ik vind hem helemaal mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Schakeltopia
Als je een TT wil bedenken, laat het me weten dan verander ik hem wel even.
Toch een speciale...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een persoon is dit joh
[ afbeelding ]
Dat is qeeun Cha Chaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een persoon is dit joh
[ afbeelding ]
Zou ze niet bedoelen omdat er een kabeltje is tussen haar micro en het kastje ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea waarom is mijn zender niet draadloos?
Die keren dat ik hun getoast brood heb gezien, dat overleeft geen enkel virus.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ach komop brood een dag overtijd, ga je niet dood van.
Bart is een dom iemand voor zijn leeftijd als je hem hoort spreken over technische onderwerpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bart is wel iemand die zich bezig moet houden. Hij kan niet stil zitten. Gaat nu aardappelen schillen aan tafel
Ik vind hem wel aangenaam.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
zet hem net weer aan, maar wat een lelijk overding heeft charlotte aan is dat om der a-cupje beter uit te laten komen![]()
Niks, maar best kut hè als iemand je beledigd.quote:
Ja want je bent echt hoogbegaafd als je als anonieme huisvrouw een jonge vrouw beledigd om het formaat van haar borstenquote:
Wat is er beledigend aan het benoemen van een a-cupje? Dat heeft ze toch? (En voor je begint te blaten: ja ik ook! Dus doe geen moeite!)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Niks, maar best kut hè als iemand je beledigd.
Weet je ook hoe zij zich voelt mocht ze dit ooit teruglezen.
Ken je het spreekwoord: Wat je zelf niet geschied, doe dat ook een ander niet
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
nee dat van jou is gerechtvaardigd, erg fijn voor iemand die der leven lang getreiterd isquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
oh en verders ben ik klaar met jou !!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat is een beledigend aan iemand dik noemen? Want ik ben het zelf ookquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat is er beledigend aan het benoemen van een a-cupje? Dat heeft ze toch? (En voor je begint te blaten: ja ik ook! Dus doe geen moeite!)
De enige die beledigd zou kunnen zijn is dat vreselijk lelijke topje, maar ook dat is discutabel. Dies namelijk gewoon lelijk.
En nu weer gewoon lekker buiten gaan spelen, whoppa!
Kan ik me met zulke opmerkingen wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
[..]
nee dat van jou is gerechtvaardigd, erg fijn voor iemand die der leven lang getreiterd is
Mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh en verders ben ik klaar met jou !!
De enige die hier beledigd reageert ben je zelf, is die opmerking over dat a-cupje misschien pijnlijk voor je? Soort compensatie voor iets anders? Traumatische ervaring? Wil je er over praten misschien? Mij dan niet bellenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja want je bent echt hoogbegaafd als je als anonieme huisvrouw een jonge vrouw beledigd om het formaat van haar borstenkom op zeg
Ja, edelachtbare. Ge hebt gelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:21 schreef Ptr67 het volgende:
Ben die reklame van Nessivine zo kotsmoe hé in die SL's....
Waarschijnlijk hersenwerkloos.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef Angelique61 het volgende:
Wat doe die Chelsea voor werk eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |