I know. Maar tijd is geld.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer spijtig dit forum zou jouw kwaliteit en inzichten goed kunnen gebruiken.
Zou Danilo en Szymanski eraf halen voor Bullaude en Gimenez maar verder zeker niks aanpassen.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Danilo
Iedere bal stuitert van z'n voet af
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:03 schreef Binge-watch het volgende:
Szymański en Danilo matig. Tijd voor Bullaude en Gimenez.
Bij dezen besloten @Slotquote:Op zondag 15 januari 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou Danilo en Szymanski eraf halen voor Bullaude en Gimenez maar verder zeker niks aanpassen.
Mimimimimiquote:Op zondag 15 januari 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik word een beetje moe van Hancko die elke wedstrijd wel ergens kermend op de grond ligt (en vervolgens probleemloos doorspeelt)
Geeft gewoon de regie de tijd om een herhaling te laten zien van zijn weergaloze actie.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik word een beetje moe van Hancko die elke wedstrijd wel ergens kermend op de grond ligt (en vervolgens probleemloos doorspeelt)
Die Bassey is wel helemaal verneukt door Schreuder.quote:
Stukje people management.quote:
Vind 'm een fijn spelertje de paar keren dat ik 'm heb gezien.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje people management.
Al laat Mootje altijd wel leuke dingen zien in die oefenwedstrijden, dus ben benieuwd.
blij dat hij niet is gebleven achterafquote:Op zondag 15 januari 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk heeft Til toch meer geleverd voor Feyenoord dan Szymanski dit weekend
Zeker in dit elftal had je daar weinig aan gehad inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
blij dat hij niet is gebleven achteraf
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds Szymanski eruit is zijn WE het helemaal kwijt.
Het is vooral zonde dat je niet allang 0-3 voorstaat, dan had Groningen het niet eens meer geprobeerd.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:17 schreef hhh38 het volgende:
Ze laten Groningen in de wedstrijd komen helaas
het is een prima speler, met een zeer matige wedstrijdquote:Op zondag 15 januari 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ja doe maar zo.
Onze Pool is onmisbaar.
Een prima speler zegt ie.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is een prima speler, met een zeer matige wedstrijd
Leuke speler, maar geen 10 miljoen waard.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ja doe maar zo.
Onze Pool is onmisbaar.
mocht je kampioen worden zou ik dat er prima voor neerleggenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Leuke speler, maar geen 10 miljoen waard.
Vandaag en vorige week niet zo sterk.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ja doe maar zo.
Onze Pool is onmisbaar.
Dilrosun nu juistquote:
Lang hoop ikquote:
ik hoop dat hij gewoon blijftquote:Op zondag 15 januari 2023 18:24 schreef hhh38 het volgende:
Ali heeft echt 20km gelopen deze wedstrijd
hij gooit de bol op slotquote:Op zondag 15 januari 2023 18:27 schreef Qarrad het volgende:
Nou jongens, tijd voor een Slot-offensief hihaho
denk dat hij ook wel klaar is voor een wissel, lijkt er doorheen te zitten.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:29 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer is niet de snelste. Jammer toch wel.
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:02 schreef Divje het volgende:
Zou toch gewoon Santi inbrengen om die snotneus van een Blokzijl even helemaal gek te maken.
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 15 januari 2023 18:37 schreef Pistolero het volgende:
3 punten, geen blessures, geen kaarten, PSV, Ajax en Twente die punten verspelen.
Genot.
Eerste 10 en laatste 20 minuten waren voetballend niet best, maar verder een prima pot met een terechte uitslag. Al had die best wat groter mogen en kunnen zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
Bijna perfecte wedstrijd
Verdediging goed, middenveld goed, aanval had nog iets meer mogen scoren
#NietmijnFeyenoordquote:Op zondag 15 januari 2023 18:38 schreef onlogisch het volgende:
Genot.
DAT DIT ZOMAAR KAN IN NEDERLAND
MARCO BAKKER IS ZATquote:Op zondag 15 januari 2023 18:37 schreef Caland het volgende:
Zelfs het Marco Bakker lied komt weer voorbij
Klassiekertje
Laatste 30 minuten zelfsquote:Op zondag 15 januari 2023 18:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerste 10 en laatste 20 minuten waren voetballend niet best, maar verder een prima pot met een terechte uitslag. Al had die best wat groter mogen en kunnen zijn.
Die verstaan er toch niks van johquote:Op zondag 15 januari 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Publiek schreeuwt 'JODEN GAAN ER AAN OLÉ OLÉ'
De selectie applaudisseert uitbundig.
Gaat een genot van een kraker worden volgende weekquote:Op zondag 15 januari 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
18 meiquote:Op zondag 15 januari 2023 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga even op de planning kijken in mei.
Als het een week erna dan beslist wordt vind ik het primaquote:Op zondag 15 januari 2023 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zondag 7 mei Excelsior-Feyenoord
Hier kijk ik niet naar uit.
Die gaat 25+ opleveren.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
Kökcü heeft al 7 goals in 15 wedstrijden. Als hij ook al 15 goals per seizoen gaat maken wordt ie helemaal interessant
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Minimaal 40/45 miljoen inmiddels.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
Kökcü heeft al 7 goals in 15 wedstrijden. Als hij ook al 15 goals per seizoen gaat maken wordt ie helemaal interessant
GENOTquote:Op zondag 15 januari 2023 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Na Herbstmeister nu ook Wintermeister
Wordt nog wat met deze gasprijzenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:40 schreef onlogisch het volgende:
Meneer Perez heeft er altijd moeite mee om positief over Feyenoord te praten.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:08 schreef fetX het volgende:
Kenneth valt weer even terug op die ene mindere wedstrijd van Kokcu.
100miljoen(miljard)quote:Op zondag 15 januari 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat we die lui op 8 punten gaan zetten, een typische veel te opgefokte klassieker waar we met 0-1 de boot in gaan net als met die vrije trap van Van Rhijn of all places toen ligt in het verschietquote:Op zondag 15 januari 2023 19:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Heerlijk dit, benieuwd naar volgende week, hopelijk worden we niet teleurgesteld.
Och die wedstrijd, daar kan ik me nog zo kwaad om maken. Binnen een kwartier 3x op de lat geschoten en nog heel wat kansen gehad en dan door 1 vrije trap (die hij nooit meer van zijn leven maakte) 0-1 verliezenquote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat we die lui op 8 punten gaan zetten, een typische veel te opgefokte klassieker waar we met 0-1 de boot in gaan net als met die vrije trap van Van Rhijn of all places toen ligt in het verschiet
Einde doemdenken
Dat vind ik verdomd weinig voor Schouten.quote:Dit schrijft het Algemeen Dagblad. Bologna ziet er weinig in om Schouten voor de rest van het seizoen te verhuren aan Feyenoord. De stadionclub moet een miljoenenbedrag neerleggen om het doorlopende contract, dat tot medio 2026 loopt, af te kopen. De Italianen verlangen een bedrag van tussen de acht a tien miljoen euro.
Logischer voor Schouten dan voor Zerrouki.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik verdomd weinig voor Schouten.
3-0 verliezen om de week daarna thuis alsnog kampioen te worden..quote:Op zondag 15 januari 2023 18:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zondag 7 mei Excelsior-Feyenoord
Hier kijk ik niet naar uit.
Geloof er ook nog niks van. Laat ze iig maar zorgen dat ze de 0 houden. Hebben veel te veel kansen nodig.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof er eigenlijk niet zo in dat we die lui op 8 punten gaan zetten, een typische veel te opgefokte klassieker waar we met 0-1 de boot in gaan net als met die vrije trap van Van Rhijn of all places toen ligt in het verschiet
Einde doemdenken
Dat was mijn eerste klassieker in de Kuip, wat een enorme teleurstellingquote:Op zondag 15 januari 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Einde doemdenken
Dat is dan weer de enige klassieker in de Kuip die ik de laatste 25 jaar gemist heb.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste klassieker in de Kuip, wat een enorme teleurstelling
Gelukkig ook bij die 6-2 geweest in 2019.
Was dat ook die wedstrijd waarbij Van Rhijn gewoon iemand de dugout in smeet zonder aanleiding met met 0 consequenties?quote:Op zondag 15 januari 2023 20:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Och die wedstrijd, daar kan ik me nog zo kwaad om maken. Binnen een kwartier 3x op de lat geschoten en nog heel wat kansen gehad en dan door 1 vrije trap (die hij nooit meer van zijn leven maakte) 0-1 verliezen
Schoot hij zo hard?quote:Op zondag 15 januari 2023 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Was dat ook die wedstrijd waarbij Van Rhijn gewoon iemand de dugout in smeet zonder aanleiding met met 0 consequenties?
Ik vind de smalle selectie eigenlijk wel meevallen als er nog een CV bijkomt en Timber fit is. Voorin heb je de puzzel alleen nog steeds niet gelegdquote:Op zondag 15 januari 2023 22:54 schreef De_Pel het volgende:
Ben vooral blij dat we pas 1x verloren hebben en pas 14 kooltjes tegen.
Het spel is af en toe matig, de selectie op bepaalde vlakken flink beperkt, maar er zit wel een bepaalde volwassenheid en stabiliteit in het team.
Vraag is dan natuurlijk wel of je dat met langdurige blessures en een smalle selectie volhoudt, maar anders ga je i.i.g. op voor een goede eindpositie.
Smal in kwaliteit, niet in de kwantiteit. Zeker nu na de blessures van Timber en Trauner bedoel ik dan.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind de smalle selectie eigenlijk wel meevallen als er nog een CV bijkomt en Timber fit is. Voorin heb je de puzzel alleen nog steeds niet gelegd
Waarom dat indekkenquote:Op zondag 15 januari 2023 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Ja, volgende week zal wel gewoon een dikke teleurstelling worden. Wel lekker dat je dan ook na dat weekend gewoon nog als koploper naar de volgende wedstrijd kan.
Is geen indekken. Wij zijn ook niet geweldig, ondanks de ranglijst. Op AZ uit na hebben we tegen tegenstanders die wel iets konden met een bal (los van jullie vorm) het gewoon moeilijker.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom dat indekkenjullie gaan Ajax gewoon over de knie leggen, we zijn hopeloos uit vorm.
Verrassend. Misschien komt het doordat ons elftal vorig seizoen vooral aan het rennen en afjagen was, en de nadruk nu wat meer op verzorgd spel in balbezit ligt. De tijd dat we ons ergeren dat er niet wordt gescoord hadden we vorig seizoen vast niet eens de bal.quote:
Vorig seizoen moesten we het qua goals ook puur van Linssen/Dessers, Sini en Til hebben volgens mij. Nu scoren al onze 5 voorste spelers (wie er ook staan) ongeveer even veel.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Verrassend. Misschien komt het doordat ons elftal vorig seizoen vooral aan het rennen en afjagen was, en de nadruk nu wat meer op verzorgd spel in balbezit ligt. De tijd dat we ons ergeren dat er niet wordt gescoord hadden we vorig seizoen vast niet eens de bal.
Ik acht de kans dat we winnen nog steeds minder dan 50%. De druk is in de klassieker gewoon nog een stuk hoger (voor Feyenoord vaak ongezond hoog) en meestal gaat Ajax daar toch beter mee om.quote:Op maandag 16 januari 2023 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat het een tijd geleden is geweest dat Feyenoord echt de favoriet was in een rechtstreeks duel tegen Ajax. Al gok ik dat de bookmakers daar zelfs nu nog anders over denken. Het zou mij verbazen als Feyenoord dit Ajax niet genadeloos afstraft. Denk dat het ook wel leuk is om jezelf eindelijk weer eens echt favoriet tegen Ajax te voelen(?)
Tegen Ajax voel ik nooit dat wij favoriet zijn, genoeg klassiekers gezien dat wij (veel) beter waren en zelfs dan nog verloren.quote:Op maandag 16 januari 2023 00:06 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat het een tijd geleden is geweest dat Feyenoord echt de favoriet was in een rechtstreeks duel tegen Ajax. Al gok ik dat de bookmakers daar zelfs nu nog anders over denken. Het zou mij verbazen als Feyenoord dit Ajax niet genadeloos afstraft. Denk dat het ook wel leuk is om jezelf eindelijk weer eens echt favoriet tegen Ajax te voelen(?)
Letterlijk ja?quote:Op maandag 16 januari 2023 05:38 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Tegen Ajax voel ik nooit dat wij favoriet zijn, genoeg klassiekers gezien dat wij (veel) beter waren en zelfs dan nog verloren.
6-2 winst tegen Ajax kwam ook letterlijk echt uit de lucht vallen toen ter tijd.
Niet onzeker.quote:Op maandag 16 januari 2023 05:38 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Tegen Ajax voel ik nooit dat wij favoriet zijn, genoeg klassiekers gezien dat wij (veel) beter waren en zelfs dan nog verloren.
6-2 winst tegen Ajax kwam ook letterlijk echt uit de lucht vallen toen ter tijd.
Feyenoord is ook niet zo geweldig en gezien de historie tussen ons voelt overmoedigheid wat misplaatst aan, vandaar het indekken, maar ik denk ook dat het wel mee gaat vallen. De druk ligt meer bij jullie dan bij ons. Ik denk dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om te winnen terwijl we vaak genoeg aan een uitstekende wedstrijd niet eens genoeg hadden.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom dat indekkenjullie gaan Ajax gewoon over de knie leggen, we zijn hopeloos uit vorm.
quote:Op zondag 15 januari 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Gelukkig ook bij die 6-2 geweest in 2019.
Terecht dat je je indekt.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet zo geweldig en gezien de historie tussen ons voelt overmoedigheid wat misplaatst aan, vandaar het indekken, maar ik denk ook dat het wel mee gaat vallen. De druk ligt meer bij jullie dan bij ons. Ik denk dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om te winnen terwijl we vaak genoeg aan een uitstekende wedstrijd niet eens genoeg hadden.
komt omdat niemand die club echt wat boeit, ook kijkers/luisteraars nietquote:Op maandag 16 januari 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
Wel humor hoe in de media AZ eigenlijk stelselmatig genegeerd wordt. Ik heb in vrijwel alle programma's gehoord dat Feyenoord 5 punten voorstaat op de concurrentie.
Hebben ook wel een makkelijk schema in de vijf wedstrijden voordat ze bij ons op bezoek komen terwijl wij vijf clubs uit het linkerrijtje krijgen waaronder Ajax, PSV en Twente. Zeker als we zondag winnen zou het mij niks verbazen als dat onderlinge duel tussen ons om plek 1 gaat.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:32 schreef Caland het volgende:
Wel humor hoe in de media AZ eigenlijk stelselmatig genegeerd wordt. Ik heb in vrijwel alle programma's gehoord dat Feyenoord 5 punten voorstaat op de concurrentie.
Hey, ze zijn ooit wel een keer kampioen geworden hoor... Is echt heul belangrijk, of zoquote:Op maandag 16 januari 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
komt omdat niemand die club echt wat boeit, ook kijkers/luisteraars niet
daarom wel knap wat ze daar doen eigenlijk
Nee, bij een ingooi of iets anders bij de zijlijn slingerde hij een Feyenoorder die ook bij de lijn stond zonder aanleiding de dugout in.quote:
Snap ik, maar "wij" hebben al maanden geen goede pot meer gespeeld, de resultaten zijn dramatisch, de vorm en vertrouwen is volledig weg, en onze trainer is een enorme debiel.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is ook niet zo geweldig en gezien de historie tussen ons voelt overmoedigheid wat misplaatst aan, vandaar het indekken, maar ik denk ook dat het wel mee gaat vallen. De druk ligt meer bij jullie dan bij ons. Ik denk dat we helemaal niet zo goed hoeven te spelen om te winnen terwijl we vaak genoeg aan een uitstekende wedstrijd niet eens genoeg hadden.
Ik denk niet dat Feyenoord goed genoeg is om jullie zomaar af te slachten, dat doen we ook niet tegen de laagvliegers. Tegen PEC en Groningen scoren we er uiteindelijk ook maar drie. Ik vraag mij eigenlijk vooral af of jullie momenteel in staat zijn ons defensief in de problemen te brengen.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Snap ik, maar "wij" hebben al maanden geen goede pot meer gespeeld, de resultaten zijn dramatisch, de vorm en vertrouwen is volledig weg, en onze trainer is een enorme debiel.
Ik bereid me echt voor op een 4, 5-0 afslachting, kan het alleen maar meevallen denk.
Wij krijgen inderdaad nu een lekker programma. Als we na AZ nog op 1 staan, ga ik de mijn plekje op de Coolsingel reserveren.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben ook wel een makkelijk schema in de vijf wedstrijden voordat ze bij ons op bezoek komen terwijl wij vijf clubs uit het linkerrijtje krijgen waaronder Ajax, PSV en Twente. Zeker als we zondag winnen zou het mij niks verbazen als dat onderlinge duel tussen ons om plek 1 gaat.
Gewoon balvaste spitsen en snelle buitenspelers halen.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:55 schreef fetX het volgende:
Feyenoord is vooral heel degelijk, omdat het middenveld en de achterhoede behoorlijk sterk is. Voorin mist kwaliteit dus ik denk ook echt niet dat we er 4 gaan maken of zo.
En dat met blind paard Pedersen en de 3e linksback aan het begin van het seizoenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:55 schreef fetX het volgende:
Feyenoord is vooral heel degelijk, omdat het middenveld en de achterhoede behoorlijk sterk is. Voorin mist kwaliteit dus ik denk ook echt niet dat we er 4 gaan maken of zo.
Kleine kanttekening is wel dat Groningen wel écht schandalig slecht was. Zelden zo'n onsamenhangend team gezien, en dat zegt best wat omdat ik aardig wat eredivisie kijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het maar eng hoe Feyenoord overal al de overwinning wordt toegeschoven.
Alsof we deze pot altijd winnen.
Zoals we de 1e helft en begin 2e helft domineerden heb ik echt zelden gezien inderdaad, Groningen leverde elke bal meteen weer in, zelfs als ze niet per se onder druk stondenquote:Op maandag 16 januari 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kleine kanttekening is wel dat Groningen wel écht schandalig slecht was. Zelden zo'n onsamenhangend team gezien, en dat zegt best wat omdat ik aardig wat eredivisie kijk.
Deed me denken aan het Ajax van zaterdagvond, het eerste half uur.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Kleine kanttekening is wel dat Groningen wel écht schandalig slecht was. Zelden zo'n onsamenhangend team gezien, en dat zegt best wat omdat ik aardig wat eredivisie kijk.
Is er al een scheidsrechter bekend?quote:Op maandag 16 januari 2023 11:31 schreef Haringkop het volgende:
Ik houd het zondag op 1-1, een vervelende wedstrijd die vaker stil ligt dan dat er gevoetbald wordt.
Ik ben bang dat Nijhuis gestraft gaat worden voor het missen van die overduidelijke rode kaart afgelopen weekend. Mijn gok is Gözübüyükquote:Op maandag 16 januari 2023 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joey Kooij.
(nee grapje, nog niet bekend)
Dat zou niet mijn keuze zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nijhuis gestraft gaat worden voor het missen van die overduidelijke rode kaart afgelopen weekend. Mijn gok is Gözübüyük
Lindhout deed het op zich prima bij Ajax - Twente, of is dat geen "toptalent" meerquote:Op maandag 16 januari 2023 11:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou niet mijn keuze zijn.
Ik ben een beetje bang dat ze 1 van die nieuwe toptalenten een kans willen geven. Maar zal in de loop van de dag wel bekend worden.
Denk dat Nijhuis niet direct in het voordeel van Feyenoord is dit keer, zoveel is Feyenoord wel opgeschoten, Makkelie zou mijn keuze zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nijhuis gestraft gaat worden voor het missen van die overduidelijke rode kaart afgelopen weekend. Mijn gok is Gözübüyük
Waarschijnlijk staat het met een half uurtje al 0-2.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie het ook niet gebeuren.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Ajax heeft ook gewoon een goed trackrecord tegen Feyenoord, ongeacht de vorm waarin ze verkeren.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is juist typisch Feyenoord om Ajax zich in deze wedstrijd te laten herpakken.
Ik heb vooral geen zin in dat gezeik.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in de onsmakelijke anti-Berghuis spreekkoren, dat gaat een hoop gezeik opleveren.
misschien blijft het schappelijkquote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in de onsmakelijke anti-Berghuis spreekkoren, dat gaat een hoop gezeik opleveren.
Ach, veel creatiever dan het Kokcu-liedje en Berghuis is een kankerjood zal het (helaas) niet worden.quote:
is berghuis fit?quote:Op maandag 16 januari 2023 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, veel creatiever dan het Kokcu-liedje en Berghuis is een kankerjood zal het (helaas) niet worden.
Ik heb geen idee, maar hij zit er inmiddels al wel anderhalf jaar dus op zijn minst een ontstoken hartzakje dunkt mij.quote:
(lol)quote:Op maandag 16 januari 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hij zit er inmiddels al wel anderhalf jaar dus op zijn minst een ontstoken hartzakje dunkt mij.
Toch de jammer dat de cynische humor van de Britten niet in NLse volksaard zit.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, veel creatiever dan het Kokcu-liedje en Berghuis is een kankerjood zal het (helaas) niet worden.
Toch wel het idee dat men in de jaren 80/90 en iets later wel een stuk creatiever was dan nu qua spreekkorenquote:Op maandag 16 januari 2023 14:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch de jammer dat cynische humor van de Britten niet in NLse volksaard zit.
Zolang het maar bij een paar 'Berghuis krijgt kanker hihaho liedjes' blijft wat onsamenhangend door verschillende vakken galmt vind ik het allemaal niet zo erg maar het moet niet worden dat het hele stadion moker agressief gaat doen tegen die knul, ook een beetje kleine club mentaliteit om hem helemaal te gaan uitfluiten/uitschelden terwijl hij al een anderhalf jaar weg is en bovendien bij een mindere ploeg speelt.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:36 schreef Slobeend het volgende:
Verlanglijstje van Fer vond ik best leuk destijds, maar tegenwoordig is het echt alleen maar 'kankerjood breek je kankerpoten' ofzo, inderdaad wel jammer dat het steeds extremer moet.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch de jammer dat de cynische humor van de Britten niet in NLse volksaard zit.
Is toch altijd zo geweestquote:Op maandag 16 januari 2023 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verlanglijstje van Fer vond ik best leuk destijds, maar tegenwoordig is het echt alleen maar 'kankerjood breek je kankerpoten' ofzo, inderdaad wel jammer dat het steeds extremer moet.
Louis wilde niet bestralen, het scheelde hem geen moer, toen kreeg ze kanker en nu is ze dood die jodenhoer vind ik dan nog wel van enige creativiteit getuigen eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch altijd zo geweest
Toen Van Gaal z'n vrouw aan kanker overleed waren "jullie" al bezig.
enigszins cru om te zeggen maar die spreekkoren sloegen wel ergens op, het ging gewoon veel te verquote:Op maandag 16 januari 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ok onsmakelijk, maar is dit het startpunt van spreekkoren dan?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
enigszins cru om te zeggen maar die spreekkoren sloegen wel ergens op
mjah ik moet ook helemaal niet op je reageren, je gaat dit toch uit context trekken.quote:
Allah is een kankerjood was dan weer zo slecht dat ik het enorm grappig vond.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
enigszins cru om te zeggen maar die spreekkoren sloegen wel ergens op, het ging gewoon veel te ver
die kankerliedjes van nu zijn alleen maar 'hahaha kanker want hij moet dood', das puur opgefokt dom gebrabbel
ik denk oprecht dat het gaat meevallen maar misschien ijdele hoop hoor. Uiteindelijk zal het grootste deel in de Kuip die vijandigheid naar Berghuis helemaal niet zo voelen of hooguit in een beperkte mate en we zitten met 45000 man, zolang de mensen die echt hopen dat er iets ernstigs met hem zou gebeuren niet geclusterd zitten zal die vijandigheid denk ik niet op een manier zich uiten waarbij mensen elkaar gaan opfokken. En door die netten is de kans wel veel kleiner dat het van één persoon komt zeg maar (bekogeling met iets zwaars of vuurwerk oid)quote:Op maandag 16 januari 2023 14:35 schreef Tarado het volgende:
Ik hoop dat het bij schelden blijft, ik verwacht toch wel iets extremers.
Het gaat voornamelijk om de gele zijde en daar heb ik doorgaans geen hoge pet van op.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik denk oprecht dat het gaat meevallen maar misschien ijdele hoop hoor. Uiteindelijk zal het grootste deel in de Kuip die vijandigheid naar Berghuis helemaal niet zo voelen of hooguit in een beperkte mate en we zitten met 45000 man, zolang de mensen die echt hopen dat er iets ernstigs met hem zou gebeuren niet geclusterd zitten zal die vijandigheid denk ik niet op een manier zich uiten waarbij mensen elkaar gaan opfokken. En door die netten is de kans wel veel kleiner dat het van één persoon komt zeg maar (bekogeling met iets zwaars of vuurwerk oid)
Zolang het potje niet te opgefokt wordt denk ik dus dat het blijft bij wat kanker-spreekkoren die redelijk gauw doodvallen.
eens. Niet voor het zenuwachtige spel dat feyenoord anders gaat spelen en ook niet voor alleen maar spreekkoren om de frustratie weg te schreeuwen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Danilo gewoon ff in minuut 5 1-0 maakt is er niets om voor te vrezen.
Op twitter al de oproep om dartpijlen en knikkers mee te nemen. Die gaan door het net heen. Man man...quote:Op maandag 16 januari 2023 14:44 schreef Caland het volgende:
Denk dat het ook allemaal wel mee gaat vallen, grootste probleem de laatste jaren is toch wel dat er (voornamelijk vanuit W en Z trouwens) allerlei teringzooi op het veld gegooid wordt, zelfs bij de meest onbeduidende potjes tot fucking oefenwedstrijden. Dat risico is nu toch wel voor het grootste deel afgedekt, pun intended.
En tsja, het hamassan etc. ga je toch niks tegen doen. Maar dat zal als je een beetje redelijk speelt ook wel meevallen. Dramaqueens.
Dat zou ik allemaal niet zo heel serieus nemen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Op twitter al de oproep om dartpijlen en knikkers mee te nemen. Die gaan door het net heen. Man man...![]()
De Kuip is en blijft natuurlijk bij uitstek een stadion wat reageert op de wedstrijd, als zo'n scheidsrechter het een beetje onder controle heeft en wij inderdaad redelijk spelen tegen dat labiele Ajax zal het na tien minuten allemaal wel stilvallen met spreekkoren denk ik zo. Het wordt hooguit een beetje opgefokt potje als ze bij Ajax gefrustreerd raken als het weer niet lukt, maar als een scheids dan adequaat optreedt zal het vanuit het publiek hooguit wat leedvermaak opleveren.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:44 schreef Caland het volgende:
Denk dat het ook allemaal wel mee gaat vallen, grootste probleem de laatste jaren is toch wel dat er (voornamelijk vanuit W en Z trouwens) allerlei teringzooi op het veld gegooid wordt, zelfs bij de meest onbeduidende potjes tot fucking oefenwedstrijden. Dat risico is nu toch wel voor het grootste deel afgedekt, pun intended.
En tsja, het hamassan etc. ga je toch niks tegen doen. Maar dat zal als je een beetje redelijk speelt ook wel meevallen. Dramaqueens.
Nee, jij en ik nemen dat niet serieus maar er zullen altijd een paar Wesley's zijn die dat wel doen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik allemaal niet zo heel serieus nemen.
....
Eens. Als er een fucking gevulde katheter het veld op gegooid kan worden dan stelt een knikker al helemaal niks voor.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, jij en ik nemen dat niet serieus maar er zullen altijd een paar Wesley's zijn die dat wel doen.
Zelfs de meest zwakbegaafde debiel begrijpt dat een dartpijltje gooien naar Berghuis niet zonder consequenties gaat blijven, los daarvan dat de kans vrij klein is dat je hem raakt. Oftewel zoiets gebeurt alleen als iemand helemaal buiten zinnen is, bijvoorbeeld wanneer mensen elkaar in een vak gaan opfokken (wat minder logisch is als die Wesleys enigszins verspreid van elkaar zitten) of als het een heetgebakerd potje wordt vanuit onze kant wat ik eigenlijk niet verwachtquote:Op maandag 16 januari 2023 15:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, jij en ik nemen dat niet serieus maar er zullen altijd een paar Wesley's zijn die dat wel doen.
kathetergodenquote:Op maandag 16 januari 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Als er een fucking gevulde katheter het veld op gegooid kan worden dan stelt een knikker al helemaal niks voor.
Nu heb ik nog nooit geprobeerd een speler geprobeerd te bekogelen met een knikker maar das nog best lastig denk ik, door de zwaarte vallen die best wel snel naar beneden, waardoor je die met een hele boog moet gaan gooien anders belandt ie in de vakken, en dat gaat aardig ten koste van zowel de snelheid als de richting waarmee je gooit.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Als er een fucking gevulde katheter het veld op gegooid kan worden dan stelt een knikker al helemaal niks voor.
Je hebt er wel uitgebreid over nagedacht zo te zienquote:Op maandag 16 januari 2023 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu heb ik nog nooit geprobeerd een speler geprobeerd te bekogelen met een knikker maar das nog best lastig denk ik, door de zwaarte vallen die best wel snel naar beneden, waardoor je die met een hele boog moet gaan gooien anders belandt ie in de vakken, en dat gaat aardig ten koste van zowel de snelheid als de richting waarmee je gooit.
@AIVDquote:Op maandag 16 januari 2023 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De beste aanpak is eigenlijk dat je met een vuurwerkbom het net in de fik steekt want dan heb je vrij baan om spullen te gaan gooien.
Misschien moeten we even in de hoofdstad advies vragen over hoe je je eigen stadion in de fik steekt tijdens de Klassieker
Jeetjequote:Op maandag 16 januari 2023 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De beste aanpak is eigenlijk dat je met een vuurwerkbom het net in de fik steekt want dan heb je vrij baan om spullen te gaan gooien.
Misschien moeten we even in de hoofdstad advies vragen over hoe je je eigen stadion in de fik steekt tijdens de Klassieker
Die zitten in Zoetermeer, das niet de hoofdstad dus die hebben geen advies voor ons denk ikquote:
Zowaar eens een inzichtelijk artikel van Krabbyquote:In de filosofie van Arne Slot spelen buitenspelers een belangrijke rol. Zij moeten zorgen voor creativiteit, doelpunten, assists, maar zijn tegelijkertijd heel belangrijk bij balverlies en druk zetten. Op basis van statistieken kiest Slot momenteel terecht voor Alireza Jahanbakhsh en Igor Paixão. Het duo overlegt de beste statistieken. Maar met de individuele klasse van Javairô Dilrosun, de creativiteit van Oussama Idrissi en de trap van Patrik Walemark achter de hand, heeft de trainer van Feyenoord inderdaad óók – mits ze hun vorm weten te vinden – specifieke wapens die hij kan gebruiken wanneer een wedstrijd erom vraagt. En in de titelstrijd.
Ja godverquote:Op maandag 16 januari 2023 15:45 schreef H.FR het volgende:
Leuk artikeltje waarin Krabby op basis van wat statistieken wat dingen concludeert. https://www.vi.nl/pro/ana(...)ord-langs-de-meetlat
Jahanbaksh is de beste buitenspeler.
Paixao nr. 2
Idrissi bakt er niks van.
Walemark moet zonder bal nog veel leren.
Maar kan hij er iets van?quote:
Hangt er ook een beetje vanaf hoe lang Timber eruit is, want die is wat mij betreft zijn basisplek kwijt dus dan kan hij het weer opvangen als Kökcü of Wieffer afwezig is.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:35 schreef fetX het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze nu met de 6 positie gaan doen nu Wieffer het goed invult. Eigenlijk moet daar toch nog wel wat bij ook.
Als iemand het voor elkaar krijgt om ergens vanaf het midden van het vak Berghuis in het achterhoofd te raken dan is het wel een idee om die mee te laten doen met een kwalificatietornooi van de PDC.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:48 schreef satecl het volgende:
Op twitter al de oproep om dartpijlen mee te nemen.
Volgens de zaakwaarnemer van de speler, toch wel een verschilletje.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was concurrentie (oa van Juventus) volgens @:ZKA, dus ik verwacht van wel.
Je hoeft niet raak te gooien om het te laten staken…quote:Op maandag 16 januari 2023 16:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Als iemand het voor elkaar krijgt om ergens vanaf het midden van het vak Berghuis in het achterhoofd te raken dan is het wel een idee om die mee te laten doen met een kwalificatietornooi van de PDC.
Gezien de reacties eronder lijkt het erop alsof hij in het vliegtuig richting Madrid zit.quote:
quote:
Dus Juventus én Real Madrid willen hem hebben en wij gaan er mee aan de haalquote:Op maandag 16 januari 2023 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de reacties eronder lijkt het erop alsof hij in het vliegtuig richting Madrid zit.
We gaan het wel zien.
Misschien is Te Kloese daar nu.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de reacties eronder lijkt het erop alsof hij in het vliegtuig richting Madrid zit.
We gaan het wel zien.
Die foto, mits recent/echt, is van Iberia Express en laat nou net een gate naast A15 een daarvan zijn vertrokken richting Madrid ongeveer anderhalf uur terug.quote:
met een aansluitende vlucht naar Turijnquote:Op maandag 16 januari 2023 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Die foto, mits recent/echt, is van Iberia Express en laat nou net een gate naast A15 een daarvan zijn vertrokken richting Madrid ongeveer anderhalf uur terug.
Tot zover uw verslaggever van Twitter.
Precies, dus die komt niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
met een aansluitende vlucht naar Turijn
Ik stoor me juist behoorlijk aan de mensen die denken dat een computerspelletje is en niet helemaal snappen hoe de transfermarkt werkt.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies, dus die komt niet.
Ik stoor me er behoorlijk aan dat we 16 dagen verder zijn sinds de start van de transfermarkt en nog niets hebben.
Eens. Aan dat soort mensen stoor ik me ook.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik stoor me juist behoorlijk aan de mensen die denken dat een computerspelletje is en niet helemaal snappen hoe de transfermarkt werkt.
Mooi, zijn we het een keer eens.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Aan dat soort mensen stoor ik me ook.
Ik denk dat Pistolero niet snapt dat je dit naar hem richt.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Aan dat soort mensen stoor ik me ook.
Ik verwacht meer boosheid om de algehele tendens.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:59 schreef snabbi het volgende:
Ik verwacht weinig boze mensen, aangezien we nog nooit van de speler gehoord hebben?
Inderdaad. Het is niet dat ik bang ben dat Berghuis echt een knikker precies op zijn achterhoofd gemikt krijgt, maar eerder voor wekelijks optredend gezeik zoals troep gooien bij de cornervlag, vuurwerk naar de keeper of infantiele spreekkoren met veel kanker.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je hoeft niet raak te gooien om het te laten staken…
Ik heb geen zin om op elke domme hersenscheet serieus in te gaan hoor.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Pistolero niet snapt dat je dit naar hem richt.
quote:Op maandag 16 januari 2023 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig staat het nu wel goed zo met Wieffergod, wat de druk enigszins van de ketel haalt, ik vond Geertruida het ook goed doen op RCV.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht meer boosheid om de algehele tendens.
Ik blijf dan wel gewoon een uitzondering. Het heeft weinig zin om een tropische verrassing te halen. Kan je beter maar gewoon kwaliteit inleveren en verder gaan met je jeugd.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik verwacht meer boosheid om de algehele tendens.
quote:Op maandag 16 januari 2023 18:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Pistolero niet snapt dat je dit naar hem richt.
Je weet dat er nu overal netten hangen?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is niet dat ik bang ben dat Berghuis echt een knikker precies op zijn achterhoofd gemikt krijgt, maar eerder voor wekelijks optredend gezeik zoals troep gooien bij de cornervlag, vuurwerk naar de keeper of infantiele spreekkoren met veel kanker.
Wat een verademing zou het zijn als het een goede, fanatieke pot werd zonder incidenten.
Waarom zou je in godsnaam kwaliteit willen inleveren en ‘verder gaan met je jeugd’ als je bovenaan staatquote:Op maandag 16 januari 2023 18:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik blijf dan wel gewoon een uitzondering. Het heeft weinig zin om een tropische verrassing te halen. Kan je beter maar gewoon kwaliteit inleveren en verder gaan met je jeugd.
De reden waarom we voor versterking gaan is de breedte van de selectie, dus om dingen op te vangen wanneer er meer blessures komen of schorsingen... Dan dus maar op de blaren zitten ipv wanhopig zitten te kijken naar een tropische verrassing.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam kwaliteit willen inleveren en ‘verder gaan met je jeugd’ als je bovenaan staat
Klopt wel alhoewel hij ook wel een keer een hele grote plassert kreeg toen ie in een volle Kuip onterecht rood gaf aan vPersiequote:Op maandag 16 januari 2023 18:13 schreef Caland het volgende:
Die aandachtsgeile Turrek is wel een beetje een thuisfluiter trouwens
Dit slaat echt nergens op, het probleem is dat wanneer Kökcü, Wieffer of Geertruida ontbreekt je eigenlijk niemand nu hebt om dit fatsoenlijk op te vangen, wat puntenverlies als resultaat kan hebben.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
De reden waarom we voor versterking gaan is de breedte van de selectie, dus om dingen op te vangen wanneer er meer blessures komen of schorsingen... Dan dus maar op de blaren zitten ipv wanhopig zitten te kijken naar een tropische verrassing.
Transfers zijn welkom, als men overtuigd is. Niet om maar een naam op het formulier te krijgen.
Misschien moet je het dan nog een keer lezen.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit slaat echt nergens op, het probleem is dat wanneer Kökcü, Wieffer of Geertruida ontbreekt je eigenlijk niemand nu hebt om dit fatsoenlijk op te vangen, wat puntenverlies als resultaat kan hebben.
Als je resultaat wil boeken in de competitie moet je goede back-ups hebben.
In dat geval kan ik je verhaal totaal niet volgen.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Misschien moet je het dan nog een keer lezen.
- Word ik boos wanneer iemand niet gehaald wordt waar we nog nooit van gehoord hebben, nee.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dat geval kan ik je verhaal totaal niet volgen.
Inderdaad. Doe nog maar zo'n penalty als vorig jaar tegen PSVquote:Op maandag 16 januari 2023 18:13 schreef Caland het volgende:
Die aandachtsgeile Turrek is wel een beetje een thuisfluiter trouwens
Precies dit. Melodramatische joden of niet, een ‘afslachting’ is niet reeel, tenzij er echt spelers de boel willen saboteren om Waterhoofd te doen wieberen.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord goed genoeg is om jullie zomaar af te slachten, dat doen we ook niet tegen de laagvliegers. Tegen PEC en Groningen scoren we er uiteindelijk ook maar drie. Ik vraag mij eigenlijk vooral af of jullie momenteel in staat zijn ons defensief in de problemen te brengen.
ik zou ook gewoon tekenen voor een gelijkspelquote:Op maandag 16 januari 2023 19:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit. Melodramatische joden of niet, een ‘afslachting’ is niet reeel, tenzij er echt spelers de boel willen saboteren om Waterhoofd te doen wieberen.
Ik zou al heel blij zijn met een gestolen 1-0.
Dat dus, helemaal met die scheidsquote:Op maandag 16 januari 2023 19:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zou ook gewoon tekenen voor een gelijkspel
Nou ja, het kan dat Schreuder het zo neerzet dat ze alles heel traag op het middenveld gaan proberen op te bouwen, als je dan actief druk zet én we vinden door dekkingsfouten bij hen de vrije man op het middenveld waardoor Kökcü vrij gelaten wordt in de opbouw, dan kan het hard gaan. Maar zelfs dan moet onze aanval een effectieve dag hebben en die hebben ze vaak niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit. Melodramatische joden of niet, een ‘afslachting’ is niet reeel, tenzij er echt spelers de boel willen saboteren om Waterhoofd te doen wieberen.
Ik zou al heel blij zijn met een gestolen 1-0.
wat heb je toch een levendige fantasiequote:Op maandag 16 januari 2023 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, het kan dat Schreuder het zo neerzet dat ze alles heel traag op het middenveld gaan proberen op te bouwen, als je dan actief druk zet én we vinden door dekkingsfouten bij hen de vrije man op het middenveld waardoor Kökcü vrij gelaten wordt in de opbouw, dan kan het hard gaan. Maar zelfs dan moet onze aanval een effectieve dag hebben en die hebben ze vaak niet.
Maar verder heb je gelijk, een zege op Ajax zou ik altijd blij mee zijn, zeker gezien de competitiestand. Bij een gelijkspel zou ik ongeacht het spelbeeld ontevreden zijn eigenlijk, dan dek je je teveel in.
oke meneer ‘ik ben al blij als we thuis gelijk spelen tegen een ploeg die al sinds oktober niet meer gewonnen heeft in de eredivisie’ atypischquote:Op maandag 16 januari 2023 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat heb je toch een levendige fantasie
ik dacht dat jij waakzaam ging blijvenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
oke meneer ‘ik ben al blij als we thuis gelijk spelen tegen een ploeg die al sinds oktober niet meer gewonnen heeft in de eredivisie’ atypisch
https://www.fr12.nl/nieuw(...)do-van-lawaai-kunnenquote:''Spelers nodig die tegen de tornado van lawaai kunnen''
Het is nu al duidelijk dat Feyenoord aanstaande zondag, als de competitie precies halverwege is, nog steeds koploper van de Eredivisie zal zijn. Die eerste plek zal natuurlijk wel een stuk lekkerder smaken als de Klassieker in winst omgezet kan worden. Analyticus Emile Schelvis zou de voorhoede van Feyenoord aanpassen in die wedstrijd.
"Als ik moet kiezen zou ik met Oussama Idrissi spelen tegen Ajax met Santiago Gimenez naast hem. Paixão is totaal niet constant, ondanks zijn goal van zondag. Daarnaast is Idrissi ook een jongen die zijn koppie erbij houdt. Samen met Giménez zou dat wel eens dé formule kunnen zijn om het Ajax moeilijk te maken", aldus Schelvis bij RTV Rijnmond. Justin Bijlow wordt als sleutelspeler gezien. "Hij stond er tegen Groningen en je hebt ook een hele goede Bijlow nodig om het verschil tegen Ajax te maken. Je hebt spelers nodig die tegen de tornado van lawaai kunnen in een wedstrijd tegen Ajax. Er is zoveel herrie en daar moet je maar net tegen kunnen als speler. Een Ajax dat zo zwalkt zoals nu, moet je met de rug tegen de muur zetten."
Trainer Arne Slot lijkt inmiddels zijn favoriete basiselftal gevonden te hebben. Nu is het tijd om te oogsten. "Het enige dat hij nog heel graag wil, is een prijs winnen. Dat zit in zijn DNA. Er komt altijd wat meer druk op een trainer als er van hem verwacht wordt dat hij een prijs moet winnen", zo vervolgt Schelvis. Een prijs winnen is ook mogelijk, ondanks de op papier mindere selectie dan enkele concurrenten. "Feyenoord heeft gewoon de beste trainer."
De spoeling is vooral qua verdedigers en middenvelders vrij dun bij Feyenoord. "Ik hoop echt dat Feyenoord nog nieuwe spelers haalt. Met nieuwe spelers heb je meer power en de intentie dat er een goed gevoel kan ontstaan in de groep. Dat was ook in het seizoen 2016/2017 toen Feyenoord kampioen werd." De naam van Vilhena valt wel eens als versterking, maar daar zou Schelvis nog even mee wachten. "Vilhena is aantrekkelijk om in het nieuwe seizoen te halen aangezien alleen Orkun Kökcü en Justin Bijlow in aanmerking komen om een transfer te maken. Verder zal de selectie grotendeels hetzelfde blijven in het nieuwe seizoen. Vilhena zou een goede vervanger van Kokcü zijn. Schouten is voor de aankomende periode al interessant. Ook omdat hij in zijn tijd bij Excelsior al veel indruk wist te maken."
op de langere termijn jaquote:Op maandag 16 januari 2023 19:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik dacht dat jij waakzaam ging blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |