Het is wel iets minder verwacht.quote:
Vlaanderen heeft toch Judy niet gered...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is wel iets minder verwacht.
Nooit gedacht dat ze de duimen zou leggen voor Rob.
Ik vind het verrassend. Aan de ene kant jammer dat ze naar huis is. Maar aan de andere kant gun ik het Rob enorm.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga geen goede band hebben met Jayson
Grote gluiperd is het, en gluiperds zijn moeilijk weg te krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga geen goede band hebben met Jayson
netjes gedaan van Feboquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Grote gluiperd is het, en gluiperds zijn moeilijk weg te krijgen.
Waarom zou ze ook, ze doet niet meer mee aan het spel, dus het boeit niet meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:58 schreef Kinga het volgende:
Als ze ballen heeft, geeft ze alles aan Jason.. voor de mindfuck. Maar daar is ze te zuur voor.
Money weekquote:
ze gaat op verkanzie naar de Loods in Lelystadquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Snap er niks van, heb 2 keer Kempertje horen zeggen, dat ze nog niet naar huis zou gaan. Gelukkig heb ik het verkeerd begrepen.
jolien mag eindelijk uit de kelderquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef rinardo het volgende:
'' ik mag alvast verklappen dat er een nieuw gezicht aan de horizon verschijnt ''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |