Hij heeft ook handjes hoor, ik zie de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:25 schreef suzi1 het volgende:
het is dat hij zo'n hoog libido heeft, maar anders
welk spelletje??quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
en wel zoveel budget voor een spelletje zegt charlotte
weet ik veel. ze snapt niet dat er geen feestje is, en voert dan als sneer op dat ze wel budget hebben voor spelletjesquote:
Dit werkt wel: JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
kut overlay m'n cappies zijn veelte donker
Zou het echt sneu vinden als ze nu op Bart/Rob/Jason gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:32 schreef Lux069 het volgende:
MichA : Als ik win en moet nomineren, word wel lastig. Ik slaap bij die mensen op de kamer hè.
Mannetjes moeten ook iets om te kijken hebben hè. Met alleen Ilse om je heen wordt het een lang bezoek aan de wc.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zou het echt sneu vinden als ze nu op Bart/Rob/Jason gaan.
Dat zijn nog een beetje leuke types in de groep.
Flikker een van die hyper grietjes eruit
Ja of Dannyquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:33 schreef suzi1 het volgende:
cheyron gaat ze amal voor de boes gooien. ik voel dat
Daarom vind ik Shayron niet leuk.Ze zijn nu al zoveel met het spelletje bezigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:33 schreef suzi1 het volgende:
cheyron gaat ze amal voor de boes gooien. ik voel dat
Met firefox kan je picture in picture afspelen, dan heb je er geen last meer vanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
kut overlay m'n cappies zijn veelte donker
Omdat hij egoistisch is en bereid is te liegen voor eigen gewin?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:36 schreef Lux069 het volgende:
Danny schat z'n kansen hoger in bij Bart dan bij Jason.
Begin me nu toch wel af te vragen wat Jason (naast nominatie Judy) heeft gedaan om zo in het 'verdoem' hokje te zijn gedrukt door de boys.
Zou hij bewust gekozen hebben om alleen te liegen tegen Judy?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Omdat hij egoistisch is en bereid is te liegen voor eigen gewin?
thank you very much! volgens mij is het geluktquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:33 schreef Flori het volgende:
[..]
Dit werkt wel: JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topic
Ik vind het sneu. Die gast is 20 en wat jonger dan hen en word er meteen uit 'gepest'.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:36 schreef Lux069 het volgende:
Begin me nu toch wel af te vragen wat Jason (naast nominatie Judy) heeft gedaan om zo in het 'verdoem' hokje te zijn gedrukt door de boys.
Hij had gewoon moeten spelen: dat hij dacht dat Judy hem niet zou vertrouwen en dat hij daarom een verkeerd voorstel neer had gelegd, in de veronderstelling dat zij iets anders zou kiezen. Dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:38 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Zou hij bewust gekozen hebben om alleen te liegen tegen Judy?
Of zou de FEBO ook hebben aangegeven van: eyz Jason, niet eerlijk tegen iedereen zijn, want content
Hadden iet verwacht dat hij de meeste stemmen van de kijker zou krijgen en dat kunnen ze niet hebben, Zij zijn de alfamannetjes hequote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:36 schreef Lux069 het volgende:
Rob snapte het ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hadden iet verwacht dat hij de meeste stemmen van de kijker zou krijgen en dat kunnen ze niet hebben, Zij zijn de alfamannetjes he
Vraag me af of degene die als eerst veilig is de meeste stemmen heeft, lijkt me niet een gedane zaak. Kan ook zijn dat ze middelste eruit spelen. Who knows.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hadden iet verwacht dat hij de meeste stemmen van de kijker zou krijgen en dat kunnen ze niet hebben, Zij zijn de alfamannetjes he
Hij had dat idd anders kunnen aanpakken, maar hij was te eerlijk helaas.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:40 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij had gewoon moeten spelen: dat hij dacht dat Judy hem niet zou vertrouwen en dat hij daarom een verkeerd voorstel neer had gelegd, in de veronderstelling dat zij iets anders zou kiezen. Dan was er niks aan de hand geweest.
Of eerlijk zijn tegen iedereen. Je wil toch bij iedereen in het 'goede straatje' staan?quote:
Nee ze zeggen het ook in de uitzending. Degene met de meeste stemmen is als eerste 'vrij'quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vraag me af of degene die als eerst veilig is de meeste stemmen heeft, lijkt me niet een gedane zaak. Kan ook zijn dat ze middelste eruit spelen. Who knows.
Werd gezegd in de live volgens mijn dat degene met de meeste stemmen als eerste veilig wasquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:43 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vraag me af of degene die als eerst veilig is de meeste stemmen heeft, lijkt me niet een gedane zaak. Kan ook zijn dat ze middelste eruit spelen. Who knows.
Eens, maar ik denk alsnog dat het een beetje voorbarig is dat iedereen je blind gaat vertrouwen na 1 dag. Maar idd arbitrair bij de ene wel ander niet. Uiteindelijk snij je jezelf in de vingers. Nu heeft hij geluk dat het Judy is en dat zij meteen naar huis is, anders had hem dat wel de kop gekost op korte termijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:43 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Of eerlijk zijn tegen iedereen. Je wil toch bij iedereen in het 'goede straatje' staan?
Maar denk echt dat dat is tegengehouden door de FEBO. Dus dan was Judy wel de meest logische oplossing.
oke my badquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ze zeggen het ook in de uitzending. Degene met de meeste stemmen is als eerste 'vrij'
Je bent niet serieus hoop ik?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:45 schreef ben34567 het volgende:
Jason heeft iets excentriek. Vind hem echt rijp voor zijn leeftijd. Wil niet stoer doen of opvallen bij de meisjes zoals andere 20 jarigen. Gaat ook gewoon slapen als hij moe is in plaats van geforceerd bij de groep te willen blijven.
Excentriek, ja. Volwassen weet ik niet. Niet zo uitgesproken, denk dat dat meer met verlegenheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Geen idee vind hem gewoon al heel volwassen tegenover hoe ik en andere 20 jarigen waren
Ik smijt er niet graag mee rond maar kan ook een lichte vorm van autisme zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:48 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Excentriek, ja. Volwassen weet ik niet. Niet zo uitgesproken, denk dat dat meer met verlegenheid te maken heeft.
ik kijk twee streams tegelijk dus heb geen idee ik hoor overal stemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:50 schreef suzi1 het volgende:
heb liever hun 2 dan wij 4
wie bedoelt dada hiermee
greyson en mimi?
Hij is gewoon bang voor z'n eigen hachjequote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:50 schreef JDB94 het volgende:
Na vanmiddag kan Danny niet snel genoeg rapporteren aan Chelsea
Dat sowieso, maar hij liep een beetje te seinen vanmiddag/begin avond en dat viel niet in de smaak bij haar. Omdat zij er niet van wist/betekenis niet wist.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang voor z'n eigen hachje
ja waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen als ik niet zo viesdik wasquote:
ja is wel lastigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:52 schreef suzi1 het volgende:
deed ik vorig jaar ook weleens. gaat niet lukken zo te volgen scchakeltje
Hij is juist wel heel uitgesproken. Neemt geen blad voor de mond en durft alles te vragen. Soms tot ongemakkelijke toe. Hij heeft ook al wel wat meegemaakt lijkt het. Vind hem heel volwassen voor zijn leeftijd. Volwassener dan een Chelsea.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:48 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Excentriek, ja. Volwassen weet ik niet. Niet zo uitgesproken, denk dat dat meer met verlegenheid te maken heeft.
Ilse lijkt me veel sympathieker dan Judyquote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:00 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie die Ilse eigenlijk meer een vervanging voor Judy, ook een beetje excentriek.
Hanne?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:03 schreef suzi1 het volgende:
ilse zal mss zoals die ene die er vorig jaar op t laatst bijkwam. lang donker krullend haar
die ineens losging met dansen op de bank buiten tijdens feest
sstil, maar dan losgaan
Evelienquote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:03 schreef suzi1 het volgende:
ilse zal mss zoals die ene die er vorig jaar op t laatst bijkwam. lang donker krullend haar
die ineens losging met dansen op de bank buiten tijdens feest
sstil, maar dan losgaan
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:08 schreef Krambo het volgende:
Gewoon zoutopossing neusspray gebruiken, werkt net zo goed en is niet 'verslavend'
sletsen. (ww. sletste, gesletst). op sletsen rondlopen, met slepende voeten slufferen. zie ook sleffen, slefferen; verzamellemma kledij.quote:
Daarom vind ik de verdeling dit jaar ook wat apart. Vooral veel Belgische dames en veel NL mannen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
die belgische dames vinden elkaar wel. dan gaat chelsea aan het kortste eind trekken vermoed ik
Denk nog 2 mannen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:24 schreef suzi1 het volgende:
jolien denkt dat morgen weer nieuwe komt
did she know something that they dont
did you hear ppl?
yea
full house
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dit lijkt mij een leuk liedjequote:Op dinsdag 17 januari 2023 01:42 schreef suzi1 het volgende:
en cheche sluit af me het liedje: ik ken een liedje dat je gaat irriteren, en dat liedje gaat zo
ik ken een liedje dat je gaat irriteren, en dat liedje gaat zo
ik ken een liedje dat je gaat irriteren, en dat liedje gaat zo.... minstens 10 keer
Morguh LonesomeFairyquote:
Ilse sprong er wel vlot uitquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Uit bed komen doen ze nog niet echt....
Wortel in wordingquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:28 schreef Jockari het volgende:
Wortel in wording ook wakker
[ afbeelding ]
Størvatt Hadden ze wel, en week opdrachten dus Robquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Rob had BB99 een hottub, en alleen maar zitten in het huis. Geen spellen of opdrachten...
Heb er geen last van in de appquote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:01 schreef LonesomeFairy het volgende:
Stream videoland blijft laden in browser?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dochter van Ilse twittert over haar moeder meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
gelukkigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 08:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Hoe gaat het met uw knie?
Rob : Ja, het gaat al wat beter, ik heb er een goed gevoel over.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 09:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoveel straalt die niet op de streams.
Dat mensen nu meer gemaakt zijn als vroeger, door alle social media, en altijd bereikbaar zijn met je GSM.quote:
gadver.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:17 schreef suzi1 het volgende:
ook goeiemorgen, 5 scheitende mensen aan mekaar
Daar is ook een film van....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:17 schreef suzi1 het volgende:
ook goeiemorgen, 5 scheitende mensen aan mekaar
Waarschijnlijk spraken ze daar vooral italiaans.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte verteld over het moment dat haar vader een hartstilstand kreeg in Italië.
Ze heeft het zien gebeuren en kreeg een black out.
Haar moeder heeft hem gereanimeerd.
Ze heeft geprobeerd hulp te zoeken op straat, maar niemand sprak Engels.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:44 schreef Ireth het volgende:
Staat cheche nu de afwas af te drogen met een handdoek ipv een theedoek?
Volgens mij wel een theedoek, maar kan het niet goed beoordelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:44 schreef Ireth het volgende:
Staat cheche nu de afwas af te drogen met een handdoek ipv een theedoek?
Ah .. dat was wat hij zei .. ik verstond al niet wat hij voor bijzonders bij zich had .. een boekweit kussen....quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:48 schreef suzi1 het volgende:
maar bart heeft een boekweit kussen van 5 kilo
en blijkt kleding te missen
zij mocht er zelf uitzoeken wat eruit moest, hij heeft niets mogen kiezen
als het al klopt wat hij zegt he
zou denken, joh die kussen wegen we niet mee
Ik kan beter over haar dan Chelseaquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan veel vinden over Charlotte, maar ze stelt zich wel kwetsbaar op.
Nog kleiner ? Nog drukker ? Vader/man heeft huis waarschijnlijk al verlaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea haar moeder is kleiner, drukker, en gaat meer uit haarzelf.
En doet ook wel veel in het huis volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan veel vinden over Charlotte, maar ze stelt zich wel kwetsbaar op.
Even aan @Jippie vragen die krijgt dat allemaal binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:25 schreef Benny het volgende:
Van Ilse heb ik nog geen goede/persfoto. Zodra die er is zal ze worden toegevoegd aan de OP
Dat is toch altijd wat later.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:39 schreef ledn81 het volgende:
We kregen de tv niet meer te zien met de foto
Voorheen was altijd op de andere stream de TV live te zien en op andere stream de bewoners die de camera zoeken, maar nu bleef Rob in beeld op de andere streamquote:
Jawel johquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:40 schreef suzi1 het volgende:
lang haar is mooi, maar kom op zo lang is toch niks aan.
Hebben ze vast gedaan omdat er afgelopen 2 jaar op twitter veel vragen kwamen over bepaalde kledingstukken van bewoners, het huispak van Jill bijvoorbeeld wat ze in 4 kleuren had, was erg geliefd op de socialsquote:
Ik heb een kitty-truiquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hebben ze vast gedaan omdat er afgelopen 2 jaar op twitter veel vragen kwamen over bepaalde kledingstukken van bewoners, het huispak van Jill bijvoorbeeld wat ze in 4 kleuren had, was erg geliefd op de socials
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Was vanmorgen ook al aan het huilenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Janken!
ChaCha is verdrietig.. tenminste ,, ik denk dat het die blonde was.
Ja het is hard om je vader te verliezenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was vanmorgen ook al aan het huilen
Ow dan houden ze wel redelijk allemaal hun klep dichtquote:
Hoeveel van deze momenten gaan ze nog pakken? Volgens mij is het elke dag wel een keer gebeurd inmiddelsquote:
Kansloos om Rob nu weer de bus te gaan gooien. Die is totaal geen bedreiging meer! Zeker nu hij op krukken loopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:22 schreef Monique___ het volgende:
Hebben het over bart of rob nomineren maar wel met pijn in het hart zegt michela. die zegt ook: we moeten het zien als een spel niet als vrienden hier.
Gaat niet goed op hen afstralen. Rob wint het van de meesten momenteel, als hij genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kansloos om Rob nu weer de bus te gaan gooien. Die is totaal geen bedreiging meer! Zeker nu hij op krukken loopt.
Hij is erg populair 'buiten' dus ik zou niet voor hem gaan nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:26 schreef Yolk het volgende:
[..]
Gaat niet goed op hen afstralen. Rob wint het van de meesten momenteel, als hij genomineerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |