Dank, ik blijf maar niet thuis voor het TV aanbod.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:38 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, alvast de gids voor vandaag![]()
Het is niet veel meer inderdaad. Af en toe nog een goede NL serie en dat is het wel. Enne, graag gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ik blijf maar niet thuis voor het TV aanbod.
Wat een drama is het deze winter…
Ik kijk nog maar zelden echte TV series.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is niet veel meer inderdaad. Af en toe nog een goede NL serie en dat is het wel. Enne, graag gedaan.
Hier ook een docu liefhebber. Hoe rauwer, hoe beter. Inderdaad, die BN shows ben ik echt klaar mee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk nog maar zelden echte TV series.
Heb het geduld er niet meer voor en/of mis door andere bezigheden afleveringen.
Programma's met BN'ers kijk ik ook niet of nauwelijks meer, de standaard trucjes ken ik inmiddels wel van ze. Gelukkig zijn de BN'ers bij Wie Is De Mol mij vrijwel onbekend, dat kijk ik nog wel.
Ik kijk verder vooral nog buitenlandse docu's, lekker kort, elke aflevering staat op zichzelf en het heeft iets van inhoud…
Wat kan jij mooi tekenenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier lekekr aan het tekenen en zo mee verder
[ afbeelding ]
Nou je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welGewoon een kwestie van geduld en gummen hoor
Dat is liefquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ik
Zelf heb ik weinig tot geen geduld
Wat leuk! Je ziet echt die glimlach. Knap gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, beetje vooruit gewerkt omdat de juf extreem traag is en drie keer hetzelfde uitlegt wat ik al weet. Maar ik ben tevreden met mijn zeehondje. En ja, geen talent en ja veel plezier
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |