Ow, spuit 11quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Zijn jullie wel eens gearresteerd? Afgevoerd met een politiebus en alles. Dat is een opsom die wel mag, toch SQ?
Ik begin wel: nee.
Spuit 12 zelfsquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Is dit waar we onze ervaring met politie opsommen?
nopequote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Zijn jullie wel eens gearresteerd? Afgevoerd met een politiebus en alles. Dat is een opsom die wel mag, toch SQ?
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:54 schreef exode het volgende:
Een moord boven je is wel vrij heftigquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nope![]()
spannendste was denk ik wonen in ons vorige appartement. boven ons een moord, onder ons een hennepkwekerij, Rotterdam
Er kan er maar een de eerste zijnquote:
Hahahaha!quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben wel eens aangehouden omdat ik voor de gein de rotonde linksom nam en daarna verder reed op de busbaan om 3 uur 's nachtsHeb toen een of ander lulverhaal verteld dat er een lampje brandde en ik daarom in de war raakte
Werd geloofd op mijn blauwe ogen. Morgen dan maar even naar de garage mevrouw
Mijn moeder zat trouwens naast me en zij was degene die riep "lampje!" voordat ik het raam naar beneden deed. Daarna natuurlijk zitten janken van het lachenquote:
Je vierde een kampioenschap van Ajax… daar ging dus duidelijk wel iets verkeerd hè…quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:42 schreef Amsel het volgende:
Ik ben ooit weggespoten door een waterkanon van de politie nadat we op het Leidseplein vierden dat Ajax kampioen wasAlleen het traangas was echt niet tof. En ik deed echt niks verkeerds hè
Gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
Jij zou met een lelijke PowerPoint langs middelbare scholen moeten gaan voor voorlichting 😝quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:13 schreef SQ het volgende:
Ik ging als tiener wel echt om met tamelijk criminele types, maar dat zag ik toen dus helemaal niet. En dan niet het type crimineel dat een paar gram wiet op zak heeft voor de verkoop. Ik vond dat toen spannend en interessant. En begreep ook niet waarom mijn ouders halve burnouts om mij hadden.
Ik hoop maar gewoon dat mijn kinderen andere hobby's krijgen![]()
Neuh want ik heb weinig meegemaakt wat écht serieus interessant is en ik heb ook niet ineens het licht gezien ofzo. Ben er gewoon langzaam overheen gegroeid, zoals met zo veel dingenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zou met een lelijke PowerPoint langs middelbare scholen moeten gaan voor voorlichting 😝
Ja dat heb ik ook gehad bij mijn vaders zelfmoord, dat vond ik echt heel moeilijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef amaranta het volgende:
Wel politie aan de deur gehad toen mijn broer overleed.
Dat is toch hopelijk normaal van het stoplicht. Zijn er mensen die dan doorrijden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:32 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben zo braaf dat ik niet eens durf zwart te rijden op 1 halte en ik ook stop voor een stoplicht als niemand er is.
Mijn vriendin zei van de week dat ze het onzin vindt om te stoppenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk normaal van het stoplicht. Zijn er mensen die dan doorrijden?
Dat dus. Ik kan nog steeds paniekeren als er eenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:35 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gehad bij mijn vaders zelfmoord, dat vond ik echt heel moeilijk.
Ja!! ik stop overigens ook als ik te voet benquote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk normaal van het stoplicht. Zijn er mensen die dan doorrijden?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:27 schreef amaranta het volgende:
Hier op alcoholcontroles na nooit in aanraking geweest met de politie.
Wel politie aan de deur gehad toen mijn broer overleed.
Of…. Toch wel?![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en toen ik zwanger was van Soneal als getuige van een aanrijding op het politiebureau gehoord.
Was nog interessant want de agent begreep de term "ogenschijnlijk" niet, en dat gaf een leuke discussie.
Hij dacht dat je het dan letterlijk had zien gebeuren![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Leandra op 20-01-2023 14:47:37 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, bellen met de politie omdat je ZIET dat er drugs gehandeld wordt is ook geen spoed. Daar hebben ze namelijk gewoon niet voldoende mensen voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:30 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb wel ooit de politie gebeld op station tilburg west omdat er een meisje was dat in de trein wilde stappen maar dat van de kerel die bij haar was, niet mocht. Hij had haar tas en ze kreeg m niet thuis en stond te smeken en schreeuwen dat ze naar huis wilde. Ben uit zicht gaan staan en heb samen met een ander meisje 112 gebeld. Er komen daar ook goederentreinen en intercity s langs, dus het is niet zo moeilijk om iemand voor de trein te duwen. Zat me toch niet lekker.
En ooit 112 gebeld voor een m vechtpartij bij de skatebaan in Sittard omdat 'onze kant' met brandend vuurwerk bekogeld werd en twee gasten elkaar met kettingen dingen te bewerken. Was toen geen spoed, we moesten maar 09008844 bellen. Ben er nog boos over!
Bellen over drugs?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, bellen met de politie omdat je ZIET dat er drugs gehandeld wordt is ook geen spoed. Daar hebben ze namelijk gewoon niet voldoende mensen voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:36 schreef Hupje het volgende:
Code oranje in Brabant, werk zo veel mogelijk thuis, horror!
...
Er zijn hier 5 vlokjes gevallenKind teleurgesteld.
Ik ben heel braaf eigenlijk. 2x op de fiets een waarschuwing van de politie gehad (voor rijden zonder licht, maar de straatlantaarns waren nog niet aan en voor oversteken te dicht voor een aankomende auto). Verder rijd ik vrijwel nooit te hard enz.in mijn stukkie brabant sneeuwt het eigenlijk al sinds 07:45 onafgebrokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Een vrachtwagen die overdwars over de vangrail hing en twee rijstroken gedeeltelijk blokkeerde, was ook geen spoedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Ach, bellen met de politie omdat je ZIET dat er drugs gehandeld wordt is ook geen spoed. Daar hebben ze namelijk gewoon niet voldoende mensen voor.
(Ik vind dat soms wel lastig, ik zie hoe hard ze werken, maar ze krijgen zoveel shit over zich heen, maar ze moeten ook maar roeien met de riemen die ze hebben. Hier moeten ze dus vanuit Goor komen. Nou mogen zij natuurlijk wel met 140 over een 80 weg, maar de aanrijdtijd is dan nog steeds gewoon een kwartier tenzij ze toevallig dichterbij waren).
Is dat recent? Want ik heb een keer het 0900 nummer gebeld toen er mensen met fietsen aan het gooien waren en daarvan zeiden ze dat ik 112 had mogen bellen, want dat geldt voor alles dat ‘op heterdaad’ is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een vrachtwagen die overdwars over de vangrail hing en twee rijstroken gedeeltelijk blokkeerde, was ook geen spoed
Een jaar of zes geleden, ik kreeg letterlijk gezegd dat ik ‘t 0900 nummer maar moest bellen. Ik heb ze de groeten gedaan…quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:10 schreef Bami het volgende:
[..]
Is dat recent? Want ik heb een keer het 0900 nummer gebeld toen er mensen met fietsen aan het gooien waren en daarvan zeiden ze dat ik 112 had mogen bellen, want dat geldt voor alles dat ‘op heterdaad’ is.
Knap Exode, confronterend hè die 0-meting. Reuze trots op jou!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:22 schreef exode het volgende:
Ik heb net een nulmeting gehad op de sportschool en een half uur getraind met een personal trainer. Dus als ik morgen gekke dingen tik, dat komt omdat ik mijn handen dan niet meer op kan tillen en alles met mijn neus tik.
Pfoeh dat was wel sporten zeg maar.
Wat dan, ik zie niksquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:43 schreef BE het volgende:
Kijk nou hoe onwijs mooi het vanmorgen was!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |