quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny zijn gevoel zegt dat het wel goed gaat komen
Ilse staat volgende week op het bordquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:50 schreef odie22 het volgende:
ik zie Judy thuis al zitten, wat een klote spel, sturen ze mij weg en laten er 3 nieuwe in, met Ilse als beeldvuller
voor het HHquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:50 schreef odie22 het volgende:
ik zie Judy thuis al zitten, wat een klote spel, sturen ze mij weg en laten er 3 nieuwe in, met Ilse als beeldvuller
Michelangeloquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:55 schreef GayGuy het volgende:
Over wie hebben deze mannelijke roddeltantes het?
Michelaquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:55 schreef GayGuy het volgende:
Over wie hebben deze mannelijke roddeltantes het?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny ik ga Michelangelo niet meer vertrouwen
Nominatiesquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Oh, ik schake net in, wat is de reden dan?
wat mot je met saai doos?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:56 schreef ben34567 het volgende:
Ilse zegt praktisch niets meer maar de bewoners doen ook geen moeite om haar te betrekken.
Zij heeft er 2 der vriend 7quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat mot je met saai doos?
oh leuke broek
hendug met borstvoeding
oh ge 2 kids maar 7
poeh veul
oh mooi op je motor..knap hoor
oh je Tatoes..vet hoor
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat mot je met saai doos?
oh leuke broek
hendug met borstvoeding
oh ge 2 kids maar 7
poeh veul
oh mooi op je motor..knap hoor
oh je Tatoes..vet hoor
De waterstraal en de koude douche van rond 21:20 en 21:35 zou ik zeggen. Of was je daar al live bij?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben er weer, zijn er nog fragmenten na 1400 uur de moeite waard ?
Ja die heb ik, moet het alleen nog monteren ...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:05 schreef Li0nHeart het volgende:
De waterstraal en de koude douche van rond 21:20 en 21:35 zou ik zeggen. Of was je daar al live bij?
voor de rest niet spannend vanmiddagquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja die heb ik, moet het alleen nog monteren ...
jong lief onschuldig klein meisjequote:Op donderdag 19 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik kijk hier pas 48 uur of zo, wat is er mis met Chelsea ... ?
ze heeft een muziekgame verloren , en volgens haar was dat niet haar schuld maar van BB, verder is ze vandaag genomineerd door Mangelo, en dat had ze niet verwacht .quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Druktemakerquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
stream 2 gesprek mimi en chechequote:Op donderdag 19 januari 2023 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
@:joyce-43 volgens mij komt zo het gesprek tussen Chelsea en Michelangelo
Okay, maar wel de lekkerste daar toch ...quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Druktemaker
Wil graag altijd overal bovenuit komen
Fake Engels accent
daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind chiara wel een lekker dingquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar wel de lekkerste daar toch ...
geen ideequote:
Als je een onzin verhaal wil horen welquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
oooh mimi en cheche nu de moeite waard?
ik vind zo snel het gesprek niet wat hij met danny en chay heeft gehad over charlotte en het gesprek met haar zelf.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:12 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Als je een onzin verhaal wil horen wel
Alibido, heeft hoog libido en wil sex, hij mist hetquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen idee
zwartwerken normaal verdien model in Belgie
lief over zn Fam![]()
de grapjas domme eend spelen in BB
vrijgezel thuis de boel op de rit, eten,trainen,slapen
Hmm,.. en de valse streekjes ?
Ali Ali Normalie ?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Mich : Het heeft niks persoonlijks te maken, verre fan. Ik vind je echt een toppersoon, een heel lief persoon. Er is niks wat mij stoort aan u. Ik heb het heel moeilijk gehad met keuzes maken. Waarom? Omdat ik wat dat als ik iemand erop zou zetten, en ik zet iemand anders er langs ... ik dacht dat ik er maar 2 moest nomineren, maar moest 3. Nu moest ik 3 mensen nomineren, waar ik schrik had dat als ik andere mensen erop zou zetten, dat dat verkeerd zou aflopen hoe dit zouden denken over mij. Ik heb dus u, Charlotte en Danny gekozen. Want ik zou niet tactisch spelen. Maar ik heb er wel over nagedacht .. [Iedereen gevraagd, iedereen zei iets anders]. Ik heb iets gedaan wat een voordeel is geweest voor mij, maar ook voor u, en voor de rest. Iets in mij zegt me dat dit niet fout kan gaan. Ze gaat niet weg .. ze gaat niet weg.
Joyce heeft migraine aanvalquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:04 schreef Kodiak100 het volgende:
@:joyce-43 volgens mij komt zo het gesprek tussen Chelsea en Michelangelo
Geen idee, zit misschien in een uurfilmpje .....quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:12 schreef Monique___ het volgende:
ik vind zo snel het gesprek niet wat hij met danny en chay heeft gehad over
charlotte en het gesprek met haar zelf.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Alibido, heeft hoog libido en wil sex, hij mist het
Onzin verhaalquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Michelangelo heeft dus informatie van de nieuwkomers gebruikt, en denkt dat Chelsea populair is.... of zoiets...
Moraal is dat Michela een slappe drol isquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:16 schreef Monique___ het volgende:
Dus moraal van het verhaal ze mag vereerd zijn dat ze erop staat want in zijn ogen is ze een sterke speler.
Jullie willden dat ik Jason rob of Bart erop gingen zetten..
dat word lachen want dan zullen er vast verschillende verhalen naar boven komenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:19 schreef Monique___ het volgende:
Afwachten of chelsea het weer tegen Charlotte doorklept
nee, dat gebruikt hij als smoesje om haar te vertellen waarom zei er ook op kwam.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Michelangelo dacht dat hij er maar 2 moest nomineren ... hoe dan?
in dit topic staan tips! daar werd ik op gewezen, werkt geweldig!quote:
Die gaat er uit zaterdag, toch ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat koppie van Chelsea onbetaalbaar
Die kans is groot.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die gaat er uit zaterdag, toch ?
Dat zou in mijn ogen echt heel fijn zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
zij of danny, de polls zeggen Dannyquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nou op Facebook zijn de meeste polls Charlotte blijven Danny 2e en Chelsea eruitquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
zij of danny, de polls zeggen Danny
@engine vind dit niet leukquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:26 schreef BB-King het volgende:
Mimi moest eens weten hoe laag Chelsea in the polls staat.
dat dacht danny ook tot hij vanmorgen chiara zagquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer, lijkt mij wel een leuk neukertje voor Danny ....
had ik gelezen,quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
in dit topic staan tips! daar werd ik op gewezen, werkt geweldig!
ik heb de oplossing van koffiekoekje gebruikt(dan heb je die donkere waas niet meer)
maar gewoon picture in picture werkt ook
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topic
Wat zegt Twitter? Die hadden vorig jaar toch altijd gelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou op Facebook zijn de meeste polls Charlotte blijven Danny 2e en Chelsea eruit
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
@:engine vind dit niet leuk
heey waas je er weerquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:30 schreef suzi1 het volgende:
dus cheche zeegt mimi, zeg dat niet tegen chacha. de ecte reden dus
maar we weten amal dat ze een doorklepper is
ook al gelijk naar danny eerder
oooo ex van een bn-er, die dada??
Ook zo Tenminste een paar uur geleden staat ergens in cos vermeld in 1 van de berichtenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat zegt Twitter? Die hadden vorig jaar toch altijd gelijk?
Wie stemt er nu op Danny als eerste keuze ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:30 schreef rinardo het volgende:
De grootste poll gooit Chelsea eruit inderdaad
cap net genomen
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zou in mijn ogen echt heel fijn zijn
De mensen die Chelsea weg willen hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wie stemt er nu op Danny als eerste keuze ?
Mensen die klaar zijn met het kattengejankquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wie stemt er nu op Danny als eerste keuze ?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
@:nawel-fans waar zijn jullie? we moeten chelsea redden
Gaby Blaazerquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:30 schreef ledn81 het volgende:
Is Danny de ex van een Bn-er 🙃 oh CHelsea vertel meer. Wat een griet 🙄
Danny heeft al paar keer huilie huilie gedaaan omdat gaby hem aan de kant had gezet en een maand later was ze happy en gelukkig zwanger van zijn beste vriendquote:
neeeee , dat was al weer uit met die beste vriend, ze heeft alweer een anderquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Danny heeft al paar keer huilie huilie gedaaan omdat gaby hem aan de kant had gezet en een maand later was ze happy en gelukkig zwanger van zijn beste vriend
Zegt iets over haar levenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
haha chelsea en het avontuur van haar leven: Big Brother
Zegt veel over hem, dan. He's a dweeper, not a keeper🤣quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Danny heeft al paar keer huilie huilie gedaaan omdat gaby hem aan de kant had gezet en een maand later was ze happy en gelukkig zwanger van zijn beste vriend
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die heeft echt veel dingen NIET meegemaakt, zeg. Djesus wat een domme doosquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
haha chelsea en het avontuur van haar leven: Big Brother
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
zij of danny, de polls zeggen Danny
Het kiwi gooien verliezende team zou water straal krijgenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga dat water ballet even monteren, weet iemand wat daar de aanleiding voor was ?
verliezen weddenschap ballen gooien in emmers in woonkamer , 2 ploegen 1 won 1 verloorquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga dat water ballet even monteren, weet iemand wat daar de aanleiding voor was ?
Ja vorig seizoen had je Snaptuh, het seizoen daarvoor had je Snapje. Das best veel, snappie?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben allergisch geworden voor dat woord na de vorige bb
lolquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: ben trouwens klaar met EJVJL, drie dagen discussies over wel of niet sigaretten, WTF ....
de buren kunnen er wat vanquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
OT: ben trouwens klaar met EJVJL, drie dagen discussies over wel of niet sigaretten, WTF ....
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:43 schreef Lux069 het volgende:
Nou is het wel een keer klaar hoor op de slaapkamer, dit gesprek gaat nergens heen.
Gewoon Chelsea naar huis overmorgen en doorrr.
Odie je weet toch wel wie je schatjes zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:43 schreef odie22 het volgende:
verwarrend al die blonde mutsen met dat haar opgestoken
En ze krijgt de xylofoon met stickertjes mee. Kan ze thuis nog ff oefenenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:43 schreef Lux069 het volgende:
Nou is het wel een keer klaar hoor op de slaapkamer, dit gesprek gaat nergens heen.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En ze krijgt de xylofoon met stickertjes mee. Kan ze thuis nog ff oefenen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn conclusie van dit gesprek. Allebei maar een gesprekje met de psycholoog zaterdag.
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:43 schreef Lux069 het volgende:
Ja ruimte genoeg daar binnenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Er gaat van alles door mijn hoofd zegt Chelsea
hahahahahaquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef rinardo het volgende:
OH my god zie deze
[ link | afbeelding ]
Tot zover snap ik hem nog... vooral voor de vegans onder ons die van worteltjes houdenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:48 schreef odie22 het volgende:
zou toch zonde zijn als Chelseaer uit zou gaan, is toch een genot om naar te kijken en te luisteren
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot zover snap ik hem nog... vooral voor de vegans onder ons die van worteltjes houden
camarón que se duerme se lo lleva la chingada jquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:40 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god nu komen er gevoelens van vroeger bij![]()
Arme Chelsea
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:50 schreef Lux069 het volgende:
Lekker switchen naar stream 1.
Jolien tegen Charlotte: Had je geen make-up op? Jouw gezicht is echt mooi. Dat heb ik niet hè.
Charlotte: My face is echt uglyy
Nou wie weet heb je nog garantie.
#sarcasm?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:48 schreef odie22 het volgende:
zou toch zonde zijn als Chelseaer uit zou gaan, is toch een genot om naar te kijken en te luisteren
man manquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef rinardo het volgende:
OH my god zie deze
[ link | afbeelding ]
deud zaadquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:47 schreef rinardo het volgende:
OH my god zie deze
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:50 schreef Lux069 het volgende:
Lekker switchen naar stream 1.
Jolien tegen Charlotte: Had je geen make-up op? Jouw gezicht is echt mooi. Dat heb ik niet hè.
Charlotte: My face is echt uglyy
Nou wie weet heb je nog garantie.
hmmmmmmmquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tot zover snap ik hem nog... vooral voor de vegans onder ons die van worteltjes houden
Is toch gewoon win-win?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat koppie van Michelangelo als Chelsea de poort uitloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh dat magquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee hoor, ik vind haar wel leuk voor dit programma
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Doe je ook losse fragmenten of gewoon uur-flimpies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft toch ook niet. Ieder voor zich daar in dat hok. Hij had geen zin in dat bondjequote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef Mjelleke het volgende:
Hij heeft ballen om ze te nomineren. Maar is nu niet eerlijk
Beiden, als er iets de moeite waard is moet je me even taggen svp ....quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:55 schreef Lux069 het volgende:
Doe je ook losse fragmenten of gewoon uur-flimpies?
zo is deze BBquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef Mjelleke het volgende:
Hij heeft ballen om ze te nomineren. Maar is nu niet eerlijk
FEBO wil maar al te graag dit dramaquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:57 schreef Angel79 het volgende:
Denk dat BB hem wat ingefluisterd heeft, hij is te cryptisch
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
KanjertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:57 schreef Angel79 het volgende:
Denk dat BB hem wat ingefluisterd heeft, hij is te cryptisch
Hij moest eens wetenquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik moet even bakje
Jij en Danny staan op 1 zegt Michelangelo
Hij had gewoon niks moeten zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:01 schreef Krambo het volgende:
Hij had gewoon eerlijk moet zijn en moeten zeggen 'ik had het gevoel dat jullie mij wilden gebruiken om Jason en Bart eruit te krijgen, om mij daarna te laten vallen'
Chelsea lijkt de onzin te geloven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Michelangelo stop dit gesprek alsjeblieft het wordt een slapstick
Gaat erin als zoete koek, maar daar kan ze niks aan doen haar hersens zijn nog niet helemaal volgroeidquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Chelsea lijkt de onzin te geloven.
Had ook beter geweest dan dit gestuntel inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij had gewoon niks moeten zeggen.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:03 schreef rinardo het volgende:
Hahahaha Rob die uitlegd hoe Chelsea is , kom niet meer bij
2 naar huisquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er staan nu drie top favorieten genomineerd, zou de FEBO er niet in twist in gooien zaterdag ... ?
Een twist dat er twee uitgaan is ook bestquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er staan nu drie top favorieten genomineerd, zou de FEBO er niet in twist in gooien zaterdag ... ?
hele dag komt er niet veel uit en nu komen de kaakjes losquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Ilse kan er niet bij hoe Chelsea is "Da kan toch nie"
[ afbeelding ]
Eys het praat! En nieteens onzin.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:05 schreef ledn81 het volgende:
Ilse kan er niet bij hoe Chelsea is "Da kan toch nie"
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
ik willt chiara cappen nu
en het word Rob![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er niemand gaat zaterdag ...
nee dat kan niet hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja dat moet er ook nog in dit seizoenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze verteld nu ook een beetje waarom. Ilse probeerde koffie te zetten en dat lukte ff niet en dan komen die 2 grieten erbij en duwen haar opzij "wij doen het wel ff" Goed bedoeld waarschijnlijk, maar niet heel netjes. Kan me voorstellen dat als je wat ouder bent en daar net binnen bent wat geintimideerd voelt. Ilse komt nog wel los denkquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hele dag komt er niet veel uit en nu komen de kaakjes los
Als Ilse of jolien vrijwillig vertrekt morgen, dan gaat er niemand. Het is nog te vroeg voor een echte twist als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verschrikkelijk, wat een geratelquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:08 schreef Flori het volgende:
Het gespreksonderwerp komt nog even binnen
Haha grappig jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:08 schreef Flori het volgende:
Komt omdat ze nu alleen zijn, krijgen bij cheche en chacha de kans niet om op te vallen qua geluidquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik denk het niet anders kan die onzin beter meteen stoppen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:12 schreef ledn81 het volgende:
Ilse : "Ali je moet een beetje invloed hebben op die kamer"
Ali : "Invloed, ik heb meer uitvloed"
die waren wel rustiger vanmiddagquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt omdat ze nu alleen zijn, krijgen bij cheche en chacha de kans niet om op te vallen qua geluid
nou dat dusquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
top ideequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe maar 3 bedjes in de gameroom voor de snurkers bb
Mooi hèquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:08 schreef Flori het volgende:
Tis echt net een kleuter die niet kan slapen omdat ze morgen nag trakteren op schoolquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Morgen weer : "Ik kon echt niet in slaap komen"
[ afbeelding ]
Vorig jaar hadden ze Kitty Roze Pak toch ook apart gelegd?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Doe maar 3 bedjes in de gameroom voor de snurkers bb
Nee hoor, ze babbelt best veel met Rob en Bart, maar streams zijn meestal op die stuiterbal(len).quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:14 schreef odie22 het volgende:
begint oma nu wakker te worden, de hele dag houdt ze d'r bek dicht en nu de streams vervuilen
oh ik viel in herhalingquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet het heb live vanaf 4 00 tot 7 gekijktquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:10 schreef ledn81 het volgende:
Morgen weer : "Ik kon echt niet in slaap komen"
[ afbeelding ]
ja dat zal inderdaad ook wel meespelenquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:16 schreef Flori het volgende:
[..]
Nee hoor, ze babbelt best veel met Rob en Bart, maar streams zijn meestal op die stuiterbal(len).
Ja! In de gameroom ofzo??quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze Kitty Roze Pak toch ook apart gelegd?
Die ging gewoon zelf op de bank liggen. Die had fatsoen!quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze Kitty Roze Pak toch ook apart gelegd?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis echt net een kleuter die niet kan slapen omdat ze morgen nag trakteren op school
ik hoop dat ze het fout heeftquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:18 schreef Tuinfluitert het volgende:
Kiara: ik denk wel dat Danny de meeste kans maakt om te blijven.
en niet bij bart jason chiara ilsequote:Op donderdag 19 januari 2023 23:18 schreef Schakeltopia het volgende:
chelsea is niet populair bij rob
Neuh, dat roze pak ging nooit uit. Toen ze thuis kwam kon ze het rechtop tegen de muur zetten, dus hoezo schoonquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:17 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Die ging gewoon zelf op de bank liggen. Die had fatsoen!
Altijd schone kleding en alles, heel galante dame.
Nou ja,die wist iig nog wel dat ze de andere stoorde met haar gesnurk en dat vond ze zelf wel heel vervelend..quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:17 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Die ging gewoon zelf op de bank liggen. Die had fatsoen!
Altijd schone kleding en alles, heel galante dame.
Ik heb het over chelsea? Niet over chiara?quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]kom jij in en ruim waar het donker is en
je bent allein, dann heb je ook bang
Dit gaat niet over chiaraquote:Op donderdag 19 januari 2023 23:18 schreef mario390 het volgende:
[..]kom jij in en ruim waar het donker is en
je bent allein, dann heb je ook bang
Weer een concurrent minder, nou nogmaals, ik heb er wel een weekje ruzie voor over.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
cruella gaat ook slapen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan haar echt nog niet missen hoor
Hij was zo onderhand wel vuilafstotend met een soort coating...quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, dat roze pak ging nooit uit. Toen ze thuis kwam kon ze het rechtop tegen de muur zetten, dus hoezo schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |