quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds. Alles is goed gegaan. Net lekker een boterham en een koffieke gehad. Morgen fijn terug naar huis zoals het er nu uitzietIk dacht dat ik zo'n bikkel was omdat ik totaal geen pijn heb, blijk ik flinke pijnstilling te krijgen
Gelukkig gaat het goed. Sterkte meidquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
Dag lieverds. Alles is goed gegaan. Net lekker een boterham en een koffieke gehad. Morgen fijn terug naar huis zoals het er nu uitzietIk dacht dat ik zo'n bikkel was omdat ik totaal geen pijn heb, blijk ik flinke pijnstilling te krijgen
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zaterdag dateGamen... Super leuk! Echt zin in
Waarom werk ik niet, milde uitleg, geen date meer
Fijn dat alles goed is gegaan en dat je morgen naar huis mag. Gelukkig met morfine op zak. Dat heb je wel ff nodig nu.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
Avondquote:
Laatst was er de film 'Bloedlink' op NPO3. Die had ik opgenomen en gisteren gekeken, was best een goede film.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Niet veel op tv vind ik, maar heb nog genoeg opnames die ik kan bekijken naast de streamingsdiensten
Haha, dat lijkt me ook apart.quote:Op donderdag 19 januari 2023 07:55 schreef Isane het volgende:
Een collega van mij heeft meegedaan aan Married at first sight.
Hij liep al met een trouwring hier(terwijl de uitzending nog niet geweest was
)
Oooh wat raarquote:Op donderdag 19 januari 2023 07:55 schreef Isane het volgende:
Een collega van mij heeft meegedaan aan Married at first sight.
Hij liep al met een trouwring hier(terwijl de uitzending nog niet geweest was
)
Ok top. Die heb ik ook opgenomen en nog niet gezien. Gaan we die binnenkort bekijken.quote:Op donderdag 19 januari 2023 10:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Laatst was er de film 'Bloedlink' op NPO3. Die had ik opgenomen en gisteren gekeken, was best een goede film.
Ja doen.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok top. Die heb ik ook opgenomen en nog niet gezien. Gaan we die binnenkort bekijken.
Avondquote:
Ja, dat begon ik al te vermoeden dat het een hh is. Ik kijk hem wel want die heb ik nog niet gezien. DNA singers heb ik nog niet gezien. Ik ben benieuwd hoelang ze nog kunnen vissen in die vijver van wannabee sterren en B artiesten voor al die spel/talentenshows. Ik ben daar wel een beetje klaar mee.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:05 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
![]()
Deze Dream School is een herhaling. Ga voor DNA singers. En vroeg naar bed. Morgen weer vroeg op voor een opfriscursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |