Ja klopt .. maar dat zeiden ze vorig jaar niet.. alleen dat deze persoon vrijgesteld was.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:42 schreef PS. het volgende:
[..]
Zeiden ze al 2x eerder deze uitzending.
En we willen natuurlijk allemaal dat ik blijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
neeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeee
plies laat em lkkr ff zitten
zo leuk voor de kleinkids enzow
Ik wil ook dat ie blijft. Maar vrees ervoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
neeeeeeeeeeee heeeeeeeeeeeeeeee
plies laat em lkkr ff zitten
zo leuk voor de kleinkids enzow
ze zal altijd zuur doen..of ogen als zuurquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:44 schreef Kinga het volgende:
Als Judy blijft moet ze echt haar zuurpruim gedrag aanpassen anders blijft ze buiten de groep vallen.
Op FOK! scheelde het vanmiddag 3 stemmen. de ene had 50 de andere 47 ozoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat het niet redden, tenzij de FEBO ingrijpt
FB was duidelijkerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Op FOK! scheelde het vanmiddag 3 stemmen. de ene had 50 de andere 47 ozo
Kortom erg spannend wel.
Febo!!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob gaat het niet redden, tenzij de FEBO ingrijpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Febo!!!!
oehoe liefjes skeetjes poepekontjes
red Rob ..laat em nog ff blijven
wie luf joe![]()
![]()
kusje kroel enzuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Febo!!!!
oehoe liefjes skeetjes poepekontjes
red Rob ..laat em nog ff blijven
wie luf joe![]()
![]()
kusje kroel enzuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
scherp!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
kortom als judy blijft dan is de vijandigheid even groot tussen judy en jason.
En Jason en Ali kunnen opnieuw onderbroek discussoe hebben
Misschien komen er vanavond wel meer oudjes bij. Vind alles best, maar die zure Judy trekt dit niet veel langer denk. Ik gun het Rob meerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
Beter ook als Rob vertrekt, qua leeftijd heeft hij daar niet veel te zoeken tussen die jongelingen.
Dat is dan 15 Big Brother coinsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:49 schreef bpi het volgende:
Hopelijk straks feestje. En hopelijk met drank 😛
Nou dat vind ik gewoon een flauwe opmerkingquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:48 schreef spapaars het volgende:
Beter ook als Rob vertrekt, qua leeftijd heeft hij daar niet veel te zoeken tussen die jongelingen.
Bijna zoverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |