Mwah, Bosz heeft ook redelijke nadelen. Echte prijzen winnen is hem nog steeds niet gelukt.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Als er iemand met ook maar een beetje verstand bij Ajax zit dan zou dat perfect mogelijk moeten zijn
Lekker boeiend manquote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Bosz heeft ook redelijke nadelen. Echte prijzen winnen is hem nog steeds niet gelukt.
Het is niet relatief. Het heeft weinig gevolgen in de zin van dat Ajax geen terrein verliest op PSV.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Netjes van Fortuna, gewoon gelijkspel geworden na een achterstand en rode kaart. Het is dus allemaal relatief dat slechte spel van Ajax.
'' Hunnie ook slecht dus dan valt het eigenlijk allemaal wel mee''quote:Op zondag 15 januari 2023 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet relatief. Het heeft weinig gevolgen in de zin van dat Ajax geen terrein verliest op PSV.
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker boeiend manhet is ook niet dat de prijzenkast van Ten Hag uitpuilde.
81 punten, prima doelsaldo, EL finale, spektakelvoetbal, 6-4 wedstrijden.
Had er natuurlijk al een half jaar moeten zitten.
Het fijne van Bosz is wel dat hij vier woorden achter elkaar kan zeggen zonder dat je broek er niet van afzakt. Ook speelde we onder Bosz met veel mindere spelers beter voetbal.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Bosz heeft ook redelijke nadelen. Echte prijzen winnen is hem nog steeds niet gelukt.
Oh, ik niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag eruit gaat zie ik idd liever Bosz dan de Boer komen.
De kans dat Ten Hag eruit gaat is niet zo groot op het moment,quote:Op zondag 15 januari 2023 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Als Ten Hag eruit gaat zie ik idd liever Bosz dan de Boer komen.
De Telegraaf valt wel heel erg door de mand.quote:Op zondag 15 januari 2023 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waterhoofd wil gewoon graag ontslagen worden zodat hij een flink zak geld meekrijgt
No worries. Hij gaat nergens heen, anders moet Van der Sar ook weg. En dat wil ie niet.quote:
Podcast wel van afgelopen vrijdag. De AT5 uitzending morgen rond 18.00 uur.quote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
Staat de nieuwe kale en kokkie al online?
Ik vraag dit voor een vriend
Ik ben wat dat betreft inmiddels in de fase dat ik vooral weer leuk voetbal wil zien dus laat m maar komen.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet dat Feyenoord opeens heel goed is maar Ajax gaat er wel heen als underdog en dat is ook alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn straks ben je weer teleurgesteld
Is toch een wedstrijd op zich zou wel weer heel typisch zijn als ze daar winnenquote:Op zondag 15 januari 2023 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet dat Feyenoord opeens heel goed is maar Ajax gaat er wel heen als underdog en dat is ook alweer een tijdje geleden.
Dat is wel een soort van traditie, goed of slecht er wordt wel daar gewonnen maar ik vond het gisteren wel zo dramatisch dat ik het dit keer niet verwacht.quote:Op zondag 15 januari 2023 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch een wedstrijd op zich zou wel weer heel typisch zijn als ze daar winnen
Dat Eredivisieseizoen was helemaal niet zo prima en het doelsaldo ook niet. 79 goals voor, dat is bijna Ajax-onwaardig.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker boeiend manhet is ook niet dat de prijzenkast van Ten Hag uitpuilde.
81 punten, prima doelsaldo, EL finale, spektakelvoetbal, 6-4 wedstrijden.
Had er natuurlijk al een half jaar moeten zitten.
Volgens mijn zitten die gasten ook op fok!. Zo’n beetje zelfde mening als in dit topicquote:Op zondag 15 januari 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
Staat de nieuwe kale en kokkie al online?
Ik vraag dit voor een vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |