ik vind hem helemaal mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Schakeltopia
Als je een TT wil bedenken, laat het me weten dan verander ik hem wel even.
Toch een speciale...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een persoon is dit joh
[ afbeelding ]
Dat is qeeun Cha Chaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een persoon is dit joh
[ afbeelding ]
Zou ze niet bedoelen omdat er een kabeltje is tussen haar micro en het kastje ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea waarom is mijn zender niet draadloos?
Die keren dat ik hun getoast brood heb gezien, dat overleeft geen enkel virus.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ach komop brood een dag overtijd, ga je niet dood van.
Bart is een dom iemand voor zijn leeftijd als je hem hoort spreken over technische onderwerpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bart is wel iemand die zich bezig moet houden. Hij kan niet stil zitten. Gaat nu aardappelen schillen aan tafel
Ik vind hem wel aangenaam.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
zet hem net weer aan, maar wat een lelijk overding heeft charlotte aan is dat om der a-cupje beter uit te laten komen![]()
Niks, maar best kut hè als iemand je beledigd.quote:
Ja want je bent echt hoogbegaafd als je als anonieme huisvrouw een jonge vrouw beledigd om het formaat van haar borstenquote:
Wat is er beledigend aan het benoemen van een a-cupje? Dat heeft ze toch? (En voor je begint te blaten: ja ik ook! Dus doe geen moeite!)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Niks, maar best kut hè als iemand je beledigd.
Weet je ook hoe zij zich voelt mocht ze dit ooit teruglezen.
Ken je het spreekwoord: Wat je zelf niet geschied, doe dat ook een ander niet
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
nee dat van jou is gerechtvaardigd, erg fijn voor iemand die der leven lang getreiterd isquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
oh en verders ben ik klaar met jou !!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat is een beledigend aan iemand dik noemen? Want ik ben het zelf ookquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat is er beledigend aan het benoemen van een a-cupje? Dat heeft ze toch? (En voor je begint te blaten: ja ik ook! Dus doe geen moeite!)
De enige die beledigd zou kunnen zijn is dat vreselijk lelijke topje, maar ook dat is discutabel. Dies namelijk gewoon lelijk.
En nu weer gewoon lekker buiten gaan spelen, whoppa!
Kan ik me met zulke opmerkingen wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
nee dat van jou is gerechtvaardigd, erg fijn voor iemand die der leven lang getreiterd is
Mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh en verders ben ik klaar met jou !!
De enige die hier beledigd reageert ben je zelf, is die opmerking over dat a-cupje misschien pijnlijk voor je? Soort compensatie voor iets anders? Traumatische ervaring? Wil je er over praten misschien? Mij dan niet bellenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja want je bent echt hoogbegaafd als je als anonieme huisvrouw een jonge vrouw beledigd om het formaat van haar borstenkom op zeg
Ja, edelachtbare. Ge hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:21 schreef Ptr67 het volgende:
Ben die reklame van Nessivine zo kotsmoe hé in die SL's....
Waarschijnlijk hersenwerkloos.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef Angelique61 het volgende:
Wat doe die Chelsea voor werk eigenlijk?
zowiezo raar dat er nog bewoners later binnen gaan komenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:35 schreef spapaars het volgende:
Heb begrepen dat er 1 al bekend is die ook het huis zal betreden, wachten ermee tot na de eerste afvaller?
Inderdaad ! Het geluid is opvallend goed. Nog amper zenderchecks ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:45 schreef spapaars het volgende:
Goede microfoons daar, maar alle bijgeluiden komen ook hard binnen, en dat is wat minder.
Er zijn altijd nog bewoners later binnengetreden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
zowiezo raar dat er nog bewoners later binnen gaan komen
allemaal tegelijk en dan afvalrace doen
en niet 1 eruit en dan er nog 3 erbij
geeft meer reuring - dit is tot nu toe een beetje slome groep - tv uitzending duurt te lang en die van EJVJL weer te kort
Vraag me dan ook af of die nog altijd in afzondering zitten en zoja in welke hoedanigheid... een hele dag op een kamertje ???quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:54 schreef Giggio het volgende:
[..]
zowiezo raar dat er nog bewoners later binnen gaan komen
allemaal tegelijk en dan afvalrace doen
en niet 1 eruit en dan er nog 3 erbij
geeft meer reuring - dit is tot nu toe een beetje slome groep - tv uitzending duurt te lang en die van EJVJL weer te kort
Waarschijnlijk op het hotel aan de overkant van de straat, maar gewoon 5 dagen van te voren denk ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:07 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af of die nog altijd in afzondering zitten en zoja in welke hoedanigheid... een hele dag op een kamertje ???
Mijn geluid hoeft niet meer op 80% of harderquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:45 schreef spapaars het volgende:
Goede microfoons daar, maar alle bijgeluiden komen ook hard binnen, en dat is wat minder.
Ja, dit hotelquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op het hotel aan de overkant van de straat, maar gewoon 5 dagen van te voren denk ik.
Nee dat zit wel goed, maar met zoiets als stofzuigen heb ik de neiging mijn benen omhoog te trekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Mijn geluid hoeft niet meer op 80% of harder
Of ze zit gewoon in de huiskamer vroeg in de ochtend, en iedereen nog in bed ligt, hebben ze wel vaker gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:18 schreef Angelique61 het volgende:
Allemaal in de tuin, mannen hottub meisjes bij het vuur, zou het een teken zijndat de nieuwe binnen gaat komen?
Nog leukerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of ze zit gewoon in de huiskamer vroeg in de ochtend, en iedereen nog in bed ligt, hebben ze wel vaker gedaan.
Zou ook mooi zijn gewoon stiekem in bed kruipen, en dan zien hoe ze met wakker worden reageren.
volgens mij de genomineerdenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:41 schreef BB-King het volgende:
Hebben ze zojuist al hun koffers teruggekregen?
utopia flashbacksquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:06 schreef engine het volgende:
Iemand heeft maandverband door de wc gespoeld. Iedereen ontkent.
Chelsea zei deze week ergens dat ze maandstonden had.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:06 schreef engine het volgende:
Iemand heeft maandverband door de wc gespoeld. Iedereen ontkent.
Die heeft net nadrukkelijk ontkent het door de wc te spoelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chelsea zei deze week ergens dat ze maandstonden had.
Nee verwacht dat vanavond en dan de bekendmaking van de genomineerden ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat spel met dat ze op hun knieën moesten kruipen hebben we nog niet in de uitzendingen gezien he
Aha okquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee verwacht dat vanavond en dan de bekendmaking van de genomineerden ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:38 schreef Jockari het volgende:
Charlotte over 10 jaarJa, net zoiets als de ex van Danny die ik net heb gepost in zijn topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als de ex van Danny die ik net heb gepost in zijn topic![]()
echt jammer die veranderingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als de ex van Danny die ik net heb gepost in zijn topic![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:38 schreef Jockari het volgende:
Charlotte over 10 jaarPas op anders ben je jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O.K. Bedankt voor de technische info. Zo leer je nog eens watquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Ze gebruiken nu limiters voor de microfoons zo te horen waardoor achtergrond geluid sterker wordt. Het zijn dezelfde microfoons als vorig jaar zo te zien dus op de achtergrond moet iets veranderd zijn.
ik zie wim nog zo'n hele sliert uit de put trekkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kosten ze een godsvermogen omdat weer leeg te pompen.
Ze gebruiken ook een ander soort zender dan vorig jaar. Daarnaast is zo te horen inderdaad de compressie anders ingesteld, ook hangen er volgens mij meer microfoons in het huis zelf.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:55 schreef freaky40 het volgende:
Ze gebruiken nu limiters voor de microfoons zo te horen waardoor achtergrond geluid sterker wordt. Het zijn dezelfde microfoons als vorig jaar zo te zien dus op de achtergrond moet iets veranderd zijn.
hoop niet dat ze het type is dat niet meer kan stoppen en steeds meer wil veranderenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:44 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
echt jammer die verandering
Versta dat echt niet hé... kan bekrompen overkomen maar die nieuwe looks zijn lelijk in mijn opzicht. Het WAS een knappe vrouw.
Hopelijk lezen ze hier af en toe ook mee. Met de huidige techniek moet het toch een beetje beter te regelen zijn...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook een ander soort zender dan vorig jaar. Daarnaast is zo te horen inderdaad de compressie anders ingesteld, ook hangen er volgens mij meer microfoons in het huis zelf.
????????quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien een kwestie van RTFM ?
Ik ken wel iemand die weet wat dat something moet zijnquote:
Blijft een beetje dom geleuter van BB hè: "Volg Big Brother 24/7"quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:33 schreef freaky40 het volgende:
En daar zijn de eerste SL's al, nog niet eens een week na de start...
zijn gewoon de kookplaat aan het fixenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijft een beetje dom geleuter van BB hè: "Volg Big Brother 24/7"![]()
Daar waren ze vanmiddag wel mee bezig..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
gaat lekker .. is de riolering inmiddels al gefixed ?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blijft een beetje dom geleuter van BB hè: "Volg Big Brother 24/7 - 57,7u"![]()
Heeft er weer iemand op gezeten?quote:
Ja die is gefixtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
gaat lekker .. is de riolering inmiddels al gefixed ?
Oh, dat kan natuurlijk ook, maar dan kuinnen ze de koppen van de monteurs toch "blurren" met het geluid uit. 24/7 is niet 22/7quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
zijn gewoon de kookplaat aan het fixen
Of gewoon de keuken niet laten zien .. zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ook, maar dan kuinnen ze de koppen van de monteurs toch "blurren" met het geluid uit. 24/7 is niet 22/7
Dan hoop ik toch op wat blaren op een bepaalde plekquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft er weer iemand op gezeten?
Je weet zelf ook dat er teveel stagiaires werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of gewoon de keuken niet laten zien .. zo moeilijk is het allemaal niet.
Yep enorm irritant, vanmiddag stream op hottub en 1 op de keuken, allebei zangstreamsquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:45 schreef Lillfex het volgende:
Moeten ze nu de hele tijd zingen Ben daar wel een beetje klaar mee Doodvermoeiend
Dat is dan heel gek, want hebben ze vanmiddag al gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Bedden moeten verschoond worden. Rob wacht morgen af zegt hij.
waren ze net aan het opmakenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dat is dan heel gek, want hebben ze vanmiddag al gedaan.
Het kan me nog niet boeien en dat geluid gaat me tegenstaan ...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Yep enorm irritant, vanmiddag stream op hottub en 1 op de keuken, allebei zangstreams
Is die vorig jaar niet een paar keer vervangen?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Die kookplaat was vorig jaar ook al een probleem, zelfs na vervanging. Ikea kwaliteit
Ja Jowi bij de vloer is lava.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:59 schreef Ptr67 het volgende:
Ja was 1x bij dat er iemand was gaan opzitten (dient daar niet echt voor maar ja).
Ja sowieso 1x maar dacht zelfs 2xquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Is die vorig jaar niet een paar keer vervangen?
Ik had vanmiddag op werk kerstlunch en quiz. Had ook meer leesvoer verwacht. Maar als er niks gebeurt, gebeurt er niks.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Rustig dagje zo te zien aan de COS. Ik had 3 nieuwe topics verwacht sinds vanmiddag
Het is vrijdag dus er gebeurt niet veel, veel zingen.. dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Rustig dagje zo te zien aan de COS. Ik had 3 nieuwe topics verwacht sinds vanmiddag
We gaan de 1000 niet halen vrees ikquote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ja het is deze editie heel erg super irritantquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
En ze blijven maar zingen en beatboxen en lawaai maken.
Is al opgelostquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
heb gelezen dat bruine .. uit de douchee komt![]()
ohh mij hooooood
Alweer opgelost.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
heb gelezen dat bruine .. uit de douchee komt![]()
ohh mij hooooood
Vanaf een uur of 1 zullen chacha en cheche wel beginnen met hun avondmake-up en kapselquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen gebeurt er tot de live ook niks, hopelijk daarna een feestje met veel alcohol maar de FEBO kennende zal dat ook niet het geval zijn.
En Rob heeft steeds problemen met het koffie apparaat, maar dat kan denk ik ook aan Rob liggenquote:
Zoals vorig jaar. 6 biertjes en 1 fles wijnquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou zeggen tijd voor een feestje. Gooi er wat alcohol in.
ik dacht eerder aan 6 kleine kratjes bier en 10 flessen wijnquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zoals vorig jaar. 6 biertjes en 1 fles wijn
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Is Chelsea vrijgezel? Die zie ik wel met Danny wat krijgen.
Wat zou jij doen om je bezig te houden?quote:
24 uurs en week opdrachtenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat zou jij doen om je bezig te houden?
Zat het ook te denkenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Gisteren zei ik nog dat het dit jaar meeviel met bankhangen, maar we zijn vertrokken denk ik.quote:
Moet alleszins niet op haar knieën gaan zitten voor een b***job. Kan gewoon blijven rechtstaan.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet alleszins niet op haar knieën gaan zitten voor een b***job. Kan gewoon blijven rechtstaan.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet alleszins niet op haar knieën gaan zitten voor een b***job. Kan gewoon blijven rechtstaan.
Denk dat Danny zich te "volwassen" voelt om met haar om te gaan in een relatie. Wel staart ie af en toe naar haar dus de "zin" zal er wel zijn voor een keer. En kan nu moeilijk zeggen dat het een lelijke is hé qua figuur; zeker voor zo iemand als Dannyquote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:50 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Hij kan er zelfs zijn pils op zetten als ze klaar is.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Danny zag blijkbaar ook wat in die opblaaspop van een Gaby Blaaserquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:06 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Denk dat Danny zich te "volwassen" voelt om met haar om te gaan in een relatie. Wel staart ie af en toe naar haar dus de "zin" zal er wel zijn voor een keer. En kan nu moeilijk zeggen dat het een lelijke is hé qua figuur; zeker voor zo iemand als Danny
Misschien was ze toen geen opblaaspop ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny zag blijkbaar ook wat in die opblaaspop van een Gaby Blaaser
Ze kunnen het nog eten met die roetzwarte toast en gerijpte worsten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:08 schreef Angelique61 het volgende:
Als ze nog lang wachten zijn die aardappelen zwart
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:08 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Hij kan er zelfs zijn pils op zetten als ze klaar is.
Gratin was nog niet gaarquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten die nog avondeten. Die eten laat zeg
Tja wat wil je ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten die nog avondeten. Die eten laat zeg
De maandelijkse periode van de vrouw, zo noemen ze dat in Belgiëquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:14 schreef mario390 het volgende:
wat zijn maandstonden of mondstonden?
Waar dat de maan staat op dit tijdstip...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:14 schreef mario390 het volgende:
wat zijn maandstonden of mondstonden?
of het rode legerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De maandelijkse periode van de vrouw, zo noemen ze dat in België
waarom zou je überhaupt voor 20:00 willen eten?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze wilden vroeg eten, beginnen er nu pas aan. Die eten niet voor 19:00 uur
Ze wilden vroeg eten vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:22 schreef DonDemarco het volgende:
[..]
waarom zou je überhaupt voor 20:00 willen eten?
Beetjequote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:28 schreef danilel het volgende:
heej hallo allemaal, heb helaas niet zoveel live kunnen kijken en hier mee kunnen cossen (maar wel de streamverslagen gelezen, waarvoor dank)
Zijn er al favo's in de Cos?
Als het maar niet zingtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:28 schreef danilel het volgende:
heej hallo allemaal, heb helaas niet zoveel live kunnen kijken en hier mee kunnen cossen (maar wel de streamverslagen gelezen, waarvoor dank)
Zijn er al favo's in de Cos?
Ik haat dat weerwolven. Ik hoop dat er geen op dat idee komt daar !quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:13 schreef ledn81 het volgende:
Laten ze maar gaan weerwolven. Ik vind hun woordspelletjes en discussies over hoe je woorden schrijft irritant
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zie in de uitzending dat Rob thuis een Senseo heeft ... dat verklaart wel wat...
Sabbaticalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
?Que . 100000 per jaar. Wat komt die dan in BB doen ?
Je bent gewoon jaloers!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een raar ding draag charlotte
Begin dan al maar met een beenverlenging. De rest kan je in het najaar doen (kin, neus, kaken, voorhoofd, fillers, borsten, armen, heupen, kont, vagina, oren, vingers, turkse witte tandjes, ...en de rest in voorjaar 2024 tijdens BB 2024 als je er in zit).quote:
ze zit goed te pochen volgens mijn he? hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:58 schreef suzi1 het volgende:
charchar was grotere bekende dan de hele kardasians bij mekaar
Ik lig in een deukquote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:58 schreef suzi1 het volgende:
charchar was grotere bekende dan de hele kardasians bij mekaar
o ik dacht ook dat ze t erover hadden dat er een hond in dat huis geweest moest zijn. dat ze daar alergieke reactie van hebben gekregenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:18 schreef Ireth het volgende:
Ik verstond toch 3x dat cheche het over haar "hond" had, maar ze heeft last van haar "holtes"
Helemaal niets vandaag.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:24 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in. Zijn er nog leuke opdrachten of acties geweest?
Nope.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:24 schreef GayGuy het volgende:
Ik schakel net in. Zijn er nog leuke opdrachten of acties geweest?
hoe verzint ze het hahaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:21 schreef suzi1 het volgende:
onbekende honden geven charchar blauwe ogen. alsof ze mishandeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |