quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen ingrijpen, zo nodig.
dat werkt toch niet want op tv heb je het dan toch al gezien?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen ingrijpen, zo nodig.
Tijdens de streamsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
dat werkt toch niet want op tv heb je het dan toch al gezien?
Little brotherquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
rare stem praat nu tegen de bewoners
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:24 schreef PS. het volgende:
Volgens mij was dit niet de bedoeling op de stream
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:24 schreef PS. het volgende:
Volgens mij was dit niet de bedoeling op de stream
netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:25 schreef spapaars het volgende:
Reclamevrij Videoland had altijd een soort van testbeeld tijdens de reclames, nu krijg je gewoon stream 1.
Was vorig seizoen ook altijd zo bij 3 genomineerden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef freaky40 het volgende:
Toch wel een verandering ten opzichten van vorig seizoen: er wordt er al 1 vrij gesteld halverwege. Wel jammer dat ze van studio wisselen na de opening.
Dacht het niet hoor, gewoon aan het eind werd er gewoon gelijk iemand genoemd die het huis moest verlaten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook altijd zo bij 3 genomineerden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoor nu pas die stem in huis over degene die vertrekt , afscheid nemen op de veranda, coinhouder meenemen etc
Is gewoon het andere eind van de tent, volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:27 schreef freaky40 het volgende:
Toch wel een verandering ten opzichten van vorig seizoen: er wordt er al 1 vrij gesteld halverwege. Wel jammer dat ze van studio wisselen na de opening.
Nee, aan het eind ging het altijd tussen 2 ... werd halverwege ook al iemand eruit gehaald.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht het niet hoor, gewoon aan het eind werd er gewoon gelijk iemand genoemd die het huis moest verlaten.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:28 schreef PS. het volgende:
Als Rob er uit gaat stop ik met kijken, en vraag ik een vrijwillige ban aan voor BB.
Nee staan nu idd weer binnen in een studio. Geld genoeg daar bij RTLquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:29 schreef Hunter het volgende:
[..]
Is gewoon het andere eind van de tent, volgens mij
Geld klotst tegen de plintenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee staan nu idd weer binnen in een studio. Geld genoeg daar bij RTL
toch een leuk aandenkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
11 coins voor Judy om mee naar huis te nemen
Wat ik net gehoord heb is dat ze er uit gaat maar nog niet naar huis hoeftquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Waar heb je dat gehoord?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ik net gehoord heb is dat ze er uit gaat maar nog niet naar huis hoeft
secret room ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ik net gehoord heb is dat ze er uit gaat maar nog niet naar huis hoeft
O spannend dan, ben benieuwd, was ff koffie pakken dan mis je wel eens watquote:
wat een gezeurquote:
o jah ook dat nogquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:40 schreef Ireth het volgende:
Ik zit ff bij widm, kijk daarna BB live wel weer terug!
Zeiden ze al 2x eerder deze uitzending.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze vertellen er nu expliciet bij dat ze de favoriet laten zien
Ja klopt .. maar dat zeiden ze vorig jaar niet.. alleen dat deze persoon vrijgesteld was.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Zeiden ze al 2x eerder deze uitzending.
En we willen natuurlijk allemaal dat ik blijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
neeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeee
plies laat em lkkr ff zitten
zo leuk voor de kleinkids enzow
Ik wil ook dat ie blijft. Maar vrees ervoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
neeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeee
plies laat em lkkr ff zitten
zo leuk voor de kleinkids enzow
ze zal altijd zuur doen..of ogen als zuurquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef Kinga het volgende:
Als Judy blijft moet ze echt haar zuurpruim gedrag aanpassen anders blijft ze buiten de groep vallen.
Op FOK! scheelde het vanmiddag 3 stemmen. de ene had 50 de andere 47 ozoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat het niet redden, tenzij de FEBO ingrijpt
FB was duidelijkerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op FOK! scheelde het vanmiddag 3 stemmen. de ene had 50 de andere 47 ozo
Kortom erg spannend wel.
Febo!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat het niet redden, tenzij de FEBO ingrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Febo!!!!
oehoe liefjes skeetjes poepekontjes
red Rob ..laat em nog ff blijven
wie luf joe![]()
![]()
kusje kroel enzuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Febo!!!!
oehoe liefjes skeetjes poepekontjes
red Rob ..laat em nog ff blijven
wie luf joe![]()
![]()
kusje kroel enzuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
scherp!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
kortom als judy blijft dan is de vijandigheid even groot tussen judy en jason.
En Jason en Ali kunnen opnieuw onderbroek discussoe hebben
Misschien komen er vanavond wel meer oudjes bij. Vind alles best, maar die zure Judy trekt dit niet veel langer denk. Ik gun het Rob meerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
Beter ook als Rob vertrekt, qua leeftijd heeft hij daar niet veel te zoeken tussen die jongelingen.
Dat is dan 15 Big Brother coinsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:49 schreef bpi het volgende:
Hopelijk straks feestje. En hopelijk met drank 😛
Nou dat vind ik gewoon een flauwe opmerkingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
Beter ook als Rob vertrekt, qua leeftijd heeft hij daar niet veel te zoeken tussen die jongelingen.
Bijna zoverquote:
quote:
Ze feliciteerde hem niet eens, je weet toch hoe BB werkt ja dan kan je genomineerd worden.... ohhh ze moet eruitquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef Kinga het volgende:
Als Judy blijft moet ze echt haar zuurpruim gedrag aanpassen anders blijft ze buiten de groep vallen.
handig voor de taxi of een borrel in het hotelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verdien je 11coins vlieg je er meteen uit
#OneLovequote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo schattig dat mensjes echt stemmen
je doet er toe
bedankt voor je stem
Maar ze hoeft nog niet naar huis zei Kempertje netquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verdien je 11coins vlieg je er meteen uit
Wie krijgt die want buiten heb ze er niets aanquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Weg met de zuurpruim![]()
En haar coins, haha.
"The game is on!"quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
moest ik jason zijn, ik zou juichen
Het is wel iets minder verwacht.quote:
Vlaanderen heeft toch Judy niet gered...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is wel iets minder verwacht.
Nooit gedacht dat ze de duimen zou leggen voor Rob.
Ik vind het verrassend. Aan de ene kant jammer dat ze naar huis is. Maar aan de andere kant gun ik het Rob enorm.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga geen goede band hebben met Jayson
Grote gluiperd is het, en gluiperds zijn moeilijk weg te krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga geen goede band hebben met Jayson
netjes gedaan van Feboquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote gluiperd is het, en gluiperds zijn moeilijk weg te krijgen.
Waarom zou ze ook, ze doet niet meer mee aan het spel, dus het boeit niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef Kinga het volgende:
Als ze ballen heeft, geeft ze alles aan Jason.. voor de mindfuck. Maar daar is ze te zuur voor.
Money weekquote:
ze gaat op verkanzie naar de Loods in Lelystadquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Snap er niks van, heb 2 keer Kempertje horen zeggen, dat ze nog niet naar huis zou gaan. Gelukkig heb ik het verkeerd begrepen.
jolien mag eindelijk uit de kelderquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef rinardo het volgende:
'' ik mag alvast verklappen dat er een nieuw gezicht aan de horizon verschijnt ''
kom maar door Jolienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
jolien mag eindelijk uit de kelder
Chelseaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef spapaars het volgende:
Zo, roept er 1 gefeliciteerd mannen.
Ik eigenlijk niet, een beetje gemene speler is juist spannend.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Krambo het volgende:
Ik heb heb het idee dat er veel gedacht hadden dat Jason weg zou moeten
Heb een vermoeden dat Jason niks krijgt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Coins mag judy weggeven als erfenis
de bewoners dacht dat toch denk ik. Dat jason eruit zo vliegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, een beetje gemene speler is juist spannend.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de bewoners dacht dat toch denk ik. Dat jason eruit zo vliegen.
gemeen .. nahquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, een beetje gemene speler is juist spannend.
Of beide damesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zal de coins wel aan Rob geven denk ik .. hij heeft nu niks.
kleine patsertquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
michelangelo doet nog maar een extra knoopje los
dacht dat het gesnuif was of zo, maar geen idee wiequote:
Ja, okee, misschien vind ik zelf een beetje gemene speler wel spannendquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de bewoners dacht dat toch denk ik. Dat jason eruit zo vliegen.
Ik had eigenlijk de regels van dat spel met de koffers niet gezien, was hij verplicht om die nominatie te gebruiken?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gemeen .. nah
achterbaks..
we moeten door
iemand was de sjaak
sowieso
Die mag ze verdelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:33 schreef engine het volgende:
Dannyquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef MacDeMarco het volgende:
iemand is de hele tijd z'n neus aan het ophalen of zo, word er gek van
Geen volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:06 schreef Hunter het volgende:
Een nieuw thema? Wat was dan het thema van der eerste week?
Nee, alhoewel we natuurlijk niet weten hoeveel druk de productie erop heeft gelegd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk de regels van dat spel met de koffers niet gezien, was hij verplicht om die nominatie te gebruiken?
Je denkt toch niet echt dat ze met zijn allen steeds van studio wisselen?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee staan nu idd weer binnen in een studio. Geld genoeg daar bij RTL
ja dat steekt lekker af tegen elkaar hequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
Het lijkt net of Chelsea steeds meer oranje wordt of lijkt dat maar zo omdat ze naar charlotte zit die wat bleker is?
Ja ik heb dat vandaag ook al een keer gezegd en las het ook van iemand anders. Zelf zegt ze dat dit bijna haar eigen kleur bruin isquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:12 schreef Monique___ het volgende:
Het lijkt net of Chelsea steeds meer oranje wordt of lijkt dat maar zo omdat ze naar charlotte zit die wat bleker is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |