Merkwaardig, (a) en (c) kloppen bij mij helemaal, maar ik krijg juist iets raars bij (b).quote:Op woensdag 6 december 2023 17:53 schreef Legoblokje het volgende:
Opgelost, maar ik heb wel het idee dat er wat ambiguïteit zit bij de regels (a) en (c). Iemand die het hiermee eens is?
Ik heb het inmiddels ook helemaal kloppend gekregen.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:08 schreef thabit het volgende:
[..]
Merkwaardig, (a) en (c) kloppen bij mij helemaal, maar ik krijg juist iets raars bij (b).
Edit: probleem bij (b) opgelost. Inderdaad een ambiguïteit.
quote:Op vrijdag 23 december 2022 21:07 schreef puzzelmaker het volgende:
Volgende keer gaan we darten met schaakstukken!!!!
quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:53 schreef Puzzlefreak het volgende:
[..]SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This aged well.quote:Op vrijdag 23 december 2022 20:57 schreef CarloV het volgende:
[..]
Breng de puzzelmakers nou niet op ideeën...
Ik denk dat wat tips over deze teaser hier wel kunnen; ik krijg de indruk dat 'ie sowieso ook geschikt is voor deelnemers aan de junior-editie.quote:Op donderdag 7 december 2023 07:45 schreef Habi82 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen (in PM of DM) hoe je dit soort puzzels aanpakt? Zoals bijv deze teaser.
Is het kennis? Probeer je wat of Google je wat? Waar begin je mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat we geen opgave hierover krijgen, want ik zie nog wel wat ambiguïteiten in de spelregels.quote:Op donderdag 7 december 2023 14:02 schreef kaledobber het volgende:
https://www.aivd.nl/docum(...)12/7/scharten-v.0.99
Ze zullen het niet voor de lol gemaakt hebben. Ik vrees dat het de monsterpuzzel van 2023 wordtquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:00 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat we geen opgave hierover krijgen, want ik zie nog wel wat ambiguïteiten in de spelregels.
Laten we hopen dat ze hier een leuke kaboutervraag bij verzonnen hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:00 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat we geen opgave hierover krijgen, want ik zie nog wel wat ambiguïteiten in de spelregels.
Gandalf gooit Bombur of Nori en Dwalin richting het Schartbord (...)quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:26 schreef CarloV het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze hier een leuke kaboutervraag bij verzonnen hebben
De opgave is volledig foutloos, en als je meteen de correcte "methode" pakt (wat ik zelf niet deedquote:Op zondag 10 december 2023 13:12 schreef Nattekat het volgende:
Die ambiguïteit was wel even een uitdaging, maar gelukkig waren sommigen wel redelijk te raden, wat bij de rest ook hielp. Toch mooi gelukt
Ik heb schijnbaar niet de correcte "methode" gepakt dan, maar gewoon mijn weg naar de oplossing gebruteforcetquote:Op zondag 10 december 2023 13:24 schreef thabit het volgende:
[..]
De opgave is volledig foutloos, en als je meteen de correcte "methode" pakt (wat ik zelf niet deed), zonder obstakels op te lossen.
quote:Op zondag 10 december 2023 19:52 schreef billiebob123 het volgende:
Iemand die een hint wil delen voor de teaser? Ik had best veel ingevingen om mee te beginnen, maar ze lijken allemaal dode sporen te zijn...
Let the frustration begin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 december 2023 19:57 schreef Evangelion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks voor de poging, maar deze hint is net zo veel waard als 'het is een versleuteling'..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja het is ook lastig te weten waar iemand op stuk looptquote:Op maandag 11 december 2023 10:18 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Thanks voor de poging, maar deze hint is net zo veel waard als 'het is een versleuteling'..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat verwijst naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2023 10:36 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja het is ook lastig te weten waar iemand op stuk loopt
Aangezien het een teaser is hoeven we niet heel geheimzinning te doen
De foto is eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat verwijst naarOke, check! Dankjewel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het kwartje dan valt, is het ook niet zo moeilijk meer. Dat maakt de frustratie alleen maar groter:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |