Nee Benny Charlotte vertelde gisteren dat ze niet eens meer door heeft dat er cameras zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 16:02 schreef Benny het volgende: [..] Dag 9. De bewoners zijn zo camerageil/-bewust dat de camera's week zijn van nattigheid
Ik ook SuziWan, en ze hoeven niet op een houtje te bijten, wat Bart zou willenquote:
Welkom, wederomquote:Op maandag 16 januari 2023 16:25 schreef b_engeltje het volgende:
Hoi hoi...
I'm back![]()
Ik zit met mijn partner net de streams te kijken...
Beetje offtopic
Men is fan van die kleine blonde, en ook enthosiast van de nieuwe jolien maar wij vinden toch
De andere blondine uit belgie het knapste..
Verder vind het een vreemde groep... waar nog weinig inzit...maar wat niet is kan nog komen
Grtjes
quote:Op maandag 16 januari 2023 16:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Chayron 34 jr vandaag ,dit feest is om noit te vergeten
en die hoed staat em goed
Chelsea is tenenkrommend hyperactiefquote:Op maandag 16 januari 2023 16:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Charlotte komt met de dag nepper over en steeds meer Engels praten. Dat ze maar snel de hete adem van andere bewoners voelt. Chelsea zit ook geen uitknop op..
Inderdaad, daar is al vaker over gesproken hier. In eerdere afleveringen kon de regie de boel veel beter splitsen in verschillende gespreksgroepjes. Nu is het een kippenhokquote:Op maandag 16 januari 2023 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Die gesprekken aan tafel zijn vaak niet te volgen
Vind chelsea wel oprechter overkomenquote:Op maandag 16 januari 2023 16:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Charlotte komt met de dag nepper over en steeds meer Engels praten. Dat ze maar snel de hete adem van andere bewoners voelt. Chelsea zit ook geen uitknop op..
Je hebt wel gelijk hoor, "Ben ik het of ben jij het", maar ik vind het toch grappig om dit van joe te lezen over dat engelsquote:Op maandag 16 januari 2023 16:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb Jolien al meerdere keren betrapt op een "waar ben ik in godsnaam in terecht gekomen??-"blik
druk gedoe van Lott en Chelsquote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ik heb Jolien al meerdere keren betrapt op een "waar ben ik in godsnaam in terecht gekomen??-"blik
Charlotte behoort nog wel tot de camerageilstequote:Op maandag 16 januari 2023 16:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee Benny Charlotte vertelde gisteren dat ze niet eens meer door heeft dat er cameras zijn![]()
![]()
en hussequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolien: ik heb steeds het gevoel dat ik hier maar even ben en straks weer naar huis toe ga.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
Ze moet er nog even in komen, Valt ook niet mee om zo binnen te vallen na een week.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:48 schreef Angelique61 het volgende:
Jolien is niet echt actief helpt niet mee valt me op
Die stapt vanzelf op hahahaquote:Op maandag 16 januari 2023 16:49 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jolien: ik heb steeds het gevoel dat ik hier maar even ben en straks weer naar huis toe ga.
Nee dat begrijp ik dus ook nietquote:Op maandag 16 januari 2023 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
En met z'n allen naar de wall.. ze kunnen echt niks individueel doen he.
Tja, model hèquote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte heeft een aparte kledingstijl, vaak hele wijde kleding en rare combinaties, zal wel fashion zijn of zo
Das waarquote:Op maandag 16 januari 2023 16:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze moet er nog even in komen, Valt ook niet mee om zo binnen te vallen na een week.
Heeft thuis en in het hotel wel veel gekeken. Hele nacht niet kunnen slapen van alle indrukken, hoorde gesnurk, heeft ohropax meegenomen, maar die hebben ze uit haar tas gehaald. (Big Brother.)quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:03 schreef Krambo het volgende:
Er moet ook overal een liedje bij gemaakt worden hè
De monden van Chelsea en Ali staan er niet op: Geen coin verdient, de rest welquote:
jute zak ..quote:Op maandag 16 januari 2023 17:05 schreef suzi1 het volgende:
als je nou de mond en ogen bedekt van een ander, krijgt die dan geen coin
Dokter nog geweest?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
knie van Rob blijft maar vervelend
. bewegen,rust pijnstiller
kuttknie
quote:
Echt sneuquote:Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kuttknie
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou de taart is al gedoemd te mislukken
Zou hij weleens echt gras hebben geroken?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Hij is het licht van zijn Fifa scherm gewend.
Vroeger misschien toen hij door zijn vriendjes op de feiten werd gedrukt. Tegenwoordig als hij de hond heeft uitgelaten en zijn moeder hem zegt dat hij zijn schoenen uit moet doen in huis.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou hij weleens echt gras hebben geroken?
In de joenaaited steets of america wel waarschijnlijk. Daar is zij trouwens de qeeun !quote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef MacDeMarco het volgende:
charlotte heeft een aparte kledingstijl, vaak hele wijde kleding en rare combinaties, zal wel fashion zijn of zo
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
In de joenaaited steets of america wel waarschijnlijk. Daar is zij trouwens de qeeun !
Enkel als je de tape gebruikt.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:05 schreef suzi1 het volgende:
als je nou de mond en ogen bedekt van een ander, krijgt die dan geen coin
the qeeunquote:Op maandag 16 januari 2023 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte is een slimme vrouw spreekt 4 talen aldus Rob
Ja hij zegt een hoop lieve dingen ja en niet alleen over hemquote:Op maandag 16 januari 2023 17:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij zegt toch ik mag hem wel
kon mn kleizoon zijn
Precies datquote:Op maandag 16 januari 2023 17:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
-skeer zooitje
niemand een coin vanzichzelf gebruikt
om iets lkkr te kopen voor
Chay zb jaardag
Lap! De hottub is al opgestookt. Weg hottub. Nu het huis nog opstoken.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Ik heb nu koffie voor de hele week, ik heb maar 1 tasje per dag nodig.
Bart: Ik heb de hottub alvast opgestookt.
O.K. werp de rollator maar over het hek voor Rob. Hij kan die nu gebruiken. Werp er gelijk een verpleegster mee over voor de wondjes aan de knietjes van de anderen.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kuttknie
Zei hij dat of is dat jouw interpretatie?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob heeft verschrikkelijke hekel aan Jason maar probeert het netjes te verwoorden.
Zou ik dit nu leuk vinden of niet. Misschien wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou de taart is al gedoemd te mislukken
Ja achterbaks. Leuk praten.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zei hij dat of is dat jouw interpretatie?
Oost-vlaams, gents en steenkolen-engels. Welk is de vierde ?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte is een slimme vrouw spreekt 4 talen aldus Rob
Nederlandsquote:Op maandag 16 januari 2023 17:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oost-vlaams, gents en steenkolen-engels. Welk is de vierde ?
Tja, mannen houden nu eenmaal van bouwpakketten.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte heeft alles wat je in een hedendaagse vrouw zoekt zegt Ali
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tja, mannen houden nu eenmaal van bouwpakketten.
Of bedoelen ze de nieuwe dame Ilse die concurrent kan zijn ?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dames zijn benieuwd wat er op hun af gaat komen.
Hebben ze een realistisch beeld van de kijkcijfers ?
Of van hoe het oud-deelnemers is verlopen nadien?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dames zijn benieuwd wat er op hun af gaat komen.
Hebben ze een realistisch beeld van de kijkcijfers ?
zou ik ook doen als ik jarig wasquote:Op maandag 16 januari 2023 17:55 schreef MacDeMarco het volgende:
gaat cheyron de hele dag met dat malle hoedje lopen?
quote:Op maandag 16 januari 2023 17:55 schreef MacDeMarco het volgende:
gaat cheyron de hele dag met dat malle hoedje lopen?
gelijk de personal assistent van chacha gewordenquote:Op maandag 16 januari 2023 17:57 schreef engine het volgende:
Kan Jolien ook zingen?
Verder lijkt ze al helemaal opgenomen bij de meiden.
Zingen? Hoop van niet, maar misschien één liedje, van Dolly Partonquote:Op maandag 16 januari 2023 17:57 schreef engine het volgende:
Kan Jolien ook zingen?
Verder lijkt ze al helemaal opgenomen bij de meiden.
Ja dat ene liedje zit al sinds gisteravond in m'n kop en wil er niet uitquote:Op maandag 16 januari 2023 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zingen? Hoop van niet, maar misschien één liedje, van Dolly Parton
Jaaquote:Op maandag 16 januari 2023 17:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zingen? Hoop van niet, maar misschien één liedje, van Dolly Parton
nieuwe opdracht: 100 coins als hij de rest van z'n big brother tijd met dat ding zit, loopt, slaapt en douchtquote:Op maandag 16 januari 2023 17:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tot 24uur
FeestVarken
zonder kado's
filmpjes van thuis
naks
Camouflagekleurenquote:
Hoe komen ze er dan aan?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
-skeer zooitje
niemand een coin vanzichzelf gebruikt
om iets lkkr te kopen voor
Chay zb jaardag
is het echt of nep?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoooo hé, Jolien heeft lang haar !
Winkelier kwam af met een genuanceerde reklame van -50%quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 18:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Winkelier kwam af met een genuanceerde reklame van -50%
Alleen heeft Chelsea het verkeerd verstaan, want was in de kinderafdeling tot 7jaar...
Wat zing je hier dan hahaquote:Op maandag 16 januari 2023 17:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
yandum yandum heee laaa jandumm heee![]()
![]()
![]()
![]()
< mn Turks is niet zo best sorry
quote:Op maandag 16 januari 2023 18:05 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Winkelier kwam af met een genuanceerde reklame van -50%
Alleen heeft Chelsea het verkeerd verstaan, want was in de kinderafdeling tot 7jaar...
quote:Op maandag 16 januari 2023 18:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zoooo hé, Jolien heeft lang haar !
Nouuuuuquote:Op maandag 16 januari 2023 18:06 schreef MacDeMarco het volgende:
chacha tegen cheche: jij bent de enige met grijs haar
cheche: ik heb geen grijs haar
Ja dat weet ik maar wie heeft die taarten betaald met die coins dan omdat jij zegt dat ze skeer zijn om het te betalenquote:Op maandag 16 januari 2023 18:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
verdienen coins als ze juist op een foto staan challange
Beetje zoals m’n dochterquote:
Ja maar wel vrij dun, vraag me af of ze er wel eens wat mee doet ofzoquote:
Hier ook zo'n dochter.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje zoals m’n dochter![]()
Heel leuk. Maar veeeeeel werk.
Ik denk dat ilse die dame is die we al van de achterkant gezien hebben , met dat zwarte lange haarquote:Op maandag 16 januari 2023 18:08 schreef Jockari het volgende:
Ik zou er nog een blonde bij steken. Jaloezie is nooit ver weg dan.
ergens een foto?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat ilse die dame is die we al van de achterkant gezien hebben , met dat zwarte lange haar
Leuk krijgen we een catfight tussen Jolien & Ilse in the battle of the extensionsquote:Op maandag 16 januari 2023 18:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat ilse die dame is die we al van de achterkant gezien hebben , met dat zwarte lange haar
Al 7 jaar zonder operatie ?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eh Lott zei gister toch dat ze al 7 jaar droog stond ?
Zonder relatiequote:Op maandag 16 januari 2023 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eh Lott zei gister toch dat ze al 7 jaar droog stond ?
en snapte ju?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit heb je vanmiddag ook al 3 x gevraagd
oh d8 al dat het aan mij lagquote:Op maandag 16 januari 2023 18:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die broek bij Charlotte is toch geen porum
Nee ik vindt het foeilelijkquote:Op maandag 16 januari 2023 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oh d8 al dat het aan mij lag
hoog water in de polder look
Michel in Special Forces.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef Yolk het volgende:
[..]
Of van hoe het oud-deelnemers is verlopen nadien?![]()
Alleen Jill zit soms nog in RTL 5-pulp, maar dat duurt ook niet lang meer.
een echte verjaars vlaai /platte Taartquote:Op maandag 16 januari 2023 18:57 schreef rinardo het volgende:
Bigbro
Shayron
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
er komen nog deelnemersquote:Op maandag 16 januari 2023 18:48 schreef Ptr67 het volgende:
Denk dat onze Militair ook het spelletje niet 100 % goed doorheeft.
Seizoen 1 : Winnaar Jill (lacheteutje), Handige harry (keuken) aka Nick verloren in finale
Seizoen 2 : Winnaar Salar (lacheteut), Handige harry (spelletjes) aka Kristof verloren in finale
Seizoen 3 : ?
Tenzij Bart tevreden is met gewoon een finale ronde, denk ik dat deze lijn gewoon zal doorgetrokken worden naar iemand gezellig, niet overheersend, aanvankelijk niet sterk beginnend...
Op dit moment gun ik het ze geen van allenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
er komen nog deelnemers
deze opzet . het gaat niet om de groep maar het individu
geen idee wie er tzt kan gaan winnen
tis nog zo pril
tot nu toe een positieve vibe in het huisquote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:22 schreef Monique___ het volgende:
ja maar dat doen ze niet.. ze krijgen de kaarsen niet eens aan haha
Onze knuffel Militairquote:Op maandag 16 januari 2023 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
Die Bart heeft ook geen enkele emotie in zn gezicht
Weinig alleszins. Was mijn favo voor BB begon. Begin nu te twijfelen. Zou beter in Expeditie Robinson zitten.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:26 schreef Angelique61 het volgende:
Die Bart heeft ook geen enkele emotie in zn gezicht
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef -river- het volgende:
Dit is in mijn ogen een leuke groep (voor elkaar) nu die zure weg is.
Wel opvallend dat niemand nog over Jude toetert. Jude was te stil.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef -river- het volgende:
Dit is in mijn ogen een leuke groep (voor elkaar) nu die zure weg is.
Waarom niet?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Pakt die Jason nou echt nog een plak taart
Het ging mij erom (waarom ik haar zure noem) dat ze bij een nominatie spel zo persoonlijk gaat doen door te juichen als andere genomineerd worden. Dat doe je gewoon niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel opvallend dat niemand nog over Jude toetert. Jude was te stil.
?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Daarom niet dat vraag je dan eerst
Netjes.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob krijgt een brace, krukken en paracetamol.
Moet zijn knie zo min mogelijk belasten.
Kussen eronder.
Daarna een amputatie tot net boven de knie. Zal live gestreamd worden op donderdag.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Kussen eronder.
Koelen en omhoog
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarna een amputatie tot net boven de knie. Zal live gestreamd worden op donderdag.
Rustige lieve meid.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey zal ik ook een kleurtje aan doen ?
Is ze verboden door de FEBOquote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef Jockari het volgende:
Verbaast me dat na een kleine 2 weken, nog iedereen verticaal is. Vorige BB hebben we alles horizontaal gezien.
Rob heeft en excuus momenteel met zijn knie.
ik hoop van wel. En hopen als het kan !quote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef Lillfex het volgende:
Hoe weten ze nu al dat ze drank krijgen Ik hoop van niet
Weten ze ook niet, ze hopen het omdat Chayron vandaag jarig isquote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef Lillfex het volgende:
Hoe weten ze nu al dat ze drank krijgen Ik hoop van niet
daar is wel over gesproken door de heren vanmquote:Op maandag 16 januari 2023 19:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel opvallend dat niemand nog over Jude toetert. Jude was te stil.
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Kussen eronder.
Koelen en omhoog
kan niet wachten tot haar vertrek. Wat is dit een irritante kleuterquote:Op maandag 16 januari 2023 19:52 schreef Ireth het volgende:
Het eerste wat ik hoor nu ik de streams weer aan gooi is dat domme Engelse geouwehoer van Chelsea
Hebben een arts geraadpleegdquote:Op maandag 16 januari 2023 19:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
nah lkkr dan
laat dan een foto maken zeg
amc zit om de hoek
of elders in Adam ..
ipv zo krukken koelen paracetamol
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
kan niet wachten tot haar vertrek. Wat is dit een irritante kleuter
ja zal bestquote:
Heeft hij verteldquote:Op maandag 16 januari 2023 19:55 schreef Tascha071 het volgende:
Rob heeft een kunst knie!! Ik “ken” zijn dochter vandaar.
nou precies daarom ff fotoquote:Op maandag 16 januari 2023 19:55 schreef Tascha071 het volgende:
Rob heeft een kunst knie!! Ik “ken” zijn dochter vandaar.
Nochtans heel easyquote:Op maandag 16 januari 2023 19:16 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Char als nanny nu niet echt een pamper vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |