SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Verschil tussen die 2 is exact de prijs van een controllerquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)of-war-ragnarok.html
Nog te krijgen nu met ragnarok
https://www.coolblue.nl/p(...)-controller-wit.html
en met ragnarok en een extra controllert
gohquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil tussen die 2 is exact de prijs van een controller
quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil tussen die 2 is exact de prijs van een controller
Zin inquote:
beide uitverkochtquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
https://www.coolblue.nl/p(...)of-war-ragnarok.html
Nog te krijgen nu met ragnarok
https://www.coolblue.nl/p(...)-controller-wit.html
en met ragnarok en een extra controllert
Had er in de eerste instantie helemaal niks mee. Totdat ik maar eens wat gameplay ging kijken. Holy crap! Ziet er gewoon zeer goed uit. Dus direct de deluxe edition besteld. Kan niet wachten om die wereld te gaan verkennenquote:
quote:
Wat ik daarmee wil aantonen is dat die bundels echt geen discount dingen meer zijn, dat wat ze eerst wel waren.quote:
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens.quote:
Niet gekeken, heb de digitale deluxe edition al in de pre order.quote:
Harry Potter en Forspoken worden de grootste flops van het jaarquote:Op donderdag 19 januari 2023 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds gemengde gevoelens.
Ik begreep trouwens dat er een nieuwe demo was van Forspoken. Eentje die minder crap zou zijn dan die eerste. Weet iemand daar iets van hier?
Hogwarts Legacy wordt per definitie de facto de beste game van het jaar, misschien aller tijden. De meltdowns van al die incels die op dit moment bezig zijn met oproepen tot een boycot wordt ronduit legendarisch. De game zelf hoeft niet eens goed te zijn. Met een 7 voldoet het in principe al aan alle wensen die men ooit heeft gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Harry Potter en Forspoken worden de grootste flops van het jaar
Ik denk die eerste qua sales niet. Beeje als Marvel films: mensne kunnen zeiken dat ze slecht zijn, maar gaan toch wel. Gata denk ik hetzelfde worden als bij het HP spel.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Harry Potter en Forspoken worden de grootste flops van het jaar
Ik vind Rowling ook een extreme kut TERF, maar als het spel goed is (waar ze zelf amper bij betrokken is verder volgens mij) weerhoudt mij dat er niet van het te kopen. De vraag is echter OF dat spel goed gata zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hogwarts Legacy wordt per definitie de facto de beste game van het jaar, misschien aller tijden. De meltdowns van al die incels die op dit moment bezig zijn met oproepen tot een boycot wordt ronduit legendarisch. De game zelf hoeft niet eens goed te zijn. Met een 7 voldoet het in principe al aan alle wensen die men ooit heeft gehad.
Bohhh, genot.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De meltdowns van al die incels die op dit moment bezig zijn met oproepen tot een boycot wordt ronduit legendarisch.
edit: hmm, niet het topic voor denk ikquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Rowling ook een extreme kut TERF, maar als het spel goed is (waar ze zelf amper bij betrokken is verder volgens mij) weerhoudt mij dat er niet van het te kopen. De vraag is echter OF dat spel goed gata zijn.
Daarnaast is die troela toch al genaaid door het extreem floppen (en nu stoppen) van de nieuwe film reeks
We shall see.
Ik gok wel dat ik hem ga kopen omdat ie "leuk genoeg" zal zijn.
Maar niet op release date.
Wat je er ook van mag vinden, voor mij gaan die principes niet zo ver als een spel willen boycotten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb die soap een beertje gevolgd
De term TERF, Trans Exclusionary Radical Feminist, komt daar vandaan. Het zijn radicaalfeministen die zich verzetten tegen de inclusie van trans vrouwen in het vrouwendom.
wat een onzin term
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |