik steeds makkelijker in. VWO 4 inmiddels en ik kijk niet meer op als hier gezegd wordt dat ze haar boek nog even uit moet lezen op scholieren punt nl. Beter leest ze gewoon het boek. Maar ja....
Ze zegt ook gewoon: wie is er nou slimmer? Ik die een 6 haalt met twee uur leren. Of iemand die met vijf uur leren een 8 haalt?
Ik moet er wel om lachen. Van binnen denk ik natuurlijk altijd: ga nou voor die 8!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal straks nog even gaan miepen over die overbodige spatie![]()
Dat valt toch wel mee? 'Ser' is voor onveranderlijke of langdurige eigenschapen en 'estar' is voor locatiebepalingen en (gemoeds)toestanden. Iemand uit Spanje vraagt zich wellicht af waarom het Nederlands meent met één woord te kunnen volstaan, want je verliest er nuance mee (bijvoorbeeld 'ik ben gek' als karaktereigenschap versus 'ik ben gek' als een tijdelijke staat).quote:Op maandag 23 januari 2023 07:48 schreef Clubsoda het volgende:
Waarom heeft het Spaans twee woorden voor 'zijn'? (Nooit kunnen onthouden).
Ik snap de theorie , maar blijf er in de praktijk mee worstelen. Net als werkwoordstijden in het Engels, waarvan het ook wel voorstelbaar is dat je de nuance wil maken maar waar ik vooral heel lang en hard over moet nadenken. Nederlandse werkwoordsspelling vind ik dan weer volkomen logisch en begrijpelijkquote:Op maandag 23 januari 2023 16:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee? 'Ser' is voor onveranderlijke of langdurige eigenschapen en 'estar' is voor locatiebepalingen en (gemoeds)toestanden. Iemand uit Spanje vraagt zich wellicht af waarom het Nederlands meent met één woord te kunnen volstaan, want je verliest er nuance mee (bijvoorbeeld 'ik ben gek' als karaktereigenschap versus 'ik ben gek' als een tijdelijke staat).
quote:Op maandag 23 januari 2023 15:01 schreef Leandra het volgende:
![]()
De tegenop spatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal straks nog even gaan miepen over die overbodige spatie
Ik zou dan toch eerder zeggen dat het tegenaan was
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Wat dan? Ik kan ff niet bedenken wat die Engelsen zo moelijk doenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik snap de theorie , maar blijf er in de praktijk mee worstelen. Net als werkwoordstijden in het Engels, waarvan het ook wel voorstelbaar is dat je de nuance wil maken maar waar ik vooral heel lang en hard over moet nadenken. Nederlandse werkwoordsspelling vind ik dan weer volkomen logisch en begrijpelijkIk bedoelde vooral te zeggen dat alle talen wel dingetjes hebben die onduidelijk, onlogisch of een struikelblok zijn.
aan de orde zijn.quote:used to describe events that started in the past and continue into the present or were recently completed, emphasizing their relevance to the present moment
Ja, dat zou ik ook gebruiken, maar dat maakt de spatie niet minder fout, en om nou behalve over de spatie ook nog over tegenop/tegenaan te gaan lopen miepen leek me teveel van het goede, het moet ook allemaal nog een beetje leuk blijven, anders appt ie niks meerquote:Op maandag 23 januari 2023 18:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De tegenop spatie?
Ik zou dan toch eerder zeggen dat het tegenaan was
Bij ons krijg je altijd een butterscotch met slagroom bij de koffie en theequote:Op maandag 23 januari 2023 13:04 schreef Leandra het volgende:
Er zat een glaasje slagroom bij de cappuccino, met een een bodempje Amaretto onder de slagroom
* Leandra moet daar vaker een koffiestop maken
[ afbeelding ]
Yep, ik moet sowieso 3 keer daags 20 minuten lopen.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:15 schreef LeSage het volgende:
Ik vind trouwens dat je al snel weer best actief bent, Leandra! Is dat ook beter voor het herstel?
Lekker bezig.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:56 schreef exode het volgende:
Tweede sessie met personal trainer gehad. Ik heb nu al spierpijn.
Moet je met eten en drinken ook rekening houden Leandra? Veel vocht en weinig zout of maakt dat voor herstel niet uit?
Sowieso veel vocht, want de lymfeklieren moeten het allemaal wegwerken natuurlijk, maar ik drink altijd wel 1½ tot 2 liter per dag, en ik hou niet van zoutquote:Op maandag 23 januari 2023 20:56 schreef exode het volgende:
Tweede sessie met personal trainer gehad. Ik heb nu al spierpijn.
Moet je met eten en drinken ook rekening houden Leandra? Veel vocht en weinig zout of maakt dat voor herstel niet uit?
Dank je!!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 08:29 schreef Viv het volgende:
Even tussendoor: @:ladytagliatelle is terug, en ze is naar aanleiding van haar wens voor een tweede op zoek naar ervaringen van OUD'ers met AD(H)D en/of methylfenidaat (of andere medicatie) tijdens de zwangerschap. Misschien zitten hier ervaringsdeskundigen?![]()
OUD / Zwanger (worden) met/zonder medicatie AD(H)D
je hebt antwoordquote:
Dat sucks ook gewoon inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh ik haat het dat als je jezelf ziek meld van werk, je partner dan halverwege de dag thuiskomt met jouw symptomen on steriods waardoor jij weer degene bent die alsnog alles met de kids moet doen, ook al ben je eigenlijk ook gewoon ziek..
/moest ik even kwijt
Beterschapquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:01 schreef littledrummergirl het volgende:
aargh ik haat het dat als je jezelf ziek meld van werk, je partner dan halverwege de dag thuiskomt met jouw symptomen on steriods waardoor jij weer degene bent die alsnog alles met de kids moet doen, ook al ben je eigenlijk ook gewoon ziek..
/moest ik even kwijt
Neeeeequote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
we moeten nu beslissen of team kots of team dunne de kinderen moet gaan ophalenduivels dilemma
Team kotsquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
we moeten nu beslissen of team kots of team dunne de kinderen moet gaan ophalenduivels dilemma
Eens! Kotsen kan nog in de bosjes of achter je auto, maar je trekt niet even op het schoolplein je broek naar beneden.quote:
Degene met de laagste frequentiequote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
Ooooh, dat hadden wij vlak voor de Kerst. Ik was team #kots én dunne en manlief was team #dunne.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
haha dit werd het inderdaad,en lopend ipv met de auto om nog even een bosje te kunnen meepakken indien nodigquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:32 schreef BE het volgende:
[..]
Eens! Kotsen kan nog in de bosjes of achter je auto, maar je trekt niet even op het schoolplein je broek naar beneden.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:41 schreef Tink89 het volgende:
Alleen de gastouder kan niet, dus ik moet toch de jongste gaan halen. Kutzooi...
/klaagposts
Heerlijk toch!quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga ook helemaal verloederen denk ik, als ik straks een half jaar niet werk
Dat vind ik ook het lastige.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:21 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben ook ziek. Maar manlief gaat gewoon werken, dus heb ik vanmiddag de kinderen. En ik moet ze brengen en halen. Dat wordt in m'n joggingbroek, dit is al ingewikkeld genoeg zonder me druk te maken om uiterlijk vertoon...
Ik mis de ziekdagen van voordat ik moeder was. Dat ik gewoon echt een dag kon slapen. Heb nu maar geprobeerd om de gastouder van de jongste te appen of hij niet de hele dag mag ipv een halve. Als dat lukt, probeer ik een buurvrouw te strikken om de oudste mee uit school te nemen, dan hoef ik iig alleen maar te brengen.
Ik heb sowieso vorige keer echt te weinig 'genoten' van mijn verlof, dat ga ik nu anders doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Heerlijk toch!
Da's het mooie aan zwangerschapsverlof
Komt allemaal ook wel weer... maar tijdens je verlof moet je je daar heerlijk niet druk om maken.
Ik verbaas me soms wel eens als ik in het wild zo'n stel zie met echt een supernewborn, en dan de mama op hakken in een panty met zo'n enorme laag make-up, echt hoe dan?![]()
Het is wel altijd het eerste kind en je ziet de vrouw in kwestie ook altijd hardop balen van de schoenkeuze.
Ik heb daar juist nu al zin inquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga ook helemaal verloederen denk ik, als ik straks een half jaar niet werk
Lifegoalsquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb daar juist nu al zin in.
Vindt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Lifegoals![]()
Ik ook hoor, en ik ben getrouwd met Koningin Huispak, dus om mijn sexyheid maakt ik me geen zorgen en mijn kind vind me sowieso gênant
Eerste kind zeker?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:33 schreef exode het volgende:
Als ik over 3 maanden (![]()
![]()
![]()
) een six pack heb, ga ik alleen nog maar in buiktruitjes lopen. Ook naar school.
Onze overbuurvrouw is dus nog steeds harstikke hoogzwanger. Gisteren had ze een pakketje voor ons aangenomen en die ging B halen. Hoor ik hem als eerste vragen 'zit er wel echt een baby in je buik?'
Ze moest er zelf ook wel hard om lachen. Maar goed week 41 zit ze en ze loopt er nog steeds bij alsof ze naar een modeshow moet. Ik zal hier rapporteren of ze gaat verloederen.![]()
Ik ben na de geboorte van beide kinderen ook verloederd hoor en ik was niet eens zwanger.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:03 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Kyara, gefeliciteerd!!
Hier niet veel veranderd, ik was voor de kinderen al geen hippe dame![]()
Ik kon wel al een week na de bevalling weer in mijn oude kleren.Dat ging bij mij de vorige keer ook snel, maar dat je gewone kleren aan kan, betekent niet dat het móetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben, maar ik ben natuurlijk een p98-exemplaar aan het uitbroeden
, dus die kilo's ben ik ook snel kwijt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Lekker toch, dat dat gewoon kan!quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:53 schreef Debsterr het volgende:
Gister wel besloten dat ik lekker 6 weken vooraf stop met werken i.p.v. 4. Want fuck it, eerste kindje, zomer, geef me rust en ruimte voordat de shit echt aan is.
Gefeliciteerd! Ik vind het zelf zo'n leuke fase. Ik heb tieners altijd al leuk gevonden en steeds zeiden mensen tegen me: wacht maar tot je zelf tieners hebt. Maar ze blijven maar leuk zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:54 schreef Kyara het volgende:
Zwanger van kind 2 en 3 heb ik ook wel eens oudste in mijn pyjama naar het kdv gebracht. Met winterjas er overheen en pyjama had een zwarte broek. En dan thuis weer verder slapen.![]()
Kind 2 en 3 zijn sinds vandaag ook in de dubbele cijfers
Ik vind het ook leuker wordenquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik vind het zelf zo'n leuke fase. Ik heb tieners altijd al leuk gevonden en steeds zeiden mensen tegen me: wacht maar tot je zelf tieners hebt. Maar ze blijven maar leuk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:23 schreef Claudia_x het volgende:
Schoonmoederupdate:Bizarre wending eigenlijk! Hopelijk blijft ze helder nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is toch bizar dat je zonder een psychiatrische geschiedenis en enige aanleg ineens een psychose kunt krijgen? Maar het is duidelijk niet een complete verklaring voor alles wat er is gebeurd, want in de eerste fase kon ze op een bepaald moment niet meer praten of eten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:41 schreef Leandra het volgende:
Claudia, wat bizar dat zoiets zomaar kan
Heel fijn en hopelijk blijft het zo, maar het is tegelijkertijd ook heel eng dat je instant zo ver weg kunt zijn en dan ineens weer terug.
Hoop dat het goed blijft gaan
Lekken? Als in bloed?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Lieflijke Novasurers, hoe lang lekten jullie na na de ingreep?
Ik vond het gebeuren op zich ontzettend meevallen maar ben dit na een aantal dagen wel vrij zat al.
Hoeveel dagen is een aantal? En hoe heftig de lekkage?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Lieflijke Novasurers, hoe lang lekten jullie na na de ingreep?
Ik vond het gebeuren op zich ontzettend meevallen maar ben dit na een aantal dagen wel vrij zat al.
Volgens mij doen ze in Turkije sowieso niet aan tumescente liposuctie, en dat is bij lipoedeem wel de meest verantwoorde methode.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef hilliebillie het volgende:
Oei, dat is soms ook lastig om rustig aan te doen, om een goede balans te vinden tussen in beweging blijven of te veel doen. Hopelijk helpt het iets in de tussentijd met het voeteneind omhoog.
Ik zat afgelopen week op Facebook een bericht voorbij komen van een vrouw die in Turkije liposuctie had laten doen (niet voor lipoedeem maar puur cosmetisch). Maar bij haar hadden ze het niet goed gedaan. Toen ik de foto’s van de blauwe benen zag moest ik wel even aan je denken.
En ik begrijp daardoor ook des te meer dat je voor de ingreep voor de duurdere optie hebt gekozen omdat je daar een beter gevoel bij had.
(Ik snap sowieso niet dat iemand er voor kiest overigens om een dergelijke ingreep in Turkije te laten doen)
Oi, vervelendquote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik vroeg het aan jullie
Beetje bloed eerst maar meer wondvochtachtig lijkt na een dag of 2. Heel lichtroze. Niet heel heftig maar wel gewoon irritant.
Dat heb ik wel een aantal dagen gehad. Niet te veel voor een inlegkruisje of klein maandverbandje. Geen pijn meer na een paar dagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik vroeg het aan jullie
Beetje bloed eerst maar meer wondvochtachtig lijkt na een dag of 2. Heel lichtroze. Niet heel heftig maar wel gewoon irritant.
Nee het was niet hetzelfde wat ze had laten doen, puur cosmetisch. Ze had ook nog iets van een facelift gedaan volgens mij, die ook mislukt was.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze in Turkije sowieso niet aan tumescente liposuctie, en dat is bij lipoedeem wel de meest verantwoorde methode.
Maar ik zag een kliniek in Duitsland ook echt niet zitten, ik weet dat er wel een hele goede in Spanje zit, maar dan zit je daar een week of langer in een hotelkamer, plus dat ik het taalprobleem echt wel een issue vind, steeds meer ook, en dat terwijl mijn Engels aan native speaker grenst.
Ik heb zelf dat gevoel in ieder geval nooit gehad, Tegen mijn geliefden heb ik alles gezegd wat ik wilde zeggen. Weten dat iemand overlijdt en bewust afscheid moeten nemen lijkt mij dan weer loodzwaar. Ik heb sowieso veel moeite met afscheid nemen in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:12 schreef BE het volgende:
Oh wauw Claudia!Wat een wending!
Het lijkt me zo ontzettend fijn dat jullie nu alsnog een kans krijgen om te zeggen wat er gezegd moet worden.
Ik hoop heel hard dat het iig zo blijft en dat ze niet alsnog weer terugvalt.voor jou, het is niet weinig wat je op je bordje hebt (gehad).
Ik heb de laatste tijd redelijk wat onverwachte overlijdens meegemaakt in mijn werk en hoewel het natuurlijk voor de overledene 'fijn' is dat er geen lange lijdensweg was, vind ik het altijd zo snoeihard dat er geen kans meer is nog een keer die laatste keer heel bewust 'ik hou van je' of wat dan ook te zeggen.Dat is zo voelbaar soms.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oi, vervelend
Hoe voel je je verder?
Dat herken ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Nergens last van verder. En het is niet pijnlijk of heftig, geen liters bloed, dus ik maak me geen zorgen.
Ik wil er alleen vanaf.
Ik heb nog nooit maandverband gebruikt (na de bevalling uiteraard wel) omdat ik dat de duivel vind en nu loop ik er al dagen mee rond omdat ik wilde dat het helemaal stopte. Ril ende bah
Dit vind ik zo raar. Als ze de hele zooi wegbranden, hoe ben je daarna dan nog ongesteld. Zou toch niet moeten kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat herken ik ookHaat aan maandverband en er dan wel mee moeten lopen.
Het is maar tijdelijk, als het goed is. En de eerste menstruatie erna was bij mij maar een tikje minder heftig. Daarna stelde het echt niets meer voor tot zelfs helemaal niet bestaand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |