Dat is toch altijd wat later.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:39 schreef ledn81 het volgende:
We kregen de tv niet meer te zien met de foto
Voorheen was altijd op de andere stream de TV live te zien en op andere stream de bewoners die de camera zoeken, maar nu bleef Rob in beeld op de andere streamquote:
Jawel johquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:40 schreef suzi1 het volgende:
lang haar is mooi, maar kom op zo lang is toch niks aan.
Hebben ze vast gedaan omdat er afgelopen 2 jaar op twitter veel vragen kwamen over bepaalde kledingstukken van bewoners, het huispak van Jill bijvoorbeeld wat ze in 4 kleuren had, was erg geliefd op de socialsquote:
Ik heb een kitty-truiquote:Op dinsdag 17 januari 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hebben ze vast gedaan omdat er afgelopen 2 jaar op twitter veel vragen kwamen over bepaalde kledingstukken van bewoners, het huispak van Jill bijvoorbeeld wat ze in 4 kleuren had, was erg geliefd op de socials
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Was vanmorgen ook al aan het huilenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Janken!
ChaCha is verdrietig.. tenminste ,, ik denk dat het die blonde was.
Ja het is hard om je vader te verliezenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 12:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was vanmorgen ook al aan het huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |