Walgelijk hoe hij praatquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Isaac nu over JW met een verdraaid verhaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
Isaak nu JW bashen
Hij gaat niet accepteren dat Jw naar voren stapt
Wie the fuck is hij
Ik denk niet dat Isaac bang isquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is bang voor jw omdat jw de rustigere spelers naar m toe kan halen.
Nee inderdaad en je ziet steeds ook die ringetjes waarmee t vast zit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dat haar van Zoe niet er niet uitzien met die extensions
met iemand die na 1 zin al vergeten is hoe de eliminatie opdracht werkt had niemand het verloren..quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hadden Isaac gisteren weg kunnen sturen. Dus ze moeten niet klagen over Isaac
Oh ja, dat kwam er ook nog aan. Weet niet of ze dat nog aan moeten passen nu Leila weg is, of dat ze haar erin laten mocht die ergens genoemd zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef D. het volgende:
@:engine
Morgen, zoals ik al zei, ranking the loods
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
met iemand die na 1 zin al vergeten is hoe de eliminatie opdracht werkt had niemand het verloren..
Isaac heeft nu nog t meeste invloed op z'n medebewoners, en ik denk dat hij dat zal zien verdwijnen als jw opstaat en er meer achter jw gaan staan dan achter hemquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Isaac bang is
Maakt hem nog niet bangquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Isaac heeft nu nog t meeste invloed op z'n medebewoners, en ik denk dat hij dat zal zien verdwijnen als jw opstaat en er meer achter jw gaan staan dan achter hem
Onvoorstelbaar. Wat een narcist is het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Jeff heeft zijn zin NIET doorgedreven
Dan wordt het tijd dat mensen gaan zeggen dat ze zijn grote bek niet meer gaan tolereren .quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Isaac de onoverwinnelijke bro! 300% Isaac de grote, sowieso Isaac die geen tegenspraak zal dulden, met je gedrag!
Zoequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff weer dreigen. Kenzy is nu de schuldige. Ze is pas 21 en niet hoog opgeleid aldus Jeff
Hij heeft enkel de rest het licht laten zien zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Endat heeft tot een heel mooi gesprek en mooie discussie geleidquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft enkel de rest het licht laten zien zeker?
Scriptjequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D gisteren tegen Martin: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
JW net tegen Martin en Marciano: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Jeff net in K1: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Jeff is ouder en hoger opgeleid, toch stond hij er kinderachtiger op gisterenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
Klopt Jeff weer met zijn dreigingen Zoë moet met de grond gelijk gemaakt worden want ze heeft een grote mond tegen Jeff en ze is nog jong en niet hoog opgeleid.
Aardige gast die Jeff. Lief van karakter er zal geen kwaad woord uitkomenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
Klopt Jeff weer met zijn dreigingen Zoë moet met de grond gelijk gemaakt worden want ze heeft een grote mond tegen Jeff en ze is nog jong en niet hoog opgeleid.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef puzziepie het volgende:
dat het niet had uitgemaakt of je isaac er had neergezet daar een leila niet eens 1 normale zin kan uitspreken volgens de regels van de opdracht..quote:
Ik heb ook al 4 verschillende 100% roepers gehoord vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D gisteren tegen Martin: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
JW net tegen Martin en Marciano: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Jeff net in K1: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Ik heb het nog voor de opdracht, toen niemand nog wist wat de opdracht was.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat het niet had uitgemaakt of je isaac er had neergezet daar een leila niet eens 1 normale zin kan uitspreken volgens de regels van de opdracht..
Isaak Jeff en Kim d hebben een soortgelijke opdracht zelf geoefendquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het nog voor de opdracht, toen niemand nog wist wat de opdracht was.
Dat is ook al zo'n "loods-stopwoord" geworden inderdaadquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook al 4 verschillende 100% roepers gehoord vandaag
Kloptquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n "loods-stopwoord" geworden inderdaad
je moet snappen dat je daar op niveau moet discussiëren met iemand die niet eens 20-10 kan uitrekenen, al 2x een gele kaart heeft gepakt en 10k uit de prijzenpot heeft gehaald.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft enkel de rest het licht laten zien zeker?
Als je er staat, kan die hele opdracht in de mist lopen. Zelfde als op penalty's trainen. Wanneer de druk hoog is kun je falen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak Jeff en Kim d hebben een soortgelijke opdracht zelf geoefend
Er is er 1 die al heeft laten zien dag hij het kan onderdrukquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je er staat, kan die hele opdracht in de mist lopen. Zelfde als op penalty's trainen. Wanneer de druk hoog is kun je falen.
Ik geloof helemaal niks meer van Mexxquote:
Is geen garantie voor een volgendequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is er 1 die al heeft laten zien dag hij het kan onderdruk
Denk ik welquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is geen garantie voor een volgende
hopen op nul euroquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld is op
Eten is op
Dan weet je genoeg
Eliminatiequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld is op
Eten is op
Dan weet je genoeg
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld is op
Eten is op
Dan weet je genoeg
Ik denk een hele dikke verdienopdrachtquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Verdienopdracht waarbij ze 0 euro binnen halen
Ja snap ik ook nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Waar komt het onderwerp Ikea nou vandaan? K1 had het er net over, nu K2 ook.
Ze hebben doekoe nodig en dat zal het worden denk ikquote:
bizar he.. die vast weer iets zitten bekokstoven want die misplaatste arrogantie komt ergens vandaan..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
Mexx voelt zich weer helemaal de dame
Die hoor je constant
En zijn prostaat groterquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:02 schreef greysbones het volgende:
Martins blaas wordt steeds kleiner
Tuurlijk Martin
Die is weer in bij K3quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:02 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
bizar he.. die vast weer iets zitten bekokstoven want die misplaatste arrogantie komt ergens vandaan..
Dacht ik ook aan jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Gio's (Utopia) pittenspel, maar dan een variatie daarop.
dat verklaart de inderdaad een hoop!quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is weer in bij K3
Voelt ze zich weer helemaal
Op en top
Jeff heeft gisteren die peuken er al doorheen geduwd.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:03 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoop dat het mis gaat geen eten ook geen sigaretten voor Jeffrey😁
Gaan ook van de prijzenpotquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff heeft gisteren die peuken er al doorheen geduwd.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
Kamaan Zoe, jouw shine moment! Weer lekker 0 eurotjes binnenharken
Esther vraagt ….quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[vul hier de nutteloze vragen in] incoming van inwoners die de opdracht wéér niet hebben begrepen xD
Domme instellingquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:08 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano: "Het lijkt me verstandig als iedereen op safe gaat, 50 is leuk, 30 is leuk, maar doe gewoon allemaal 20"
Pittenspel.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Gio daar de opdrachten verzint.
Opletten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ooooo het was nog niet voor het eggie
Dan hadden we net zo goed een eliminatie kunnen krijgen dusquote:
Doe ze dadelijk dan maarquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hadden we net zo goed een eliminatie kunnen krijgen dus
Die redenatie snap ik nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hadden we net zo goed een eliminatie kunnen krijgen dus
Johquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:16 schreef D. het volgende:
3 kansen per persoon dus, eerste raak dan de volgende
Als het vandaag een eliminatie moesten ze ook eten uit de prijzenpotquote:
Of niet etenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als het vandaag een eliminatie moesten ze ook eten uit de prijzenpot
Ingewikkeldquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:16 schreef D. het volgende:
3 kansen per persoon dus, eerste raak dan de volgende
Zin inquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef D. het volgende:
@:engine
Morgen, zoals ik al zei, ranking the loods
Nee oefenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:19 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Klopt maar janet had toch ook in de 20 gegooid?
tijdens het oefenrondjequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:19 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Klopt maar janet had toch ook in de 20 gegooid?
Ja Bro.quote:
Weet hij al.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:21 schreef Harry het volgende:
Wendy heeft een shirt met de tekst: @:LiOnHeart
Mag ik het met een h opschrijven?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:24 schreef StephanL het volgende:
Sasja faal.
Schrijf het alvast maar op
Hoe wist je dat?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:24 schreef StephanL het volgende:
Sasja faal.
Schrijf het alvast maar op
Water uit de kraan😂quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:20 schreef chufi het volgende:
Wat staat er op het menu de komende dagen?
60quote:
Nah, net zo spannend als een pittenzakquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nou nou, zeg je dat omdat ie zo'n gezicht heeft?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:33 schreef RobjeGeus het volgende:
Kim is doof en goed in gooien, 140 euros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |