Avond Stephanquote:Op zondag 22 januari 2023 18:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Weer genoeg op de tv vanavond. Keuzes maken
Ik ga voor Heel holland bakt en Stegeman. Onze man bij de Taliban neem ik op.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond StephanHier wordt het Ronald en Alberto. De Stamhouder neem ik op, goede serie
Haha, Dokter Google is inderdaad meestal niet zo optimistisch. Sterkte met je rug.quote:Op zondag 22 januari 2023 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen!
Hier vanavond HHB
Ik moest vandaag zo hard lachen om Dokter Google. Ik heb een spiertje in mijn rug verrekt, dus ik zoek naar een beweging om dat spiertje eventjes te rekken, beetje een rare plek. Volgens Google heb ik ernstige vergroeiing aan mijn rug... oké, Google, soms heb je gewoon een beetje spierpijn na een rare beweging
Ik heb een yoga video gedaan van YouTube en dat hielp al. Het is echt geen lijden, gewoon een klein spiertje dat een beetje verrekt is. Stelt echt niks voor. Dank je wel!quote:Op zondag 22 januari 2023 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, Dokter Google is inderdaad meestal niet zo optimistisch. Sterkte met je rug.
Ben nu aan bet kijken. Interessant inkijkje. Scheelt dat die taal spreektquote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
Iemand de aflevering van onze man bij de Taliban gezien? Ik vond het zeer interessant!
Ga ik straks even terugkijken. Ik vond Onze man in Teheran ook al interessant van Erdbrink.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
Iemand de aflevering van onze man bij de Taliban gezien? Ik vond het zeer interessant!
Ja, maar is er helemaal geen topic over?quote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
Daarom postte ik ook hier want kon geen topic vindenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, maar is er helemaal geen topic over?
Thanks voor je input. Dan ga ik het ook eens bekijken.quote:Op zondag 22 januari 2023 21:21 schreef Pinuts het volgende:
quote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes. Hier vanavond een jaar van je leven en het vreselijke irritainment Gillis.Tussen kunst en kitch neem ik op.
Voor wie de filmtip nog nooit heeft gezien, een echte aanrader![]()
Fijne kijkavond lieffies, ik ga eerst even een dutje doen. Nu kan het nog, overmorgen weer aan de arbeit. Wonden zien er supergoed uit en geen pijn gehad
Goedenavond allenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Vanavond kijk ik naar HLF8, die bolle campingbaas en VI
Mooie film. Heb hem nog op DVD.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:51 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk de Hel van 63
Hopelijk mag ik hem nog een keer rijden
Veel plezier met je workshopquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier vanavond een workshopje tekenen online, dus geen tijd voor televisie. Dreamschool kijk ik terugErg goed programma, maar ja... workshop is ook erg fijn
Dank, ik blijf maar niet thuis voor het TV aanbod.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:38 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes, alvast de gids voor vandaag![]()
Het is niet veel meer inderdaad. Af en toe nog een goede NL serie en dat is het wel. Enne, graag gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ik blijf maar niet thuis voor het TV aanbod.
Wat een drama is het deze winter…
Ik kijk nog maar zelden echte TV series.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Het is niet veel meer inderdaad. Af en toe nog een goede NL serie en dat is het wel. Enne, graag gedaan.
Hier ook een docu liefhebber. Hoe rauwer, hoe beter. Inderdaad, die BN shows ben ik echt klaar mee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk nog maar zelden echte TV series.
Heb het geduld er niet meer voor en/of mis door andere bezigheden afleveringen.
Programma's met BN'ers kijk ik ook niet of nauwelijks meer, de standaard trucjes ken ik inmiddels wel van ze. Gelukkig zijn de BN'ers bij Wie Is De Mol mij vrijwel onbekend, dat kijk ik nog wel.
Ik kijk verder vooral nog buitenlandse docu's, lekker kort, elke aflevering staat op zichzelf en het heeft iets van inhoud…
Wat kan jij mooi tekenenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier lekekr aan het tekenen en zo mee verder
[ afbeelding ]
Nou je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welGewoon een kwestie van geduld en gummen hoor
Dat is liefquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:13 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou je moet er ook wel aanleg voor hebben denk ik
Zelf heb ik weinig tot geen geduld
Wat leuk! Je ziet echt die glimlach. Knap gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, beetje vooruit gewerkt omdat de juf extreem traag is en drie keer hetzelfde uitlegt wat ik al weet. Maar ik ben tevreden met mijn zeehondje. En ja, geen talent en ja veel plezier
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |