Daarna een amputatie tot net boven de knie. Zal live gestreamd worden op donderdag.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob krijgt een brace, krukken en paracetamol.
Moet zijn knie zo min mogelijk belasten.
Kussen eronder.
Koelen en omhoog
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarna een amputatie tot net boven de knie. Zal live gestreamd worden op donderdag.
Rustige lieve meid.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey zal ik ook een kleurtje aan doen ?
Is ze verboden door de FEBOquote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef Jockari het volgende:
Verbaast me dat na een kleine 2 weken, nog iedereen verticaal is. Vorige BB hebben we alles horizontaal gezien.
Rob heeft en excuus momenteel met zijn knie.
ik hoop van wel. En hopen als het kan !quote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef Lillfex het volgende:
Hoe weten ze nu al dat ze drank krijgen Ik hoop van niet
Weten ze ook niet, ze hopen het omdat Chayron vandaag jarig isquote:Op maandag 16 januari 2023 19:50 schreef Lillfex het volgende:
Hoe weten ze nu al dat ze drank krijgen Ik hoop van niet
daar is wel over gesproken door de heren vanmquote:Op maandag 16 januari 2023 19:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wel opvallend dat niemand nog over Jude toetert. Jude was te stil.
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob krijgt een brace, krukken en paracetamol.
Moet zijn knie zo min mogelijk belasten.
Kussen eronder.
Koelen en omhoog
kan niet wachten tot haar vertrek. Wat is dit een irritante kleuterquote:Op maandag 16 januari 2023 19:52 schreef Ireth het volgende:
Het eerste wat ik hoor nu ik de streams weer aan gooi is dat domme Engelse geouwehoer van Chelsea
Hebben een arts geraadpleegdquote:Op maandag 16 januari 2023 19:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
nah lkkr dan
laat dan een foto maken zeg
amc zit om de hoek
of elders in Adam ..
ipv zo krukken koelen paracetamol
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:53 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
kan niet wachten tot haar vertrek. Wat is dit een irritante kleuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |