Hij heeft ook handjes hoor, ik zie de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:25 schreef suzi1 het volgende:
het is dat hij zo'n hoog libido heeft, maar anders
welk spelletje??quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
en wel zoveel budget voor een spelletje zegt charlotte
weet ik veel. ze snapt niet dat er geen feestje is, en voert dan als sneer op dat ze wel budget hebben voor spelletjesquote:
Dit werkt wel: JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
kut overlay m'n cappies zijn veelte donker
Zou het echt sneu vinden als ze nu op Bart/Rob/Jason gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:32 schreef Lux069 het volgende:
MichA : Als ik win en moet nomineren, word wel lastig. Ik slaap bij die mensen op de kamer hè.
Mannetjes moeten ook iets om te kijken hebben hè. Met alleen Ilse om je heen wordt het een lang bezoek aan de wc.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zou het echt sneu vinden als ze nu op Bart/Rob/Jason gaan.
Dat zijn nog een beetje leuke types in de groep.
Flikker een van die hyper grietjes eruit
Ja of Dannyquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:33 schreef suzi1 het volgende:
cheyron gaat ze amal voor de boes gooien. ik voel dat
Daarom vind ik Shayron niet leuk.Ze zijn nu al zoveel met het spelletje bezigquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:33 schreef suzi1 het volgende:
cheyron gaat ze amal voor de boes gooien. ik voel dat
Met firefox kan je picture in picture afspelen, dan heb je er geen last meer vanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
kut overlay m'n cappies zijn veelte donker
Omdat hij egoistisch is en bereid is te liegen voor eigen gewin?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:36 schreef Lux069 het volgende:
Danny schat z'n kansen hoger in bij Bart dan bij Jason.
Begin me nu toch wel af te vragen wat Jason (naast nominatie Judy) heeft gedaan om zo in het 'verdoem' hokje te zijn gedrukt door de boys.
Zou hij bewust gekozen hebben om alleen te liegen tegen Judy?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Omdat hij egoistisch is en bereid is te liegen voor eigen gewin?
thank you very much! volgens mij is het geluktquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:33 schreef Flori het volgende:
[..]
Dit werkt wel: JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topic
Ik vind het sneu. Die gast is 20 en wat jonger dan hen en word er meteen uit 'gepest'.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:36 schreef Lux069 het volgende:
Danny schat z'n kansen hoger in bij Bart dan bij Jason.
Begin me nu toch wel af te vragen wat Jason (naast nominatie Judy) heeft gedaan om zo in het 'verdoem' hokje te zijn gedrukt door de boys.
Hij had gewoon moeten spelen: dat hij dacht dat Judy hem niet zou vertrouwen en dat hij daarom een verkeerd voorstel neer had gelegd, in de veronderstelling dat zij iets anders zou kiezen. Dan was er niks aan de hand geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:38 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Zou hij bewust gekozen hebben om alleen te liegen tegen Judy?
Of zou de FEBO ook hebben aangegeven van: eyz Jason, niet eerlijk tegen iedereen zijn, want content
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |