quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft 010 die verneuken het toch wel.
(omdat ik hem zo leuk vind)quote:
Ik vind hem goed je krijgt een likequote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
(omdat ik hem zo leuk vind)
Uitstekend gespeeld na die rode kaart. Zelfs een kans gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alfred is tevreden?Wat zei die pannekoek?
quote:
Not surprised!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alfred is weer tevreden, verrassend.
Wat een held.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitstekend gespeeld na die rode kaart. Zelfs een kans gehad.
Voordeel is ook: Alfred stapt zelf nooit op. Dus iemand zal hem eruit moeten gooien.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, lekker laten zitten. Vind het prima zo.
En die iemand is niet meer aanwezig binnen Ajax...Tenzij iedereen opstapt.....quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voordeel is ook: Alfred stapt zelf nooit op. Dus iemand zal hem eruit moeten gooien.
Inderdaad jammer dat Overmars om zoiets onbenulligs is geslachtofferd, die Voice-hype viel net op het verkeerde moment. (Al was het niet handig natuurlijk)quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:42 schreef cosmosis het volgende:
Ik mis Mark en Erik....Wat kunnen 2 key positie veranderingen toch zo'n gigantische ineenstorting van het kaartenhuis teweegbrengen....Wie geeft momenteel nog een neuk om het versturen van dickpics!
Schreuder de analyst, gelukkig is hij niet de coach...oh wacht....quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rommelaar die Sanchez. Erg onrustig, maar wat Schreuder zei, het oogde zeker in het begin in zijn geheel onrustig en zo kom je nooit in de wedstrijd. 2e helft idem. Zag echt geen verbeteringen.
Dit kan echt niet. Die man is absolute middelmaat. Hij verneukt de hele club.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitstekend gespeeld na die rode kaart. Zelfs een kans gehad.
Normaal moet een trainer dat toch ook aan de praat krijgen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Schreuder kan hier niet veel aan doen. De instelling op het veld is gewoon belabberd, al weken. Leuk dat er zo geweldig wordt getraind maar daar win je geen wedstrijden mee...
Lol, als je voor 110 miljoen inkoopt en zo belabberd speelt, kun je het echt niet op 1 iemand schuiven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt 'm alleen niet verwijten dat er zoveel rotzooi is ingekocht.
Voor ajaxbegrippen valt het inderdaad best mee...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat Overmars om zoiets onbenulligs is geslachtofferd
En dat repareer je niet 123, dus dan kunnen al die succes 'supporters' wel gaan roeptoeteren ''SchreuderOut" maar wat schiet je op de korte termijn hier mee op? Helemaal niets. Zaak is nu gewoon door gaan en hopelijk keert het tij, zo niet in de zomer alles van hoog tot laag ontmantelen en opnieuw beginnen. Dat kan niet tijdens een lopend seizoen, hoogstens nieuwe spelers aantrekken zoals Rulli nu, die een prima indruk maakt en Conciecao laten staan want dat jochie doet het uitstekend.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lol, als je voor 110 miljoen inkoopt en zo belabberd speelt, kun je het echt niet op 1 iemand schuiven.
Dan faalt de hele club, zowel de staf, als management, als selectie.
Slecht ingekocht zeker, vooral Bergwijn was totaal onnodig om je topaankoop te kopen voor een positie waar Tadic 100% speelt.... De rest valt mee... Het is aan de Trainer om met de selectie het beste er van te maken..Team in opbouw heeft een goede trainer nodig, nu is het een drijfzand wat een bende, Schreuder doet er in ieder geval niets aan om de spelers te renderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lol, als je voor 110 miljoen inkoopt en zo belabberd speelt, kun je het echt niet op 1 iemand schuiven.
Dan faalt de hele club, zowel de staf, als management, als selectie.
Dan is hij totaal ongeschikt. Dit is nou precies waar hij voor staat .......quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Schreuder kan hier niet veel aan doen. De instelling op het veld is gewoon belabberd, al weken. Leuk dat er zo geweldig wordt getraind maar daar win je geen wedstrijden mee...zo simpel is het.
Wat ik zeg, voordeel van de twijfel/god zegen de greep beslissing van Van de Sar en cs.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:12 schreef TheJanitor het volgende:
Snap nog steeds niet waarom hij niet voor de 'winterstop' was ontslagen. Hadden ze echt verwacht dat het beter zou gaan?Echt iedereen eruit.
Reactie van Casemiro op ten Hag, een speler die voor verschillende toptrainers hedentendage heeft gespeeld.... En dan heb je Schreuder die waarschijnlijk iedereen een schouderklopje geeft vanavond omdat we niet hebben verloren na de "ongelukkige" rode kaart. Fuck me sideways!!!!quote:He’s certainly a manager who is obsessed with winning. Few managers in my career had the same obsession to win. He’s someone who always wants to win: even in training, he always wants the best. He’s a hard-worveking manager who demands a lot of his players so that we’re always at our best and that’s important for us. I also view him as a manager with the desire to see Manchester United grow and develop, that’s one of his most important characteristics, not just his but all the coaching staff who follow his lead.
supporters doen ook helemaal geen reetquote:Op zondag 15 januari 2023 00:12 schreef TheJanitor het volgende:
Snap nog steeds niet waarom hij niet voor de 'winterstop' was ontslagen. Hadden ze echt verwacht dat het beter zou gaan?Echt iedereen eruit.
Alsof die er wat aan kunnen doen. Je krijgt dan snel primitief gedrag, dat past niet bij Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
supporters doen ook helemaal geen reet
had je dit bij een River Plate of een Boca juniors geflikt lag je meteen eruit
en dan mag je God bedanken dat je nog leeft.
Ik weiger dit seizoen af te schrijven, nooit! Punt.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrijf dit seizoen gewoon volledig af, je moet eigenlijk gewoon bang zijn dat je niet gewoon 4e of 5e wordt dit seizoen
quote:Op zondag 15 januari 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weiger dit seizoen af te schrijven, nooit! Punt.
Dit soort defaitisme slaat ook nergens op lijkt me, zelfs een derde plek is inmiddels al 14 jaar geleden ofzo voor Ajax? Verreweg de beste selectie nog steeds en de concurrentie kan er ook niet veel van. Deze puinzooi is puur aan Alfred te danken.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrijf dit seizoen gewoon volledig af, je moet eigenlijk gewoon bang zijn dat je niet gewoon 4e of 5e wordt dit seizoen
Genoten Taylor die tegen Den Bosch en Emmen dansjes doet maar vandaag handschoentjes en lange mouwen draagt met 10 graden .quote:Op zondag 15 januari 2023 00:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit soort defaitisme slaat ook nergens op lijkt me, zelfs een derde plek is inmiddels al 14 jaar geleden ofzo voor Ajax? Verreweg de beste selectie nog steeds en de concurrentie kan er ook niet veel van. Deze puinzooi is puur aan Alfred te danken.
Als men Alfred laat zitten, ga je echt niet bij de eerste 3 eindigen, daar ben ik ondertussen wel van overtuigdquote:Op zondag 15 januari 2023 00:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit soort defaitisme slaat ook nergens op lijkt me, zelfs een derde plek is inmiddels al 14 jaar geleden ofzo voor Ajax? Verreweg de beste selectie nog steeds en de concurrentie kan er ook niet veel van. Deze puinzooi is puur aan Alfred te danken.
Zelfs met omhooggevallen jeugdtrainers als Beenhakkert en de Mos wisten we te presteren.quote:Op zondag 15 januari 2023 01:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als men Alfred laat zitten, ga je echt niet bij de eerste 3 eindigen, daar ben ik ondertussen wel van overtuigd
En zie hier de eerste tekenen van het accepteren van middelmatigheid.quote:Op zondag 15 januari 2023 06:43 schreef VEM2012 het volgende:
Begint het al langzaam te dagen dat Ajax gewoon een aantal jaar boven zijn kunnen heeft gepresteerd en dat je zulks niet tot in de eeuwigheid kan volhouden?
Lekker makkelijk om de trainer de schuld te geven. Maar kijk ook eens naar wat er is aangekocht en verkocht.
Log maar weer uit, Alfredquote:Op zondag 15 januari 2023 06:43 schreef VEM2012 het volgende:
Begint het al langzaam te dagen dat Ajax gewoon een aantal jaar boven zijn kunnen heeft gepresteerd en dat je zulks niet tot in de eeuwigheid kan volhouden?
Lekker makkelijk om de trainer de schuld te geven. Maar kijk ook eens naar wat er is aangekocht en verkocht.
Schei uitquote:Op zondag 15 januari 2023 06:43 schreef VEM2012 het volgende:
Die aankopen komen voor een groot deel blijkbaar ook uit de koker van Schreuder, zoals Bassey bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 januari 2023 06:43 schreef VEM2012 het volgende:
Nou... Ook Eindhoven en Rotterdam zijn niet stabiel.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt op dit moment AZ en zelfs Twente ook niet volledig uitsluiten.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou... Ook Eindhoven en Rotterdam zijn niet stabiel.
Valt het balletje wel goed, iets wat ik niet verwacht, kan je zomaar toch nog wat zilverwaar uitgereikt krijgen...
De Nederlandse competitie is gedoemd om niet boven middelmaat uit te stijgen. Behoudens een incidentele opleving.quote:Op zondag 15 januari 2023 06:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zie hier de eerste tekenen van het accepteren van middelmatigheid.
Bedankt Hans maar we komen nationaal niet eens mee, dus je argument slaat weer eens als een tang op een varken.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Nederlandse competitie is gedoemd om niet boven middelmaat uit te stijgen. Behoudens een incidentele opleving.
Het budgetverschil met top competities is veel te groot.
Het is een kankergezwel, die moet je gewoon wegsnijden uit de club voordat het terminaal wordt.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik nog het ergste vind is dat Ten Hag na een nederlaag al naar buiten werd geschreven door de T. en dat ze zelfs nu nog opvallend mild blijven na zo ongeveer de slechtste reeks ever.
Schreuder is tactisch en communicatief een ramp, en z'n hulplijnen richting T zijn gewoon genant en giftig.
Dacht dat Schreuder het tactische brein achter Ten Hag was volgens 90% van de Ajax fans. Ook hier op fok.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik nog het ergste vind is dat Ten Hag na een nederlaag al naar buiten werd geschreven door de T. en dat ze zelfs nu nog opvallend mild blijven na zo ongeveer de slechtste reeks ever.
Schreuder is tactisch en communicatief een ramp, en z'n hulplijnen richting T zijn gewoon genant en giftig.
Na vertrek van Schreuder toen was het al wel duidelijk dat dat niet zo was. Tevens was het toen allang duidelijk dat hij het lek richting de T. was. Zeer vreemd dat ze dat niet door hebben bij directie en RvC.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dacht dat Schreuder het tactische brein achter Ten Hag was volgens 90% van de Ajax fans. Ook hier op fok.
Waarom staat Bassie ook op linksback.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:07 schreef Ramboetan het volgende:
Bassey leek gisteren wel op een hele dure zwarte Mitchel Dijks. De hele laatste line incl. Keeper en Edson voetbalde met poep in hun broek. Alleen bij Timber had je dat niet maar die heeft (nog) niet het leiderschap wat van hem nu gevraagd wordt.
Tja daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is al een jaar een bende maatje.
Nounounou… Ajax kan nog gewoon kampioen worden hoor. Het is niet alsof de rest bovenaan stabiel is. Ik zie Feyenoord ook niet winnen van Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2023 09:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bedankt Hans maar we komen nationaal niet eens mee, dus je argument slaat weer eens als een tang op een varken.
Ben jij die mam met die witte stok die alle aankopen doet?quote:Op zondag 15 januari 2023 10:12 schreef freaky40 het volgende:
Keeper was de beste man op het veld. Stond daar gewoon gedegen en rustig te keepen. Geen rare fratsen.
Zoveel kans als dit keer hebben ze lang niet gehad, ik was toch ook wel overtuigd dat het nog wel goed zou komen met Ajax en ze vanaf de winterstop de weg omhoog weer zouden vinden maar gisteren was toch wel een vrije val naar beneden tov vorige week, toen werd er genoeg gecreëerd om te winnen, gisteren was het billenknijpen vanaf minuut 1 en dat thuis tegen een subtopper.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nounounou… Ajax kan nog gewoon kampioen worden hoor. Het is niet alsof de rest bovenaan stabiel is. Ik zie Feyenoord ook niet winnen van Ajax.
Enige juiste constatering.quote:Op zondag 15 januari 2023 10:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is al een jaar een bende maatje.
Kampioen van de armoede kunnen we nog worden en dat is beneden peil.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nounounou… Ajax kan nog gewoon kampioen worden hoor. Het is niet alsof de rest bovenaan stabiel is. Ik zie Feyenoord ook niet winnen van Ajax.
Feyenoord zet Ajax vandaag op 7 puntenquote:Op zondag 15 januari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een hele lastige ploeg hebben ze. En door die rode kaart kun je het ook niet meer ombuigen.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel kans als dit keer hebben ze lang niet gehad, ik was toch ook wel overtuigd dat het nog wel goed zou komen met Ajax en ze vanaf de winterstop de weg omhoog weer zouden vinden maar gisteren was toch wel een vrije val naar beneden tov vorige week, toen werd er genoeg gecreëerd om te winnen, gisteren was het billenknijpen vanaf minuut 1 en dat thuis tegen een subtopper.
Feyenoord winnen in het hoge noorden? Moet ik nog maar zien.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord zet Ajax vandaag op 7 puntenbeetje realistisch blijven Alfredje
Ik wist ook wel van te voren dat het een moeilijke wedstrijd zou worden maar wat Ajax gisteren liet zien was ver onder de ondergrens. Misschien was de rode kaart wel een zegen want toen werden ze wakker en dacht Twente dat ze het wel zouden redden wat uiteindelijk nog een puntje opleverde.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een hele lastige ploeg hebben ze. En door die rode kaart kun je het ook niet meer ombuigen.
2+3=5quote:Op zondag 15 januari 2023 11:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoord zet Ajax vandaag op 7 puntenbeetje realistisch blijven Alfredje
Ik heb de wedstrijd nog niet gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist ook wel van te voren dat het een moeilijke wedstrijd zou worden maar wat Ajax gisteren liet zien was ver onder de ondergrens. Misschien was de rode kaart wel een zegen want toen werden ze wakker en dacht Twente dat ze het wel zouden redden wat uiteindelijk nog een puntje opleverde.
Dat moet Ajax ook, kampioen worden dan hè, CL halve finale lijkt me wat teveel gevraagd, groepsfase overleven is al moeilijk.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd nog niet gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Maar het valt mij op dat als het even tegenzit er meteen wordt gedaan alsof Ajax jaar in, jaar uit kampioen moet worden en minimaal halve finale CL.
Dat is niet zo bijster realistisch.
ajax werd weggespeeld debielquote:Op zondag 15 januari 2023 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het valt mij op dat als het even tegenzit er meteen wordt gedaan alsof Ajax jaar in, jaar uit kampioen moet worden en minimaal halve finale CL.
hahahahaha je hebt gisteren niet gekekenquote:Op zondag 15 januari 2023 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat een onzin.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
bij Feyenoord toch minder hoorquote:Op zondag 15 januari 2023 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet Ajax ook, kampioen worden dan hè, CL halve finale lijkt me wat teveel gevraagd, groepsfase overleven is al moeilijk.
Geldt overigens ook voor PSV en Feyenoord, dat kampioen worden.
Zegt meer over hun dan want in principe moeten zij ook 30 van de 34 wedstrijden winnen, dat zijn 90 punten en daar ben je kampioen mee.quote:
Hou dan ook gewoon op hier te reageren voordat je dat gedaan hebt pannenkoek.quote:Op zondag 15 januari 2023 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd nog niet gezien
Ik hoop het echt, zo ver ben ik alquote:Op zondag 15 januari 2023 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week gaan ze er keihard af tegen Feyenoord.
Dat hoop ik niet maar dit keer verwacht ik het wel en dat tegen Feyenoord dat eigenlijk nooit van Ajax kan winnen.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, zo ver ben ik al
Net als tegen Twentequote:Op zondag 15 januari 2023 13:22 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Ajax wint met twee vingers in de neus van die sub-toppers.
Dat was een geweldig huzarenstukje van Ajax. Er met 10 man, na een onterechte rode kaart, een gelijkspel uitslepen. Ik sla Twente hoger aan dan Feijenoord. Die wilden niet voor niets de beste speler van Twente inlijven.quote:
Feyenoord won vrij simpel van Twente in de Kuipquote:Op zondag 15 januari 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een geweldig huzarenstukje van Ajax. Er met 10 man, na een onterechte rode kaart, een gelijkspel uitslepen. Ik sla Twente hoger aan dan Feijenoord. Die wilden niet voor niets de beste speler van Twente inlijven.
Probleem was juist het spel voor de rode kaart.. toen was Twente echt duidelijk beter, die raakten dat kwijt na de rode kaartquote:Op zondag 15 januari 2023 11:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een hele lastige ploeg hebben ze. En door die rode kaart kun je het ook niet meer ombuigen.
Twente leek ook wel gewoon tevreden te zijn met een punt.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Probleem was juist het spel voor de rode kaart.. toen was Twente echt duidelijk beter, die raakten dat kwijt na de rode kaart
Dat idee had ik dan weer niet.. Lijkt me ook vreemd als je tegen 10 man staat en met 11 man al beter was.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Twente leek ook wel gewoon tevreden te zijn met een punt.
Inderdaad, die zullen ook niet vrolijk terug gereden zijn naar enschede, gemiste kans.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat idee had ik dan weer niet.. Lijkt me ook vreemd als je tegen 10 man staat en met 11 man al beter was.
Twente was de tweede helft ook vrij slecht. Ik denk dat ze tegen 11 man meer hebben gecreëerd dan in een uur tijd tegen 10 man. Al met al zijn we op dit moment niveau Feyenoord in een gemiddeld kutseizoen. Hoe dat mogelijk is met deze spelers is vrij triest.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, die zullen ook niet vrolijk terug gereden zijn naar enschede, gemiste kans.
We zullen het nooit weten. Doorgaans leveren dif soort ploegen de eerste 60 min de meeste weerstandquote:Op zondag 15 januari 2023 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Probleem was juist het spel voor de rode kaart.. toen was Twente echt duidelijk beter, die raakten dat kwijt na de rode kaart
'Er zijn tijden geweest dat je hartstikke blij was met een 0-0 bij Ajax, en nu voelt het als puntenverlies'quote:Op zondag 15 januari 2023 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, die zullen ook niet vrolijk terug gereden zijn naar enschede, gemiste kans.
En dat snapt iedereen. Ajax was gisteren echt rijp voor de slacht, zeker de eerste 25 minuten.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
'Er zijn tijden geweest dat je hartstikke blij was met een 0-0 bij Ajax, en nu voelt het als puntenverlies'
- Ron Jans
Ja, het is echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat snapt iedereen. Ajax was gisteren echt rijp voor de slacht, zeker de eerste 25 minuten.
Na die rode kaart was ook Twente nergens meer. Beste kans was zelfs voor Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat idee had ik dan weer niet.. Lijkt me ook vreemd als je tegen 10 man staat en met 11 man al beter was.
Schreuder “zag dit niet aankomen”.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, het is echt niet om aan te zien.
Lekker makkelijk wel zo he.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Echt hoor, het is dat Vd Sar een ruggengraatloze zak hooi is, anders had hij allang eruit geweest.
Mjah Feyenoord is wat meer vergevingsgezind als het misloopt bij Utrecht of AZ ofzo dan jullie.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt meer over hun dan want in principe moeten zij ook 30 van de 34 wedstrijden winnen, dat zijn 90 punten en daar ben je kampioen mee.
Leuke act dit.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een geweldig huzarenstukje van Ajax. Er met 10 man, na een onterechte rode kaart, een gelijkspel uitslepen. Ik sla Twente hoger aan dan Feijenoord. Die wilden niet voor niets de beste speler van Twente inlijven.
Ja, maar geloof niet dat dat kwam "omdat Twente tevreden was met een punt"quote:Op zondag 15 januari 2023 14:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na die rode kaart was ook Twente nergens meer. Beste kans was zelfs voor Ajax.
Dank je wel.quote:
Nou whooptiefuckingdoo.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:36 schreef Tjacka het volgende:
Ondertussen is ook PSV aan het kloten in Limburg
quote:Op zondag 15 januari 2023 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om niet van Fortuna met 10 te winnen had je ook wel echt je best moeten doen.
knappe uitslag jaquote:Op zondag 15 januari 2023 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
It ain't over till it's over zei een man die wij hier allemaal missen ooitquote:Op zondag 15 januari 2023 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bewussie?quote:Op zondag 15 januari 2023 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
It ain't over till it's over zei een man die wij hier allemaal missen ooit
Daar is niks relatiefs aan, het is gewoon waardeloos, alleen PSV speelt toevallig ook erg slecht.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Netjes van Fortuna, gewoon gelijkspel geworden na een achterstand en rode kaart. Het is dus allemaal relatief dat slechte spel van Ajax.
Ik wil daar mee zeggen dat niet alleen ploegen als Ajax zwaar weer hebben.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is niks relatiefs aan, het is gewoon waardeloos, alleen PSV speelt toevallig ook erg slecht.
Het is geen Ajax - PSV hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd volgende week. De lamme tegen de blinde
Ik vind PSV-Vitesse dit seizoen niet buitengewoon interessant eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2023 19:40 schreef KingRoland het volgende:
Ben benieuwd volgende week. De lamme tegen de blinde
quote:Op zondag 15 januari 2023 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind PSV-Vitesse dit seizoen niet buitengewoon interessant eigenlijk
Lijkt erop dat we stiekem over de coolsingel kunnen praten en misschien ook naar de coolsingel kunnen gaanquote:
Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:15 schreef Dven het volgende:
Wordt een middagje fappen wanneer Bosz vastgelegd wordt
Als er iemand met ook maar een beetje verstand bij Ajax zit dan zou dat perfect mogelijk moeten zijnquote:Op zondag 15 januari 2023 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zie ik eigenlijk niet gebeuren.
Mwah, Bosz heeft ook redelijke nadelen. Echte prijzen winnen is hem nog steeds niet gelukt.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Als er iemand met ook maar een beetje verstand bij Ajax zit dan zou dat perfect mogelijk moeten zijn
Lekker boeiend manquote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Bosz heeft ook redelijke nadelen. Echte prijzen winnen is hem nog steeds niet gelukt.
Het is niet relatief. Het heeft weinig gevolgen in de zin van dat Ajax geen terrein verliest op PSV.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Netjes van Fortuna, gewoon gelijkspel geworden na een achterstand en rode kaart. Het is dus allemaal relatief dat slechte spel van Ajax.
'' Hunnie ook slecht dus dan valt het eigenlijk allemaal wel mee''quote:Op zondag 15 januari 2023 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet relatief. Het heeft weinig gevolgen in de zin van dat Ajax geen terrein verliest op PSV.
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker boeiend manhet is ook niet dat de prijzenkast van Ten Hag uitpuilde.
81 punten, prima doelsaldo, EL finale, spektakelvoetbal, 6-4 wedstrijden.
Had er natuurlijk al een half jaar moeten zitten.
Het fijne van Bosz is wel dat hij vier woorden achter elkaar kan zeggen zonder dat je broek er niet van afzakt. Ook speelde we onder Bosz met veel mindere spelers beter voetbal.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Bosz heeft ook redelijke nadelen. Echte prijzen winnen is hem nog steeds niet gelukt.
Oh, ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag eruit gaat zie ik idd liever Bosz dan de Boer komen.
De kans dat Ten Hag eruit gaat is niet zo groot op het moment,quote:Op zondag 15 januari 2023 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag eruit gaat zie ik idd liever Bosz dan de Boer komen.
De Telegraaf valt wel heel erg door de mand.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waterhoofd wil gewoon graag ontslagen worden zodat hij een flink zak geld meekrijgt
No worries. Hij gaat nergens heen, anders moet Van der Sar ook weg. En dat wil ie niet.quote:
Podcast wel van afgelopen vrijdag. De AT5 uitzending morgen rond 18.00 uur.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
Staat de nieuwe kale en kokkie al online?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik ben wat dat betreft inmiddels in de fase dat ik vooral weer leuk voetbal wil zien dus laat m maar komen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet dat Feyenoord opeens heel goed is maar Ajax gaat er wel heen als underdog en dat is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn straks ben je weer teleurgesteld
Is toch een wedstrijd op zich zou wel weer heel typisch zijn als ze daar winnenquote:Op zondag 15 januari 2023 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat Feyenoord opeens heel goed is maar Ajax gaat er wel heen als underdog en dat is ook alweer een tijdje geleden.
Dat is wel een soort van traditie, goed of slecht er wordt wel daar gewonnen maar ik vond het gisteren wel zo dramatisch dat ik het dit keer niet verwacht.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch een wedstrijd op zich zou wel weer heel typisch zijn als ze daar winnen
Dat Eredivisieseizoen was helemaal niet zo prima en het doelsaldo ook niet. 79 goals voor, dat is bijna Ajax-onwaardig.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker boeiend manhet is ook niet dat de prijzenkast van Ten Hag uitpuilde.
81 punten, prima doelsaldo, EL finale, spektakelvoetbal, 6-4 wedstrijden.
Had er natuurlijk al een half jaar moeten zitten.
Volgens mijn zitten die gasten ook op fok!. Zo’n beetje zelfde mening als in dit topicquote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
Staat de nieuwe kale en kokkie al online?
Ik vraag dit voor een vriend
arnesengod is beschikbaarquote:Op maandag 16 januari 2023 08:00 schreef RamboDirk het volgende:
Enige wat Ajax kan redden is Marc "tinyDickPic" Overmars terughalen. Op voorwaarde dat hij een telefoon zonder camera neemt.
Ik heb sinds vorige week een soort berusting dat we toch geen kampioen meer gaan worden. Wat dat betreft is het zondag win-win: Als we zondag toch ineens mochten winnen dan is dat een meevaller, en anders is Schreuder weg.quote:Op maandag 16 januari 2023 07:47 schreef Scorpie het volgende:
Die Klassieker gaat me een partij kut worden, niet te zuinig.
Eens hoor, ik snap het ook niet, denk dat er genoeg spelers zijn die intern wel hebben aangegeven dat Schreuder hem niet meer gaat worden. Geen idee waarom men zo lang wacht, moeten we dan echt van Feyenoord verliezen voordat men hem eruit gooit ?quote:Op maandag 16 januari 2023 08:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week een soort berusting dat we toch geen kampioen meer gaan worden. Wat dat betreft is het zondag win-win: Als we zondag toch ineens mochten winnen dan is dat een meevaller, en anders is Schreuder weg.
Hoop overigens nog steeds op een pushbericht vandaag. Snap ondanks het gebrek aan een TD niet dat men de club zo laat bungelen. Het is vrijwel geen enkele trainer ooit gelukt om met het hoofd op het hakblok nog voor een ommekeer te zorgen. Niks wijst erop dat deze spelersgroep nog door het vuur gaat voor Schreuder, trek die pleister er dan zo snel mogelijk af. Je gaat met een nieuwe trainer ook niet meteen winnen in De Kuip, maar dan probeer je nog iets en heb je wel weer een toekomst ipv deze doodlopende weg.
Dat zag ik dus juist wel zaterdag, het was slecht maar met 10 man gingen ze er wel voor, ik weet verder niet hoe de sfeer was maar je gaat bijna denken dat er spelers zijn die Arena vrees hebben, zo'n Bassey is bij Rangers echt nog nooit uitgefloten omdat ze daar gewoon supporter zijn met het woord support er nog in.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:08 schreef TheVulture het volgende:
Niks wijst erop dat deze spelersgroep nog door het vuur gaat voor Schreuder
Die spelers worden door de trainer onzeker gemaakt. Zoveel spelers inclusief Bassey hebben er al op 2, 3 posities in het elftal gestaan, anderen staan er de ene pot in en dan de andere weer niet. Soms ook allemaal tegelijk als een leuke tombola. Er is toch geen spoortje van continuïteit te ontdekken. Dat gegoochel met Bassey, Kudus, Brobbey, Rensch,Tadic, Bergwijn, Berghuis en Klaassen. Vind je het gek dat spelers dan onzeker worden en fouten gaan maken...quote:Op maandag 16 januari 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zag ik dus juist wel zaterdag, het was slecht maar met 10 man gingen ze er wel voor, ik weet verder niet hoe de sfeer was maar je gaat bijna denken dat er spelers zijn die Arena vrees hebben, zo'n Bassey is bij Rangers echt nog nooit uitgefloten omdat ze daar gewoon supporter zijn met het woord support er nog in.
Ik weet niet of dat het is want in principe dezelfde 10 die heel aardig begonnen tegen NEC uit en tegen Twente thuis geen enkele bal naar de juiste kleur konden spelen.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die spelers worden door de trainer onzeker gemaakt. Zoveel spelers inclusief Bassey hebben er al op 2, 3 posities in het elftal gestaan, anderen staan er de ene pot in en dan de andere weer niet. Soms ook allemaal tegelijk als een leuke tombola. Er is toch geen spoortje van continuïteit te ontdekken. Dat gegoochel met Bassey, Kudus, Brobbey, Rensch,Tadic, Bergwijn, Berghuis en Klaassen. Vind je het gek dat spelers dan onzeker worden en fouten gaan maken...
De jaren daarvoor had Ajax geregeld moeite om de 70 te halen. Bosch was een godsgeschenk na hele armoedige en saaie jaren met een op papier nog altijd niet geweldig elftal.quote:Op maandag 16 januari 2023 01:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat Eredivisieseizoen was helemaal niet zo prima en het doelsaldo ook niet. 79 goals voor, dat is bijna Ajax-onwaardig.
Daar ben ik het wel mee eens, op dat moment de juiste man maar of hij dat nu is vraag ik me echt af, heeft na Ajax ook nergens laten zien dat hij wat bijgeleerd heeft.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
De jaren daarvoor had Ajax geregeld moeite om de 70 te halen. Bosch was een godsgeschenk na hele armoedige en saaie jaren met een op papier nog altijd niet geweldig elftal.
Het door hem opgezette Leverkussen presteerde vorig jaar prima. Daar is dat jaar ook niet veel meer van over. Staan dichter bij degradatie dan bij Europees voetbal. Lyon was natuurlijk ook al jaren aan het afglijden, een domme keuze waar sowieso geen eer te behalen viel.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, op dat moment de juiste man maar of hij dat nu is vraag ik me echt af, heeft na Ajax ook nergens laten zien dat hij wat bijgeleerd heeft.
Ajax is ook aan het afglijden dus als het hem niet lukt is ook een domme keuze? Het gaat erom dat een trainer dat omdraait.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het door hem opgezette Leverkussen presteerde vorig jaar prima. Daar is dat jaar ook niet veel meer van over. Staan dichter bij degradatie dan bij Europees voetbal. Lyon was natuurlijk ook al jaren aan het afglijden, een domme keuze waar sowieso geen eer te behalen viel.
Sowieso heeft Bosz nog wat af te maken bij Ajax natuurlijk, de club waar zijn visie volledig mee overeenkomt.
hopelijk wordt hij jullie nieuwe technisch directeurquote:Op maandag 16 januari 2023 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het door hem opgezette Leverkussen presteerde vorig jaar prima. Daar is dat jaar ook niet veel meer van over. Staan dichter bij degradatie dan bij Europees voetbal. Lyon was natuurlijk ook al jaren aan het afglijden, een domme keuze waar sowieso geen eer te behalen viel.
Sowieso heeft Bosz nog wat af te maken bij Ajax natuurlijk, de club waar zijn visie volledig mee overeenkomt.
Nee, daar heb je iemand met een netwerk voor nodig, een aardige kandidaat was Alex Kroes maar die zit nu bij AZ.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk wordt hij jullie nieuwe technisch directeur
Ik weet niet welke ruzie je bedoelt.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:25 schreef Caland het volgende:
Wat was nu eigenlijk de 'ruzie' tussen Huntelaar en Blind Junior? Of verstond ik hem dan verkeerd.
Ik zag een fragmentje voorbijkomen waarbij hij riep dat hij waarschijnlijk nog bij Ajax had gespeeld nu als Overmars er nog was. Dat lijkt me vooral kritiek op de huidige TD. Maar was niet echt aan het opletten.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ruzie je bedoelt.
Bron: Ajax Netwerk:quote:Op maandag 16 januari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ruzie je bedoelt.
quote:In een uitgebreid interview met het Algemeen Dagblad is Klaas Jan Huntelaar onder meer ingegaan op het vertrek van Daley Blind. "Hij gaf aan dat hij sinds vorig seizoen met een apart gevoel rondliep", aldus Huntelaar. "Hij was uitgefloten door zijn eigen fans, er werd geroepen om Nicolás Tagliafico. Dat was toen een klap in zijn gezicht."
Dit seizoen verloor hij uiteindelijk zijn basisplaats. "Daley heeft alles gespeeld, en ook na mindere wedstrijden de steun gehad. Tot de laatste fase voor de wintertstop toen de trainer een andere keuze heeft gemaakt", zo geeft Huntelaar aan. "Het feit dat de trainer een andere keuze heeft gemaakt, was voor hem kennelijk de druppel. Zo is het gegaan."
Zelf doet het Huntelaar persoonlijk ook iets dat het op deze manier tot een vertrek is gekomen. "Ik heb nog met Daley gespeeld, en het liefst wil je dat een speler die zó aan Ajax verbonden en verknocht is, op de schouders de Arena wordt uitgedragen", zegt hij daarover. "Maar als dat er niet in zit, moet je als club de beslissing nemen. Het is helaas een lelijk vertrek, voor Daley, voor Ajax."
quote:In gesprek met de NOS heeft Daley Blind zelf gereageerd op het interview van Klaas Jan Huntelaar in onder meer het Algemeen Dagblad. Volgens de verdediger kloppen die uitspraken niet helemaal. "Daar wil ik me zeker nog een keer over uitweiden en mijn kant van het verhaal vertellen over hoe het daadwerkelijk gegaan is", aldus Blind. "Op een andere keer wil ik hier uitgebreider op terug komen, maar mensen die mijn carrière kennen weten dat ik een vechter ben."
Blind zegt daarbij dat hij zeker niet wegloopt als hij een keer op de bank zit. "Ik vind het pijnlijk dat het zo wordt neergezet", zo geeft hij aan. "Ik zal mijn verhaal zeker gaan doen als ik me daar geroepen toe voel. We zullen zien wanneer dat is, maar laat het duidelijk zijn dat ik het niet helemaal eens ben met de woorden die Klaas Jan heeft gebruikt."
Gevraagd werd aan de international of Antwerp ook in beeld was. "Antwerp is zeker een optie geweest ja", zegt hij daarop. "De kans is ook vrij groot dat ik nog bij Ajax had gespeeld als Marc Overmars nog technisch directeur was geweest."
Huntelaar gaf aan dat Blind zelf om een transfer heeft gevraagd omdat hij niet meer het juiste gevoel had. Blind ontkent dat en gaat dan een beetje mysterieus zitten doen dat ie zijn verhaal nog wel een keer doet.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag een fragmentje voorbijkomen waarbij hij riep dat hij waarschijnlijk nog bij Ajax had gespeeld nu als Overmars er nog was. Dat lijkt me vooral kritiek op de huidige TD. Maar was niet echt aan het opletten.
OK niet gezien maar wel iets over gelezen, Overmars was de spil van Ajax op voetbalgebied dus niet zo vreemd dat Blind denkt dat hij de boel wel bij elkaar had kunnen houden, ik weet niet of dat kritiek is naar Huntelaar want die zegt zelf ook dat het zonder Overmars anders is, Huntelaar is ook geen directeur dat is al een groot verschil.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag een fragmentje voorbijkomen waarbij hij riep dat hij waarschijnlijk nog bij Ajax had gespeeld nu als Overmars er nog was. Dat lijkt me vooral kritiek op de huidige TD. Maar was niet echt aan het opletten.
quote:
Wel een uur met 10 man gespeeld, maar goed..quote:
Dat is ook mijn grootste verwijt aan dit Ajax, dat je in de CL faalt is nog tot daaraan toe maar in de eredivisie moet je met dit materiaal gewoon bovenaan staan.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat we nondeju al gewoon kampioen hadden kunnen zijn als je gewoon normaal had gepresteerd tegen de kleintjes de afgelopen weken.
Kudus is een stereotype Afrikaan. Leuk aan de bal maar tactisch nietsnut.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel een uur met 10 man gespeeld, maar goed..
Wat vonden we van de invalbeurt van Kudus? Toch gaat er altijd dreiging van uit, hij is sterk aan de bal.
Maar man man man wat staat die vent vaak buitenspel
En dan nog de beste kans van de 2e helft en een penalty moment maar het is natuurlijk wel heel slecht ook al ben je met 10.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel een uur met 10 man gespeeld, maar goed..
Wat vonden we van de invalbeurt van Kudus? Toch gaat er altijd dreiging van uit, hij is sterk aan de bal.
Maar man man man wat staat die vent vaak buitenspel
Opvallend is dat je ondanks de afgelopen vijf wanprestaties nog steeds maar vijf punten achter staat op de koploperquote:Op maandag 16 januari 2023 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste verwijt aan dit Ajax, dat je in de CL faalt is nog tot daaraan toe maar in de eredivisie moet je met dit materiaal gewoon bovenaan staan.
En nog steeds het beste doelsaldo hebtquote:Op maandag 16 januari 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Opvallend is dat je ondanks de afgelopen vijf wanprestaties nog steeds maar vijf punten achter staat op de koploper
Dat bedacht ik me dus ook.. bizarquote:Op maandag 16 januari 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Opvallend is dat je ondanks de afgelopen vijf wanprestaties nog steeds maar vijf punten achter staat op de koploper
feyenoord is/was periodes ook moeilijk slechtquote:Op maandag 16 januari 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter die clown van een Taylor opstellenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kudus is een stereotype Afrikaan. Leuk aan de bal maar tactisch nietsnut.
Gelukkig voor ons lopen wij zelden uit dus we gaan voor een 2-1 overwinning die Schreuder als een 'nederlaag met perspectief' bestempelt.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe groter de nederlaag wordt as zondag, hoe beter het is voor Ajax.
Sluit niet uit dat Ajax wint, hij blijft zitten en vervolgens niks meer wintquote:Op maandag 16 januari 2023 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig voor ons lopen wij zelden uit dus we gaan voor een 2-1 overwinning die Schreuder als een 'nederlaag met perspectief' bestempelt.
Dat Taylor eens een doelpunt maakt in een belangrijkste wedstrijdquote:Op maandag 16 januari 2023 10:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter die clown van een Taylor opstellen
Door deze post ga ik twijfelen wat nu het beste scenario is voor zondag.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat Ajax wint, hij blijft zitten en vervolgens niks meer wint
Voor jullie dat Ajax wint, blijft hij langer zittenquote:Op maandag 16 januari 2023 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Door deze post ga ik twijfelen wat nu het beste scenario is voor zondag.
Dit wordt een slachtpartij, vergelijkbaar met die 6-2, onze restverdediging is niet-bestaand vergeleken bij toen...quote:Op maandag 16 januari 2023 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zit geen vertrouwen in de ploeg, dus zondag worden ze door een kolkende Kuip volledig overrompeld denk ik. Met geluk sleep je er een punt uit, maar meer dan dat zit er niet in.
Je zou je er ook tegen de absolute wereldtop al voor moeten schamen. Laat staan tegen Twentequote:Op maandag 16 januari 2023 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Bizaren dat in een thuiswedstrijd.
Dat lijkt me veel te laat, ze moeten eens duidelijk maken wat ze willen, of je gaat verder met het trio Sar-Huntelaar-Hamstra op technisch gebied of je stelt iemand aan als TD maar nog een half jaar wachten kan niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:55 schreef Houniet het volgende:
Laten we er van uit gaan dat Schreuder aanstaande maandag weg is. Kijken we dan een half jaar aan met een interm trainer en net voor de zomer een TD aanstellen die de nieuwe trainer moet gaan zoeken?
Mag toch hopen dat de zoektocht naar een TD al in volle gang is.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:55 schreef Houniet het volgende:
Laten we er van uit gaan dat Schreuder aanstaande maandag weg is. Kijken we dan een half jaar aan met een interm trainer en net voor de zomer een TD aanstellen die de nieuwe trainer moet gaan zoeken?
Ruim een jaar al, dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat de zoektocht naar een TD al in volle gang is.
KNVB heeft ook heel lang gezocht en die zijn uitgekomen bij Nigel de Jong....quote:Op maandag 16 januari 2023 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ruim een jaar al, dat kan gewoon niet.
Leuke stage voor Nigel maar dat is ook een hele andere baan al heeft het dezelfde titel.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KNVB heeft ook heel lang gezocht en die zijn uitgekomen bij Nigel de Jong....
Ja zo bont als Drank gaat bijna niemand het maken natuurlijk. Als Drank een 4 krijgt, krijgt Bosz een 6 en Ten Hag een 8 als trainer.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
De jaren daarvoor had Ajax geregeld moeite om de 70 te halen. Bosch was een godsgeschenk na hele armoedige en saaie jaren met een op papier nog altijd niet geweldig elftal.
Dat zal alleen gebeuren als Feyenoord wint zondag. Die kans is niet zo groot als je in eerste instantie zou denken. Op basis van het verleden is er sowieso weinig reden om dat te denken. Feit is wel dat Ajax eigenlijk altijd een sterkere selectie heeft dan Feyenoord, ook dit seizoen weer. Maar op basis van het vertoonde spel is er voor Ajax weinig hoop tot optimisme. Het was niet best tegen Twente. Ik ben benieuwd maar eerlijk gezegd denk ik dat Schreuder er volgende week maandag ook gewoon nog zit.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:55 schreef Houniet het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2023 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit wordt een slachtpartij, vergelijkbaar met die 6-2, onze restverdediging is niet-bestaand vergeleken bij toen...
Nooit was de kans hoger dan nu voor Feyenoordquote:Op maandag 16 januari 2023 12:53 schreef onlogisch het volgende:
In 30 jaar tijd wist Feyenoord slechts 5 keer te winnen in de competitie van Ajax.
2019
2012
2006
2001
1994
Ik lees zelfs Ajacieden die zondag een boswandeling willen maken enzo. Dat was godverdomme onze memequote:
Drank een 4? 4 titels in 5 jaar, daar doe je hem echt mee tekort al waren z'n laatste 2 jaar echt zaaddodend, Bosz bracht fris en fruitig voetbal alleen verdedigend was het iets te los en dat zie je nog steeds bij zijn ploegen, Ten Hag is gewoon een toptrainer, met stip de beste trainer van Nederland, daar kan ook Slot niet aan tippen hoe graag ze dat in Rotterdam ook willen, al lijkt hij een goeie 2e momenteel.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja zo bont als Drank gaat bijna niemand het maken natuurlijk. Als Drank een 4 krijgt, krijgt Bosz een 6 en Ten Hag een 8 als trainer.
Vind Bosz niet zoveel, ook in het buitenland scoorden zijn elftallen vrij weinig.
Paixao (die doet wat 'ie wil)quote:Op maandag 16 januari 2023 13:15 schreef StevenHyde het volgende:
Wie staat er bij Feyenoord linksbuiten? Want Rensch geschorst dus we gaan daar 100% zeker Sanchez zien. omfg...
Ach die titels van Frank zijn toch al lang en breed ontkracht als goede prestaties. Elk jaar een waardeloos doelsaldo en extreem lage puntenaantallen van rond de 72/73 punten. Daar zou je de afgelopen jaren altijd derde mee zijn geworden. Gek genoeg was het beschimpte seizoen 2015-2016 nog zijn beste prestatie.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Drank een 4? 4 titels in 5 jaar, daar doe je hem echt mee tekort al waren z'n laatste 2 jaar echt zaaddodend, Bosz bracht fris en fruitig voetbal alleen verdedigend was het iets te los en dat zie je nog steeds bij zijn ploegen, Ten Hag is gewoon een toptrainer, met stip de beste trainer van Nederland, daar kan ook Slot niet aan tippen hoe graag ze dat in Rotterdam ook willen, al lijkt hij een goeie 2e momenteel.
Door wie ontkracht? Door jou, het puntenaantal en doelsaldo alleen zegt gewoon te weinig over de prestatie, het zegt meer iets over de nivellering. Iets wat je eigenlijk nu ook ziet dat clubs als Twente en AZ bovenin meedoen, normaliter hadden Ajax en PSV al afstand genomen.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach die titels van Frank zijn toch al lang en breed ontkracht als goede prestaties. Elk jaar een waardeloos doelsaldo en extreem lage puntenaantallen van rond de 72/73 punten. Daar zou je de afgelopen jaren altijd derde mee zijn geworden. Gek genoeg was het beschimpte seizoen 2015-2016 nog zijn beste prestatie.
Die titels bestempelen als topprestaties is echt scorebordjournalistiek, zeker als je kijkt hoe slecht de eredivisie toen verder was. PSV en Feyenoord deden niet mee en Twente moest de puinhopen van Munsterman opruimen.
Speelde gisteren dikke prima.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan er weinig van maar wie weet is het zo'n dag.
Als je die seizoenen gezien hebt, dan kun je het in mijn ogen niet met droge ogen beweren dat de subtop ongebruikelijk goed speelde. Integendeel. Iedereen was vrij matig inclusief Ajax, alleen profiteerden die daar dan nipt van. Nou was de selectie in die jaren ook wel erg ruk natuurlijk, maar dat werd alleen maar erger en daar heeft Frank zelf ook een aandeel in gehad in mijn ogen.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Door wie ontkracht? Door jou, het puntenaantal en doelsaldo alleen zegt gewoon te weinig over de prestatie, het zegt meer iets over de nivellering. Iets wat je eigenlijk nu ook ziet dat clubs als Twente en AZ bovenin meedoen, normaliter hadden Ajax en PSV al afstand genomen.
Was ook een hele matige selectie, als daar dan kampioen mee wordt doe je het gewoon goed als trainer, in principe zijn de titels van De Boer wat dat betreft knapper dan van Ten Hag.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je die seizoenen gezien hebt, dan kun je het in mijn ogen niet met droge ogen beweren dat de subtop ongebruikelijk goed speelde. Integendeel. Iedereen was vrij matig inclusief Ajax, alleen profiteerden die daar dan nipt van. Nou was de selectie in die jaren ook wel erg ruk natuurlijk, maar dat werd alleen maar erger en daar heeft Frank zelf ook een aandeel in gehad in mijn ogen.
Daarom, gelijkspelletje is prima, misschien met 10 man beginnen, dat schijnt te helpen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgende week zitten we trouwens pas op de helft van de competitie. Kortom alles is nog mogelijk.
Die heeft er in de Eredivisie net zoveel in liggen als die gehypte Brobbey (lol). Doet het tegen alle verwachtingen in best aardig.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:40 schreef StevenHyde het volgende:
Besef je dat Ajax zo los zand is dat we nog weleens een hattrick van fucking Danilo achter de oren zouden kunnen krijgen. Wat een ellende.
Tuurlijk.quote:
Zegt genoeg over hoe wanhopig ook PSV momenteel bezig is.quote:
Ach hier geloof ik geen zak van.. makkelijk scorenquote:
Schande, werkelijk.quote:
Zelfde zaakwaarnemer als Gakpo dus ze kunnen best geinformeerd hebben, zo gaat dat, niet groter maken dan het is.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach hier geloof ik geen zak van.. makkelijk scoren
Die hebben Blind gebeld en gevraagd of hij wil komen, waarna Blind nee heeft gezegt. Ik heb gehoord dat diegene die belde het telefoongesprek afronde met "Maar die bal was wel uit!!!!11111einz"quote:
Gewoon 5 wedstrijden op rij ongeslagen. Niks aan het handje toch.quote:Op maandag 16 januari 2023 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nog een negatief record.
Maar we laten hem lekker zitten.
VD SAR GENOT
Misschien halen ze Danilo ook wel voor 16 miljoen terug aankomende zomer.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft er in de Eredivisie net zoveel in liggen als die gehypte Brobbey (lol). Doet het tegen alle verwachtingen in best aardig.
Ik had eigenlijk gehoopt dat Kudus voor veel weg zou gaan dit window en er een echte spits voor gehaald wordt.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien halen ze Danilo ook wel voor 16 miljoen terug aankomende zomer.
Nou ik denk dat Brobbey een prima spits is. Beter een creatieve middenvelder.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Kudus voor veel weg zou gaan dit window en er een echte spits voor gehaald wordt.
hij is alleen nooit fitquote:Op maandag 16 januari 2023 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Brobbey een prima spits is. Beter een creatieve middenvelder.
Van Alvarez-Klaassen-Taylor word ik toch verdrietig.
1 spits is gewoon te weinig, een creatieve 6 zou ik ook wel willen zien.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nou ik denk dat Brobbey een prima spits is. Beter een creatieve middenvelder.
Van Alvarez-Klaassen-Taylor word ik toch verdrietig.
Dat is ook wel heel erg afhankelijk van z'n spelersmateriaalquote:Op maandag 16 januari 2023 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doe maar niet, die gelooft ook niet meer in 4-3-3. Dus bij voorbaat al ongeschikt.
Die komt ook niet nu familie Blind weg is.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doe maar niet, die gelooft ook niet meer in 4-3-3. Dus bij voorbaat al ongeschikt.
Volgens de Ajax-filosofie zou er dan Ajax-jeugd moeten klaarstaan..quote:Op maandag 16 januari 2023 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 spits is gewoon te weinig, een creatieve 6 zou ik ook wel willen zien.
Ik geloof ook niet meer in de Ajax 4-3-3quote:Op maandag 16 januari 2023 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het jaar voor Bosz was juist het beste jaar van de Boer qua punten met 82 (1 meer dan Bosz daarna haalde), alleen was dat het jaar waarin de titel op de slotdag werd verspeeld.. Het is dus ook weer niet zo dat Bosz het qua punten beter deed dan de Boer. Het voetbal was wel beter en er werd Europees natuurlijk beter gepresteerd (na eerst weggespeeld te zijn door FK Rostov, dat dan weer wel)quote:Op maandag 16 januari 2023 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso onzin, je speelt daar waar de ruimte ligt, zo'n beginopstelling zegt niks.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trainers die alleen in 433 kunnen denken zijn bij voorbaat al ongeschikt. 4231 zou je ook een 433 kunnen noemen. 433 naar een 343 heeft Ten Hag ook vaak genoeg gespeeld. Eind vorig seizoen zelfs een aantal wedstrijden 442.
Met een matige selectie doet een ander systeem er ook niet meer zoveel toe.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Trainers die alleen in 433 kunnen denken zijn bij voorbaat al ongeschikt. 4231 zou je ook een 433 kunnen noemen. 433 naar een 343 heeft Ten Hag ook vaak genoeg gespeeld. Eind vorig seizoen zelfs een aantal wedstrijden 442.
Uit deze selectie kan wel een stuk meer gehaald worden lijkt me al moet ‘ie ook niet overschat worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met een matige selectie doet een ander systeem er ook niet meer zoveel toe.
Of je past het systeem zodanig aan dat je beste spelers zich daarin het beste voelen.. dat moet je als trainer dan ook wel aanvoelen.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met een matige selectie doet een ander systeem er ook niet meer zoveel toe.
Zekerquote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit deze selectie kan wel een stuk meer gehaald worden lijkt me al moet ‘ie ook niet overschat worden.
Als er een paar spelers in vorm raken, speel je de hele Eredivisie kapotquote:Op maandag 16 januari 2023 16:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Uit deze selectie kan wel een stuk meer gehaald worden lijkt me al moet ‘ie ook niet overschat worden.
Hoezo is dat bizar? Topclubs worden altijd vreselijk overschat bij de bookmakers. City is ook elke CL dik favoriet.quote:
Vind het toch wel apart dat de uitspelende ploeg, die al 5 wedstrijden op rij niet wint, de favoriet is tegen de nummer 1 van de Eredivisie met 5 punten voorsprong..quote:Op maandag 16 januari 2023 16:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Topclubs worden altijd vreselijk overschat bij de bookmakers. City is ook elke CL dik favoriet.
City zou nu bij een uitwedstrijd tegen Arsenal ook geen favoriet zijn, lijkt me..quote:Op maandag 16 januari 2023 16:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Topclubs worden altijd vreselijk overschat bij de bookmakers. City is ook elke CL dik favoriet.
Opzich eens, maar de meeste mensen blijven wel op Ajax inzetten. Hebben toch de naam.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vind het toch wel apart dat de uitspelende ploeg, die al 5 wedstrijden op rij niet wint, de favoriet is tegen de nummer 1 van de Eredivisie met 5 punten voorsprong..
Dat denk ik wel. City is eigenlijk altijd favoriet, ongeacht vorm. Misschien PSG uit of Bayern uit niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
City zou nu bij een uitwedstrijd tegen Arsenal ook geen favoriet zijn, lijkt me..
Oh, ze zijn ook wel heel ruim favoriet voor CL-winst bij de bookmakers nu, zie ik.. Logisch natuurlijk met het trackrecord van City in de CL en alle CL-zeges van Guardolia de afgelopen jaren..quote:Op maandag 16 januari 2023 16:17 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. City is eigenlijk altijd favoriet, ongeacht vorm. Misschien PSG uit of Bayern uit niet.
Zelfde als Engeland, elk WK/EK favoriet.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ze zijn ook wel heel ruim favoriet voor CL-winst bij de bookmakers nu, zie ik.. Logisch natuurlijk met het trackrecord van City in de CL en alle CL-zeges van Guardolia de afgelopen jaren..
Bijzonder
Engelsen gokken meer dan continentalen.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, ze zijn ook wel heel ruim favoriet voor CL-winst bij de bookmakers nu, zie ik.. Logisch natuurlijk met het trackrecord van City in de CL en alle CL-zeges van Guardolia de afgelopen jaren..
Bijzonder
De hele Eredivisie was toen inderdaad brandhout, Frank had trouwens een groot aandeel in het feit dat de selecties toen zo matig waren. Haalde alleen maar troep binnen.quote:Op maandag 16 januari 2023 14:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je die seizoenen gezien hebt, dan kun je het in mijn ogen niet met droge ogen beweren dat de subtop ongebruikelijk goed speelde. Integendeel. Iedereen was vrij matig inclusief Ajax, alleen profiteerden die daar dan nipt van. Nou was de selectie in die jaren ook wel erg ruk natuurlijk, maar dat werd alleen maar erger en daar heeft Frank zelf ook een aandeel in gehad in mijn ogen.
Nou ja, Frank begon al niet echt met een topselectie. Vertonghen, Alderweireld en Eriksen waren in mijn ogen de enigen die echt wat toevoegden en ook die moesten nog wel groeien. Maar het werd er inderdaad niet beter op. We herinneren ons allemaal Gudelj nog wel.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De hele Eredivisie was toen inderdaad brandhout, Frank had trouwens een groot aandeel in het feit dat de selecties toen zo matig waren. Haalde alleen maar troep binnen.
Viel wel mee, na de eerste 2 kampioenschappen gingen ze wel iets teveel naar hem luisteren wat aanvullingen betreft maar wel met de hand op de knip dus zoveel armslag kreeg hij niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De hele Eredivisie was toen inderdaad brandhout, Frank had trouwens een groot aandeel in het feit dat de selecties toen zo matig waren. Haalde alleen maar troep binnen.
Ja die had geen 30 mil om stuk te slaan op Basseyquote:Op maandag 16 januari 2023 17:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En Mounir de deur uit jagen?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, Frank begon al niet echt met een topselectie. Vertonghen, Alderweireld en Eriksen waren in mijn ogen de enigen die echt wat toevoegden en ook die moesten nog wel groeien. Maar het werd er inderdaad niet beter op. We herinneren ons allemaal Gudelj nog wel.
En Sana en Hoessen en dat soort meuk dan?quote:Op maandag 16 januari 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viel wel mee, na de eerste 2 kampioenschappen gingen ze wel iets teveel naar hem luisteren wat aanvullingen betreft maar wel met de hand op de knip dus zoveel armslag kreeg hij niet.
Ze zijn pas uit gaan geven toen Overmars het vertrouwen (en budget) kreeg om dat te doen.
Tja homo's hebben een andere motoriek.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En Mounir de deur uit jagen?
Kwam niet alleen van hem hoor, maar spelersopbrengsten waren nog niet zoals ze nu zijn en zelfs dat mocht niet 1 op 1 uitgegeven worden, dat heeft wel de basis gelegd financieel gezien.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En Sana en Hoessen en dat soort meuk dan?
snap ik wel. Als je gratis blind op kan pikken. En zulke goede lb heeft psv ook niet.quote:
Die lopen hand in hand.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja homo's hebben een andere motoriek.
Misschien wel zijn allerdomste uitspraak ooit.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja homo's hebben een andere motoriek.
Goh, de koffiejuffrouw vindt hem niet aardig.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:25 schreef tong80 het volgende:
En waar ik al bang voor was toen ze deze engnek binnenhaalden.......
Wat een domme opmerkingquote:Op maandag 16 januari 2023 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goh, de koffiejuffrouw vindt hem niet aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |