Walgelijk hoe hij praatquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Isaac nu over JW met een verdraaid verhaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:36 schreef greysbones het volgende:
Isaak nu JW bashen
Hij gaat niet accepteren dat Jw naar voren stapt
Wie the fuck is hij
Ik denk niet dat Isaac bang isquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:41 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is bang voor jw omdat jw de rustigere spelers naar m toe kan halen.
Nee inderdaad en je ziet steeds ook die ringetjes waarmee t vast zit.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dat haar van Zoe niet er niet uitzien met die extensions
met iemand die na 1 zin al vergeten is hoe de eliminatie opdracht werkt had niemand het verloren..quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze hadden Isaac gisteren weg kunnen sturen. Dus ze moeten niet klagen over Isaac
Oh ja, dat kwam er ook nog aan. Weet niet of ze dat nog aan moeten passen nu Leila weg is, of dat ze haar erin laten mocht die ergens genoemd zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef D. het volgende:
@:engine
Morgen, zoals ik al zei, ranking the loods
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:44 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
met iemand die na 1 zin al vergeten is hoe de eliminatie opdracht werkt had niemand het verloren..
Isaac heeft nu nog t meeste invloed op z'n medebewoners, en ik denk dat hij dat zal zien verdwijnen als jw opstaat en er meer achter jw gaan staan dan achter hemquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Isaac bang is
Maakt hem nog niet bangquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Isaac heeft nu nog t meeste invloed op z'n medebewoners, en ik denk dat hij dat zal zien verdwijnen als jw opstaat en er meer achter jw gaan staan dan achter hem
Onvoorstelbaar. Wat een narcist is het.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Jeff heeft zijn zin NIET doorgedreven
Dan wordt het tijd dat mensen gaan zeggen dat ze zijn grote bek niet meer gaan tolereren .quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Isaac de onoverwinnelijke bro! 300% Isaac de grote, sowieso Isaac die geen tegenspraak zal dulden, met je gedrag!
Zoequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff weer dreigen. Kenzy is nu de schuldige. Ze is pas 21 en niet hoog opgeleid aldus Jeff
Hij heeft enkel de rest het licht laten zien zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef puzziepie het volgende:
Endat heeft tot een heel mooi gesprek en mooie discussie geleidquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft enkel de rest het licht laten zien zeker?
Scriptjequote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D gisteren tegen Martin: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
JW net tegen Martin en Marciano: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Jeff net in K1: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Jeff is ouder en hoger opgeleid, toch stond hij er kinderachtiger op gisterenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
Klopt Jeff weer met zijn dreigingen Zoë moet met de grond gelijk gemaakt worden want ze heeft een grote mond tegen Jeff en ze is nog jong en niet hoog opgeleid.
Aardige gast die Jeff. Lief van karakter er zal geen kwaad woord uitkomenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef pingu66 het volgende:
Klopt Jeff weer met zijn dreigingen Zoë moet met de grond gelijk gemaakt worden want ze heeft een grote mond tegen Jeff en ze is nog jong en niet hoog opgeleid.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:48 schreef puzziepie het volgende:
dat het niet had uitgemaakt of je isaac er had neergezet daar een leila niet eens 1 normale zin kan uitspreken volgens de regels van de opdracht..quote:
Ik heb ook al 4 verschillende 100% roepers gehoord vandaagquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Kim D gisteren tegen Martin: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
JW net tegen Martin en Marciano: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Jeff net in K1: "Ik heb wel voor hetere vuren gestaan."
Ik heb het nog voor de opdracht, toen niemand nog wist wat de opdracht was.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:53 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat het niet had uitgemaakt of je isaac er had neergezet daar een leila niet eens 1 normale zin kan uitspreken volgens de regels van de opdracht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |