Gisteravond in Chapter 3 van Dode Ruimte aangekomen, dus ik heb noh wel wat te doen tot die tijd.quote:
ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
even een noob vraag tussendoor, ik heb dus net mn ps5 binnen. Waar is dat zwarte ronde ding voor? is dat een soort standaard ofzo?
Ja. Zowel voor de verticale als horizontale stand.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:56 schreef Donderkonijn het volgende:
even een noob vraag tussendoor, ik heb dus net mn ps5 binnen. Waar is dat zwarte ronde ding voor? is dat een soort standaard ofzo?
Dat was heeeeeeeeeeeel erg overdreven.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:12 schreef Divje het volgende:
Maar die verticale stand fuckt toch met je ps5 ??
Bedankt voor deze serieuze reactiequote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was heeeeeeeeeeeel erg overdreven.
Was maar bij een handjevol repareerbedrijven wereldwijd bekend.
Verticaal had het idd een íets grotere kans op lekkage van de koelvloeistof, maar omdat het een gesloten systeem is is die kans sowieso nihil.
Rare hobby 😱quote:Op dinsdag 31 januari 2023 17:26 schreef over_hedge het volgende:
ik heb mijn ps5 verticaal staan. En ook een keer op de grond gegooid van een meter of 1.5. En werkt nog steeds
ja je moet het toch eerst proberen voordat je weet of je het leuk vind. Maar nee vond het niks. Dus heb het bij 1x gelaten.quote:
zou ik op de ps ook niet doen. Maar pc heeft modsquote:Op dinsdag 31 januari 2023 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens dat overzicht van PlayStation wat je elk jaar krijgt heb ik 158 uur in Elden Ring zitten.
Wel in 2 etappes gespeeld met een andere game tussendoor.
Een nieuwe playthrough zal ik daarom voorlopig ook niet snel starten.
Veel plezierquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga deze week met The Quarry beginnen.
Ik denk dat dat mijn volgende wordt na GOTquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net uitgespeeld, prima game, vond het wel net wat minder dan Until Dawn met name tegen het eindequote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als je t vergelijkt met de Dark Anthologies? (die 3 kortere Untill Dawn achtige spellen)quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef MaxC het volgende:
[..]
Net uitgespeeld, prima game, vond het wel net wat minder dan Until Dawn met name tegen het einde
speel eerst cuphead eens uitquote:Op dinsdag 31 januari 2023 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |