• Veelgestelde vragen - > Ga naar de site..quote:Wat is een Magic Box?
Too Good To Go biedt een "Magic Box" aan. Wat is er nou zo magisch aan die boxen? Overtollig eten is lekker, nog prima eetbaar eten dat door winkels en restaurants aan het einde van de dag weg zou moeten worden gegooid. Denk bijvoorbeeld aan bakkerijen die elke dag vers brood bakken, of restaurants die meer drukte hadden verwacht en daardoor maaltijden overhouden. Je zal nooit precies weten wat je in je Magic Box krijgt totdat je het ophaalt. Wat je wel zeker weet, is dat het een goede deal is en dat je lekker eten krijgt! Spannend he...
Ja die verkoopt ze niet meer sinds alle AH's overblijvers hebben, AH to go doet er maar 3 dingen in en dat is meestal iets voor onderwegquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Ah to Go biedt de ene keer de boxen aan via TGTG en de andere keer via Ah Overblijvers. Ook lekker verwarrend.
Da's min of meer het hele ideequote:Op woensdag 18 januari 2023 15:22 schreef Centenbak het volgende:
1x to good to go gedaan, nooit meer. Allemaal net-niet over de datum die rotzooi.
En van oud brood kun je nog wentelteefjes makenquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:30 schreef Elvi het volgende:
Too good to go zijn ook producten met de datum van vandaag. Dan heb je het concept ook echt niet begrepen.
En vlees met de datum van vandaag kun je prima invriezen. Zuivel is vaak langer houdbaar dan de datum die erop staat.
Ik vries alles in en zo oud is het brood ook weer niet. Tenminste, bij de bakker.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:37 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
En van oud brood kun je nog wentelteefjes maken![]()
Toch inmiddels de Holy Grail van de appquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:39 schreef MissHobje het volgende:
Eindelijk weer eens een lidl pakket kunnen scoren, morgen ophalen.. ben benieuwd.
Ohhhh klinkt ook lekkerquote:Op donderdag 19 januari 2023 08:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Toch inmiddels de Holy Grail van de app
Ik heb vandaag een box bij de bakker. Geen broodbox, dus ik ben benieuwd wat er nog meer tussen zit.
Als ik de productpagina ervan zo lees, lijkt het gewoon gerookte haring met kruiden. Zou prima te eten moeten zijn op een plak roggenbroodquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het lijkt me namelijk niet te vreten, vis in zo'n verpakking.
Welke heb je? Bakkerij, vegetarisch of verrassing?quote:Op donderdag 19 januari 2023 11:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag overblijvers box van de AH geclaimd. Ik ben benieuwd wat er allemaal in zit
verrassingquote:Op donderdag 19 januari 2023 12:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Welke heb je? Bakkerij, vegetarisch of verrassing?
En je hebt hier ¤20 voor betaald?quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn buit uit de bezorgbox uit de TGTG app:
[ afbeelding ]
volgens mij hadden ze het Poolse schap opgeruimdquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn pakketje:
[ afbeelding ]
Blij mee! Ik heb de blauwe verpakking met vis in de vriezer gelegd, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ik het weg ga gooien. Het lijkt me namelijk niet te vreten, vis in zo'n verpakking. Maar voor de rest gewoon prima.
Vind ik ook. Als ik deze producten in supermarkt zou kopen, dan was ik ook 20 euro kwijt ipv 40 euro wat ze in de app beweren. Waarbij 3 dingen over datum zijnquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
En je hebt hier ¤20 voor betaald?
Vind het dan een karige box eigenlijk
[..]
volgens mij hadden ze het Poolse schap opgeruimdmaar op zich wel leuk om een keer zo die artikelen te proeven, zou ze normaal niet snel kopen tenminste
Dan wellicht melden bij tgt? Dan werken ze niet volgens het principe.quote:Op donderdag 19 januari 2023 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als ik deze producten in supermarkt zou kopen, dan was ik ook 20 euro kwijt ipv 40 euro wat ze in de app beweren. Waarbij 3 dingen over datum zijn
Dit is wel een heel karig pakketje, een een uit-het-assoriment pakket die sommige supers hebben zit al meer, en die zijn maar 5 euroquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Als ik deze producten in supermarkt zou kopen, dan was ik ook 20 euro kwijt ipv 40 euro wat ze in de app beweren. Waarbij 3 dingen over datum zijn
quote:Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
[..]
volgens mij hadden ze het Poolse schap opgeruimdmaar op zich wel leuk om een keer zo die artikelen te proeven, zou ze normaal niet snel kopen tenminste
Vind het wel echt heel karig voor dat geld. Weet in ieder geval dat ik zelf dus niet zo’n box zal bestellen. En als dingen over datum zijn mag het gemeld worden want dat is volgens mij niet de bedoeling bij tgtgquote:Op donderdag 19 januari 2023 14:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde box. Vond hem ook tegenvallen; vorige keer zat er veel meer in. In de app stond dat er ook Sinterklaas producten in zaten en inderdaad: 2 mini letters en een mini uitdeelzakje kruidnotenquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn buit uit de bezorgbox uit de TGTG app:
[ afbeelding ]
Mijn pakketje kwam ook uit een Poolse supermarktquote:Op donderdag 19 januari 2023 13:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
[..]
Maak er haringsstukjes in (koude) roomsaus van. Visfilets in stukjes snijden, appelblokjes, dil, bosuitjes, een beker creme fraiche of iets roomachtigs, beetje peper, geen zout, want meestal is de vis al erg zout en dan warme aardappelen bij en wat sla. Ik hou van de combinatie koude vis en warme aardappelen. In Duits is het "Sahnehering" en gewoon kant en klaar te koop in de winkel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mijn pakketje:
[ afbeelding ]
Blij mee! Ik heb de blauwe verpakking met vis in de vriezer gelegd, maar het kan ook zomaar zo zijn dat ik het weg ga gooien. Het lijkt me namelijk niet te vreten, vis in zo'n verpakking. Maar voor de rest gewoon prima.
Ja zijn gewoon restanten, je kunt opzoeken welk pakket je precies krijgt die dag (heb ze al meerdere keren voorbij zien komen). Het nummer dat erachter staat tussen haakjes, dus hier (33) is gewoon het nummer zoals ze in de winkel stonden. Hier krijg je dus deze https://www.makrokerstpak(...)orrelen/product/350/quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wel, this is new
Iemand ervaring met zulke pakketten? Zijn dit letterlijk van die dozen inclusief snippers en andere shit die je normaal van de baas krijgt?
[ afbeelding ]
Wel een slechte ophaaltijd![]()
Ik keek voor de grap even hoeveel ik er kan selecteren, 26 stuks. Grote voorraad nog dan
Paar dagen terug heb ik naar zo'n pakket gekeken en er toch maar vanaf gezien. Je kan met het nummer precies opzoeken wat er in je pakket zit. Bij mij klopte dat vrij aardig met de foto. Een deel van de waarde kwam door een bon voor Center Parcs waar ik niet op zit te wachten. Al met al vond ik het niet de trip naar de Makro waard en dus weer geannuleerdquote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wel, this is new
Iemand ervaring met zulke pakketten? Zijn dit letterlijk van die dozen inclusief snippers en andere shit die je normaal van de baas krijgt?
[ afbeelding ]
Ik keek voor de grap even hoeveel ik er kan selecteren, 26 stuks. Grote voorraad nog dan
quote:33. Bourgondisch borrelen
Dit pakket bevat 18 artikelen:
Serveer-/snackbord (33 x 9cm)
2 x pils bier fles (33cl)
Big pretzels BIO (80g)
Borrelworst (100g)
Brie (125g)
Cappuccino
Drop quattro's (100g)
Goudse kaasbollen (75g)
Luxe stokbrood toast BIO (100g)
Mueslirepen (3 stuks)
Pinda's gezouten (150g)
Ribbelchips gezouten (90g)
Stokbrood in bakvorm (200g)
Thee selectie 3 smaken
Tomaat-courgettesoep veggie (400ml)
Gratis Kanjerlot van de Postcode Loterij
Center Parcs cadeaubon
Lijkt me juist logisch dat ze die verdelen over een aantal vegetarische pakketten en een paar verrassingspakketten. Daar kan toch van alles in zitten...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:23 schreef Felixa het volgende:
Wat raar dat er twee vegetarische producten bij zitten. Die zouden dan toch in hun Vegetarische Overblijver moeten zitten.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:55 schreef Zana het volgende:
[..]
Maak er haringsstukjes in (koude) roomsaus van. Visfilets in stukjes snijden, appelblokjes, dil, bosuitjes, een beker creme fraiche of iets roomachtigs, beetje peper, geen zout, want meestal is de vis al erg zout en dan warme aardappelen bij en wat sla. Ik hou van de combinatie koude vis en warme aardappelen. In Duits is het "Sahnehering" en gewoon kant en klaar te koop in de winkel.
google op makro kerstpakketten en dan kan je eventueel bij sommige de inhoud bekijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:18 schreef Cheeseburgert het volgende:
Wel, this is new
[ afbeelding ]
Kan de andijviestamppot met spekjes hamblokjes nu al proevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:43 schreef Aure het volgende:
En gister een verrassings overblijver:
[ afbeelding ]
Prima![]()
Met een gehaktbalquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:41 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Kan de andijviestamppot met spekjes hamblokjes nu al proeven![]()
Maar je moet we pech hebben om echt 'oud' brood voorgeschoteld te krijgen. Brood van de ambachtelijke bakkers is vrijwel altijd van die ochtend of de middag ervoor en dus gewoon 'vers' te noemen. Soms krijg je wel eens een zuurdesembrood van een dag oud, en dan kan ie al wel beetje droog zijn. Maar goed, bakker zei 'beetje nat druppelen en in de oven en hij is weer top'quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:37 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
En van oud brood kun je nog wentelteefjes maken![]()
Ik ben benieuwd of het brood van de Dirk wat is. Ik haal daar bewust geen brood meer omdat ik vind dat het veel te snel oud wordt.quote:Op zondag 22 januari 2023 20:37 schreef Elvi het volgende:
Ik heb voor morgen een pakket bij de Lidl weten te bemachtigenDan moet je wel meteen klaarzitten op het moment dat het online komt
Morgenochtend heb ik een broodbox bij de Dirk vd Broek, in de middag de box van de Lidl en in de namiddag 2 boxen bij de Plus.
Daar moet ik wel weer een week mee doorkomen.
Hmm, ik kan morgen '23' ophalen. Stond overigens op TG2G voor 62,50, maar op de site voor 52,50. Naja, 12 euro is niet bijster veel. Zit ook een kanjerlot bij een fucking lege doos (!)quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Paar dagen terug heb ik naar zo'n pakket gekeken en er toch maar vanaf gezien. Je kan met het nummer precies opzoeken wat er in je pakket zit. Bij mij klopte dat vrij aardig met de foto. Een deel van de waarde kwam door een bon voor Center Parcs waar ik niet op zit te wachten. Al met al vond ik het niet de trip naar de Makro waard en dus weer geannuleerd
[..]
Ik weet niet hoe het smaakt want het is de vriezer ingegaan die nu behoorlijk uitpuiltquote:Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het brood van de Dirk wat is. Ik haal daar bewust geen brood meer omdat ik vind dat het veel te snel oud wordt.
Makro laat altijd prijzen exclusief btw zien, dus bij de kassa zou je ook gewoon 62.50 betalen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:21 schreef Knipoogje het volgende:
Hmm, ik kan morgen '23' ophalen. Stond overigens op TG2G voor 62,50, maar op de site voor 52,50. Naja, 12 euro is niet bijster veel. Zit ook een kanjerlot bij een fucking lege doos (!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |