quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft 010 die verneuken het toch wel.
(omdat ik hem zo leuk vind)quote:
Ik vind hem goed je krijgt een likequote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
(omdat ik hem zo leuk vind)
Uitstekend gespeeld na die rode kaart. Zelfs een kans gehad.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alfred is tevreden?Wat zei die pannekoek?
quote:
Not surprised!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alfred is weer tevreden, verrassend.
Wat een held.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitstekend gespeeld na die rode kaart. Zelfs een kans gehad.
Voordeel is ook: Alfred stapt zelf nooit op. Dus iemand zal hem eruit moeten gooien.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, lekker laten zitten. Vind het prima zo.
En die iemand is niet meer aanwezig binnen Ajax...Tenzij iedereen opstapt.....quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Voordeel is ook: Alfred stapt zelf nooit op. Dus iemand zal hem eruit moeten gooien.
Inderdaad jammer dat Overmars om zoiets onbenulligs is geslachtofferd, die Voice-hype viel net op het verkeerde moment. (Al was het niet handig natuurlijk)quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:42 schreef cosmosis het volgende:
Ik mis Mark en Erik....Wat kunnen 2 key positie veranderingen toch zo'n gigantische ineenstorting van het kaartenhuis teweegbrengen....Wie geeft momenteel nog een neuk om het versturen van dickpics!
Schreuder de analyst, gelukkig is hij niet de coach...oh wacht....quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Wat een rommelaar die Sanchez. Erg onrustig, maar wat Schreuder zei, het oogde zeker in het begin in zijn geheel onrustig en zo kom je nooit in de wedstrijd. 2e helft idem. Zag echt geen verbeteringen.
Dit kan echt niet. Die man is absolute middelmaat. Hij verneukt de hele club.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uitstekend gespeeld na die rode kaart. Zelfs een kans gehad.
Normaal moet een trainer dat toch ook aan de praat krijgen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Schreuder kan hier niet veel aan doen. De instelling op het veld is gewoon belabberd, al weken. Leuk dat er zo geweldig wordt getraind maar daar win je geen wedstrijden mee...
Lol, als je voor 110 miljoen inkoopt en zo belabberd speelt, kun je het echt niet op 1 iemand schuiven.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt 'm alleen niet verwijten dat er zoveel rotzooi is ingekocht.
Voor ajaxbegrippen valt het inderdaad best mee...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat Overmars om zoiets onbenulligs is geslachtofferd
En dat repareer je niet 123, dus dan kunnen al die succes 'supporters' wel gaan roeptoeteren ''SchreuderOut" maar wat schiet je op de korte termijn hier mee op? Helemaal niets. Zaak is nu gewoon door gaan en hopelijk keert het tij, zo niet in de zomer alles van hoog tot laag ontmantelen en opnieuw beginnen. Dat kan niet tijdens een lopend seizoen, hoogstens nieuwe spelers aantrekken zoals Rulli nu, die een prima indruk maakt en Conciecao laten staan want dat jochie doet het uitstekend.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lol, als je voor 110 miljoen inkoopt en zo belabberd speelt, kun je het echt niet op 1 iemand schuiven.
Dan faalt de hele club, zowel de staf, als management, als selectie.
Slecht ingekocht zeker, vooral Bergwijn was totaal onnodig om je topaankoop te kopen voor een positie waar Tadic 100% speelt.... De rest valt mee... Het is aan de Trainer om met de selectie het beste er van te maken..Team in opbouw heeft een goede trainer nodig, nu is het een drijfzand wat een bende, Schreuder doet er in ieder geval niets aan om de spelers te renderen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lol, als je voor 110 miljoen inkoopt en zo belabberd speelt, kun je het echt niet op 1 iemand schuiven.
Dan faalt de hele club, zowel de staf, als management, als selectie.
Dan is hij totaal ongeschikt. Dit is nou precies waar hij voor staat .......quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Schreuder kan hier niet veel aan doen. De instelling op het veld is gewoon belabberd, al weken. Leuk dat er zo geweldig wordt getraind maar daar win je geen wedstrijden mee...zo simpel is het.
Wat ik zeg, voordeel van de twijfel/god zegen de greep beslissing van Van de Sar en cs.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:12 schreef TheJanitor het volgende:
Snap nog steeds niet waarom hij niet voor de 'winterstop' was ontslagen. Hadden ze echt verwacht dat het beter zou gaan?Echt iedereen eruit.
Reactie van Casemiro op ten Hag, een speler die voor verschillende toptrainers hedentendage heeft gespeeld.... En dan heb je Schreuder die waarschijnlijk iedereen een schouderklopje geeft vanavond omdat we niet hebben verloren na de "ongelukkige" rode kaart. Fuck me sideways!!!!quote:He’s certainly a manager who is obsessed with winning. Few managers in my career had the same obsession to win. He’s someone who always wants to win: even in training, he always wants the best. He’s a hard-worveking manager who demands a lot of his players so that we’re always at our best and that’s important for us. I also view him as a manager with the desire to see Manchester United grow and develop, that’s one of his most important characteristics, not just his but all the coaching staff who follow his lead.
supporters doen ook helemaal geen reetquote:Op zondag 15 januari 2023 00:12 schreef TheJanitor het volgende:
Snap nog steeds niet waarom hij niet voor de 'winterstop' was ontslagen. Hadden ze echt verwacht dat het beter zou gaan?Echt iedereen eruit.
Alsof die er wat aan kunnen doen. Je krijgt dan snel primitief gedrag, dat past niet bij Ajax.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
supporters doen ook helemaal geen reet
had je dit bij een River Plate of een Boca juniors geflikt lag je meteen eruit
en dan mag je God bedanken dat je nog leeft.
Ik weiger dit seizoen af te schrijven, nooit! Punt.quote:Op zondag 15 januari 2023 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrijf dit seizoen gewoon volledig af, je moet eigenlijk gewoon bang zijn dat je niet gewoon 4e of 5e wordt dit seizoen
quote:Op zondag 15 januari 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weiger dit seizoen af te schrijven, nooit! Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |