I know. Maar tijd is geld.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeer spijtig dit forum zou jouw kwaliteit en inzichten goed kunnen gebruiken.
Zou Danilo en Szymanski eraf halen voor Bullaude en Gimenez maar verder zeker niks aanpassen.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:01 schreef hhh38 het volgende:
Danilo
Iedere bal stuitert van z'n voet af
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:03 schreef Binge-watch het volgende:
Szymański en Danilo matig. Tijd voor Bullaude en Gimenez.
Bij dezen besloten @Slotquote:Op zondag 15 januari 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou Danilo en Szymanski eraf halen voor Bullaude en Gimenez maar verder zeker niks aanpassen.
Mimimimimiquote:Op zondag 15 januari 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik word een beetje moe van Hancko die elke wedstrijd wel ergens kermend op de grond ligt (en vervolgens probleemloos doorspeelt)
Geeft gewoon de regie de tijd om een herhaling te laten zien van zijn weergaloze actie.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:04 schreef Caland het volgende:
Ik word een beetje moe van Hancko die elke wedstrijd wel ergens kermend op de grond ligt (en vervolgens probleemloos doorspeelt)
Die Bassey is wel helemaal verneukt door Schreuder.quote:
Stukje people management.quote:
Vind 'm een fijn spelertje de paar keren dat ik 'm heb gezien.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stukje people management.
Al laat Mootje altijd wel leuke dingen zien in die oefenwedstrijden, dus ben benieuwd.
blij dat hij niet is gebleven achterafquote:Op zondag 15 januari 2023 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteindelijk heeft Til toch meer geleverd voor Feyenoord dan Szymanski dit weekend
Zeker in dit elftal had je daar weinig aan gehad inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
blij dat hij niet is gebleven achteraf
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sinds Szymanski eruit is zijn WE het helemaal kwijt.
Het is vooral zonde dat je niet allang 0-3 voorstaat, dan had Groningen het niet eens meer geprobeerd.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:17 schreef hhh38 het volgende:
Ze laten Groningen in de wedstrijd komen helaas
het is een prima speler, met een zeer matige wedstrijdquote:Op zondag 15 januari 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ja doe maar zo.
Onze Pool is onmisbaar.
Een prima speler zegt ie.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is een prima speler, met een zeer matige wedstrijd
Leuke speler, maar geen 10 miljoen waard.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja ja doe maar zo.
Onze Pool is onmisbaar.
mocht je kampioen worden zou ik dat er prima voor neerleggenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:21 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Leuke speler, maar geen 10 miljoen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |