abonnement Unibet Coolblue
pi_207611732


Toogoodtogo is een app waarmee je lekker eten kunt redden. Eet voor een klein prijsje en heb een grote impact op het milieu. Maak het verschil!

quote:
Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..

Laatste 'boxen':

Loontjah



Helsinki


Frumzel



Even uitbuiken en invriezen allemaal en dan weer verder met onze foodhunt-ervaringen ^O^ :Y)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207611748
Ik ga vandaag een pakketje ophalen bij een Poolse supermarkt. Ik laat me verrassen :P
pi_207611890
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
De Ah to Go biedt de ene keer de boxen aan via TGTG en de andere keer via Ah Overblijvers. Ook lekker verwarrend.
Ja die verkoopt ze niet meer sinds alle AH's overblijvers hebben, AH to go doet er maar 3 dingen in en dat is meestal iets voor onderweg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  woensdag 18 januari 2023 @ 14:40:25 #4
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_207612433
Had een paar dagen terug een Bakker Bart box:

- Een stuk pizza
- 2 croissants
- 2 baguettes, bruin en wit
- Een zak met 8 volkorenbroodjes
- Een kaasstengel
- 2 kaneelstengels
- Een stuk bananenbrood

Prima vangst voor een kleine vestiging 😃
With love :*
pi_207612943
1x to good to go gedaan, nooit meer. Allemaal net-niet over de datum die rotzooi.
Ik heb liever kwaliteit ipv kwantiteit, en al helemaal als het binnen een dag op moet.
pi_207613036
Too good to go zijn ook producten met de datum van vandaag. Dan heb je het concept ook echt niet begrepen.

En vlees met de datum van vandaag kun je prima invriezen. Zuivel is vaak langer houdbaar dan de datum die erop staat.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 18 januari 2023 @ 15:37:18 #7
39237 crew  H_T
2733
pi_207613108
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:22 schreef Centenbak het volgende:
1x to good to go gedaan, nooit meer. Allemaal net-niet over de datum die rotzooi.
Da's min of meer het hele idee :P Ik heb ook wel eens dingen gehad met een houdbaarheid ver in de toekomst, maar die gewoon uit het assortiment gingen. Bij de lokale kaaswinkel krijg ik meestal kaas die prima in orde is, maar nogal onhandig gesneden
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207613113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:30 schreef Elvi het volgende:
Too good to go zijn ook producten met de datum van vandaag. Dan heb je het concept ook echt niet begrepen.

En vlees met de datum van vandaag kun je prima invriezen. Zuivel is vaak langer houdbaar dan de datum die erop staat.
En van oud brood kun je nog wentelteefjes maken :Y :9
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207613262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:37 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
En van oud brood kun je nog wentelteefjes maken :Y :9
Ik vries alles in en zo oud is het brood ook weer niet. Tenminste, bij de bakker.

Ik haal ook soms de restanten van het ontbijt bij een hotel. Kan ik nog een behoorlijke lunch van maken die dag en ik krijg zoveel broodjes en beleg mee dat ik er meerdere dagen mee kan doen.
pi_207613324
Mijn pakketje:



Blij mee! Ik heb de blauwe verpakking met vis in de vriezer gelegd, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ik het weg ga gooien. Het lijkt me namelijk niet te vreten, vis in zo'n verpakking. Maar voor de rest gewoon prima.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:39:54 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207618711
Eindelijk weer eens een lidl pakket kunnen scoren, morgen ophalen.. ben benieuwd.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_207622289
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:39 schreef MissHobje het volgende:
Eindelijk weer eens een lidl pakket kunnen scoren, morgen ophalen.. ben benieuwd.
Toch inmiddels de Holy Grail van de app :D

Ik heb vandaag een box bij de bakker. Geen broodbox, dus ik ben benieuwd wat er nog meer tussen zit.
  donderdag 19 januari 2023 @ 10:34:59 #13
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207623507
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 08:41 schreef Elvi het volgende:

[..]
Toch inmiddels de Holy Grail van de app :D

Ik heb vandaag een box bij de bakker. Geen broodbox, dus ik ben benieuwd wat er nog meer tussen zit.
Ohhhh klinkt ook lekker :o
Ben reuze benieuwd ja..
Heb de bijenkorf nog op mijn verlanglijstje staan :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_207623889
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het lijkt me namelijk niet te vreten, vis in zo'n verpakking.
Als ik de productpagina ervan zo lees, lijkt het gewoon gerookte haring met kruiden. Zou prima te eten moeten zijn op een plak roggenbrood :9

De haring variant van deze meuk die je bij nederlandse supers kan vinden:


[ Bericht 5% gewijzigd door Cheeseburgert op 19-01-2023 11:09:09 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_207624207
Vandaag overblijvers box van de AH geclaimd. Ik ben benieuwd wat er allemaal in zit
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207624844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag overblijvers box van de AH geclaimd. Ik ben benieuwd wat er allemaal in zit
Welke heb je? Bakkerij, vegetarisch of verrassing?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207625165
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 12:03 schreef Felixa het volgende:

[..]
Welke heb je? Bakkerij, vegetarisch of verrassing?
verrassing
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207626392
Mijn buit uit de bezorgbox uit de TGTG app:

It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207626525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn buit uit de bezorgbox uit de TGTG app:

[ afbeelding ]
En je hebt hier ¤20 voor betaald?
Vind het dan een karige box eigenlijk
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn pakketje:

[ afbeelding ]

Blij mee! Ik heb de blauwe verpakking met vis in de vriezer gelegd, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ik het weg ga gooien. Het lijkt me namelijk niet te vreten, vis in zo'n verpakking. Maar voor de rest gewoon prima.
volgens mij hadden ze het Poolse schap opgeruimd :D maar op zich wel leuk om een keer zo die artikelen te proeven, zou ze normaal niet snel kopen tenminste
pi_207626587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
En je hebt hier ¤20 voor betaald?
Vind het dan een karige box eigenlijk

[..]
volgens mij hadden ze het Poolse schap opgeruimd :D maar op zich wel leuk om een keer zo die artikelen te proeven, zou ze normaal niet snel kopen tenminste
Vind ik ook. Als ik deze producten in supermarkt zou kopen, dan was ik ook 20 euro kwijt ipv 40 euro wat ze in de app beweren. Waarbij 3 dingen over datum zijn
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:09:04 #21
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207626649
Mijn lidl box is super vind ik

Oordeel zelf, ik vind het super veel :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  donderdag 19 januari 2023 @ 14:10:27 #22
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207626665
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vind ik ook. Als ik deze producten in supermarkt zou kopen, dan was ik ook 20 euro kwijt ipv 40 euro wat ze in de app beweren. Waarbij 3 dingen over datum zijn
Dan wellicht melden bij tgt? Dan werken ze niet volgens het principe.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage donderdag 19 januari 2023 @ 14:11:22 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_207626676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vind ik ook. Als ik deze producten in supermarkt zou kopen, dan was ik ook 20 euro kwijt ipv 40 euro wat ze in de app beweren. Waarbij 3 dingen over datum zijn
Dit is wel een heel karig pakketje, een een uit-het-assoriment pakket die sommige supers hebben zit al meer, en die zijn maar 5 euro :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_207626847
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
En je hebt hier ¤20 voor betaald?
Vind het dan een karige box eigenlijk
[..]
volgens mij hadden ze het Poolse schap opgeruimd :D maar op zich wel leuk om een keer zo die artikelen te proeven, zou ze normaal niet snel kopen tenminste
:o

Als je voor ¤5 afhaalt krijg je meestal evenveel 8)7
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207627337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vind ik ook. Als ik deze producten in supermarkt zou kopen, dan was ik ook 20 euro kwijt ipv 40 euro wat ze in de app beweren. Waarbij 3 dingen over datum zijn
Vind het wel echt heel karig voor dat geld. Weet in ieder geval dat ik zelf dus niet zo’n box zal bestellen. En als dingen over datum zijn mag het gemeld worden want dat is volgens mij niet de bedoeling bij tgtg
pi_207628154
Wel, this is new :P

Iemand ervaring met zulke pakketten? Zijn dit letterlijk van die dozen inclusief snippers en andere shit die je normaal van de baas krijgt? _O-



Wel een slechte ophaaltijd ;(
Ik keek voor de grap even hoeveel ik er kan selecteren, 26 stuks. Grote voorraad nog dan :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Cheeseburgert op 19-01-2023 16:23:48 ]
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_207628198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn buit uit de bezorgbox uit de TGTG app:

[ afbeelding ]
Ik heb exact dezelfde box. Vond hem ook tegenvallen; vorige keer zat er veel meer in. In de app stond dat er ook Sinterklaas producten in zaten en inderdaad: 2 mini letters en een mini uitdeelzakje kruidnoten _O-


Bij de bakker had ik vandaag 2 broden, 2 zakken met ieder 6 witte bolletjes, en 3 gevulde koeken.

Vorige keer had ik meer ;(

Niet zo'n goede buit vandaag dus...
pi_207628269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
En je hebt hier ¤20 voor betaald?
Vind het dan een karige box eigenlijk
[..]
volgens mij hadden ze het Poolse schap opgeruimd :D maar op zich wel leuk om een keer zo die artikelen te proeven, zou ze normaal niet snel kopen tenminste
Mijn pakketje kwam ook uit een Poolse supermarkt ;)

Voor vanavond een pakketje bij de Turkse bakker. Ik kan die nooit weerstaan als ik 'm in de app zie. Altijd lekkere snacks en broodjes :9
pi_207628598
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn pakketje:

[ afbeelding ]

Blij mee! Ik heb de blauwe verpakking met vis in de vriezer gelegd, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ik het weg ga gooien. Het lijkt me namelijk niet te vreten, vis in zo'n verpakking. Maar voor de rest gewoon prima.
Maak er haringsstukjes in (koude) roomsaus van. Visfilets in stukjes snijden, appelblokjes, dil, bosuitjes, een beker creme fraiche of iets roomachtigs, beetje peper, geen zout, want meestal is de vis al erg zout en dan warme aardappelen bij en wat sla. Ik hou van de combinatie koude vis en warme aardappelen. In Duits is het "Sahnehering" en gewoon kant en klaar te koop in de winkel.
  Redactie Frontpage donderdag 19 januari 2023 @ 17:14:14 #30
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_207628822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wel, this is new :P

Iemand ervaring met zulke pakketten? Zijn dit letterlijk van die dozen inclusief snippers en andere shit die je normaal van de baas krijgt? _O-

[ afbeelding ]

Wel een slechte ophaaltijd ;(
Ik keek voor de grap even hoeveel ik er kan selecteren, 26 stuks. Grote voorraad nog dan :')
Ja zijn gewoon restanten, je kunt opzoeken welk pakket je precies krijgt die dag (heb ze al meerdere keren voorbij zien komen). Het nummer dat erachter staat tussen haakjes, dus hier (33) is gewoon het nummer zoals ze in de winkel stonden. Hier krijg je dus deze https://www.makrokerstpak(...)orrelen/product/350/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_207628910
Hier af en toe ook bijzondere boxen. Bijvoorbeeld Holland & Barret sportvoeding pakket. Wel apart..
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 januari 2023 @ 17:59:44 #32
39237 crew  H_T
2733
pi_207629302
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wel, this is new :P

Iemand ervaring met zulke pakketten? Zijn dit letterlijk van die dozen inclusief snippers en andere shit die je normaal van de baas krijgt? _O-

[ afbeelding ]

Wel een slechte ophaaltijd ;(
Ik keek voor de grap even hoeveel ik er kan selecteren, 26 stuks. Grote voorraad nog dan :')
Paar dagen terug heb ik naar zo'n pakket gekeken en er toch maar vanaf gezien. Je kan met het nummer precies opzoeken wat er in je pakket zit. Bij mij klopte dat vrij aardig met de foto. Een deel van de waarde kwam door een bon voor Center Parcs waar ik niet op zit te wachten. Al met al vond ik het niet de trip naar de Makro waard en dus weer geannuleerd :)

quote:
33. Bourgondisch borrelen
Dit pakket bevat 18 artikelen:
Serveer-/snackbord (33 x 9cm)
2 x pils bier fles (33cl)
Big pretzels BIO (80g)
Borrelworst (100g)
Brie (125g)
Cappuccino
Drop quattro's (100g)
Goudse kaasbollen (75g)
Luxe stokbrood toast BIO (100g)
Mueslirepen (3 stuks)
Pinda's gezouten (150g)
Ribbelchips gezouten (90g)
Stokbrood in bakvorm (200g)
Thee selectie 3 smaken
Tomaat-courgettesoep veggie (400ml)
Gratis Kanjerlot van de Postcode Loterij
Center Parcs cadeaubon
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207636924
Dit zat in AH Overblijvers pakket van gistermiddag:



Exclusief tablet ;)

Je komt wel boven het bedrag 4,99 qua artikelenprijs, maar qua inhoud vergeleken met de prijs die je betaalt valt het tegen. Verder wel blij met de producten die er in zitten.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_207638497
Wat raar dat er twee vegetarische producten bij zitten. Die zouden dan toch in hun Vegetarische Overblijver moeten zitten.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:32:18 #35
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207638602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:23 schreef Felixa het volgende:
Wat raar dat er twee vegetarische producten bij zitten. Die zouden dan toch in hun Vegetarische Overblijver moeten zitten.
Lijkt me juist logisch dat ze die verdelen over een aantal vegetarische pakketten en een paar verrassingspakketten. Daar kan toch van alles in zitten...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207638733
Ik had vandaag Vlaams broodhuys:


En gister een verrassings overblijver:


Prima :) de houdbaarheid van de producten verschillen van tm gister, vandaag en maandag. Dus dat komt ook nog best goed uit!
pi_207642826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:55 schreef Zana het volgende:

[..]
Maak er haringsstukjes in (koude) roomsaus van. Visfilets in stukjes snijden, appelblokjes, dil, bosuitjes, een beker creme fraiche of iets roomachtigs, beetje peper, geen zout, want meestal is de vis al erg zout en dan warme aardappelen bij en wat sla. Ik hou van de combinatie koude vis en warme aardappelen. In Duits is het "Sahnehering" en gewoon kant en klaar te koop in de winkel.
Bedankt voor de tip! :)
  vrijdag 20 januari 2023 @ 18:59:48 #38
370431 drakin
vurig typje
pi_207643533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wel, this is new :P

Iemand ervaring met zulke pakketten? Zijn dit letterlijk van die dozen inclusief snippers en andere shit die je normaal van de baas krijgt? _O-

[ afbeelding ]

Wel een slechte ophaaltijd ;(
Ik keek voor de grap even hoeveel ik er kan selecteren, 26 stuks. Grote voorraad nog dan :')
google op makro kerstpakketten en dan kan je eventueel bij sommige de inhoud bekijken.

Nu staat bij ons een oranje kerstpakket voor 25 euro waar dit in zit:

2 x Sisi Sinas blik (33cl)
2 x Vitamine Drink mango-guave (50cl)
Anta Flu kerst drop menthol (80g)
Bruschetta garden grill (70g)
CasaRinaldi grissini pizza (125g)
Chococups peanet (150g)
Chocolade pannenkoek (250g)
Cinnamon gingerbread (200g)
Croky Rough & Real spicy cajun (125g)
Droste pastilles melk orange crisp (85g)
Dubbelfriss sinaasappel & mandarijn pak (1,5L)
Dutch Diamonds stroopwafel duopack (64g)
Family Pack croissants met hazelnoot crémevulling (210g)
Honig basis voor macaroni en spaghetti (41g)
Duyvis borrelnootjes provencale 125g
Honig vermicelli soep (96g)
Iberitos paté met vijgen (70g)
Kettle chips honey barbecue (40g)
Mendez mini magdelena (180g)
Mini bouchées 12 stuks (66g)
Muesli orange & dark chocolate (6 stuks)
Paprika en feta spread (140g)
Popcorn sweet chili (70g)
Pretzels smash all seeds (70g)
Pretzels XXL (200g)
Pringles paprika (40g)
Salty biscuits chili (200g)
Serranoham (50g)
Spaghetti (550 gr)
Tropical Fruit (314ml)
Unox kalfsragout (400g)
Vanilla fudge (170g)
Venco Tikkels Drop (45g)
Verkade nizza kaneel (240g)
Zigi pinda's sriracha hot chili (70g)
Zwarte thee 10 zakjes
Zweedse broodjes (150g)
Gratis Kanjerlot van de Postcode Loterij
Center Parcs cadeaubon
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207644209
Ik had vandaag ook nog een lidlbox opgehaald. Voor 3 euro heel prima, maar ik heb van vriendinnen wel eens vollere gezien :P

Ik had: 3 witlof, 1 tricolore sla, 6 sinaasappels, 4 mandarijnen, 1.5 kilo aardappels, 500gram blauwe bessen, 500gram wortels, 1 courgette en 2 paprika's.
pi_207660230
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:43 schreef Aure het volgende:

En gister een verrassings overblijver:
[ afbeelding ]

Prima :)
Kan de andijviestamppot met spekjes hamblokjes nu al proeven :Y) :9
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_207662504
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2023 20:41 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
Kan de andijviestamppot met spekjes hamblokjes nu al proeven :Y) :9
Met een gehaktbal :P Was lekker :9
pi_207664319
Niceh! :Y) :Y) :Y)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  zondag 22 januari 2023 @ 20:37:09 #43
47102 Elvi
miemkwien
pi_207676297
Ik heb voor morgen een pakket bij de Lidl weten te bemachtigen :7 Dan moet je wel meteen klaarzitten op het moment dat het online komt :')

Morgenochtend heb ik een broodbox bij de Dirk vd Broek, in de middag de box van de Lidl en in de namiddag 2 boxen bij de Plus.

Daar moet ik wel weer een week mee doorkomen.
pi_207686528
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 15:37 schreef eudaemonia het volgende:

[..]
En van oud brood kun je nog wentelteefjes maken :Y :9
Maar je moet we pech hebben om echt 'oud' brood voorgeschoteld te krijgen. Brood van de ambachtelijke bakkers is vrijwel altijd van die ochtend of de middag ervoor en dus gewoon 'vers' te noemen. Soms krijg je wel eens een zuurdesembrood van een dag oud, en dan kan ie al wel beetje droog zijn. Maar goed, bakker zei 'beetje nat druppelen en in de oven en hij is weer top'
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207686544
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 20:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb voor morgen een pakket bij de Lidl weten te bemachtigen :7 Dan moet je wel meteen klaarzitten op het moment dat het online komt :')

Morgenochtend heb ik een broodbox bij de Dirk vd Broek, in de middag de box van de Lidl en in de namiddag 2 boxen bij de Plus.

Daar moet ik wel weer een week mee doorkomen.
Ik ben benieuwd of het brood van de Dirk wat is. Ik haal daar bewust geen brood meer omdat ik vind dat het veel te snel oud wordt.
pi_207686634
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 17:59 schreef H_T het volgende:

[..]
Paar dagen terug heb ik naar zo'n pakket gekeken en er toch maar vanaf gezien. Je kan met het nummer precies opzoeken wat er in je pakket zit. Bij mij klopte dat vrij aardig met de foto. Een deel van de waarde kwam door een bon voor Center Parcs waar ik niet op zit te wachten. Al met al vond ik het niet de trip naar de Makro waard en dus weer geannuleerd :)
[..]

Hmm, ik kan morgen '23' ophalen. Stond overigens op TG2G voor 62,50, maar op de site voor 52,50. Naja, 12 euro is niet bijster veel. Zit ook een kanjerlot bij een fucking lege doos (!) :D

https://www.makrokerstpakketten.nl/23feelgood/product/340/

beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207687408
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of het brood van de Dirk wat is. Ik haal daar bewust geen brood meer omdat ik vind dat het veel te snel oud wordt.
Ik weet niet hoe het smaakt want het is de vriezer ingegaan die nu behoorlijk uitpuilt _O-

Er zaten 2 witte broden in, een halfje bruin, 2 zaken met 8 broodjes (1 bruin, 1 wit) en een zak met 12 bruine broodjes. Die zijn naar mn oom gegaan.
Bij de Lidl was het dit keer wel een stuk beter dan bij de ander. Grappig dat het bij vestigingen onderling zo kan verschillen. Zak met appels, doos druiven, zak paprika's, paksoi, courgette, bloemkool, zak wortelen (die zitten er altijd bij).
Bij de Plus had ik 2 pakketten en daar zaten oa een stuk zalm en een doos yakult in _O- De zalm kost oorspronkelijk 10 euro dus de 2 paketten had ik er al uit. Verder nog een fruitsalade, 3 bakjes yoghurt, 2 pakken rundervinken, 2 pakken varkensreepjes, kip, een chinese maaltijd, aardappelen, en ik vergeet vast nog wel wat.

Ik kan in ieder geval weer vooruit :P Ik gebruik de too good to go boxen als basis voor wat ik die week eet en het ziet ernaar uit dat we hierdoor niet het spaargeld hoeven te gebruiken om de energierekening te betalen ^O^
pi_207688425
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2023 18:21 schreef Knipoogje het volgende:
Hmm, ik kan morgen '23' ophalen. Stond overigens op TG2G voor 62,50, maar op de site voor 52,50. Naja, 12 euro is niet bijster veel. Zit ook een kanjerlot bij een fucking lege doos (!) :D
Makro laat altijd prijzen exclusief btw zien, dus bij de kassa zou je ook gewoon 62.50 betalen.
pi_207737385
Mijn lidlbox van vandaag O+

pi_207739037
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:44 schreef Aure het volgende:
Mijn lidlbox van vandaag O+

[ afbeelding ]
_O_
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 27 januari 2023 @ 20:31:20 #52
22592 crew  Ole
pi_207739122
Niet meer too good to go maar Overblijver..

Er werd al gevraagd of ik besteld had O+ Meestal niet teleurgesteld. Nog even wachten tot 21 uur...
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_207765609
Ik kon vanochtend nog een broodbox van Flink reserveren en aangezien die vestiging op de route zit van onze wandelroute met de kinderen dacht ik, laten we het eens uitproberen.

De score was:
1 half casino wit
1 half tijger wit
3 halfjes volkoren
1 dunkin donut
2 appelflappen

Eigenlijk kwam het net niet aan de 15 euro, 1.80 tekort. Maar geen zin om daarvoor terug te gaan :P ik vond de variatie wel fijn, de kinderen delen de donut en wij hebben beide een appelflap :P casino wit is ook al op want ik heb net tosti's gebakken :D
pi_207769054
Lidl-box gescoord *O* Die komen blijkbaar om 19.01 online. Dat zag ik bij toeval dus extra blij dat het gelukt is.
Spoilers!
pi_207769472
Broodbox van Picnic gehaald vanmiddag:

Heel volkoren.
12 bruine bollen
4 Waldkorn bollen
3 Turkse pizza's
  zondag 29 januari 2023 @ 21:01:31 #56
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207770542
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lidl-box gescoord *O* Die komen blijkbaar om 19.01 online. Dat zag ik bij toeval dus extra blij dat het gelukt is.
wisselt per filiaal beetje.. en zondags wat eerder *)
Lidl box is echt mijn ultieme favoriet.
Van de week heb ik bij Dirk een verassingsbox geprobeerd.. niets voor mij helaas.
Er zat in.. 2kg mosselen :X milk &fruit kers ofzo, trio mayo (zeker voor bij die mosselen :X ) pittige gehaktballetjes, bakje beenhamsalade Heb alles aan de buurtjes gegeven want ik lust hier werkelijk niets van _O-
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 29 januari 2023 @ 21:46:28 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207771253
Als je een moeilijke eter bent is Too Good To Go wellicht minder voordelig/handig ja :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 29 januari 2023 @ 21:47:13 #58
47102 Elvi
miemkwien
pi_207771266
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef MissHobje het volgende:

[..]
wisselt per filiaal beetje.. en zondags wat eerder *)
Lidl box is echt mijn ultieme favoriet.
Van de week heb ik bij Dirk een verassingsbox geprobeerd.. niets voor mij helaas.
Er zat in.. 2kg mosselen :X milk &fruit kers ofzo, trio mayo (zeker voor bij die mosselen :X ) pittige gehaktballetjes, bakje beenhamsalade Heb alles aan de buurtjes gegeven want ik lust hier werkelijk niets van _O-

Omg mosselen :o
pi_207771714
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:46 schreef Molo het volgende:
Als je een moeilijke eter bent is Too Good To Go wellicht minder voordelig/handig ja :D
Of een deelappgroep maken met je buren / vrienden B-)
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  maandag 30 januari 2023 @ 09:40:53 #60
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207774319
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:47 schreef Elvi het volgende:

[..]
Omg mosselen :o
nou precies dat :|W :N :X .. maargoed ik wilde het ff proberen, want de Dirk is bij mij super dichtbij.. had leuk geweest, sowieso hun aanbiedingen zijn top! Maar het pakket is niet voor mij.
Hopelijk gaan ze ook broodboxen doen.. vrees van niet want het is een kleine winkel.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 30 januari 2023 @ 09:49:38 #61
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207774400
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:46 schreef Molo het volgende:
Als je een moeilijke eter bent is Too Good To Go wellicht minder voordelig/handig ja :D
Ik beperk het normaliter tot bakkerij en vegetarisch. En soms moet je gewoon ff wat proberen, de waarde van het pakket was trouwens super *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_207775253
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2023 09:40 schreef MissHobje het volgende:

[..]
nou precies dat :|W :N :X .. maargoed ik wilde het ff proberen, want de Dirk is bij mij super dichtbij.. had leuk geweest, sowieso hun aanbiedingen zijn top! Maar het pakket is niet voor mij.
Hopelijk gaan ze ook broodboxen doen.. vrees van niet want het is een kleine winkel.
Ik hou juist van mosselen :P

Ik heb bij de Dirk een broodbox gehaald maar ik vind het meh. Heb ze liever van de bakker :P

De magic boxen die je kunt laten bezorgen worden ook steeds meer uitgebreid zie ik.
pi_207780111
De Lidl-box was prima:
8 paprika's
2 appels
1 bakje frambozen
1 struik bleekselderij
3 bananen
1 zak spruiten
1 bos lenteui
Spoilers!
pi_207780131
Jullie krijgen blijkbaar ook aanbiedingen van supermarkten. Hier in Zwolle moet je vaak naar een of andere toren toe en weet je vaak niet wat in de box zit.
  maandag 30 januari 2023 @ 16:33:23 #65
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207780216
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
De Lidl-box was prima:
8 paprika's
2 appels
1 bakje frambozen
1 struik bleekselderij
3 bananen
1 zak spruiten
1 bos lenteui
Wil je mijn recept voor paprikasoep?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207780330
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 16:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Wil je mijn recept voor paprikasoep?
Altijd :9
Spoilers!
  Moderator / Miss SHO maandag 30 januari 2023 @ 22:23:45 #67
22592 crew  Ole
pi_207786117
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 21:01 schreef MissHobje het volgende:

[..]
wisselt per filiaal beetje.. en zondags wat eerder *)
Lidl box is echt mijn ultieme favoriet.
Van de week heb ik bij Dirk een verassingsbox geprobeerd.. niets voor mij helaas.
Er zat in.. 2kg mosselen :X milk &fruit kers ofzo, trio mayo (zeker voor bij die mosselen :X ) pittige gehaktballetjes, bakje beenhamsalade Heb alles aan de buurtjes gegeven want ik lust hier werkelijk niets van _O-

Deze zou bij mij zo de jackpot zijn :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 30 januari 2023 @ 22:29:49 #68
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207786209
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 22:23 schreef Ole het volgende:

[..]
Deze zou bij mij zo de jackpot zijn :D
Buurtjes waren ook erg blij ermee O+
Overigens om het even goed te maken voor mezelf heb ik voor morgen weer een lidl box gefixt :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_207786995
Voor het eerst de overblijvers van de AH geprobeerd, maar dit valt toch wel wat tegen.

- Kipkluifjes
- Champignon mix
- Beenham (EDIT: plakjes beenham dus :P )

So far so good, maar dan....
- Carpaccio
- Kipsaté-spread voor op brood
......
......
.......en dat was het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was dit geen ¤15 waard.

Ben ook benieuwd of ik de beenham in de vriezer kan bewaren, want als ik hem voor op brood in de koelkast leg kan ik de helft na morgen weggooien. We zullen zien.

[ Bericht 4% gewijzigd door eudaemonia op 31-01-2023 01:35:39 ]
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  maandag 30 januari 2023 @ 23:47:50 #70
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_207787310
quote:
13s.gif Op maandag 30 januari 2023 23:25 schreef eudaemonia het volgende:
Voor het eerst de overblijvers van de AH geprobeerd, maar dit valt toch wel wat tegen.

- Kipkuifjes
- Champignon mix
- Beenham

So far so good, maar dan....
- Carpaccio
- Kipsaté-spread voor op brood
......
......
.......en dat was het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was dit geen ¤15 waard.

Ben ook benieuwd of ik de beenham in de vriezer kan bewaren, want als ik hem voor op brood in de koelkast leg kan ik de helft na morgen weggooien. We zullen zien.
Ik denk dat dat zeker de ¤ 15,- haalt. Mits het de beenham is die je zelf in de oven bakt en als avondeten eet. En ik zou er zo voor tekenen. Allemaal :9
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_207787434
Nou ja het zijn plakjes beenham als broodbeleg hé (of voor de witte kool ofzo) , als er een blok beenham in zou zitten zou ik ook niet klagen :D
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 31 januari 2023 @ 19:48:12 #72
39237 crew  H_T
2733
pi_207796004
Uit nieuwsgierigheid (en omdat het pakket eerder beschikbaar was dan eerder en het lekker makkelijk is) heb ik een box van New York Pizza geprobeerd :) 4 slices die ik zelf mocht kiezen (slice kost normaal 4 euro) en ik kreeg zelfs de optie ze te laten opwarmen daar :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 31 januari 2023 @ 20:06:19 #73
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_207796443
Lidlbox weer superfijn *O*
1Netje citroen. 1Aubergine, 1bloemkool. 3 avocado,zakje wortels,zakje peterselie, 1 bosje pijpui, 1 venkel, zak spruiten. Kan weer een week door.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_207798446
Deze week 3 x een box gescoord op 3 verschillende dagen voor Dirk. Om dan 3 x 90 minuten van te voren geannuleerd te worden want ja ze hadden niks meer. Begin het een beetje zat te worden.
pi_207799454
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:47 schreef coinchantal het volgende:
Deze week 3 x een box gescoord op 3 verschillende dagen voor Dirk. Om dan 3 x 90 minuten van te voren geannuleerd te worden want ja ze hadden niks meer. Begin het een beetje zat te worden.
Ze zijn natuurlijk net begonnen met TGTG. Misschien moeten ze er nog even inkomen.
Maar 3x is al best fors...
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207830802
Sinds kort zijn er Bram Ladage boxen in Rotterdam :Y)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_207831569
Vanmorgen een broodbox bij Dirk gehaald: 1 Luikse wafel, 4 kaasuienbollen en 3,5 (grof)volkoren.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207836210
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sinds kort zijn er Bram Ladage boxen in Rotterdam :Y)
Zo lekkaahh :9 Wat zou er in zitten?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 3 februari 2023 @ 19:00:43 #79
39237 crew  H_T
2733
pi_207836295
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zo lekkaahh :9 Wat zou er in zitten?
Het zou wat zijn als je een liter losse mayo in een papieren zak krijgt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:15:52 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207836474
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zo lekkaahh :9 Wat zou er in zitten?
Zag dat ze ongebakken patat aanboden. Mja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207837358
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Zag dat ze ongebakken patat aanboden. Mja
-O- Dat valt dan weer tegen. Kan ik me zo goed thuis aardappelen schillen en snijden.
pi_207837568
Mijn dirk broodbox score vandaag:
- roomboter appeltaartje
- 2 chocolate chip cookies
- zakje van 5 appelverwenners
- 2 gevulde koeken
- 1 heel maisbrood
- 1 heel wit brood
- 1 heel meerzadenbrood
- 1 koolhydraatarm broodje
- 1 zak met 12 kleine witte bollen
- 2 zakken met 6 witte puntjes
- 1 zak met 6 bruine bollen
:o :o O+
pi_207838442
Bram is inderdaad 5 porties voorgebakken patat die je thuis dus moet afbakken :Y
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 februari 2023 @ 22:54:48 #84
22592 crew  Ole
pi_207855875
Ik had vandaag een plastic tas vol overblijvers! Was kennelijk de laatste. Veel extra brood, beleg, tube tandpasta.. Ver boven de waarde van 15 euro O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_207856338
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zo lekkaahh :9 Wat zou er in zitten?
Koude patat?
pi_207856880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 22:54 schreef Ole het volgende:
Ik had vandaag een plastic tas vol overblijvers! Was kennelijk de laatste. Veel extra brood, beleg, tube tandpasta.. Ver boven de waarde van 15 euro O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn overblijvers?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 februari 2023 @ 23:41:24 #87
22592 crew  Ole
pi_207857075
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat zijn overblijvers?
AH heeft nu in plaats van Too good to go Overblijvers. Maar zelfde principe.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 februari 2023 @ 23:48:18 #88
22592 crew  Ole
pi_207857235
voor 5 euro:

Maaltijdsalade pasta mozzarella tomaat
2 half volkoren
4 grote pisolets
meerdere pizzabroodjes/ saucijzenbroodjes etc
2 bakken soyayoghurt
Tube sensodyne tandpasta
paar mueslirepen
gevulde koek
2 kleine slaatjes (zalm)
3 keer vleeswaren
2 sandwiches

En dan ben ik waarschijnlijk nog veel vergeten..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_207857746
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 23:41 schreef Ole het volgende:
AH heeft nu in plaats van Too good to go Overblijvers. Maar zelfde principe.
Ik ken alleen een zakje met 3 komkommers voor 1 euro of 5 op zeker bruine avocado's voor 1 euro. Dat is het wel in mijn AH.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO zondag 5 februari 2023 @ 00:12:11 #90
22592 crew  Ole
pi_207857797
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ken alleen een zakje met 3 komkommers voor 1 euro of 5 op zeker bruine avocado's voor 1 euro. Dat is het wel in mijn AH.
oh ja, ook nog avocado's!

ik ben de buuf... er stond op zich een klein papieren zakje klaar. Maar ze heeft mijn tas nog even volgegooid O+
Vriesvak ligt weer vol!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_207858142
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ken alleen een zakje met 3 komkommers voor 1 euro of 5 op zeker bruine avocado's voor 1 euro. Dat is het wel in mijn AH.
Als je een account hebt in de AH-app, zie je bij "Mijn Albert Heijn" de Overblijvers staan. Er zijn drie soorten boxen. Bakkerij, vegetarisch en verrassing.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_207858217
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:29 schreef Felixa het volgende:
Als je een account hebt in de AH-app, zie je bij "Mijn Albert Heijn" de Overblijvers staan. Er zijn drie soorten boxen. Bakkerij, vegetarisch en verrassing.
Ooooh! Dit wist ik niet, dank je wel! Wat is een goed tijdstip om daar te checken? Half 1 's nachts werkt niet zo goed :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207858372
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ooooh! Dit wist ik niet, dank je wel! Wat is een goed tijdstip om daar te checken? Half 1 's nachts werkt niet zo goed :+
Volgens mij komen de boxen rond 02.00u 's nachts online. Het scheelt, bij mij in ieder geval, nogal per filiaal wat er is. De filialen mogen namelijk zelf bepalen wat ze afprijzen en wat er dus in de boxen komt. De AH het dichtst bij mij in de buurt heeft meestal maar 1 box per soort en een andere winkel een stuk verderop heeft meestal 10 boxen per dag.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 5 februari 2023 @ 02:57:21 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_207859277
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:09 schreef Aure het volgende:
Bram is inderdaad 5 porties voorgebakken patat die je thuis dus moet afbakken :Y
Bedankt voor de info! Die moet ik dus niet nemen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_207860738
Ik ga zometeen een broodbox bij de coop halen, wordt mijn eerste ervaring. 3 euro betaald, ben benieuwd!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207862894
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2023 10:16 schreef Speedfight het volgende:
Ik ga zometeen een broodbox bij de coop halen, wordt mijn eerste ervaring. 3 euro betaald, ben benieuwd!
T was uitverkocht, ze hadden een foutje gemaakt :')
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207873274
Vandaag voor het eerst een AH To Go broodbox gehaald. Voor ¤3,50 kreeg ik voor ¤29,- aan spullen mee. Ik vind wel echt té. Neem alles morgen maar mee naar mijn werk…

2x twister noot/rozijn
2x kaascroissant
croissant
pide vega kip groente
kaassnack
koffiebroodje
gevulde koek
kaastwister spelt
meergranenreep abrikoos
meergranenreep peer
pecanbroodje
spinazie feta borek
kaasbroodje
frikandelbroodje
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 6 februari 2023 @ 00:38:32 #98
370431 drakin
vurig typje
pi_207873849
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 00:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ooooh! Dit wist ik niet, dank je wel! Wat is een goed tijdstip om daar te checken? Half 1 's nachts werkt niet zo goed :+
Ergens in de ochtend, keus uit meerdere AH's in je omgeving.

Ik had er 1 pakket vorige week, prima pakket gehad met veel groente en wat vlees
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207873941
quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2023 00:38 schreef drakin het volgende:
Ergens in de ochtend, keus uit meerdere AH's in je omgeving.

Ik had er 1 pakket vorige week, prima pakket gehad met veel groente en wat vlees
Mijn eigen AH heeft niets, maar de grote AH iets verderop heeft er 8 :o
Verrassing Overblijver. Daar kan dus van alles inzitten neem ik aan?

Bedankt voor het noemen @Ole anders had ik het niet geweten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207873943
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Felixa het volgende:
Vandaag voor het eerst een AH To Go broodbox gehaald. Voor ¤3,50 kreeg ik voor ¤29,- aan spullen mee. Ik vind wel echt té. Neem alles morgen maar mee naar mijn werk…

2x twister noot/rozijn
2x kaascroissant
croissant
pide vega kip groente
kaassnack
koffiebroodje
gevulde koek
kaastwister spelt
meergranenreep abrikoos
meergranenreep peer
pecanbroodje
spinazie feta borek
kaasbroodje
frikandelbroodje
Dit is wel echt heel erg veel ja _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207874493
Ik had gister ook een verrassingsoverblijver.

900 gram kippenvleugeltjes
300 gram hoh gehakt (ruime houdbaarheid)
Een grote zak gesneden Italiaanse groente (voor in een pastasaus ofzo)
500 gram krieltjes om te bakken
Een doos slagroomsoesjes

Ik haal hem altijd al vroeg op zodat ik een deel meteen kan gebruiken bij het avondeten :Y
pi_207875044
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 22:50 schreef Felixa het volgende:
Vandaag voor het eerst een AH To Go broodbox gehaald. Voor ¤3,50 kreeg ik voor ¤29,- aan spullen mee. Ik vind wel echt té. Neem alles morgen maar mee naar mijn werk…

2x twister noot/rozijn
2x kaascroissant
croissant
pide vega kip groente
kaassnack
koffiebroodje
gevulde koek
kaastwister spelt
meergranenreep abrikoos
meergranenreep peer
pecanbroodje
spinazie feta borek
kaasbroodje
frikandelbroodje
Stond de waarde van ¤29,- ook bij de deal al? Bij mij is alles max ¤11,-

Vanavond ga ik toevallig ook een AH TO GO broodbox + magic box halen.
Ben benieuwd!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207875135
De waarde op de TGTg-app was inderdaad ¤ 10,50 maar toen ik alles bij elkaar optelde, kwam ik dus uit op ¤ 29,20.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 6 februari 2023 @ 17:38:32 #104
370431 drakin
vurig typje
pi_207881458
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 02:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Mijn eigen AH heeft niets, maar de grote AH iets verderop heeft er 8 :o
Verrassing Overblijver. Daar kan dus van alles inzitten neem ik aan?

Bedankt voor het noemen @:Ole anders had ik het niet geweten.
Ja je betaald minder voor de boodschappen maar het kan echt alle kanten op gaan. Van roze vla tot een bak mosselen en alles ertussenin
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207886378


7,50 in totaal voor een magic box en een broodbox bij de ah to go.

Amaaazing
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207886510
Ziet er goed uit!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 6 februari 2023 @ 23:26:00 #107
39237 crew  H_T
2733
pi_207888005
quote:
99s.gif Op maandag 6 februari 2023 17:38 schreef drakin het volgende:

[..]
Ja je betaald minder voor de boodschappen maar het kan echt alle kanten op gaan. Van roze vla tot een bak mosselen en alles ertussenin
Het verrassingselement vind ik ook wel leuk :) Genoeg producten kunnen proberen die ik anders niet zou kopen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:47:20 #108
370431 drakin
vurig typje
pi_207926567
Mager overblijvertje van de AH vandaag, toch is de waarde wel 15 euro

3 dingen totaal, stuk kaas, pot doperwten en een bakje pasta pesto salade

Boodschappen zijn echt mega duur als je deze 3 dingetjes normaal meer dan 15 euro voor moet afrekenen :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:48:28 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207926588
quote:
99s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:47 schreef drakin het volgende:
Mager overblijvertje van de AH vandaag, toch is de waarde wel 15 euro

3 dingen totaal, stuk kaas, pot doperwten en een bakje pasta pesto salade

Boodschappen zijn echt mega duur als je deze 3 dingetjes normaal meer dan 15 euro voor moet afrekenen :o
Kaas is het nieuwe saffraan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_207926607
Ik wilde ook net reageren met kaas is duur. Godzijdank komt kaas niet in zakjes van 4 mini sliertjes. Misschien ooit :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 februari 2023 @ 19:57:43 #111
370431 drakin
vurig typje
pi_207926765
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Kaas is het nieuwe saffraan
Maar het is zooo lekker.

Ik ben een kaasjunkie :@
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207926811
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:21 schreef Aure het volgende:
Mijn dirk broodbox score vandaag:
- roomboter appeltaartje
- 2 chocolate chip cookies
- zakje van 5 appelverwenners
- 2 gevulde koeken
- 1 heel maisbrood
- 1 heel wit brood
- 1 heel meerzadenbrood
- 1 koolhydraatarm broodje
- 1 zak met 12 kleine witte bollen
- 2 zakken met 6 witte puntjes
- 1 zak met 6 bruine bollen
:o :o O+
Hoe bemachtig je een Dirk broodbox?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207926844
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:09 schreef Aure het volgende:
Bram is inderdaad 5 porties voorgebakken patat die je thuis dus moet afbakken :Y
Heb je de Bram patatjes met de airfryer geprobeerd?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 februari 2023 @ 20:02:31 #114
370431 drakin
vurig typje
pi_207926866
quote:
10s.gif Op donderdag 9 februari 2023 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde ook net reageren met kaas is duur. Godzijdank komt kaas niet in zakjes van 4 mini sliertjes. Misschien ooit :{
Het was ook de AH, sowieso is dat een prijzige winkel.

We hebben hier niet eens van die hele goedkope winkels zoals Dirk of Vomar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_207990428
2 boxjes geprobeerd afgelopen week:

Cupcake winkel:



6 van de grote cupcakes kosten 11-13 euro en dit waren er 9 + 3 kleine + 3 muffins + een prima smakende koek. Ik heb dus even genoeg cupcakes op :o

Bakker:



Goede waarde weer in beide gevallen ^O^
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208017225
Ben even bij Marqt geweest voor een broodpakket.
A ¤3.99 vind ik dit een goede deal.
1 van die broden alleen al was +¤5.

Erg smakelijk ook allemaal.


  Moderator / Miss SHO donderdag 16 februari 2023 @ 17:35:26 #117
22592 crew  Ole
pi_208021728
Geen too good to go. Kreeg van de bakker op de hoek een brood extra omdat hij anders weg ging gooien O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208031028
Geen Too good to go, maar wel 2 zero waste bags gekocht bij Gorillas. De kinderen zijn ziek en ik dacht ik bestel alvast wat ingrediënten voor een simpele pasta vanavond, want ik kom waarschijnlijk de deur niet uit vandaag. En hoe vroeger je bent bij Gorillas, hoe meer kans dat er nog zero waste bags zijn. En jawel, ik kon een brood versie en een normale meebestellen. Ik had wel hoge verwachtingen, want ik heb dit één keer eerder gedaan en toen had ik best goeie, met name die met brood. De gewone was toen wel prima, maar ik had wel veel van hetzelfde. Vervolgens zijn de gewone zero waste bags een tijdje in prijs verhoogd (7 euro) en vond ik het te duur, maar nu weer terug naar 5 euro, dat maakt het toch aantrekkelijker. Anyway, dit werd het:


De broodversie van 3 euro. Je ziet hier een pompoen desembrood (Jordy's), normaal desembrood(Jordy's), 2 halfjes bruin, een meerzaden baguette (Jordy's) en nog een afbak meerzaden baguette van de gewone bakkerij.
2 croissants (Jordy's), 2 choco muffins, 2 kleine broodjes, maislandsbrood (Jordy's).

Echt wauw. Ze zeggen je krijgt minstens 3 x de waarde, dit is 9 x de waarde.


Dan de normale versie van 5 euro. Spinazie, 2 saucijzenbroodjes, 2 groentesapjes, 1 volle melk van Floating Farm, 1 zak andijvie, 2 zakken nasi/bamigroente, 1 zak roerbakmix, een doosje met zelf nog in elkaar te bouwen pulled chicken bao's, 200 gram ribeye en een snacksalade.

Dit is 8 x de waarde.

_O_ _O_
pi_208031881
Vandaag pakket van Backwerk (broodzaak) en morgen bij de bakker.
Ben benieuwd *O*
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208032873
Oeh naar die van Backwerk ben ik ook wel benieuwd!
pi_208032896
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:20 schreef Aure het volgende:
Oeh naar die van Backwerk ben ik ook wel benieuwd!
Ja ik hoorde er heel enthousiaste ervaringen over, heb er moeite voor moeten doen.
Nu nog de Dunkin' Donuts ochtendbox op mijn verlanglijstje :P
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208032928
Aure _O_
Spoilers!
pi_208032942
De dunkin, hij staat in m'n favorieten maar heb het nog niet gedaan. Ik wacht tot een moment waarop ik 6 donuts (of 12 :D) kan verantwoorden :')
pi_208033000
Ik vind het wel jammer dat Gorillas niet meer gewoon is aangesloten bij TGTG, maar het nu zelf doet. Je kan het dus ook niet ophalen en het loont misschien niet per se om alleen die zero waste bags te bestellen omdat er dan nog allemaal extra kosten bij komen (kleine bestelling+bezorgkosten). Maar dat doen ze vast ook heel bewust :P
pi_208033007
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:24 schreef Aure het volgende:
De dunkin, hij staat in m'n favorieten maar heb het nog niet gedaan. Ik wacht tot een moment waarop ik 6 donuts (of 12 :D) kan verantwoorden :')
Als je eenmaal gezien hebt wat daar aan 'voedingswaarde' ( :') ) inzit, zou ik even wachten totdat het jaarabonnement op de sportschool in de aanbieding is.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208033127
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:29 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Als je eenmaal gezien hebt wat daar aan 'voedingswaarde' ( :') ) inzit, zou ik even wachten totdat het jaarabonnement op de sportschool in de aanbieding is.
:D

Ik wil ze ook zeker niet allemaal zelf opeten :D Ik ga er denk ik eentje probeer te scoren als we de verjaardag van onze zoon vieren :P ipv een extra taart :D
pi_208036109
Vergeten foto te maken, heb de helft al gedeeld met de flat maar Backwerk is echt een aanrader. Voor 4,99:
2 onbelegde afbakbroodjes
2 onbelegde stokbroden
1 stokbrood gezond
1 stokbrood tonijn
1 stokbrood kip
1 foccacia
1 croissant
1 chocoladebroodje
1 koffiebroodje
1 afbakbroodje met kaas
1 afbakbroodje met serranoham
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208056966
1 heel bruin brood
1 half bruin brood
1 saucijzenbroodje
1 kruimelbotertaartje
1 Deense krakeling
1 choco roomcroissant
3 croissants
1 kaascroissant
1 kokosmakroon
pi_208109721
Ik had gisteren een mooie box van Lidl:

1 pomelo
2 appel
2 peer
7 bananen
1 avocado
1 bakje frambozen
1 verspakket erwtensoep
1 zakje selderij
1 bosje lenteui
1 grote broccoli

Ik had toevallig al in de planning om erwtensoep te maken dus dat wordt nu een extra grote pan :9
Spoilers!
pi_208109922
Hier ook een top box van Lidl:

3 appels
4 bananen
2 mineola's
Bakje shiitakes
2 broccoli
Courget
3 puntpaprika's
Kropje ijsbergsla
Venkel
3 stronkjes witlof

Happy :s)
  donderdag 23 februari 2023 @ 17:48:38 #131
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208114554
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had gisteren een mooie box van Lidl:

1 pomelo
2 appel
2 peer
7 bananen
1 avocado
1 bakje frambozen
1 verspakket erwtensoep
1 zakje selderij
1 bosje lenteui
1 grote broccoli

Ik had toevallig al in de planning om erwtensoep te maken dus dat wordt nu een extra grote pan :9
En een bananenbrood! Jum...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208115008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:04 schreef _flore het volgende:
Hier ook een top box van Lidl:

3 appels
4 bananen
2 mineola's
Bakje shiitakes
2 broccoli
Courget
3 puntpaprika's
Kropje ijsbergsla
Venkel
3 stronkjes witlof

Happy :s)
Dat is een goeie box inderdaad. Ik schrok gisteren van de prijs van een krop ijsbergsla.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 17:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En een bananenbrood! Jum...
Morgen :Y Ik heb mijn keuken weer terug sinds vandaag dus morgen gaat de oven en de wasmachine aan O+
Spoilers!
pi_208150140
Ik heb gisteren een magic box bij de warme bakker opgehaald. Daar zat in:
- 2 broden
- 6 tarwebolletjes
- roggebrood
- 6 croissants
- 6 volkoren croissants
- 2 ham/kaas croissants
- 2 kaasbroodjes
- 2 koeken
- 4 roombroodjes
- 3 gebakjes

Een stuk meer dan ik normaal aantref in een box bij de bakker. Gelukkig dit weekend een aantal loges over de vloer zodat ik niet alles alleen op hoef te eten.
pi_208153097
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2023 18:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is een goeie box inderdaad. Ik schrok gisteren van de prijs van een krop ijsbergsla.
[..]
Morgen :Y Ik heb mijn keuken weer terug sinds vandaag dus morgen gaat de oven en de wasmachine aan O+
Ik keek even op de Jumbo-app: ¤1,69 :X
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208153290
Gister onderweg met een vriendin, keek op TGTG en zag een appelboer die 5kg overheerlijke appels verkocht voor EUR 5,-! Het waren in totaal 33 appels. :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zondag 26 februari 2023 @ 15:12:47 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208154176
Hier kosten de elstars bij de boer in het seizoen altijd ongeveer 85 cent tot 1,35 de kilo, afhankelijk van het formaat. De zogenoemde 'valappels' kosten zelfs maar 35 cent per kilo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208166124
M'n lidl TGTG vandaag was prima :)

4 appels
5 bananen
4 limoenen
1 kg rode krieltjes
Bleekselderij
Courgette
Aubergine
Komkommer
Bloemkool
Venkel

Een goeie mix!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 februari 2023 @ 18:13:04 #138
39237 crew  H_T
2733
pi_208168601
Vandaag bij de Hema een normaal pakket en een gebakpakket gehaald.

In het normale pakket zat:
een beker tomatensoep
16 witte bolletjes
1 pakje gebraden gehakt
1 pakje chorizo
2 knoflookstokbroden

Ik weet dus wel wat ik straks eet :P

In de gebakbox zaten 3 tompoucen en een of andere taart die ik nog niet nader bekeken heb
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208168716
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:13 schreef H_T het volgende:
Vandaag bij de Hema een normaal pakket en een gebakpakket gehaald.

In het normale pakket zat:
een beker tomatensoep
16 witte bolletjes
1 pakje gebraden gehakt
1 pakje chorizo
2 knoflookstokbroden

Ik weet dus wel wat ik straks eet :P

In de gebakbox zaten 3 tompoucen en een of andere taart die ik nog niet nader bekeken heb
Ik heb zonet ook een Hema Magic-box gehaald. Die was wat teleurstellend, 1,5 l melk, een bakje tonijnsalade en twee bakken met soep. Ik zat nog te zoeken of er ergens een truffel of een zak safraan verstopt zat waarmee de 15,- waarde gehaald zou worden.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 27 februari 2023 @ 18:29:41 #140
39237 crew  H_T
2733
pi_208168802
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:21 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik heb zonet ook een Hema Magic-box gehaald. Die was wat teleurstellend, 1,5 l melk, een bakje tonijnsalade en twee bakken met soep. Ik zat nog te zoeken of er ergens een truffel of een zak safraan verstopt zat waarmee de 15,- waarde gehaald zou worden.
Spul is duur tegenwoordig hoor! Qua originele prijs zou het zomaar dicht in de buurt van de 15 euro kunnen komen. Maar ik snap wel dat je op wat anders had gehoopt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208169764
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 18:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Spul is duur tegenwoordig hoor! Qua originele prijs zou het zomaar dicht in de buurt van de 15 euro kunnen komen. Maar ik snap wel dat je op wat anders had gehoopt
Ik heb wel vaker een Hema-box en over het algemeen zijn die goed. Dan is het dit plus nog wat beleg en een stuk gebak ofzo. Maar goed, vandaag even wat minder.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208173957
Het is bij mij in de buurt niet leuk meer. De bakker heeft z’n magic boxen er altijd om 18:15 opstaan en dan moet je ook meteen klaarstaan. Gisteren had ik eentje gereserveerd en op het moment dat ik naar Apple Pay ging kreeg ik de melding dat ‘ie was uitverkocht :')

En dat gaat elke keer zo, je moet er echt klaar voor zitten. De bakker vertelde me ook dat ze wel meer brood overhouden, maar dat ze er niet meer opzetten omdat het z’n doel voorbijschiet :')
pi_208183443
Bijenkorf! (grote box)



:9~
  dinsdag 28 februari 2023 @ 20:59:07 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183475
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 20:56 schreef Aure het volgende:
Bijenkorf! (grote box)

[ afbeelding ]

:9~
Bohhhhh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208183503
Ja die citroenmeringue is al op _O- :9~
  dinsdag 28 februari 2023 @ 21:01:18 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208183505
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 21:00 schreef Aure het volgende:
Ja die citroenmeringue is al op _O- :9~
Wat si die andere?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208183525
Cheesecake!
pi_208183536
Tenminste dat denk ik. Zo lijkt het. We zullen het morgen zeker weten :P
pi_208185925
Vanavond een Verrassingsoverblijver bij AH:
Bakje kiemgroente
Maaltijdsalade zoete aardappel en witte kaas
Twee kipburgers
Grote zak gemengde salade

Ik dacht dat is noooooit EUR 15,- waard, maar wel hoor; EUR 15,30.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208193405
Ja de boodschappen zijn duur tegenwoordig...


Vandaag had ik er eentje van de slager.



De kipdijrolletjes waren nog bevroren dus die heb ik weer in de vriezer gestopt! Erg blij met deze box O+
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 17:54:55 #151
225562 crew  Speedfight
pi_208193608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2023 23:44 schreef Felixa het volgende:
Vanavond een Verrassingsoverblijver bij AH:
Bakje kiemgroente
Maaltijdsalade zoete aardappel en witte kaas
Twee kipburgers
Grote zak gemengde salade

Ik dacht dat is noooooit EUR 15,- waard, maar wel hoor; EUR 15,30.
Bizar... en hoeveel heb jij er voor betaald?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_208194386
Nou moe, de app geupdate en nu laadt hij niet meer. Dat wordt geen Lidl box vanavond.
  woensdag 1 maart 2023 @ 19:08:24 #153
47102 Elvi
miemkwien
pi_208194561
Ja de app is stuk. Op facebook zijn ze helemaal van de wap dat de app het niet doet _O-
pi_208195208
quote:
17s.gif Op woensdag 1 maart 2023 17:54 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Bizar... en hoeveel heb jij er voor betaald?
EUR 5,-
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208196673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 18:58 schreef _flore het volgende:
Nou moe, de app geupdate en nu laadt hij niet meer. Dat wordt geen Lidl box vanavond.
Ik zat net af en toe nog even te verversen door de storing heen en toen kwam ik erdoor en zag nog een Lidl-box staan. Eindelijk heb ik er eentje! Dank aan de storing. :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208198482
Haha ik heb er ook eentje omdat ik net inlogde toen de storing voorbij was :D
pi_208198667
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 19:35 schreef Felixa het volgende:

[..]
EUR 5,-
Bij de AH toch? Volgende keer de kiemgroenten teruggooien en niet betalen.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208201030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ik zat net af en toe nog even te verversen door de storing heen en toen kwam ik erdoor en zag nog een Lidl-box staan. Eindelijk heb ik er eentje! Dank aan de storing. :D
:D

Zie hier inderdaad ook 'uitverkocht om 23.46'. Jammer dat ik niet meer gekeken had, of hier gelezen.
pi_208202773
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2023 20:46 schreef Felixa het volgende:

[..]
Ik zat net af en toe nog even te verversen door de storing heen en toen kwam ik erdoor en zag nog een Lidl-box staan. Eindelijk heb ik er eentje! Dank aan de storing. :D
Haha mijn man ook.
Hij was eigenlijk aan het kijken voor de broodbox van de poiesz maar die kwam niet online.
Poiesz is een nieuwe aanbieder. 2 week geleden een broodbox opgehaald en dat was een goed gevuld pakket met vooral bruin- en volkorenbroden.
pi_208204996
Net meteen maar mijn Lidl-box gehaald:

-zakje zuurkool
-grote stronk broccoli
-zak bleekselderij
-2 peren
-2 appels
-zakje radijsjes
-1 courgette
-1 komkommer
-bakje cherry tomaatjes
-pakje gekookte bietjes
-krop ijsbergsla
-zakje peultjes
-1 prei

_O_
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 2 maart 2023 @ 18:04:32 #161
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208207762
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 13:49 schreef Felixa het volgende:
Net meteen maar mijn Lidl-box gehaald:

-zakje zuurkool
-grote stronk broccoli
-zak bleekselderij
-2 peren
-2 appels
-zakje radijsjes
-1 courgette
-1 komkommer
-bakje cherry tomaatjes
-pakje gekookte bietjes
-krop ijsbergsla
-zakje peultjes
-1 prei

_O_
Nice!

Ik heb een box bij een tankstation gehaald. Ik was er al lang benieuwd naar en vandaag heb ik voor 3,99 de gok gewaagd:

2 appelflappen
2 boterkoeken
1 saucijzenbroodje
1 Milka reep
1 zakje winegums

Best ok voor een keertje.
Spoilers!
pi_208208576
Ik had ook al een mooie lidlbox vandaag O+

pi_208216575
Onze Lidl box

komkommer
snack komkommers
snack paprika's
romatomaatjes
4 citroenen
zak appels
spitskool
basilicum
pi_208217322


minibox voor 3,35 bij een kaaswinkel die ik nog niet eerder had gespot.

Prima waarde volgens mij, maar helaas niet zo'n volle melk/kwark liefhebber.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208218889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 12:32 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]

minibox voor 3,35 bij een kaaswinkel die ik nog niet eerder had gespot.

Prima waarde volgens mij, maar helaas niet zo'n volle melk/kwark liefhebber.
3,35 met zo'n stuk kaas :o Goed pakket _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208238884
Ik ben nog 2 x bij de slager geweest en had toen:

- gesneden kipgrillworst
- gesneden kipkaasgrillworst
- serranoham
- bakje kipdijrolletjes
- broodje brie/pesto

En het andere pakket

- bakje kipdijrolletjes (ik heb nu 4 bakjes in de vriezer en eentje in de koelkast :D)
- bakje pulled pork
- wild rookworst
- kwark (vreemde eend in de bijt dit, maar wel lekker :D)


Echt top pakketten steeds, heel blij mee O+
pi_208277557
¤3.99 voor een box met groenten, fruit en brood bij de Vomar supermarkt.





Vooral zaken die ik zelf niet zou kopen.
Had gehoopt op wat meer groenten en fruit.
Maar opzich een redelijke box voor het geld.
pi_208280653
Yeah tis heel moeilijk maar heb eindelijk weer eens een Lidl box bemachtigd! Morgen ophalen *O*
Ik herinner me dat er in mijn vorige boxen altijd champignons bij zaten en daar ben ik gek op.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_208290149
Yes, kastanjechampignons :9
Verder 750g spruiten, een prei, appel, ananas, bosje lenteui, bloemkool, komkommer en gewassen spinazie.
Tevreden :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_208317820
Vandaag een magic box gehaald bij een Roompotpark:

zak Lays chips bolognese
zak Hamka's
zak Nibb-It
pak 500gr koffie Douwe Egberts
pak Cruesli
10 scharreleieren
10 cupjes koffiemelk

:)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208324602


Mijn maandelijkse broodbox bij Ammerlaan _O_
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208325304
Broodbox Dirk



O+
pi_208330435
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:10 schreef Aure het volgende:
Broodbox Dirk

[ afbeelding ]

O+
Wow veel! Chill.
pi_208330643
Ik had vandaag 2 pakketen van Flink. *O* *O*

Beide hadden:
Een doos eieren
Een paksoi
Een zakje witlof
Een zak aardappelen
Krop ijsbergsla
Pakje runderookvlees

Eentje had dan verder nog:
Een sate maaltijd
Een zakje geschilde aardappelen

En de ander:
2x roti maaltijd

En een tas van Booij Kaasmakers
Daar mocht ik kiezen tussen een ovenkaas, of een pakket met zuivel en een stukje kaas. Voor die laatste gekozen, dus dat werd vanille yoghurt, twee keer normale yoghurt en een volle melk. Met een stukje harde geitenkaas met iets van kruiden.

En op de terugweg nog langs de Starbucks, daar kreeg ik drie verschillende broodjes om nog af te bakken. Een bagel serranoham, een ontbijt-ciabatta met spek en omelet en een broodje mozzarella tomaat.
pi_208330877
Goeie pakketten!! Ik twijfelde nog over Flink vandaag :P
pi_208330991
Ik vind Flink altijd wel tof. Maar wel alleen als ik nog geen plannen heb voor het avondeten en niet teveel boodschappen in huis, want het kan echt alle kanten op met die pakketten. Maar dat vind ik juist leuk. :D
pi_208331070
Haha ja dat is bij Gorillas ook zo! Alleen kan je die alleen meebestellen bij hun eigen app }:|

Ga ik Flink ook eens doen. Tot nu toe alleen een keer een broodbox van ze gehad.
pi_208334331
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:10 schreef Aure het volgende:
Broodbox Dirk

[ afbeelding ]

O+
Hallo zeg :o
Succes met alles opeten :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 11 maart 2023 @ 21:31:39 #179
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_208334411
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:10 schreef Aure het volgende:
Broodbox Dirk

[ afbeelding ]

O+
Sow, zat dat allemaal in 1 box :o :o

Daar kun je wel een tijdje mee vooruit ^O^
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_208334464
Heb gelukkig een heleboel in de vriezer kunnen stoppen! En een deel is opgegaan tijdens de lunch en het avondeten vandaag :Y)
pi_208345633
Yes, weer een Lidl box te pakken met dit keer:

- krop ijsbergsla
- stronk broccoli
- zakje radijsjes
- 5 grote uien
- netje mandarijnen
- netje tomaten
- bakje cherry tomaten
- bak rode druiven

Blij mee! :)
pi_208348931
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Hallo zeg :o
Succes met alles opeten :D
Wentelteefjesfeestje bij @Aure *O* *O* *O*
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208348991
Omnomnom :9
pi_208361189
Ik had weer een Lidl doos. O+ Hier word ik zo blij van, broccoli, bloemkool, champignons. Echt m'n favoriete dingen. O+



Voor de grap eens alles in m'n appie lijstje toegevoegd. Dan zou dit 23 euro kosten. :')
pi_208372322
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 13:10 schreef Aure het volgende:
Broodbox Dirk

[ afbeelding ]

O+
Lol wtf? 1 box? :o



Zelf bij een ambachtelijke thuismaaltijd toko wat opgehaald. Moet zeggen, dit is echt ernstig goede kwaliteit, alles zelf bereid en best fancy soms (bieten op 3 verschillende wijzes, eigengemaakte curry enzo).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208372936
Mijn nieuwe koelvriescombinatie is vanmiddag bezorgd dus ik kan eindelijk ook weereens TGTG doen *O*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_208399321
Vandaag een box bij Flink opgehaald.

-5 flesjes Fritz-Kola
-doosje müslirepen
-2 paprika's
-3 sinaasappels
-pot pindakaas van de Pindakaaswinkel
-frambozen
-granaatappelpitten
-Unox rookworst
-roerbakgroente

en....

een doos hondenkluiven. _O- :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208404037
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 15:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Lol wtf? 1 box? :o

[ afbeelding ]

Zelf bij een ambachtelijke thuismaaltijd toko wat opgehaald. Moet zeggen, dit is echt ernstig goede kwaliteit, alles zelf bereid en best fancy soms (bieten op 3 verschillende wijzes, eigengemaakte curry enzo).
Zo dat ziet er goed uit!
pi_208410203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 23:25 schreef Felixa het volgende:
Vandaag een box bij Flink opgehaald.
(..)
en....

een doos hondenkluiven. _O- :D
Daar kan je bevriend met bitches in de park mee worden *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208414293


Dunkin donuts :9

't kind was gister jarig en we vieren het eigenlijk pas zaterdag, maar ik wilde het toch niet helemaal voorbij laten gaan. Dus donuts gehaald gisterochtend :9 Er was helaas alleen nog een 12 stuks box te koop, dus naja dan maar een donut extra eten :+

En maandag nog een lidlbox gehaald met:

Passievrucht
Ananas
2 eetrijp mango's
8 appels
8 (bloed)sinaasappels
6 mandarijnen
3 kilo aardappels
1 kilo wortels
Bleekselderij

Wederom blij mee O+
pi_208415294
JA HALLO, snap dat ik als TGTG ganger geen prioriteit heb maar 20 minuten wachten in een bijna uitgestorven winkel is wel een beetje veel van het goede, jezus.

Wel 16 eieren rijker!
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208415726
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 22:31 schreef eudaemonia het volgende:
JA HALLO, snap dat ik als TGTG ganger geen prioriteit heb maar 20 minuten wachten in een bijna uitgestorven winkel is wel een beetje veel van het goede, jezus.

Wel 16 eieren rijker!
Alleen maar 16 eieren :?
Waar krijg je zoiets dan?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208415860
Niet alleen eieren!

Zat nog wel meer bij:
- Soeppakket met verse groenten.
- Knorr Nasi wereldgerecht,
- Tonijn in blik.
- Leverworst
- Mandarijnen
- Hamburgers
- Voorgesneden fruit bakje

Maar vooral die eieren had ik nog nodig dus dat kwam goed uit :P
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208417298
quote:
1s.gif Op donderdag 16 maart 2023 21:26 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]

Dunkin donuts :9

't kind was gister jarig en we vieren het eigenlijk pas zaterdag, maar ik wilde het toch niet helemaal voorbij laten gaan. Dus donuts gehaald gisterochtend :9 Er was helaas alleen nog een 12 stuks box te koop, dus naja dan maar een donut extra eten :+

En maandag nog een lidlbox gehaald met:

Passievrucht
Ananas
2 eetrijp mango's
8 appels
8 (bloed)sinaasappels
6 mandarijnen
3 kilo aardappels
1 kilo wortels
Bleekselderij

Wederom blij mee O+
Die donuts zien eruit om in te bijten :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_208417505
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 19:45 schreef Aure het volgende:
Haha ja dat is bij Gorillas ook zo! Alleen kan je die alleen meebestellen bij hun eigen app }:|

Oh daar zijn die gebleven, ik zag ze al minimaal een half jaar niet meer.
Maar om nou voor zo'n TGTG een bestelling te doen... Ik hoef geen flitsbezorgers aan mijn deur.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  vrijdag 17 maart 2023 @ 11:21:44 #196
370431 drakin
vurig typje
pi_208420204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2023 07:39 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Oh daar zijn die gebleven, ik zag ze al minimaal een half jaar niet meer.
Maar om nou voor zo'n TGTG een bestelling te doen... Ik hoef geen flitsbezorgers aan mijn deur.
Ze zijn bij mij ineens verdwenen dat stelletje! Ik wilde naar aanleiding van het bericht hier in de Gorilla app kijken, zitten ze ineens niet meer in mijn stadje -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  vrijdag 17 maart 2023 @ 11:30:43 #197
370431 drakin
vurig typje
pi_208420289
Maar vanmorgen wel weer een mooi Flink pakket *O*

mozzarella
vers pakket erwtensoep
aardappelschijfjes 2 x
2 bakjes fruit
bavaroise
danio bosbes
chaumes
en zakje proteine achtig iets met mangosmaak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_208480772
Weer een Lidl-pakket:

4 bio appels
2 appels
2 kiwi's
3 peren
6 losse aardappels
750 gr tomaten
Selderij
Munt
Broccoli
Venkel
3 little gem sla
4 bossen bosui

Top weer ^O^
Maarre, iemand tips voor al die bosui? _O-
  dinsdag 21 maart 2023 @ 15:51:49 #199
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208480786
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:51 schreef _flore het volgende:
Weer een Lidl-pakket:

4 bio appels
2 appels
2 kiwi's
3 peren
6 losse aardappels
750 gr tomaten
Selderij
Munt
Broccoli
Venkel
3 little gem sla
4 bossen bosui

Top weer ^O^
Maarre, iemand tips voor al die bosui? _O-
https://www.ah.nl/allerha(...)romige-bosuitjessoep
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208481136
quote:
Ooh, goeie, icm de aardappels! Dankje ^O^
pi_208481937
Box van de lokale bakker.
¤4.99


Half brood
Half rozijnenbrood

Drie grote puddingbroodjes en vier grote crossaints waarvan 1 met chocolade.

Dus dat is vanavond mijn maaltijd.
Kan het niet weerstaan. :@

Ga voortaan misschien maar zoeken naar iets gezondere deals :P
pi_208483369
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 16:19 schreef _flore het volgende:

[..]
Ooh, goeie, icm de aardappels! Dankje ^O^
Hier wil je wel citroen-of limoensap in. Veel lekkerder :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208484299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:51 schreef _flore het volgende:
Weer een Lidl-pakket:

4 bio appels
2 appels
2 kiwi's
3 peren
6 losse aardappels
750 gr tomaten
Selderij
Munt
Broccoli
Venkel
3 little gem sla
4 bossen bosui

Top weer ^O^
Maarre, iemand tips voor al die bosui? _O-
Wat ik vaak doe: bosuitjes in stukjes snijden en invriezen, dit af en toe door een roerbak iets gooien
pi_208488508
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 18:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hier wil je wel citroen-of limoensap in. Veel lekkerder :Y
:W Dankjewel! Ik heb zelfs nog citroen in de vriezer, van ooit een lading Tg2g citroenen :s)

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 19:42 schreef Yinny het volgende:

[..]
Wat ik vaak doe: bosuitjes in stukjes snijden en invriezen, dit af en toe door een roerbak iets gooien
Oja thanks, waarom bedenk ik dit niet zelf, terwijl ik dus wel citroenschijfjes invries? :|W
pi_208488565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 15:51 schreef _flore het volgende:
Maarre, iemand tips voor al die bosui?
Heerlijk op een broodje kaas! :9

Of bij gestoofde gele spliterwten stoven met een kippetje.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208503430
Broodbox van de Dirk: 6 hele broden, 2 zakken mueslibollen en een roombotercake. Niet slecht voor 3,49, ik kan weer even vooruit qua brood.
pi_208530303
Ik heb voor het eerst bij de Bijenkorf gehaald. 1 groot patisserie box (1 taart) en 1 kitchen patisserie box klein (5 brownies).
Ik had niet goed gekeken dat ze 2 verschillende kleine boxen hebben. Ik ben niet zoveel van de koeken. Maar de volgende keer de patisserie box maar proberen.

pi_208556895
Schijnbaar nu ook Aldi boxen te krijgen.
pi_208573998
Vandaag best een hartstikke leuke Verrassingsoverblijver bij AH:

-2 potjes trifle
-1 liter verse jus
-mini-krentenbollen
-maaltijdsalade kip
-vegan bapao
-fruitsalade
-zo'n plastic fles vol met Celebrations :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208592978
Cake/taarten-restaurantje:


nomnomnomnom :Y

Verkoopster vertelde dat alles wat 2 dagen in de vitrine lag 2g2g materiaal werd. Ze vond het wel leuk als mensen dan een hele taart kregen (echt zo'n enorme feesttaart met Disneyfiguren en marsepein enzo) ter waarde van 32 euro. Meestal krijg je wel voor 20 euro aan waarde. Vandaar de 4.8 score. Binnen 5 minuten is het meestal weg.

Gelukkig heeft ook daar weer iemand een verdienmodel op gevonden :o
https://tgtg-alerts.com/en

Maar bij mij werkte het volgens mij niet. Geen mail gekregen voor bovenstaande box, was er toevallig op tijd bij.

Vind nu ook deze voor de devs onder ons: https://github.com/Der-Henning/tgtg

[ Bericht 6% gewijzigd door Knipoogje op 30-03-2023 17:54:28 ]
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208595590
Morgen naar de slager én de bakker :7
Helaas nog geen groenteboertje in de vierkante kilometer die mee doet. Alleen de Lidl die altijd uitverkocht is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208595614
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 17:46 schreef Knipoogje het volgende:
Cake/taarten-restaurantje:
[ afbeelding ]

nomnomnomnom :Y

Verkoopster vertelde dat alles wat 2 dagen in de vitrine lag 2g2g materiaal werd. Ze vond het wel leuk als mensen dan een hele taart kregen (echt zo'n enorme feesttaart met Disneyfiguren en marsepein enzo) ter waarde van 32 euro. Meestal krijg je wel voor 20 euro aan waarde. Vandaar de 4.8 score. Binnen 5 minuten is het meestal weg.

Gelukkig heeft ook daar weer iemand een verdienmodel op gevonden :o
https://tgtg-alerts.com/en

Maar bij mij werkte het volgens mij niet. Geen mail gekregen voor bovenstaande box, was er toevallig op tijd bij.

Vind nu ook deze voor de devs onder ons: https://github.com/Der-Henning/tgtg
Heerlijk!
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 maart 2023 @ 21:46:34 #213
22592 crew  Ole
pi_208608224
Bizarre overblijver weer net bij AH to Go (ah versie TGTG)

weggeven:
- meerdere koeken, koffiekoeken, minitaartjes

meteen opeten / drinken
- kipfiletrolletjes
- fles water met munt etc


vriezer:
- hamkaas croissant
-gewone croissant
-diverse broodjes
- bakje meloen

koelkast:
- 3 kleine salades
-grote bak sushi


houdbaar

- grote 1,5 liter en 0.5 liter spa rood
blikje mango energiedrank

- calve borrelplanknootjes grote zak
- grote zak AH cashewnoten
- proefzakje dropjes
- 2 grote DE IJskoffie
-2 kleine ijskoffie

En dan heb ik nog niet alles.. 4,99 betaald :D

[ Bericht 27% gewijzigd door Ole op 31-03-2023 21:53:09 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 maart 2023 @ 21:55:46 #214
22592 crew  Ole
pi_208608338
Het was een grote tas vol O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208609293
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 21:46 schreef Ole het volgende:
Bizarre overblijver weer net bij AH to Go (ah versie TGTG)

weggeven:
- meerdere koeken, koffiekoeken, minitaartjes

meteen opeten / drinken
- kipfiletrolletjes
- fles water met munt etc

vriezer:
- hamkaas croissant
-gewone croissant
-diverse broodjes
- bakje meloen

koelkast:
- 3 kleine salades
-grote bak sushi

houdbaar

- grote 1,5 liter en 0.5 liter spa rood
blikje mango energiedrank

- calve borrelplanknootjes grote zak
- grote zak AH cashewnoten
- proefzakje dropjes
- 2 grote DE IJskoffie
-2 kleine ijskoffie

En dan heb ik nog niet alles.. 4,99 betaald :D
wow :o Dat is echt heel erg veel voor 5 euro.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Miss SHO vrijdag 31 maart 2023 @ 23:15:05 #216
22592 crew  Ole
pi_208609314
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 23:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
wow :o Dat is echt heel erg veel voor 5 euro.
zeker als je ook nog omrekent voor AH to Go..

Ze vinden me lievvv denk ik O+

dit is maar 'ietsje' meer dan 15 euro :P
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208618526
Lidl wordt steeds moeilijker.

Maar vandaag de Marokkaanse bakker weer eens geprobeerd.
20 witte puntbroodjes
4 bruine
2 broden
2 bruine platte broden
Sesambolletjes in een bloem
En een giga vlechtbrood

Dat wordt buffelen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 april 2023 @ 19:49:39 #218
22592 crew  Ole
pi_208618829
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 april 2023 19:28 schreef Vanyel het volgende:
Lidl wordt steeds moeilijker.

Maar vandaag de Marokkaanse bakker weer eens geprobeerd.
20 witte puntbroodjes
4 bruine
2 broden
2 bruine platte broden
Sesambolletjes in een bloem
En een giga vlechtbrood

Dat wordt buffelen.
Met grote vriezer is het wel te doen toch? Ik hou me in vandaag want de mijne zit propvol nu
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208646248
En zowaar nog een Lidl erachteraan ook O+
Wat eten wij veel bloemkool deze week :D

Ik kreeg het brood net in de vriezer gepropt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208680730
Too good to go.... Het broodpakket van de Spar City in Amsterdam a ¤3.99.



Tja... :+
Dit is het minus een kaasbroodje dat ik al onderweg heb opgegeten :P
Had gehoopt op wat meer gewoon brood.
De worstenbroodjes gooi ik weg en groot deel van de rest vries ik maar in.


Opzich een goede deal maar niet voor mij.
Doe ik niet nog een keer.
pi_208680982
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Too good to go.... Het broodpakket van de Spar City in Amsterdam a ¤3.99.

[ link | afbeelding ]

Tja... :+
Dit is het minus een kaasbroodje dat ik al onderweg heb opgegeten :P
Had gehoopt op wat meer gewoon brood.
De worstenbroodjes gooi ik weg en groot deel van de rest vries ik maar in.


Opzich een goede deal maar niet voor mij.
Doe ik niet nog een keer.
Het is inderdaad allemaal brood.. kan me voorstellen dat dit niet is waar je op had gehoopt.
pi_208683659
De spar city gebruik ik altijd om lunch voor de rest van de week te scoren.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208693132
De Drie Graefjes - Vestiging Dam
1 plak red velvet taart, 1 dun plak chocolade taart en 3 plakjes vegan bananenbrood (2 plakjes zijn de uiteinden)


Helaas was alles erg droog. Dus niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb eerder de red velvet taart kunnen eten en dat was heel zacht en helemaal niet droog.
Ophaaltijd was 's middags dus alles zal wel minstens van gisteren zijn.
Ze hebben een ander vestiging met ophaaltijd eind van de dag. Misschien dat ik die ga uitproberen als het uitkomt.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 april 2023 @ 15:22:35 #224
22592 crew  Ole
pi_208693999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Too good to go.... Het broodpakket van de Spar City in Amsterdam a ¤3.99.

[ link | afbeelding ]

Tja... :+
Dit is het minus een kaasbroodje dat ik al onderweg heb opgegeten :P
Had gehoopt op wat meer gewoon brood.
De worstenbroodjes gooi ik weg en groot deel van de rest vries ik maar in.


Opzich een goede deal maar niet voor mij.
Doe ik niet nog een keer.
Snap het. Heb ook liever gewoon brood. Maar op zich geen slechte deal
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208694046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef mecano het volgende:
De Drie Graefjes - Vestiging Dam
1 plak red velvet taart, 1 dun plak chocolade taart en 3 plakjes vegan bananenbrood (2 plakjes zijn de uiteinden)
[ afbeelding ]
Net bij Let's bake a story in Delft...die gaan ook altijd vlot weg:



Ziet er lekker uit! En ze zijn meestal niet zo goedkoop.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 april 2023 @ 17:05:52 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_208694961
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 11:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Too good to go.... Het broodpakket van de Spar City in Amsterdam a ¤3.99.

[ link | afbeelding ]

Tja... :+
Dit is het minus een kaasbroodje dat ik al onderweg heb opgegeten :P
Had gehoopt op wat meer gewoon brood.
De worstenbroodjes gooi ik weg en groot deel van de rest vries ik maar in.

Opzich een goede deal maar niet voor mij.
Doe ik niet nog een keer.
Kolere :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 april 2023 @ 17:07:31 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_208694987
Ik eet vanavond vegashoarma en krieltjes uit eerdere pakketten, die een tijd in de vriezer hebben verbleven. Beetje ruimte maken voor als ik weer een keer een pakket scoor :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 7 april 2023 @ 20:34:14 #228
39237 crew  H_T
2733
pi_208697360
De Vivera vegashoarma vond ik zeer goed te doen ^O^ Ik zou het normaal niet gekocht hebben, maar via 2g2g vind ik het toch een leuke ontdekking
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208701455
Ik heb vanmorgen de fout gemaakt om de TGTG-reviews te lezen op Trustpilot. :D

"Er zaten geen stokjes bij mijn sushi!"
"Er zat alleen maar brood in mijn box van de bakker!"
"Er zaten alleen maar producten bij op de datum van vandaag!"
"Binnen een paar seconden uitverkocht! Corrupt systeem!"

*O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208701997
Vandaag hyperalert op de tokoos die ineens 2 dagen dicht zijn *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208728169


27,50 aan waarde :o

Weer bij de cakewinkel om de hoek. Dat wordt wel uitdelen op werk morgen, dus ik hou er vooral karma aan over haha.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 10 april 2023 @ 20:18:50 #232
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_208730772
Vandaag stond ik voor een gesloten deur. Ze deden wel open, maar de het ging echt zo van: "Too Good To Go, daar doen we vandaag niet aan, doei".
Morgen maar eens een vriendelijk mailtje naar de eigenaar van die winkel sturen. Dat er wel sorry vanaf mag als je mensen voor niets laat komen.
  Moderator maandag 10 april 2023 @ 20:44:35 #233
225562 crew  Speedfight
pi_208731108
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Fietsertje70 het volgende:
Vandaag stond ik voor een gesloten deur. Ze deden wel open, maar de het ging echt zo van: "Too Good To Go, daar doen we vandaag niet aan, doei".
Morgen maar eens een vriendelijk mailtje naar de eigenaar van die winkel sturen. Dat er wel sorry vanaf mag als je mensen voor niets laat komen.
Bizar.. je hebt t toch al gekocht dan...
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  maandag 10 april 2023 @ 21:22:48 #234
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_208731480
quote:
17s.gif Op maandag 10 april 2023 20:44 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Bizar.. je hebt t toch al gekocht dan...
krijg ik wel weer terug, maar wel voor niets door de regen gefietst...
  Moderator maandag 10 april 2023 @ 21:34:33 #235
225562 crew  Speedfight
pi_208731579
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 21:22 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
krijg ik wel weer terug, maar wel voor niets door de regen gefietst...
Ja bedoel meer dat ze dus een kopende klant dus zo behandelen... Heel naar.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  maandag 10 april 2023 @ 21:48:23 #236
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_208731710
quote:
17s.gif Op maandag 10 april 2023 21:34 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ja bedoel meer dat ze dus een kopende klant dus zo behandelen... Heel naar.
ik denk ze de TGTG-klanten niet als "eigen" klanten zien. En je koopt het bij TGTG, niet bij hun. Maar ik stuur morgen nog wel een mailtje, want ik ben er ook wel eens "gewone"klant.
pi_208732051
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Fietsertje70 het volgende:
Vandaag stond ik voor een gesloten deur. Ze deden wel open, maar de het ging echt zo van: "Too Good To Go, daar doen we vandaag niet aan, doei".
Morgen maar eens een vriendelijk mailtje naar de eigenaar van die winkel sturen. Dat er wel sorry vanaf mag als je mensen voor niets laat komen.
Probeerde de Lidl hier ook. Na een dosis dikke pik, er is al voor betaald, werd er toch een doosje gemaakt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208732916
Ik had zondag weer een Lidl-box met

Krop sla
Bak druiven
Net perssinaasappels
4 citroenen
Zak snijbonen
Zak sperziebonen

Het lijkt wat minder dan 'normaal' bij Lidl, want meestal is het overvloed. Maar ik was er prima blij mee, alle boontjes zitten geblancheerd in porties in de vriezer ^O^
pi_208735828
Ik had gisteren een Feestdagen Overblijver van AH:

-een groot stuk ossenhaas voor in de oven met chocoladekrullen en portsaus :9 :9~
-een soort paas-hagelslag
-duivenkater
-2 ons zalmfilet
-2 potjes trifle
-fles vers sap
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 11 april 2023 @ 13:59:48 #240
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_208736583
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2023 20:18 schreef Fietsertje70 het volgende:
Vandaag stond ik voor een gesloten deur. Ze deden wel open, maar de het ging echt zo van: "Too Good To Go, daar doen we vandaag niet aan, doei".
Morgen maar eens een vriendelijk mailtje naar de eigenaar van die winkel sturen. Dat er wel sorry vanaf mag als je mensen voor niets laat komen.
ben benieuwd naar de reactie
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_208739946
Een nieuwe italiaanse delicatessezaak geprobeerd. Tegenvallertje wat mij betreft.



Ik kreeg nog 'een extraatje': een croissantje nutella. Ja, er lagen er nog 5 op de toonbank, die moet je anders ook weggooien :')

5 stukjes focaccia, best wel hard (op zich wel op smaak) is geen 15 euro beste verder superaardige eigenaar :N
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208741281
Zonde knipoogje. Misschien zijn ze iets beter te eten als je ze even in de oven doet?


Hier weer een fijne van de slagert O+

pi_208741356
Ik mis nu de app populairder wordt, wel echt een rapporteerknop voor aanbieders die de app als uitverkoopmiddel gebruiken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 11 april 2023 @ 23:35:21 #244
39237 crew  H_T
2733
pi_208743396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 20:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis nu de app populairder wordt, wel echt een rapporteerknop voor aanbieders die de app als uitverkoopmiddel gebruiken.
Ik heb er geen enkel probleem mee als Hema nu paaseitjes dumpt via de app. Is dat wat je bedoelt?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208743956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 april 2023 23:35 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik heb er geen enkel probleem mee als Hema nu paaseitjes dumpt via de app. Is dat wat je bedoelt?
Neee, uiteraard niet. Hema verkoopt gewoon verrassingsboxen vol paasspul voor 5 piek. Geen idee wat er in zit.

Hier verschijnen steeds meer aanbieders die "1x violife 100% Vegan Creamy 500 gram" was 8,10 nu 2.70 aanbieden.


En dit voorbeeld gaat dan nog volgens de 1/3e van de winkelprijs regel, ik kom ze ook regelmatig tegen, waarbij het 20/25% korting is voor zeut die ze morgen weg zouden moeten gooien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208744773
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 april 2023 20:39 schreef Aure het volgende:
Zonde knipoogje. Misschien zijn ze iets beter te eten als je ze even in de oven doet?

Hier weer een fijne van de slagert O+

[ afbeelding ]
Goeie vleesbox zeg!
Ja, ik doe dat soort dingen altijd effe in de oven. Bovenkant even natmaken zodat hij niet te veel uitdroogt. En als pastavervanger gebruikt met broccoli/pesto/chorizo/olijf. 2 sterretjes gegeven.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_208748255
Tijd voor een nieuw broodpakket van.... de Dirk v/d Broek supermarkt te Amsterdam a ¤3,49.
Was er 1 minuut voor de deadline dus kreeg gewoon brood van vandaag mee.
Wilde ook graag gewoon brood en geen taarten en ander snoepgoed.
Tevreden? Ja dat zeker!


pi_208748327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 06:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Neee, uiteraard niet. Hema verkoopt gewoon verrassingsboxen vol paasspul voor 5 piek. Geen idee wat er in zit.

Hier verschijnen steeds meer aanbieders die "1x violife 100% Vegan Creamy 500 gram" was 8,10 nu 2.70 aanbieden.


En dit voorbeeld gaat dan nog volgens de 1/3e van de winkelprijs regel, ik kom ze ook regelmatig tegen, waarbij het 20/25% korting is voor zeut die ze morgen weg zouden moeten gooien.
Zoals nu nieuw in mijn app:
Geniet van drie Grande praline cookie hot chocolate drankjes van de Starbucks?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208749059
quote:
1s.gif Op woensdag 12 april 2023 14:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zoals nu nieuw in mijn app:
Geniet van drie Grande praline cookie hot chocolate drankjes van de Starbucks?
Ja. Daarvoor ga ik wel naar voordeelmuis,nl
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 april 2023 @ 17:38:20 #250
39237 crew  H_T
2733
pi_208750434
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2023 06:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Neee, uiteraard niet. Hema verkoopt gewoon verrassingsboxen vol paasspul voor 5 piek. Geen idee wat er in zit.

Hier verschijnen steeds meer aanbieders die "1x violife 100% Vegan Creamy 500 gram" was 8,10 nu 2.70 aanbieden.

En dit voorbeeld gaat dan nog volgens de 1/3e van de winkelprijs regel, ik kom ze ook regelmatig tegen, waarbij het 20/25% korting is voor zeut die ze morgen weg zouden moeten gooien.
Ah zo :) Die zie ik bij mij in de regio ook wel eens. Rare gembershots of vage sojachocola en zo. Dat is niet waar ik voor op de app zit, maar het is wel heel duidelijk gemaakt wat je krijgt. Dan kan ik het vrij makkelijk negeren :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 12 april 2023 @ 18:02:57 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208750778
Twee salades, een belegde wrap en een lekker belegd broodje meegekregen, in koeltasje, helemaal prima.
Wrap net pikaan gemaakt, salade en broodje komen zo wel bij de avondmaaltijd :9

Voor ¤2,99 is dat een prima deal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_208756501
EHRMEGER STORING
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208764299
Ik had vandaag zo'n leuke!

Van het zadkine brood & banket college.


Appeltaartje, 3 gebakjes, paar bekertjes melk en karnemelk. Hartige bollen, twee broden, linzensoep en risotto met eend O+ 5 euro.
pi_208764324
Verder had ik bij de dirk een paaspakket besteld, maar daar raakten ze helemaal van in de war dus heb ik gewoon een normaal pakket gekregen -O- okay pakket, maar had ik anders niet gekocht eigenlijk.

En een feestdagenoverblijver van de appie (grote rollade, braad- en vleesjus, zalmcarpaccio, lemoncurdpancakes, quiche, mini paasstol, paashagel, paaskoekjes, paaseitjes) en die was dan wel weer heel leuk, dus dat maakt de Dirk weer goed.
pi_208764682
TGTG in mijn stad is dood ;(

Hopen aanbieders met potentieel leuke pakketten. Die er sinds aanmelding niks op hebben gezet :')
Lidl in twee seconden uitverkocht.
En van feestdagen pakketten hebben de supermarkten ook niet meer gehoord -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208765034
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:20 schreef Aure het volgende:
Ik had vandaag zo'n leuke!

Van het zadkine brood & banket college.

[ afbeelding ]
Appeltaartje, 3 gebakjes, paar bekertjes melk en karnemelk. Hartige bollen, twee broden, linzensoep en risotto met eend O+ 5 euro.
Oh, deze is echt leuk ja, van zo'n college! O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208768971
Mijn AH heeft ook overblijvers in de winkel, bij het groente en fruit. Staat ook heel slim naast de weegschaal. Nu had ik gisterenavond dus ipv 2 grote appels voor 1,zoveel, 7 kleine appeltjes voor 70 cent. Eigenlijk 1 euro, maar het zit dan in zo'n herbruikbaar zakje van 30 cent. Gek genoeg zien de appeltjes er niet slechter uit dan wat gewoon in het schap ligt... Terwijl ik ook echt wel zakken zag liggen met een natte bodem :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208769167
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn AH heeft ook overblijvers in de winkel, bij het groente en fruit. Staat ook heel slim naast de weegschaal. Nu had ik gisterenavond dus ipv 2 grote appels voor 1,zoveel, 7 kleine appeltjes voor 70 cent. Eigenlijk 1 euro, maar het zit dan in zo'n herbruikbaar zakje van 30 cent. Gek genoeg zien de appeltjes er niet slechter uit dan wat gewoon in het schap ligt... Terwijl ik ook echt wel zakken zag liggen met een natte bodem :r
Daar haal ik ook altijd veel vandaan ja. Liggen ook vaak van die maaltijd/verspakketten voor 1 euro. Ik had een paar weken geleden 1,5 kilo broccoli voor 1 euro. En bij de broden ook altijd goede deals. Brood van gisteren voor 25-75 cent.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_208769188
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 12:14 schreef Felixa het volgende:

[..]
Daar haal ik ook altijd veel vandaan ja. Liggen ook vaak van die maaltijd/verspakketten voor 1 euro. Ik had een paar weken geleden 1,5 kilo broccoli voor 1 euro. En bij de broden ook altijd goede deals. Brood van gisteren voor 25-75 cent.
O eens even opletten volgende keer, of ze het bij de andere versafdelingen ook hebben!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 14 april 2023 @ 19:29:42 #260
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_208772728
De app loopt de laatste tijd heel traag. Nog mensen die dit opmerken?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_208775822
Goeie score vandaag!

- Gesneden prei
- 2 zakken gesneden pompoen
- Kipgehakt
- Zalmstaart
- Gesneden uien
- Vegan Wiener Schnitzel (gemaakt van, euh, rijst :? :? :? :') )
- 2 broodjes met amandelspijs
- Halve rijstvlaai
- Borrelsnacks
- Slagroomtoetje
- Vruchtenkoekjes

Morgen lekker pompoensoep maken ^O^
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208775841
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn AH heeft ook overblijvers in de winkel, bij het groente en fruit. Staat ook heel slim naast de weegschaal. Nu had ik gisterenavond dus ipv 2 grote appels voor 1,zoveel, 7 kleine appeltjes voor 70 cent. Eigenlijk 1 euro, maar het zit dan in zo'n herbruikbaar zakje van 30 cent. Gek genoeg zien de appeltjes er niet slechter uit dan wat gewoon in het schap ligt... Terwijl ik ook echt wel zakken zag liggen met een natte bodem :r
Ik ben niet zeker of ze dat hier nog doen, in elk geval staan nu ook Groente en Fruit overblijvers in de app voor 2,95 ¤ en dat vind ik toch minder, omdat je dan niet kunt zien wat je koopt. De verspil-mij-niet zakjes voor 1¤ waren soms best wel verschillend van inhoud en kwaliteit.
pi_208782380
Vandaag eindelijk eentje van de spar kunnen scoren. Ben er blij mee, vlees geef ik weg aan mijn moeder.

- zak andijvie
- komijn kaas
- gekruide krieltjes
- nasi/bami groenten
- 2 wolken toetjes
- Douwe Egberts snelfiltermaling
- rotirol kip
- pizzawrap doner
- chipolata worstjes
- babi pangang met nasi Gorang
- babi pangang
- kipdijshoarma
- bacon ei spread
- gehaktballetjes
- kip balletjes
pi_208782753
Pakketje van de bakker voor 5 piek

Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_208782767
Zo, dat is een lijst @Vijfpatat _O_

Ik had woensdag en vandaag een Groente & Fruit Overblijver van de Albert Heijn.

Woensdag:
- 350 gram gesneden mango
- 3 mandarijnen
- 1 gesneden verspakket Mexicaanse wraps
- kleinverpakking gewassen spinazie

Vandaag:
- 500 g witte druiven
- zo'n rond bakje gesneden appel, ananas en rode druiven
- gesneden verspakket poké bowl

Dit voor ¤2,95.
Al met al erg leuk: die verspakketten zou ik anders niet kopen en nu kan ik makkelijk nieuwe gerechten testen. En wat extra fruit is nooit verkeerd :9
pi_208782959
Paaspakket van de deka:

2 mokka toetjes
Tartufo
Bak witte chocolade mousse
Kaasplateau
Pak paaskoekjes
3 lindt paashaasjes
Bakje marsepein eieren
2 pakjes met 5 kleinere lindt paashaasjes
Ardenner pate
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 15 april 2023 @ 19:37:41 #267
39237 crew  H_T
2733
pi_208782997
Gisteren een speciaalbierpakket gehaald bij een slijter. De advertentie belooft 5 a 6 flesjes bier (het waren er 6), de beloofde waarde wordt zo te zien gehaald en er zitten flesjes tussen die ik anders niet zou kopen. Precies wat mijn bedoeling was ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_208783947
Ugh, toevallig ook een ah bakkersoverblijver. 6 donuts (met prut, yuck) en een zak beschuitbollen voor 3 euro. Niet aan mij besteed, ik hou het lekker bij mijn andere.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 17 april 2023 @ 18:03:57 #269
39237 crew  H_T
2733
pi_208803884
De Vomar brengt mij:

1 verse pizza shoarma
1 bakje Johma farmersalade
1 bakje filet americain met ui
1 beker griesmeelpap
1 lunchsalade gerookte kip
400 gram kipdijfilet
1 kilo Griekse yoghurt aardbei

Het wisselt een beetje tussen datum vandaag en datum morgen. Het meeste gaat wel goed komen :) Alleen de farmersalade weet ik niet zo goed
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 18 april 2023 @ 09:00:16 #270
319308 Tink89
To live is to dance
pi_208809426
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2023 18:03 schreef H_T het volgende:
De Vomar brengt mij:

1 verse pizza shoarma
1 bakje Johma farmersalade
1 bakje filet americain met ui
1 beker griesmeelpap
1 lunchsalade gerookte kip
400 gram kipdijfilet
1 kilo Griekse yoghurt aardbei

Het wisselt een beetje tussen datum vandaag en datum morgen. Het meeste gaat wel goed komen :) Alleen de farmersalade weet ik niet zo goed
Broodje pulled chicken met barbecuesaus en farmersalade maken!

https://www.ah.nl/allerha(...)de-kip-en-koolsalade
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_208814603


Poeh, dat wordt invriezen :o
de cakejes, dat ijsje is marsepein
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 18 april 2023 @ 19:25:36 #272
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_208816259
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 17:01 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]

Poeh, dat wordt invriezen :o
de cakejes, dat ijsje is marsepein
Dat ziet er goed uit
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 18 april 2023 @ 20:07:15 #273
22592 crew  Ole
pi_208817060
Gister na ophaaltijd in mijn to go..
Vertelde lieve medewerkster dat regelmatig mensen niet komen . (AH tegenwoordig overblijvers. Maar de$e betaal je achteraf) dus ik zei ik wil wel overnemen.. Voor meerdere dagen boodschappen! Brood, maaltijd,vlä wasmiddel.. kreeg nog extra dingen mee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208817812
Mijn eerste echt slechte ervaring is binnen!
Bij een Turkse groentenboer in Amsterdam een groenten en fruit pakket gescoord dus had hoge verwachtingen.
Een groot deel is al aan het rotten en het is nog weinig ook.
Voor die ¤4,99 had ik beter gewoon bij de Albert Heijn groenten en fruit kunnen kopen.

Deze zaak krijgt 1 ster van mij.
pi_208823267
quote:
1s.gif Op donderdag 13 april 2023 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
TGTG in mijn stad is dood ;(

Hopen aanbieders met potentieel leuke pakketten. Die er sinds aanmelding niks op hebben gezet :')
Lidl in twee seconden uitverkocht.
En van feestdagen pakketten hebben de supermarkten ook niet meer gehoord -O-
Ja hier ook (zuidwesten van Drenthe). Eigenlijk alleen nog maar normale supermarkt pakketten. Ik ga toch liever voor een bakker of een groentebox. Maar die zijn óf snel weg óf gewoon veel minder aangeboden..
pi_208824421


Pff, dat wordt weggeven zelfs. Meestal is het 2 broden met wat spul wat ik in/uit de koelkast kan bewaren. Dit past niet allemaal in de vriezer :@
Komende 6 weken geen broodbox foto's van mij iig.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Moderator woensdag 19 april 2023 @ 13:21:00 #277
236264 crew  capricia
pi_208825037
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 12:34 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]

Pff, dat wordt weggeven zelfs. Meestal is het 2 broden met wat spul wat ik in/uit de koelkast kan bewaren. Dit past niet allemaal in de vriezer :@
Komende 6 weken geen broodbox foto's van mij iig.
Haha!! Ik had ook zoiets bij mijn bakker met die Too good to go.

Allemaal oud hollandse recepten met brood opgezocht. Van Wentelteefjes voor het gezin voor ontbijt tot en met broodpudding (met custard) voor het desert aan toe.
Was wel heel leuk om te doen. O+
Definitely not CIA
pi_208825124
Wat een berg brood! Zoiets kreeg ik inderdaad ook vaak bij de plaatselijke bakkers. Ik haal daarom meestal nu het afgeprijsde brood 's ochtends bij AH. Dan kun je het tenminste ook zelf uitzoeken. Vaak staan er wel 3-4 kratten met brood van gisteren.

Kent/gebruikt hier iemand trouwens Olio?

quote:
Olio is een mobiele app om dingen in uw gemeenschap gratis weg te geven, te krijgen, te lenen of uit te lenen, met als doel huishoudelijke en voedselverspilling te verminderen. Het doet dit door buren met reservevoedsel of huishoudelijke artikelen te verbinden met anderen in de buurt die die artikelen willen ophalen.
https://olioapp.com/en/

Ik heb even bij mij in de buurt gekeken maar daar is (nog) niet veel vraag/aanbod.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 april 2023 @ 18:50:57 #279
22592 crew  Ole
pi_208828609
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2023 13:28 schreef Felixa het volgende:
Wat een berg brood! Zoiets kreeg ik inderdaad ook vaak bij de plaatselijke bakkers. Ik haal daarom meestal nu het afgeprijsde brood 's ochtends bij AH. Dan kun je het tenminste ook zelf uitzoeken. Vaak staan er wel 3-4 kratten met brood van gisteren.

Kent/gebruikt hier iemand trouwens Olio?
[..]
https://olioapp.com/en/

Ik heb even bij mij in de buurt gekeken maar daar is (nog) niet veel vraag/aanbod.
Lijkt wel in beginsel een variatie op kastjes in de straat (offline) Waar mensen die over hebben spullen in zetten, en die het nodig hebben ze eruit kunnen halen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208828987
Kleine opleving hier (SPAR)


Best aardig pakket. Tikje veel kaas en karnemelk voor iemand die daar niet van houdt, maar dat is vooral een user probleem en niet dat van TGTG.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Miss SHO woensdag 19 april 2023 @ 19:20:36 #281
22592 crew  Ole
pi_208829040
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2023 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kleine opleving hier (SPAR)
[ afbeelding ]

Best aardig pakket. Tikje veel kaas en karnemelk voor iemand die daar niet van houdt, maar dat is vooral een user probleem en niet dat van TGTG.
op zich prima. Ik heb genoeg buren/ kennissen en een huisgenoot :P

Ik krijg soms zelfs kattenvoer (wat ze niet vreten want anders dan normaal :D )
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_208833786
Ik had gisteren weer een Groente & Fruit Overblijver:
- 300 g boerenkool
- verspakket Indiase tandoori
- rond bakje voorgesneden mango en ananas

Prima voor die ¤3. Dat verspakket kan ik 3 of 4 keer van eten, zelf alleen nog een blikje kikkererwten, wat yoghurt en rijst toevoegen.
Die overblijvers ga ik blijven doen, lekker makkelijk ook dat de inhoud redelijk voorspelbaar is (tot nu toe altijd een verspakket en fruit)
pi_208875529
Een broodpakket a ¤3,49.
Beetje veel wel.
Past niet in de vriezer allemaal :P
Tevreden!!


pi_208876391
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Een broodpakket a ¤3,49.
Beetje veel wel.
Past niet in de vriezer allemaal :P
Tevreden!!


[ link | afbeelding ]
Wauw! Dat is pas waar voor je geld!
pi_208912650
[KLB mode] Lig ik net lekker op de bank op mijn telefoon te prutsen, bestel ik een tgtg van de Bijenkorf. En dus moet ik er nu weer uit.[/KLB mode]
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208912712
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Past niet in de vriezer allemaal
Morgen broodjes knakworst op de stoep verkopen :T
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 mei 2023 @ 17:39:43 #287
39237 crew  H_T
2733
pi_209047190
Pakketje gehaald bij Vomar. Die zijn de laatste tijd meestal wel goed, maar vandaag was het behoorlijk karig :{ Ik had:

-1 kiprollade
-200 gram ijsbergsla
-1 pak karnemelk
-1 beker vruchtenyoghurt

Dat gaat de beloofde 15 euro niet halen. Ik dacht er eerst aan het er zo bij te laten, maar ik zag net dat de yoghurt 2 dagen over datum is. Ik denk dus dat ik voor het eerst over een pakket ga klagen bij 2G2G
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 7 mei 2023 @ 18:51:29 #288
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209048263
Maar een kiprollade kost al een klein tientje ofzo? En dan 1,50 tot 2 euro per item voor de andere drie?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_209049218
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:51 schreef Tink89 het volgende:
Maar een kiprollade kost al een klein tientje ofzo? En dan 1,50 tot 2 euro per item voor de andere drie?
Zowel bij de ah als de jumbo is een kiprollade 6,50, de yoghurt was al een paar dagen over datum dus die kun je niet echt meetellen, zo'n zak ijsbergsla zal net iets meer dan een euro zijn en een pak karnemelk kost ook niet zoveel, dus lijkt mij ook bij lange na geen 15 euro.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 mei 2023 @ 19:57:43 #290
39237 crew  H_T
2733
pi_209049310
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 18:51 schreef Tink89 het volgende:
Maar een kiprollade kost al een klein tientje ofzo? En dan 1,50 tot 2 euro per item voor de andere drie?
6 euro als normale prijs. Reken je ruim met ongeveer 2 euro voor de andere items dan zit je op 12, of 10 als je de yoghurt niet meerekent
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_209049342
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 17:39 schreef H_T het volgende:
Pakketje gehaald bij Vomar. Die zijn de laatste tijd meestal wel goed, maar vandaag was het behoorlijk karig :{ Ik had:

-1 kiprollade
-200 gram ijsbergsla
-1 pak karnemelk
-1 beker vruchtenyoghurt

Dat gaat de beloofde 15 euro niet halen. Ik dacht er eerst aan het er zo bij te laten, maar ik zag net dat de yoghurt 2 dagen over datum is. Ik denk dus dat ik voor het eerst over een pakket ga klagen bij 2G2G
Die yoghurt is zeker nog goed maar dit hoort volgens mij idd niet en ik zou ook klagen. En dit is geen 15 euro lijkt me, idd. Dus ook daarover klagen.
pi_209049381
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2023 16:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Een broodpakket a ¤3,49.
Beetje veel wel.
Past niet in de vriezer allemaal :P
Tevreden!!


[ link | afbeelding ]
Die platgeslagen broodjes. Nee, vriend. Dat is ook bagger. Zeker als je t gaat invriezen.
pi_209053981
Mmmm...heb nu al voor de 3e keer dat vlees afgehaald via de TGTG app niet meer goed uit de vriezer komt (afhaal TGTG > meteen in vriezer gegooid) en weg heb moeten gooien.

Hebben jullie dat ook wel eens?
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209053999
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 20:01 schreef BokitoHarambe het volgende:
Die platgeslagen broodjes. Nee, vriend. Dat is ook bagger. Zeker als je t gaat invriezen.
Dat valt toch wel mee :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209054175
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2023 23:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat valt toch wel mee :?
Voor die prijs krijg je sowieso al die broden. Vind ik t al waard. Maar die broodjes toch echt niet.
  maandag 8 mei 2023 @ 21:23:39 #296
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_209064282
Die witte broodjes bevielen mij opzich best qua smaak met 100% pindakaas.
Maar vullen totaal niet. :P
pi_209064815
Wit brood moet je dan ook vooral voor tosti's gebruiken :Y
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_209083284
quote:
18s.gif Op zondag 7 mei 2023 23:39 schreef eudaemonia het volgende:
Mmmm...heb nu al voor de 3e keer dat vlees afgehaald via de TGTG app niet meer goed uit de vriezer komt (afhaal TGTG > meteen in vriezer gegooid) en weg heb moeten gooien.

Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik ga het morgen meemaken. Vandaag een bakje stoofvlees meegekregen van een gezonde maaltijden toko.

De Lidl heeft tegenwoordig ook een bak waar ik vorige week nog een thuismaaltijd pasta/pesto uithaalde (4 euro normaal) voor 0,25. Dat is echt geen geld.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_209123375
Echt... zit ik om 19.18 af te tellen voor een Lidl-box. Ik klik en ineens besluit de app te gaan updaten |:( o|O
pi_209150266
Na een aantal keer proberen toch weer een hele mooie Lidl-box opgehaald net, met:

- asperges! *O*
- puntpaprika's
- aubergine
- champignons
- geschrapte worteltjes
- romaine sla
- krulsla
- 1 bosuitje :D
- 3 sinaasappels
- net mandarijnen

En, op 1 beurs mandarijntje na, is alles nog hartstikke vers! ^O^
pi_209187657
Vandaag voor het eerst geprobeerd. Ik heb voor 5 euro een pakket bij Backwerk gehaald. Twee belegde broodjes: 1x pane caprese (mozzarella, tomaat, pesto), 1x baguette chicken barbecue. En een assortiment van zeven andere broodjes: croissant, bagel, chocoladebroodje, twee ciabatta's, een soort worstenbroodje (frikandelroll?).

Helemaal prima. Waarde in ieder geval heel ruim boven de aangegeven 15 euro.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2023 18:26:43 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')