SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Verschil tussen die 2 is exact de prijs van een controllerquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)of-war-ragnarok.html
Nog te krijgen nu met ragnarok
https://www.coolblue.nl/p(...)-controller-wit.html
en met ragnarok en een extra controllert
gohquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil tussen die 2 is exact de prijs van een controller
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil tussen die 2 is exact de prijs van een controller
Zin inquote:
beide uitverkochtquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)of-war-ragnarok.html
Nog te krijgen nu met ragnarok
https://www.coolblue.nl/p(...)-controller-wit.html
en met ragnarok en een extra controllert
Had er in de eerste instantie helemaal niks mee. Totdat ik maar eens wat gameplay ging kijken. Holy crap! Ziet er gewoon zeer goed uit. Dus direct de deluxe edition besteld. Kan niet wachten om die wereld te gaan verkennenquote:
quote:
Wat ik daarmee wil aantonen is dat die bundels echt geen discount dingen meer zijn, dat wat ze eerst wel waren.quote:
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens.quote:
Niet gekeken, heb de digitale deluxe edition al in de pre order.quote:
Harry Potter en Forspoken worden de grootste flops van het jaarquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens.
Ik begreep trouwens dat er een nieuwe demo was van Forspoken. Eentje die minder crap zou zijn dan die eerste. Weet iemand daar iets van hier?
Hogwarts Legacy wordt per definitie de facto de beste game van het jaar, misschien aller tijden. De meltdowns van al die incels die op dit moment bezig zijn met oproepen tot een boycot wordt ronduit legendarisch. De game zelf hoeft niet eens goed te zijn. Met een 7 voldoet het in principe al aan alle wensen die men ooit heeft gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Harry Potter en Forspoken worden de grootste flops van het jaar
Ik denk die eerste qua sales niet. Beeje als Marvel films: mensne kunnen zeiken dat ze slecht zijn, maar gaan toch wel. Gata denk ik hetzelfde worden als bij het HP spel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Rowling ook een extreme kut TERF, maar als het spel goed is (waar ze zelf amper bij betrokken is verder volgens mij) weerhoudt mij dat er niet van het te kopen. De vraag is echter OF dat spel goed gata zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hogwarts Legacy wordt per definitie de facto de beste game van het jaar, misschien aller tijden. De meltdowns van al die incels die op dit moment bezig zijn met oproepen tot een boycot wordt ronduit legendarisch. De game zelf hoeft niet eens goed te zijn. Met een 7 voldoet het in principe al aan alle wensen die men ooit heeft gehad.
Bohhh, genot.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De meltdowns van al die incels die op dit moment bezig zijn met oproepen tot een boycot wordt ronduit legendarisch.
edit: hmm, niet het topic voor denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Rowling ook een extreme kut TERF, maar als het spel goed is (waar ze zelf amper bij betrokken is verder volgens mij) weerhoudt mij dat er niet van het te kopen. De vraag is echter OF dat spel goed gata zijn.
Daarnaast is die troela toch al genaaid door het extreem floppen (en nu stoppen) van de nieuwe film reeks
We shall see.
Ik gok wel dat ik hem ga kopen omdat ie "leuk genoeg" zal zijn.
Maar niet op release date.
Wat je er ook van mag vinden, voor mij gaan die principes niet zo ver als een spel willen boycotten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die soap een beertje gevolgd
De term TERF, Trans Exclusionary Radical Feminist, komt daar vandaan. Het zijn radicaalfeministen die zich verzetten tegen de inclusie van trans vrouwen in het vrouwendom.
wat een onzin term
quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:00 schreef Scrummie het volgende:
RowlingGodin.
Had helemaal geen interesse in die game, maar als er ophef is toch maar wel.
Dit vind ik dan wel weer jammer, dat DAT de motivatie zou moeten zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:00 schreef Scrummie het volgende:
RowlingGodin.
Had helemaal geen interesse in die game, maar als er ophef is toch maar wel.
Ik Slitherin. Natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welk huis ga je kiezen?
ik vind jou wel een hufflepuff, op een goede manier
rustigquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wat ik daarmee wil aantonen is dat die bundels echt geen discount dingen meer zijn, dat wat ze eerst wel waren.
Je kan ze net zo goed los kopen dus, want het scheelt niets meer in prijs. Het was terug grijpen op een eerdere discussie hier over bundels en de manier waarop ze ingezet worden. Voorheen kreeg je de controller er dan voor een lagere prijs bij, of het spel, of andere accesoires. Dat is nu dus echt niet meer.
Zo dom was t niet hoor
Misschien wat vaker hier komen
Je kan je uil terugstoppen.
Goh.
Ravenclaw 4 life.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welk huis ga je kiezen?
ik vind jou wel een hufflepuff, op een goede manier
Nergens voor nodig om me rustig te houdenquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
rustig
het is gewoon een hi-la-risch gifje
dat ben ik aan de jongere atypisch verplichtquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ravenclaw 4 life.
Jij zal wel voor Slytherin gaan?
Ligt er ook een beetje aan van waar je het bekijkt he.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om me rustig te houdenDit was met de meest kalme toon getypt en bedoeld hoor.
Zoals ik al aangeef: meltdowns online? Neuh. Lets agree to disagree. Ik word ouder.
Anyway:
Ik heb al weer 2 weken de PS5 niet meer aangeraakt. Te druken met een enorm open wereld spel is dat NIET goed voor het spelen, want de kans dat ik t dan niet meer afmaak wordt alleen maar groter
Daarbij, wat heeft ze nu eigenlijk gezegd wat zzooooo erg is?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan van waar je het bekijkt he.
Ik vind Rowling een baas omdat ze na veel afwijzingen een imperium heeft opgebouwd waar je eng van wordt. En ze was zo slim om zelf zeggenschap en eigenaarschap te houden over een groot gedeelte van haar IP.
Wat ze precies vindt van allerlei andere zaken in de wereld zal mij een worst zijn.
Dat iemand met een baarmoeder een vrouw is toch.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Daarbij, wat heeft ze nu eigenlijk gezegd wat zzooooo erg is?
Korte samenvatting: zij is een feminist die vindt dat de strijd om/voor vrouwenrechten iets anders is dan die nieuwe movement(s). En daar kan je dan zelf ook weer wat van vinden. Van wie er in welke toiletten mogen tot aan of je iemand die geboren is als mannetje ook een vrouwtje moet/mag/kan noemen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:15 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Daarbij, wat heeft ze nu eigenlijk gezegd wat zzooooo erg is?
Ik denk t niet nee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
Maar volgens mij staat die game op verschillende lijsten (al ver voor release) bovenaan in de sales. Dus ik vraag mij oprecht af of dit echt invloed heeft.
Hoe lang zat er bij jou tussen verzenden en weer in huis hebben @Pheno?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:31 schreef Cod_player het volgende:
Had ik maar gewacht en hem bij coolblue gekocht.
Laatste update die ik van mediamarkt heb gehad was de 12e,dat ie doorgezonden moet worden naar sony. Verder geen update meer gehad en hij is ook nog niet aangekomen bij sony. Net gebeld maar er was nog niks qua update. Ze zou het logistiekcentrum vragen me een update te geven, maargoed benieuwd in hoeverre ze dat ook echt doen.
Zometeen maar weer fortnite op de ps4 dan maar.
Jakkie, candy crush, die restaurant spelletjes daarintegen zijn wel leukquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
Degenen die het hardst lopen te janken over dit soort dingen zijn vaak niet eens gamers.
Hooguit Candy Crush of andere mobile meuk of zo.
Ik speel Merge Mansionquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:33 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Jakkie, candy crush, die restaurant spelletjes daarintegen zijn wel leuk
Ook Coolblue zou hem opgestuurd hebben.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:31 schreef Cod_player het volgende:
Had ik maar gewacht en hem bij coolblue gekocht.
Laatste update die ik van mediamarkt heb gehad was de 12e,dat ie doorgezonden moet worden naar sony. Verder geen update meer gehad en hij is ook nog niet aangekomen bij sony. Net gebeld maar er was nog niks qua update. Ze zou het logistiekcentrum vragen me een update te geven, maargoed benieuwd in hoeverre ze dat ook echt doen.
Zometeen maar weer fortnite op de ps4 dan maar.
Klopt, maar die zijn in service wel heel wat beter dan mediamarkt is mijn ervaring.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook Coolblue zou hem opgestuurd hebben.
ja die 3 films zijn kutquote:Op donderdag 19 januari 2023 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk t niet nee.
Wat invloed heeft is kut kwaliteit, zoals de laatste 3 films.
En zo'n reputatie kan alleen the tipping point zijn.
Ik ga echt ff de recensies afwachten. Vrienden gaan m day 1 kopen, dus ik kan dara ook lekker op wachten en misschien wel gewoon lenen na afloop van hun spel. Kan porima wachten, heb nog genoeg op de lijst staan.
De 10e ingeleverd, 12e mail gekregen hij is aangekomen in logistiek centrum en we sturen hem door naar sony zsm. Maar sindsdien dus niks meer. Maargoed we wachten het af. Hoop dat Sony hem direct vervangt.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe lang zat er bij jou tussen verzenden en weer in huis hebben @:Pheno?
Dat "boek" (script) wel gelezen. Wel aardig.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja die 3 films zijn kut
ik ben ook naar dat cursed child showtje geweest, dat was wel grappig maar is ook geen canon ofzo
Ik dus ook. Ik hoor wisselende verhalen in previews. Dat de gameplay niet altijd even consistent is. We gaan het zien. Maar ik hou hem wel strak in de gaten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:03 schreef Kingside het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar Hogwarts Legacy! Ziet er allemaal erg tof uit maar wacht wel eerst nog even de reviews af straks..
Ik vond die demo dus ook tegenvallen. Ik had wat problemen met de controle. Ik dacht: ik word te oud voor zoiets. Maar ik zie nu dat het technische issues waren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik begreep trouwens dat er een nieuwe demo was van Forspoken. Eentje die minder crap zou zijn dan die eerste. Weet iemand daar iets van hier?
En dus nu een update patch voor de demo.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:40 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik vond die demo dus ook tegenvallen. Ik had wat problemen met de controle. Ik dacht: ik word te oud voor zoiets. Maar ik zie nu dat het technische issues waren.
Ik laat me sowieso niet echt beïnvloeden door wat acteurs, schrijvers of andere betrokkenen allemaal zeggen. Ga me geen potentieel leuke dingen ontzeggen omdat ik het niet eens ben met bepaalde uitspraken, win er niks mee, en mensen denken toch wel anders. Ik vond de Fantastic Beasts film ook gewoon erg tof en vind het jammer dat ze nu waarschijnlijk deels niet doorgaan vanwege haar uitspraken, wat dan weer resulteerde in minder kijkers.quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Korte samenvatting: zij is een feminist die vindt dat de strijd om/voor vrouwenrechten iets anders is dan die nieuwe movement(s). En daar kan je dan zelf ook weer wat van vinden. Van wie er in welke toiletten mogen tot aan of je iemand die geboren is als mannetje ook een vrouwtje moet/mag/kan noemen.
Als je daar dan als miljardair en icoon over praat/schrijft/tweet dan zorgt dat voor ophef. Welke kant je ook kiest. Zij is nu dan een terf, zij is een tool voor het patriarchaat en een rijke pestkop die mensen die het moeilijk hebben de grond in drukt en kwetst.
Maar volgens mij staat die game op verschillende lijsten (al ver voor release) bovenaan in de sales. Dus ik vraag mij oprecht af of dit echt invloed heeft.
Dat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik laat me sowieso niet echt beïnvloeden door wat acteurs, schrijvers of andere betrokkenen allemaal zeggen. Ga me geen potentieel leuke dingen ontzeggen omdat ik het niet eens ben met bepaalde uitspraken, win er niks mee, en mensen denken toch wel anders. Ik vond de Fantastic Beasts film ook gewoon erg tof en vind het jammer dat ze nu waarschijnlijk deels niet doorgaan vanwege haar uitspraken, wat dan weer resulteerde in minder kijkers.
Principieel zou t me moeten uitmaken. Ik zit ook iets meer in "die groep" natuurlijk. Ik ben zo'n schreeuwer.quote:Op donderdag 19 januari 2023 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
En dat terwijl die groep schreeuwers klein is.
Als ik iets tof vind/mij iets tof lijkt, dan zal ik dat kopen/kijken/spelen.
En dan zal het mij oxideren op plekken waar geen daglicht komt, of de maker tweewekelijks een half dorp uitmoordt of niet
Ah, ze heeft het moppen boekje gevonden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:45 schreef StateOfMind het volgende:
Net in The Last of Us:
I used to be addicted to soap.
But I am clean now.
O jaquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:46 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ah, ze heeft het moppen boekje gevonden.
Nu heeft echt NIEMAND meer een excuus met "ja de bundel heeft dingen die ik niet wil en is daarom te duuuuuuur".quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:26 schreef CoExist het volgende:
PS5 zonder games of accessoires voor ¤ 550,-
Bekijk Sony Playstation 5 Console - Disc edition op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
stukje fanfiction eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat "boek" (script) wel gelezen. Wel aardig.
Ik moet er om lachen ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:46 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ah, ze heeft het moppen boekje gevonden.
wowowowquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:26 schreef CoExist het volgende:
Bekijk Sony Playstation 5 Console - Disc edition op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:26 schreef CoExist het volgende:
Dit was denk ik zelfs na de mails die uitgestuurd zijn door ze en nadat die allemaal afgehandeld zijn.quote:
Klein weekjequote:Op donderdag 19 januari 2023 11:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe lang zat er bij jou tussen verzenden en weer in huis hebben @:Pheno?
Goh.quote:
Dat mag iig geen verrassing heten dat ik van woordgrappen houquote:
Hier ookquote:
de linker.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk wel dat ik moeite ga hebben met een huis kiezen in Harry Potter.
Ik wil ze allemaal zien
Ik heb ook geen idee. Maar heel harry potter kan me gestolen worden. Elke wizard die een stom toverstokje nodig heeft. En debiele dingen moet roepen om een spell te doen zijn fake.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:44 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik weet niet eens wat TERF is
Vroegah haalde je gewoon je schouders op als iemand een andere mening had en klaar.
je vergeet starfieldquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hufflepuff gangquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk wel dat ik moeite ga hebben met een huis kiezen in Harry Potter.
Ik wil ze allemaal zien
is dat een echte naam?quote:
Deluxe edition inderdaad op.07-02. De standaard versie op 10-02quote:
Dat kon ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:00 schreef Questular het volgende:
Ik kan niet wachten om mijn met toverstok naar iedereen te zwaaien.
Maar ik ben rechtsdragendquote:
• Hufflepluffquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
• Hufflepluff
• Slytherin
• Griffendor
• Ravenclaw
Ja
Het is niet heel anders dan districten bij Hunger Games of groeperingen bij welk willekeurig Young Adult geinspireerd boek, film of spel dan ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]wat een namen. Die eerste klinkt als een klas vol met jiggle puffs.
ik zou voor Griffendor of Slytherin gaan als ik puur op de naam moet afgaan.
Nou hufflepuff klinkt meer iets wat je zou vinden in een film over furries. De andere zijn op zich prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet heel anders dan districten bij Hunger Games of groeperingen bij welk willekeurig Young Adult geinspireerd boek, film of spel dan ookOf classes bij RPG's en facties bij Cyberpunk.
Zo werkt "fantasy".
slytherin, maar hopelijk maken ze er niet zo'n 'edgelord/onze papas en mamas zijn allemaal nazi's' plot van zoals in de boekenquote:
Het is Hufflepuff en Gryffindor, trouwensquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]wat een namen. Die eerste klinkt als een klas vol met jiggle puffs.
ik zou voor Griffendor of Slytherin gaan als ik puur op de naam moet afgaan.
Je kan je thuisbasis bezoeken en helemaal pimpen, dat maakt sowieso verschil. Game technisch weet ik niet, als in verschillende eindes en keuzes en zo. Wel qua spreuken misschien. Gewoon een "class".quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
slytherin, maar hopelijk maken ze er niet zo'n 'edgelord/onze papas en mamas zijn allemaal nazi's' plot van zoals in de boeken
ben bang dat die huizen verder niet zoveel invloed gaan hebben qua verhaal, denk niet dat je een wezenlijk verschil merkt als je een evil Hufflepuff speelt of een Slytherin
dan moet je wachten op de PC modding communityquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:27 schreef Questular het volgende:
Ik wil een reaper wizzard worden die deathrays uit zijn bezemsteel knalt en zo hele wijken zuivert voor het groter goed.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat kon ik ook niet.
En nu zit ik vast
het zijn eigenlijk een soort (verplichte) studentenclubs op schoolquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou hufflepuff klinkt meer iets wat je zou vinden in een film over furries. De andere zijn op zich prima.
Heeft het ook nog betekenis? of is het vooral om makkelijke manier om de goede en slechte personages van elkaar te onderscheiden.
nu je het zegt. Dit weet ik. Want kwam voorbij in een filmpje over visueel effects. Dat die hoed zo slecht gedaan wasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het zijn eigenlijk een soort (verplichte) studentenclubs op school
vier afdelingen, met verschillende eigenschappen
een magische hoed bepaalt in welke je komt, in de game kun je gewoon kiezen
Dat die saaie dodo's van hufflepuff no zo populair zijn zeg!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet gekeken, heb de digitale deluxe edition al in de pre order.![]()
Iedereen als gelijk behandelen en loyale motherfuckers.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat die saaie dodo's van hufflepuff no zo populair zijn zeg!
Waarom?
Waarom? Doen we in t echte leven ook nietquote:
Same.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik doe elke dag nieuwe lensen in mijn ogen.
Anders zie ik ook geen ene moer.
Laat staan twee moeren.
Die komt pas in 2024 is mijn voorspelling 🤫quote:
Niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom? Doen we in t echte leven ook niet
Omdat PS5 exclusives eigenlijk gewoon veel mooier horen te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:46 schreef StateOfMind het volgende:
Wat ziet die PS5 versie van TLOU er toch belachelijk mooi uit
Ben nou bij dat stuk waarbij Ellie er op een knol vandoor is.
Ik had links nog 9% (-10,25) en rechts heb ik 45%quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:20 schreef StateOfMind het volgende:
Ik doe elke dag nieuwe lensen in mijn ogen.
Anders zie ik ook geen ene moer.
Laat staan twee moeren.
Neequote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:02 schreef Cod_player het volgende:
Vinden jullie die stap na de basis ps plus het waard? Ps extra vgm, van 100 euro per jaar. Voor de extra games die ze hebben.
Je hebt Essential (het oude gewone PS Plus), Extra en Premium.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:48 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Ja ik heb nu gewoon de basis, essential volgens mij.
is je ps5 al terug?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:02 schreef Cod_player het volgende:
Vinden jullie die stap na de basis ps plus het waard? Ps extra vgm, van 100 euro per jaar. Voor de extra games die ze hebben.
Nope, sinds 12jan geen update meer, nog niet bij sony ook.quote:
Voor die 40 euro extra per jaar (is iets meer dan 3 euro per maand) vind ik van wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:11 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Nope, sinds 12jan geen update meer, nog niet bij sony ook.
Ja is de ps ++ het waard, als je nu ps+ hebt?
Nee!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:02 schreef Cod_player het volgende:
Ik heb extra in de aanbieding gekocht voor 20 euro voor een half jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:02 schreef Cod_player het volgende:
Ik denk dat ik woensdag wel kan. En jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:49 schreef Jimbo het volgende:
@:blessed19 kom je binnenkort weer golfen?
He's backquote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik woensdag wel kan. En jij?
Klinkt prima, anders is donderdag nog wel een optie.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan is het Xbox Event om 21u. Uurtje daarvoor moet wel lukken toch
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik woensdag wel kan. En jij?
Klinkt als een plan, zal de rest ook even vragen.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dan is het Xbox Event om 21u. Uurtje daarvoor moet wel lukken toch
Jaquote:Op zondag 22 januari 2023 20:22 schreef Kingside het volgende:
Zit die Left Behind DLC ook gewoon bij die PS5 versie?
Part 1 zou ik wel graag willen spelen, maar ja PS3 en PS4-versies al gespeeld. Volgens mij ook een keer door de PS4 Pro-updatequote:Op zondag 22 januari 2023 15:02 schreef StateOfMind het volgende:
Last of Us 1 uit, mooi op tijd voor aflevering 2 morgen.
Nu de Left Behind dlc en dan meteen deel 2 erachteraan.
Yep.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:22 schreef Kingside het volgende:
Zit die Left Behind DLC ook gewoon bij die PS5 versie?
Ik heb deel 1 ook op de PS3 en PS4 Pro gespeeld.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja
[..]
Part 1 zou ik wel graag willen spelen, maar ja PS3 en PS4-versies al gespeeld. Volgens mij ook een keer door de PS4 Pro-update![]()
Ik heb wel zin Part 3, hopelijk wel wat minder depressief dan Part 2. Een mooie afsluiting voor een aantal personages. Misschien wel een oplossing voor de infected.
Geloof het graag, Part 2 ziet er al geweldig uit op de PS4 Pro en door de 60FPS-update ook een geweldige ervaring.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 ook op de PS3 en PS4 Pro gespeeld.
Vandaag de PS5 versie uitgespeeld.
Absoluut geen spijt van de aankoop gehad, deze versie ziet er ziek mooi uit.
Door al dat negatieve gezeik op die game heb ik er geen eens zin meer inquote:Op zondag 22 januari 2023 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond dat harde, dat rauwe en duistere van deel 2 fantastisch.
Gewoon spelen.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Door al dat negatieve gezeik op die game heb ik er geen eens zin meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk geen derde deel wat mij betreft.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Geweldige game hoor, er zit eigenlijk 1 ding in waar ik het niet mee eens ben maar voor de rest wel goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ellie is gewoon zo onsympathiek helaas, dat mag in een vervolg wel wat minder.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik vond dat harde, dat rauwe en duistere van deel 2 fantastisch.
quote:Op zondag 22 januari 2023 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 2 is super verwarrend in het begin, maar later vallen de puzzelstukjes in elkaar. Het einde is anders dan ik had verwacht/gehoopt en niet in een goede manier.Na het einde van part 2 wil ik juist een part 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk geen derde deel wat mij betreft.
SOONY
Horizon Zero Dawn schijnt nog een remaster te krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben wel benieuwd naar hoe de remaster van de remaster er uit ziet op de PS5. RAAR dat ik daar nog niemand over gehoord heb
Oke oke, ik ga t wel doenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:51 schreef StateOfMind het volgende:
Ben nou bij die giraffes
Ziekelijk, hoe mooi dat dat eruit ziet op de PS5
Dat lijkt me toch sterk overbodig...quote:Op zondag 22 januari 2023 21:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Horizon Zero Dawn schijnt nog een remaster te krijgen.
Er is iig voortgang en hij is niet kwijtquote:Op maandag 23 januari 2023 15:34 schreef Cod_player het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu mag ie daar nog max 15 werkdagen liggen
Maar denk dat als m'n ps+ essential afgelopen is ik wel ga upgraden naar extra. Dan zal m'n ps5 ook wel weer terug zijn.
Nooit geweest..quote:Op maandag 23 januari 2023 16:25 schreef Divje het volgende:
Raak hier nou niet zo enthousiast van...
Wel genoeg gezien na een uurtje.. Misschien ooit voor 20,- oppikken ofzo..quote:
Ik na de demo ook echt niet meer.quote:
Ik installeer zelfs games op afstand. Dus ja. Downloads kunnen in rest mode.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
Noob vraag. Eerste PS die we ooit hebben gehad. Ik heb het zo ingesteld dat de PS5 in Rest Mode verbonden blijft met internet en spellen update en installeert. Nu ben ik wat spellen aan het downloaden. Als ik hem nu in rest mode zet gaat hij dan gewoon verder met die downloads? Of gaat het enkel om game patches etc zodra de basis game al geïnstalleerd is?
Top! Thanksquote:Op maandag 23 januari 2023 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik installeer zelfs games op afstand. Dus ja. Downloads kunnen in rest mode.
Welkom in de toekomst.
Oftewel 27,50 gulden voor mensen als @AlwaysHappy.quote:
Dit. En dan nog vraag ik me af of het spel niet te groot is om dan als budget te blijven boeien, met zo'n lelijke lege wereld. Ik hoop op een goed verhaal.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2023 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oftewel 27,50 gulden voor mensen als @:AlwaysHappy.
Ik twijfel beetje. Ik wil hem wel spelen. Maar over 2,5 week hogwarts legacy. Ik ben bang dat ik hem dan aan de kant gooi (forspoken)quote:
Gewoon wachten tot ie 2 tientjes is over een paar maanden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik twijfel beetje. Ik wil hem wel spelen. Maar over 2,5 week hogwarts legacy. Ik ben bang dat ik hem dan aan de kant gooi (forspoken)
Dit dus. Vrees dat het wel eens een anthem behandeling zou kunnen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ie 2 tientjes is over een paar maanden.
Doe ik ook.
Meer is ie niet waard.
En dat is? Veel beloftes maken en dan de complete userbase voorliegen en teleurstellen?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dit dus. Vrees dat het wel eens een anthem behandeling zou kunnen gaan krijgen.
Ja goed planquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot ie 2 tientjes is over een paar maanden.
Doe ik ook.
Meer is ie niet waard.
Anthem was wel heel ergquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dat is? Veel beloftes maken en dan de complete userbase voorliegen en teleurstellen?
was wel echt een tering chill spelquote:
Het vliegen enzo was leuk maar idd gewoon niets te doenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
was wel echt een tering chill spel
alleen was het na de story ook gewoon... klaar en had je niets meer
Dat is wel een goeie samenvattingquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:11 schreef aTypisch het volgende:
forspoken ziet er heel vet en ontzettend kut uit tegelijkertijd
best knap
Voelt een beetje als een PS5/game-engine showcase.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:11 schreef aTypisch het volgende:
forspoken ziet er heel vet en ontzettend kut uit tegelijkertijd
best knap
Met een jaar development extra had het best een vet spel kunnen zijn. Het ziet er wat leeg uitquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een PS5/game-engine showcase.
Die chick is wel heetMaar niet 70 euro retail-heet
Heb je de demo gespeeld?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:56 schreef Friday12 het volgende:
Forspoken ziet er wel vet uit alleen weet ik niet of het 60 euro vet is. Ziet eruit als < 10 uur game
Echt niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:48 schreef Drankster het volgende:
Gisteravond Sekiro geplat, nummer 78.
Heb nu alle FromSoftware games platinum.
[ afbeelding ]
Die hardquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:48 schreef Drankster het volgende:
Gisteravond Sekiro geplat, nummer 78.
Heb nu alle FromSoftware games platinum.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen deel 2 gespeeld en vond het echt een geweldige game. Echt enorm van genoten.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toch alsnog waard denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 2 gespeeld en vond het echt een geweldige game. Echt enorm van genoten.
Vraag me nu af of het het waard is om deel 1 nog te spelen (PS4). Ken het plot van de game en ik kijk nu ook de serie.
Zeker doen!quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb alleen deel 2 gespeeld en vond het echt een geweldige game. Echt enorm van genoten.
Vraag me nu af of het het waard is om deel 1 nog te spelen (PS4). Ken het plot van de game en ik kijk nu ook de serie.
Absoluutquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
een oplossing zou ik echt schraal vindenquote:Op zondag 22 januari 2023 20:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja
[..]
Part 1 zou ik wel graag willen spelen, maar ja PS3 en PS4-versies al gespeeld. Volgens mij ook een keer door de PS4 Pro-update![]()
Ik heb wel zin Part 3, hopelijk wel wat minder depressief dan Part 2. Een mooie afsluiting voor een aantal personages. Misschien wel een oplossing voor de infected.
Part 2 is wel goed hoor, alleen een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een oplossing zou ik echt schraal vinden
ik moet deel 2 nog spelen
deel 1 was wel echt puur genot
moet de serie ook nog kijken, maar dat doe ik wel als het seizoen is afgelopen
Ironman simulatorquote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En dat is? Veel beloftes maken en dan de complete userbase voorliegen en teleurstellen?
niet alles hoeft (happy) te eindigen of opgelost te worden om een verhaal mooi af te sluitenquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Part 2 is wel goed hoor, alleen een heel ander verhaal.
Mhaw, ik vind dat zoals TWD kut hoor. Zoeken naar een oplossing en dan 11 jaar een soap
Iedereen wordt een zombie of is/gaat doodquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet alles hoeft (happy) te eindigen of opgelost te worden om een verhaal mooi af te sluiten
Geen Days Gone 2quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet alles hoeft (happy) te eindigen of opgelost te worden om een verhaal mooi af te sluiten
Ik vond t een super spel. Maar kan er mee leven als t bij 1 deel blijft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
Nog altijd ZIEDEND![]()
![]()
dat er (iig voorlopig) geen Days Gone 2 komt
Het einde hintte op een deel 2 met de gebeurtenissen die op het einde gebeurden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t een super spel. Maar kan er mee leven als t bij 1 deel blijft.
Qua verhaal hoef ik er niet perse een vervolg op. Dan heb ik liever iets origineels nieuws.
Zeker wel, maar ook weer lang niet altijd. We zien ook steeds vaker dat de dikste AAA-titels alleen nog worden uitgedeeld aan partijen die uitsluitend hoge cijfers geven de grootste gaming websites van de Benelux.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:59 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik mis de recensie van Forspoken op Fok en nu is er dus ook geen preview van Hogwarts..
Krijgt fok geen reviewcodes meer?
ik heb mij laten vertellen dat de reviewcode van forspoken bij veel sites pas de dag voor launch geleverd wasquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:59 schreef Spyrodedraak het volgende:
Ik mis de recensie van Forspoken op Fok en nu is er dus ook geen preview van Hogwarts..
Krijgt fok geen reviewcodes meer?
Ik kan t me niet meer herinnerenquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het einde hintte op een deel 2 met de gebeurtenissen die op het einde gebeurden.
Ik wil een deel 2 ja
*sloopt tafel
Jammer inderdaad, ik vind die van Fok! Altijd wel het betrouwbaarst en fijn om te lezen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker wel, maar ook weer lang niet altijd. We zien ook steeds vaker dat de dikste AAA-titels alleen nog worden uitgedeeld aan partijen die uitsluitend hoge cijfers geven de grootste gaming websites van de Benelux.
Daarnaast zijn wij helaas vaak wat minder snel met publiceren dan veel andere sites, omdat wij geen "dedicated" reviewers zijn maar gewoon redactiewerk voor FOK! als hobby erbij hebben (naast gewoon full time jobs in de meeste gevallen).
Awwwquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:17 schreef Spyrodedraak het volgende:
[..]
Jammer inderdaad, ik vind die van Fok! Altijd wel het betrouwbaarst en fijn om te lezen.
Maar door wie... is dan de vraagquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:18 schreef 2dope het volgende:
[..]
Awww.
Forspoken wordt as we speak gerecenseerd, Dead Space Remake review komt later vandaag online.
Hogwarts nog onzeker...
eensquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het einde hintte op een deel 2 met de gebeurtenissen die op het einde gebeurden.
Ik wil een deel 2 ja
*sloopt tafel
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ook maar een PS5 aangeschaft bij Amazon. Nu zijn ze tenminste een beetje redelijk verkrijgbaar. Disk editie met GoW Ragnarok maar stiekem haal ik m eigenlijk voor Dead Space. En misschien dat ik Elden Ring er nog bij haal...
Net aan Dead Space begonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ook maar een PS5 aangeschaft bij Amazon. Nu zijn ze tenminste een beetje redelijk verkrijgbaar. Disk editie met GoW Ragnarok maar stiekem haal ik m eigenlijk voor Dead Space. En misschien dat ik Elden Ring er nog bij haal...
Dat klinkt heel vaagquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eindelijk weer eens tijd gehad toen vrouw en dochter lagen uit te slapen vanmorgen.
Heb een topspel gespeeld. Cuties Hacked, oh no someone stole my photos.
Zeker.quote:
Welk tergend stuk?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ff weten of ze dat tergende stuk nog verbeterd hebben
Je bedoelt de Turret section neem ik aan? Ja, die is aanzienlijk verbeterd. Ook de zero G stukken zijn nu een stuk beter te doen al zijn die babies met tentakels wel rete irritant( vind ik dan)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ff weten of ze dat tergende stuk nog verbeterd hebben
Ziet er echt super vet uit. Een keertje na AC Valhalla en wat andere games spelenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Boh Dead Space is echt fokking vet weer
Net dat stukje zero gravity gehad, dat vond ik vroeger ook al zo tof.
Die inderdaad. Goed om te horen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt de Turret section neem ik aan? Ja, die is aanzienlijk verbeterd. Ook de zero G stukken zijn nu een stuk beter te doen al zijn die babies met tentakels wel rete irritant( vind ik dan)
Combat was minder, maar ik vond hem wel tof.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er echt super vet uit. Een keertje na AC Valhalla en wat andere games spelen
Was The Callisto Protocol nog wat?
Niet echt een goede verkoopstrategiequote:
Ik moest wel lachenquote:
Ziet er mooi uit, alleen melee inderdaad niet echt best. Dead Space Remake ziet heeft wel de voorkeur ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Combat was minder, maar ik vond hem wel tof.
Maar mag niet in de schaduw staan van Dead Space.
Had er wel meer van verwacht aangezien die studio voor een groot deel uit de originele makers bestaat.
Ach ik kan vaker genieten van games die niet 9 of 10/10 zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Voor 2 tot 3 tientjes is het prima vermaak.
Combat schijnt wel verbeterd te zijn nu na wat patches.
74km gefietst, ik vond het wel primaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Je had ook naar Intertoys kunnen fietsen
prima games welquote:
Nog iets gehoord van je PS5?quote:
quote:
Ziet er uit als een "spel" wat 10 min leuk is en je daarna nooit meer aanraaktquote:
duurt laaaaaangquote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Cod_player het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Weer max 15 werkdagen wachten. Terwijl er bij stap 2 ook al zo'n 11 dagen overheen gingen. Duurt ellendig lang. Hoop dat Sony hem meteen vervangt, anders hebben we als ik hem terugheb nog steeds hetzelfde verhaal gok ik.
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 30 januari 2023 10:47 schreef Cod_player het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Weer max 15 werkdagen wachten. Terwijl er bij stap 2 ook al zo'n 11 dagen overheen gingen. Duurt ellendig lang. Hoop dat Sony hem meteen vervangt, anders hebben we als ik hem terugheb nog steeds hetzelfde verhaal gok ik.
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ziet er uit als een "spel" wat 10 min leuk is en je daarna nooit meer aanraakt
Dat is helaas bij veel VR games, waarbij de gimmick even leuk is maar daarna t spel zelf snel verveelt. Alleen bij BeatSaber heb ik dat niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ziet er uit als een "spel" wat 10 min leuk is en je daarna nooit meer aanraakt
Oh er zijn een hoop toffe vr games hoor! Alleen niet voor de ps vrquote:Op maandag 30 januari 2023 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat is helaas bij veel VR games, waarbij de gimmick even leuk is maar daarna t spel zelf snel verveelt. Alleen bij BeatSaber heb ik dat niet.
Leuk dat je die op de PC wel hebt. Maar schijnbaar komen die niet naar de PSVRquote:Op maandag 30 januari 2023 12:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh er zijn een hoop toffe vr games hoor! Alleen niet voor de ps vrOp pc heb je veeeeel meer.
Maar dit filmpje ziet er meer als een tech demo uit dan een spel
Super hot is ook op ps vr! Die is ook echt tof trouwens.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk dat je die op de PC wel hebt. Maar schijnbaar komen die niet naar de PSVR
Daar is t toch meer een beetje een party gadget die af en toe uit de kast komt. Bij mij dan.
Die met die muis dat vond ik nou echt als spel leuk. Ben ff de naam kwijt. En Astrobot.
Gelukkig nog m'n ps4 met spellen, helaas cod mw2 niet, want die heb ik op 5. Maar nog wel Fifa, fortnite, ufc, gta enzo. En zelfs nog de ps3 voor guitar hero.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja
Heb je nog een console thuis of moet je nou noodgedwongen kantklossen of zo
Dat scheelt weer dan, kun je iig nog wel gamenquote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Gelukkig nog m'n ps4 met spellen, helaas cod mw2 niet, want die heb ik op 5. Maar nog wel Fifa, fortnite, ufc, gta enzo. En zelfs nog de ps3 voor guitar hero.
Om die reden heb ik mijn PS4 Pro ook pas weggedaan toen ik ook een Series X had, zodat ik in geval van nood altijd een console heb.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:05 schreef Cod_player het volgende:
Gelukkig maar ja, anders had ik een ps4 op marktplaats moeten kopen. Kan echt niet zo lang zonder namelijk.
Zeg, ff wat anders. Nog 8 dagen hé....quote:Op maandag 30 januari 2023 14:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Om die reden heb ik mijn PS4 Pro ook pas weggedaan toen ik ook een Series X had, zodat ik in geval van nood altijd een console heb.
Hier 10 februari pas.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Zeg, ff wat anders. Nog 8 dagen hé....
Die heb ik, maar die reageerde bij mij zo slecht dat t niet meer leuk was om te spelen op hogere levels.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Super hot is ook op ps vr! Die is ook echt tof trouwens.
Oh ze doen dat soort shit weer. Zo een hekel aanquote:Op maandag 30 januari 2023 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier 10 februari pas.
Heb de gewone versie besteld.
Lekker man, 3 dagen eerder spelen dan het normale volk.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Oh ze doen dat soort shit weer. Zo een hekel aan
Oh raar. Die veel gespeeld op de ps vr. Nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik, maar die reageerde bij mij zo slecht dat t niet meer leuk was om te spelen op hogere levels.
Ik zat altijd wel te kloten met 50 philip Hue lampen en de PSVR settings, dus ik sluit niet uit dat dit aan mij lag ipv aan het spelquote:Op maandag 30 januari 2023 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh raar. Die veel gespeeld op de ps vr. Nooit problemen mee gehad.
Ah zo. Nog ff geduld dus.quote:Op maandag 30 januari 2023 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier 10 februari pas.
Heb de gewone versie besteld.
Gisteravond in Chapter 3 van Dode Ruimte aangekomen, dus ik heb noh wel wat te doen tot die tijd.quote:
ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
even een noob vraag tussendoor, ik heb dus net mn ps5 binnen. Waar is dat zwarte ronde ding voor? is dat een soort standaard ofzo?
Ja. Zowel voor de verticale als horizontale stand.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
even een noob vraag tussendoor, ik heb dus net mn ps5 binnen. Waar is dat zwarte ronde ding voor? is dat een soort standaard ofzo?
Dat was heeeeeeeeeeeel erg overdreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:12 schreef Divje het volgende:
Maar die verticale stand fuckt toch met je ps5 ??
Bedankt voor deze serieuze reactiequote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was heeeeeeeeeeeel erg overdreven.
Was maar bij een handjevol repareerbedrijven wereldwijd bekend.
Verticaal had het idd een íets grotere kans op lekkage van de koelvloeistof, maar omdat het een gesloten systeem is is die kans sowieso nihil.
Rare hobby 😱quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb mijn ps5 verticaal staan. En ook een keer op de grond gegooid van een meter of 1.5. En werkt nog steeds
ja je moet het toch eerst proberen voordat je weet of je het leuk vind. Maar nee vond het niks. Dus heb het bij 1x gelaten.quote:
zou ik op de ps ook niet doen. Maar pc heeft modsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens dat overzicht van PlayStation wat je elk jaar krijgt heb ik 158 uur in Elden Ring zitten.
Wel in 2 etappes gespeeld met een andere game tussendoor.
Een nieuwe playthrough zal ik daarom voorlopig ook niet snel starten.
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga deze week met The Quarry beginnen.
Ik denk dat dat mijn volgende wordt na GOTquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net uitgespeeld, prima game, vond het wel net wat minder dan Until Dawn met name tegen het eindequote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als je t vergelijkt met de Dark Anthologies? (die 3 kortere Untill Dawn achtige spellen)quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Net uitgespeeld, prima game, vond het wel net wat minder dan Until Dawn met name tegen het einde
speel eerst cuphead eens uitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind dat vaak niet eens een goed dingquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
https://playsense.nl/5285(...)-dan-eerder-gedacht/
Zo'n 40 uur voor alleen de main quest al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |