Aan mijn dieet schema houdenquote:Op maandag 16 januari 2023 08:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Morgen lieve Stephan. Plannen voor vandaag?
quote:Op maandag 16 januari 2023 10:16 schreef monkyyy het volgende:
Ah goeieVandaag is de tuinman er, die komt mijn conifeer en krulhazerlaar bijscheren. Niet echt mijn idee, maar om de vrede te bewaren met de bejaarde buurman.
Zo ver heb ik het bijna laten komen. Toch maar niet, is ook weer zo'n gedoequote:Op maandag 16 januari 2023 10:18 schreef StephanL het volgende:
[..]![]()
Klinkt als rijdende rechter materiaal
Ha dat is fijn dat je nu weet waar het door komt en dat je weer wat fitter bent. Geniet van je wandeling.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Aan mijn dieet schema houden![]()
Straks even wandelen ergens. Ben nog niet uit waar, het regent nog, maar hoogstwaarschijnlijk even naar Katwijk. Voor de rest niet zoveel eigenlijk.
Begin december naar de huisarts geweest omdat ik maar niet afviel. Bleek ik toch een trage schildklier te hebben dan normaal. Verklaarde ook dat ik altijd moe was in de middag. Nooit bij stil gestaan dat het door iets zou komen.
Nu pilltjes en gaat al een stuk beter. Alsof ik Red Bull op heb de hele dag. Niet meer moe in de middag
quote:Op maandag 16 januari 2023 10:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zo ver heb ik het bijna laten komen. Toch maar niet, is ook weer zo'n gedoe
Goedenavondquote:Op maandag 16 januari 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Vanavond die Bolle kijken en Penoza
neem ik op. Koffer is ingepakt en vanavond op tijd naar bed. 7.30 in het ziekenhuis zijn en om 9.30 is het mijn beurt.
Succes morgen, praadjequote:Op maandag 16 januari 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Vanavond die Bolle kijken en Penoza
neem ik op. Koffer is ingepakt en vanavond op tijd naar bed. 7.30 in het ziekenhuis zijn en om 9.30 is het mijn beurt.
Dankjewel Poppeltje.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Succes morgen, praadje![]()
Mag je morgen gelijk weer naar huis of moet je een paar nachtjes blijven?
Thanks Paulquote:Op maandag 16 januari 2023 18:52 schreef Paul het volgende:
TV / [ComedyCentral] Roast of Famke Louise - 16 jan #1
Daar is dat spul voor hequote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds. Alles is goed gegaan. Net lekker een boterham en een koffieke gehad. Morgen fijn terug naar huis zoals het er nu uitzietIk dacht dat ik zo'n bikkel was omdat ik totaal geen pijn heb, blijk ik flinke pijnstilling te krijgen
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds. Alles is goed gegaan. Net lekker een boterham en een koffieke gehad. Morgen fijn terug naar huis zoals het er nu uitzietIk dacht dat ik zo'n bikkel was omdat ik totaal geen pijn heb, blijk ik flinke pijnstilling te krijgen
Gelukkig gaat het goed. Sterkte meidquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zaterdag dateGamen... Super leuk! Echt zin in
Waarom werk ik niet, milde uitleg, geen date meer
Fijn dat alles goed is gegaan en dat je morgen naar huis mag. Gelukkig met morfine op zak. Dat heb je wel ff nodig nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
Avondquote:
Laatst was er de film 'Bloedlink' op NPO3. Die had ik opgenomen en gisteren gekeken, was best een goede film.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Niet veel op tv vind ik, maar heb nog genoeg opnames die ik kan bekijken naast de streamingsdiensten
Haha, dat lijkt me ook apart.quote:Op donderdag 19 januari 2023 07:55 schreef Isane het volgende:
Een collega van mij heeft meegedaan aan Married at first sight.
Hij liep al met een trouwring hier(terwijl de uitzending nog niet geweest was
)
Oooh wat raarquote:Op donderdag 19 januari 2023 07:55 schreef Isane het volgende:
Een collega van mij heeft meegedaan aan Married at first sight.
Hij liep al met een trouwring hier(terwijl de uitzending nog niet geweest was
)
Ok top. Die heb ik ook opgenomen en nog niet gezien. Gaan we die binnenkort bekijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Laatst was er de film 'Bloedlink' op NPO3. Die had ik opgenomen en gisteren gekeken, was best een goede film.
Ja doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok top. Die heb ik ook opgenomen en nog niet gezien. Gaan we die binnenkort bekijken.
Avondquote:
Ja, dat begon ik al te vermoeden dat het een hh is. Ik kijk hem wel want die heb ik nog niet gezien. DNA singers heb ik nog niet gezien. Ik ben benieuwd hoelang ze nog kunnen vissen in die vijver van wannabee sterren en B artiesten voor al die spel/talentenshows. Ik ben daar wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
![]()
Deze Dream School is een herhaling. Ga voor DNA singers. En vroeg naar bed. Morgen weer vroeg op voor een opfriscursus
Je moet überhaupt dat soort tv niet kijken. Doe ik al een paar jaar niet, je mist niks.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
je kunt net zo goed copy/paste gebruiken voor iedere dag, iedere dag hetzelfde negatieve gezeur op nederlandse tv
net of ik zit te wachten op die dooie grafgezichten bij Op1 of Jinek
Avond CotSquote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
GOedenavond,
Een blijde CotS meldt zich.
Ja eigenlijk wel. Nogal lui. Vooral lekker zitten meezingen met mijn favoriete nummers. Brullen eerder, maar gewoon me lekker laten gaan, swingen, zingen...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond CotSWat fijn om te lezen dat je blij bent. Fijne dag gehad?
Heerlijk toch. Dat kan soms zo'n deugd doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Nogal lui. Vooral lekker zitten meezingen met mijn favoriete nummers. Brullen eerder, maar gewoon me lekker laten gaan, swingen, zingen...
Wat een troepquote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:59 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
18.20; Een jaar van je leven SBS6
18.55; Lang Leve de liefde SBS6
19.04; Khalid en Sophie NPO1
19.25; First dates NPO3
20.30; Big Brother RTL5
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
18.30; Deurwaarders UK RTL5 https://www.tvgids.nl/amusement/deurwaarders-uk
21.25; Overtreders VER https://www.tvgids.nl/informatief/overtreders
22.26; De wereld van de marechaussee VER https://www.tvgids.nl/informatief/de-wereld-van-de-marechaussee
Amusement;
20.07; Chantals Pyama Party RTL4 https://www.tvgids.nl/amusement/chantals-pyjama-party
20.27; Ministars SBS6 https://www.tvgids.nl/amusement/ministars
20.34; Op zoek naar... NPO1 https://www.tvgids.nl/amusement/op-zoek-naar
Docu/Reportage/Informatief;
19.53; Meldpunt NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/meldpunt
20.25; Louis Theroux, Dark states NPO3 https://www.tvgids.nl/informatief/louis-theroux-dark-states
20.28; Het water komt NPO2 https://www.tvgids.nl/informatief/het-water-komt
Sport;
20.30; Veronica Offside VER
Actueel;
19.03; Khalid & Sophie NPO1
19.30; HLF8 SBS6
21.35; Jinek RTL4
22.11; OP1 NPO1
Veel liefs, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
@:Isane
Typefouten onder voorbehoud
Waar zien we Kees?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:21 schreef monkyyy het volgende:
Overtreders![]()
En het is vandaag feest voor Kees, die Spaanse is weer terug.
[ afbeelding ]
Vandaag nergens, maar laatst wel weer een neuwe docu op youtube "probleemwijken 18 jaar later"quote:
Ik trakteer mezelf op een kaas uienbroodje van de AHquote:
Oehh ook zo lekkerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik trakteer mezelf op een kaas uienbroodje van de AH![]()
Althans, over een uurtje gaat de oven aan
Echt he, zo irritant.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:39 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou hem al getaserd hebben. Maar ik ben allergisch voor dit soort geneuzel
GMTAquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Gooi hem maar in de oubliette en vergeet hem 2 maandjes. Problem solved.
zn laatste jaren voor zijn pensioen wil hij zn stempel nog even drukkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:06 schreef praadje het volgende:
Jeetje, die Johan kan ook doorzeiken zeg.
Lekker slapenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:26 schreef praadje het volgende:
Was weer leuk zo samen kijkenSlaap wel en tot morgen liefjes
![]()
weltrusten!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:26 schreef praadje het volgende:
Was weer leuk zo samen kijkenSlaap wel en tot morgen liefjes
![]()
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond voor mij
derde auditie aflevering DSDS
BB later terugkijken (ik neem alles op, kan ik lekker door de reclames heen zappen, ik heb geen videoland dus, maar dat heb ik ook niet echt nodig)
Kassa is helaas geen gezellig consumentenprogramma meer, het is nu vooral heel activistischquote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:47 schreef monkyyy het volgende:
Kassa, WIDM, Ik vertrek![]()
Hopelijk is kassa een beetje luchtig, een paaseitjes test ofzo
quote:
Ik heb vanmorgen bezoek gehad, daarna bed verschoond en gaan slapen, eten gemaakt en weer gaan slapen tot 20.30. Staartje van de narcose denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond Stephanquote:Op zondag 22 januari 2023 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Weer genoeg op de tv vanavond. Keuzes maken
Ik ga voor Heel holland bakt en Stegeman. Onze man bij de Taliban neem ik op.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond StephanHier wordt het Ronald en Alberto. De Stamhouder neem ik op, goede serie
Haha, Dokter Google is inderdaad meestal niet zo optimistisch. Sterkte met je rug.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen!
Hier vanavond HHB
Ik moest vandaag zo hard lachen om Dokter Google. Ik heb een spiertje in mijn rug verrekt, dus ik zoek naar een beweging om dat spiertje eventjes te rekken, beetje een rare plek. Volgens Google heb ik ernstige vergroeiing aan mijn rug... oké, Google, soms heb je gewoon een beetje spierpijn na een rare beweging
Ik heb een yoga video gedaan van YouTube en dat hielp al. Het is echt geen lijden, gewoon een klein spiertje dat een beetje verrekt is. Stelt echt niks voor. Dank je wel!quote:Op zondag 22 januari 2023 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, Dokter Google is inderdaad meestal niet zo optimistisch. Sterkte met je rug.
Ben nu aan bet kijken. Interessant inkijkje. Scheelt dat die taal spreektquote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
Iemand de aflevering van onze man bij de Taliban gezien? Ik vond het zeer interessant!
Ga ik straks even terugkijken. Ik vond Onze man in Teheran ook al interessant van Erdbrink.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
Iemand de aflevering van onze man bij de Taliban gezien? Ik vond het zeer interessant!
Ja, maar is er helemaal geen topic over?quote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
Daarom postte ik ook hier want kon geen topic vindenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar is er helemaal geen topic over?
Thanks voor je input. Dan ga ik het ook eens bekijken.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Hier vanavond een jaar van je leven en het vreselijke irritainment Gillis.Tussen kunst en kitch neem ik op.
Voor wie de filmtip nog nooit heeft gezien, een echte aanrader![]()
Fijne kijkavond lieffies, ik ga eerst even een dutje doen. Nu kan het nog, overmorgen weer aan de arbeit. Wonden zien er supergoed uit en geen pijn gehad
Goedenavond allenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Vanavond kijk ik naar HLF8, die bolle campingbaas en VI
Mooie film. Heb hem nog op DVD.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk de Hel van 63
Hopelijk mag ik hem nog een keer rijden
Veel plezier met je workshopquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond een workshopje tekenen online, dus geen tijd voor televisie. Dreamschool kijk ik terugErg goed programma, maar ja... workshop is ook erg fijn
Dank, ik blijf maar niet thuis voor het TV aanbod.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:38 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, alvast de gids voor vandaag![]()
Het is niet veel meer inderdaad. Af en toe nog een goede NL serie en dat is het wel. Enne, graag gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ik blijf maar niet thuis voor het TV aanbod.
Wat een drama is het deze winter…
Ik kijk nog maar zelden echte TV series.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is niet veel meer inderdaad. Af en toe nog een goede NL serie en dat is het wel. Enne, graag gedaan.
Hier ook een docu liefhebber. Hoe rauwer, hoe beter. Inderdaad, die BN shows ben ik echt klaar mee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk nog maar zelden echte TV series.
Heb het geduld er niet meer voor en/of mis door andere bezigheden afleveringen.
Programma's met BN'ers kijk ik ook niet of nauwelijks meer, de standaard trucjes ken ik inmiddels wel van ze. Gelukkig zijn de BN'ers bij Wie Is De Mol mij vrijwel onbekend, dat kijk ik nog wel.
Ik kijk verder vooral nog buitenlandse docu's, lekker kort, elke aflevering staat op zichzelf en het heeft iets van inhoud…
Wat kan jij mooi tekenenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier lekekr aan het tekenen en zo mee verder
[ afbeelding ]
Nou je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welGewoon een kwestie van geduld en gummen hoor
Dat is liefquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ik
Zelf heb ik weinig tot geen geduld
Wat leuk! Je ziet echt die glimlach. Knap gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, beetje vooruit gewerkt omdat de juf extreem traag is en drie keer hetzelfde uitlegt wat ik al weet. Maar ik ben tevreden met mijn zeehondje. En ja, geen talent en ja veel plezier
[ afbeelding ]
Dat was de eerste keer dat ik een WC groettequote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat was de eerste keer dat ik een WC groette
Maar jij bent wel een heel bijzondere WC natuurlijk. Met hoofdletters
Niet cremeren hoor!quote:
Dat zeg ikquote:
Zou ik ook gedaan hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik was woensdag aan het winkelen en toen zag ik handhavers een winkeldief in bedwang houden in een G-star winkel. Ben even naar binnen gegaan, net doen of ik aan het shoppen was en even de situatie aandachtig bekeken.
mysteryshopperquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik was woensdag aan het winkelen en toen zag ik handhavers een winkeldief in bedwang houden in een G-star winkel. Ben even naar binnen gegaan, net doen of ik aan het shoppen was en even de situatie aandachtig bekeken.
kunnen sowieso niet fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
Polen, altijd lachen. Hoeveel ik er al niet dronken van een fiets heb zien vallen
iets met makkelijk verkrijgbaar en na uurtje sta je weer buiten?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:44 schreef praadje het volgende:
Lekker weekendje trippen in Amsterdam. Wanneer dacht ze dat dat een goed idee was
Haalt de scherpe randjes ervan af.quote:
Johan kent geen genadequote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:56 schreef Ole het volgende:
Even wel voor haar opnemen.. Voor vrouwen zijn er nauwelijks plekken om te plassen..
Nee die zegt gewoon ga maar naar de Macquote:
Straks zien z'n matties zijn lipglossquote:
vroeg me al steeds af wat er allemaal in zou zitten als jongen zijndequote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Straks zien z'n matties zijn lipgloss
Remcoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:06 schreef praadje het volgende:
Hoe heet deze handhaver? Wel een goede gast
Verstond er niks vanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:08 schreef Dutch_view het volgende:
Zag er niet echt uit alsof die vader het veel interesseerde
Die gaat een goed gesprek hebben met zijn zoon over racisme en die kut Nederlanders.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:08 schreef Dutch_view het volgende:
Zag er niet echt uit alsof die vader het veel interesseerde
Die zoon had inderdaad moeten schreeuwen "Racisme!"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Die gaat een goed gesprek hebben met zijn zoon over racisme en die kut Nederlanders.
Biefstukje in de margarine jeweetzzz.quote:
He hallo Stephan nog druk op het werk?quote:
Loetje IJ is mooie locatie! Met haventje. Eten is ook OK niet super. Je weet wat je kunt verwachtenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja lees het net, kan het verder niet.
Al die gasten in Rotterdam begrijpen niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |