Ik heb er twee minuten van gezien en daarna weggezapt vanwege de treurnis. Verder NFL gekeken, veel sfeervoller.quote:
Nee dat lijkt me niet acceptabel. Ik respecteer gewoon de oude Helvetische methodes.quote:Op maandag 16 januari 2023 00:05 schreef H_T het volgende:
@:Roger_Epiales op YouTube zie ik net een minder gewelddadige optie voor het verliezen van brood in de kaasfondueIn plaats van de stok, de zweep of het meer met een gewicht aan je voeten kan je ook de volgende fles wijn betalen
Het was hier op Ziggo Sport ook niet in HD, dus het leek een wedstrijd van jaren geleden en heel ver weg.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er twee minuten van gezien en daarna weggezapt vanwege de treurnis. Verder NFL gekeken, veel sfeervoller.
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was hier op Ziggo Sport ook niet in HD, dus het leek een wedstrijd van jaren geleden en heel ver weg.
En ik ook want ik had me ook al een hele tijd geleden geregistreerdquote:Op zondag 15 januari 2023 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thanks. Ook geregistreerd.
Nu heb jij natuurlijk minder kans.
Ik heb badminton, hockey, turnen (ik hoop dat ik de juiste Engelse term heb gekozen) en atletiek gekozen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ook want ik had me ook al een hele tijd geleden geregistreerd![]()
Wij zouden naar tennis, mountainbike en hockey willen
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:06 schreef Cee het volgende:
Ohhh ik lees net dat Son Mieux én Di-rect in juni in het park op dezelfde dag aan de overkant van m’n huis gaan optreden!![]()
En S10 de dag ervoor! En Froukje!
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vega schnitzel, gekruiden krieltjes en rode kool. Spannender kan ik het niet makenquote:Op maandag 16 januari 2023 17:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Couscous, pompoen/tomaat/ui uit de oven en kip.en bij jou?
Ik wilde groene shakshuka maken, maar heb toch iets te weinig tijd, dus heb ik een quiche in de oven gegooid.quote:
Het was vandaag alleen een F16 die door de geluidsbarrière ging. Maar gisterochtend was er wel een echte.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:24 schreef NailQueen het volgende:
Er is blijkbaar een aardbeving geweest bij mij in de buurt
Chili con carne met rijst, nachos en guacemole!quote:
Röstirondjes, witte bonen in tomatensaus en bockworst. Deels want lekker, deels omdat ik geen zin had naar de supermarkt te gaanquote:
Je kan het in het donker etenquote:Op maandag 16 januari 2023 18:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vega schnitzel, gekruiden krieltjes en rode kool. Spannender kan ik het niet maken
Een F16 dusquote:Op maandag 16 januari 2023 18:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het was vandaag alleen een F16 die door de geluidsbarrière ging. Maar gisterochtend was er wel een echte.
KNMI heeft een overzicht.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een F16 dus
Over gisterochtend heb ik niets gelezen of gehoord
Meld. Ik mocht Nederland weer in.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft er iemand nog wat van @:Meridiaan vernomen?
Normaal niet hoor, heeft met een bepaalde pilot te maken. En hoef gelukkig ook niet elke dag.quote:Op maandag 16 januari 2023 07:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij begint om zeven uur op kantoor?
Dat is ook mijn normale tijdquote:Ik zelf rond acht uur.
Erwtensoepquote:
Welkom thuis!quote:Op maandag 16 januari 2023 19:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Meld. Ik mocht Nederland weer in.
Hóe makkelijk?quote:
Bestellen bij de Chinees of een kant-en-klaar-maaltijd zou nog makkelijker zijn, maar het scheelt niet veel.quote:
Het valt nog mee dat je collega mods van andere fora je de tijd geven om te eten.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bestellen bij de Chinees of een kant-en-klaar-maaltijd zou nog makkelijker zijn, maar het scheelt niet veel.
Haha ik dacht inderdaad één van die twee, en dat het cryptisch omschreven wasquote:Op maandag 16 januari 2023 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bestellen bij de Chinees of een kant-en-klaar-maaltijd zou nog makkelijker zijn, maar het scheelt niet veel.
Bami en een Conimex zakje Mix voor bami?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Laat je chatbot (gtp?) het oplossenquote:Op maandag 16 januari 2023 20:24 schreef Meke het volgende:
Ik ben trouwens wel extreem teleurgesteld dat Alex geen kalender kan lezen en z'n kerstmuts nog opheeft
quote:Op maandag 16 januari 2023 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Er moest daadwerkelijk nog wat gewokt worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ik dacht inderdaad één van die twee, en dat het cryptisch omschreven was
Nee, de Jumbo diepvriesvariant.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bami en een Conimex zakje Mix voor bami?
Wok 'n roll-lifestylequote:Op maandag 16 januari 2023 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er moest daadwerkelijk nog wat gewokt worden.
ChatGPT is at capacity right nowquote:Op maandag 16 januari 2023 20:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat je chatbot (gtp?) het oplossen
Fanatiekquote:Op maandag 16 januari 2023 20:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er moest daadwerkelijk nog wat gewokt worden.
Hier ook geen melding.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:04 schreef Meke het volgende:
Hee waarom krijg ik geen melding dat het topic bijna volzit?
Oei, en dan?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Let op, dit topic wordt over 3 posts automatisch gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |