kom maar door Jolienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
jolien mag eindelijk uit de kelder
Chelseaquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef spapaars het volgende:
Zo, roept er 1 gefeliciteerd mannen.
Ik eigenlijk niet, een beetje gemene speler is juist spannend.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef Krambo het volgende:
Ik heb heb het idee dat er veel gedacht hadden dat Jason weg zou moeten
Heb een vermoeden dat Jason niks krijgt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Coins mag judy weggeven als erfenis
de bewoners dacht dat toch denk ik. Dat jason eruit zo vliegen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, een beetje gemene speler is juist spannend.
Ja, dat dusquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de bewoners dacht dat toch denk ik. Dat jason eruit zo vliegen.
gemeen .. nahquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:01 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, een beetje gemene speler is juist spannend.
Of beide damesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zal de coins wel aan Rob geven denk ik .. hij heeft nu niks.
kleine patsertquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
michelangelo doet nog maar een extra knoopje los
dacht dat het gesnuif was of zo, maar geen idee wiequote:
Ja, okee, misschien vind ik zelf een beetje gemene speler wel spannendquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
de bewoners dacht dat toch denk ik. Dat jason eruit zo vliegen.
Ik had eigenlijk de regels van dat spel met de koffers niet gezien, was hij verplicht om die nominatie te gebruiken?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gemeen .. nah
achterbaks..
we moeten door
iemand was de sjaak
sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |