quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ook maar een PS5 aangeschaft bij Amazon. Nu zijn ze tenminste een beetje redelijk verkrijgbaar. Disk editie met GoW Ragnarok maar stiekem haal ik m eigenlijk voor Dead Space. En misschien dat ik Elden Ring er nog bij haal...
Net aan Dead Space begonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Ook maar een PS5 aangeschaft bij Amazon. Nu zijn ze tenminste een beetje redelijk verkrijgbaar. Disk editie met GoW Ragnarok maar stiekem haal ik m eigenlijk voor Dead Space. En misschien dat ik Elden Ring er nog bij haal...
Dat klinkt heel vaagquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eindelijk weer eens tijd gehad toen vrouw en dochter lagen uit te slapen vanmorgen.
Heb een topspel gespeeld. Cuties Hacked, oh no someone stole my photos.
Zeker.quote:
Welk tergend stuk?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ff weten of ze dat tergende stuk nog verbeterd hebben
Je bedoelt de Turret section neem ik aan? Ja, die is aanzienlijk verbeterd. Ook de zero G stukken zijn nu een stuk beter te doen al zijn die babies met tentakels wel rete irritant( vind ik dan)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ff weten of ze dat tergende stuk nog verbeterd hebben
Ziet er echt super vet uit. Een keertje na AC Valhalla en wat andere games spelenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
Boh Dead Space is echt fokking vet weer
Net dat stukje zero gravity gehad, dat vond ik vroeger ook al zo tof.
Die inderdaad. Goed om te horen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je bedoelt de Turret section neem ik aan? Ja, die is aanzienlijk verbeterd. Ook de zero G stukken zijn nu een stuk beter te doen al zijn die babies met tentakels wel rete irritant( vind ik dan)
Combat was minder, maar ik vond hem wel tof.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er echt super vet uit. Een keertje na AC Valhalla en wat andere games spelen
Was The Callisto Protocol nog wat?
Niet echt een goede verkoopstrategiequote:
Ik moest wel lachenquote:
Ziet er mooi uit, alleen melee inderdaad niet echt best. Dead Space Remake ziet heeft wel de voorkeur ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Combat was minder, maar ik vond hem wel tof.
Maar mag niet in de schaduw staan van Dead Space.
Had er wel meer van verwacht aangezien die studio voor een groot deel uit de originele makers bestaat.
Ach ik kan vaker genieten van games die niet 9 of 10/10 zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
Voor 2 tot 3 tientjes is het prima vermaak.
Combat schijnt wel verbeterd te zijn nu na wat patches.
74km gefietst, ik vond het wel primaquote:Op zondag 29 januari 2023 11:11 schreef StateOfMind het volgende:
Je had ook naar Intertoys kunnen fietsen
prima games welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |