Ik herhaal alleen wat hij zegtquote:
Zal wel gekart hebben oid anders kom je niet in de F3 terechtquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef MacDeMarco het volgende:
hij deed geen voetbal maar wat dan wel? even gemist
Liegt of aandikt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb dat idee niet.
Waarover denk je dat hij liegt?
Hij was een verdomd goede karterquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef MacDeMarco het volgende:
hij deed geen voetbal maar wat dan wel? even gemist
Heeft hij ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel gekart hebben oid anders kom je niet in de F3 terecht
Ik heb het niet over z’n sport, maar over andere verhalenquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:35 schreef MacDeMarco het volgende:
ik denk niet dat iemand snel liegt over zulke dingen
hij stelt zich heel kwetsbaar op
ik had het meer over dat hij eenzaam was en geen vriendengroep hadquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb het niet over z’n sport, maar over andere verhalen
Aha! Ja dat zal wel waar zijn. Lijkt me niet gek met die sport ookquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik had het meer over dat hij eenzaam was en geen vriendengroep had
Klopt hij was redelijk goed en heeft op randje gestaan van de F3 en vergelijkbare klasses, heeft 1 of 2 jaar in het midden oosten gereden ook. maar gebrek aan sponsors hebben hem uiteindelijk doen stoppen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zal wel gekart hebben oid anders kom je niet in de F3 terecht
Met karten zit je al snel Europees niveau.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ik had het meer over dat hij eenzaam was en geen vriendengroep had
Is vaak bij top sporters, of het is jaloezie of een andere wereldquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Met karten zit je al snel Europees niveau.
Hierdoor ben je ieder weekend weg van huis.
Trainen na schooltijd was bij hem "gelukkig" in de buurt. Een van de mooiste banen! Genk is echt een top kart centrum.
Maar dan nog, je vriendjes gaan voetballen, jij gaat karten.
Ik geloof het wel, ik heb twee kart talentjes les gegeven, hadden hetzelfde probleem.
Die hebben we geadviseerd naar een LOOT school te gaan, daar zitten allemaal topsporters.
Ja precies.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is vaak bij top sporters, of het is jaloezie of een andere wereld
Maar toch. Bepaalde verhalen van hem geloof ik gewoon niet zo. Misschien ben ik te argwanend. Maar er zit iets wat me niet aan staat bij hem.quote:
Ik zal er eens op letten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar toch. Bepaalde verhalen van hem geloof ik gewoon niet zo. Misschien ben ik te argwanend. Maar er zit iets wat me niet aan staat bij hem.
En dat gaat niet over z’n vrienden of over z’n sport. Meer een beetje dat mee praten en sterke verhalen gedoe.
Is goedquote:
Voel met je mee, Ali idemditoquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar toch. Bepaalde verhalen van hem geloof ik gewoon niet zo. Misschien ben ik te argwanend. Maar er zit iets wat me niet aan staat bij hem.
En dat gaat niet over z’n vrienden of over z’n sport. Meer een beetje dat mee praten en sterke verhalen gedoe.
Ja soms is iemand op t verkeerde been gezet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is goed![]()
Kan er ook naast zitten hoor
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:46 schreef missmistreated het volgende:
Is er al wat gebeurd in de secret room ?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die blondjes zijn dom genoeg om er in te trappen
Iedereen wordt hierdoor geraaktquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die blondjes zijn dom genoeg om er in te trappen
Nou ja, je kan het toch ongeveer afleiden aan de zons-opkomst en -ondergang.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Iedereen wordt hierdoor geraakt
Niemand weet meer hoe laat het is.
Het jammere is sowieso dat er überhaupt tijdaanduiding is. Het was hilarisch als niemand wist hoeveel tijd er verstreken was. De meest idiote bedtijden krijg je dan.
De dagen worden steeds langer, het is nog altijd vrij vroeg donker..mquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het toch ongeveer afleiden aan de zons-opkomst en -ondergang.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:57 schreef Willewa het volgende:
Hallo mensen, ik ga mij ook maar eens mengen in COS ;p Wat vinden jullie er tot nu toe van? Ik merk dat ik echt een beetje moet wennen denk ik. Nog niet enorm veel gevolgd ook, toegegeven.
Voor mijn gevoel zijn de deelnemers wel wat minder interessant dan voorgaande jaren. Chelsea lijkt me wel leuk qua fun en Ali wel grappig, maar het oogt wat karakterloos en saai allemaal als je het afzet tegen de best wat karakteristieke mensen voorheen. Ook wat minder pienter voor m’n gevoel 😅 Maar ach, misschien vergelijk ik teveel en komt het nog. Het huis is er ook een beetje op achteruit gegaan vind ik, oogt kleiner ook zo en de kleuren maken het geheel nogal grauw.
Nou tot zover mijn ‘klaag’muur lol.. Wat vinden jullie? Al wat favorieten en positieve/leuke dingen opgemerkt?
Ja ik hoop inderdaad ook op wat interessante bewoners er nog bij. Ach, misschien ben ik ook te vroeg en vergelijk ik teveel met de sterren van voorgaande jaren, daar zaten wel echt een paar parels en mooie types tussen ;p En wat meer niveau inderdaad.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
Het verloop is wel een beetje zoals verwacht, had al wel nieuwe bewoner(s) verwacht maar wat niet is kan nog komen. Chelsea en Charlotte hangen mij de keel soms uit. Judy niet mijn type mens. Danny en Rob steken er voor mij boven uit, Bart ga ik ook wel meer waarderen. Het niveau van deze groep is wel verbazingwekkend, maar dat zal wel bij deze generatie horen. Zal de komende 2-3 weken nog wel meer duidelijkheid gaan komen over het spelverloop, etc. Wellicht dan ook nog wat meer aantrekkelijk om te zien. Hopelijk met weinig SL’s
Mwah.. denk dat hij toch wel de échte Febo bedoelde...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Zat net de tv uitzending terug te kijken en Lindsey haalt iets uit the wall. Danny komt er aan en zegt" FEBOtje kaassoufleetje"?
Zal hij ook een FOK!ker zijn, dat is toch echt FOKS dat FEBO gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zelfde recept dus zal nog wel zo iemand komen. Michel kwam ook pas later binnen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 01:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alle BB's gezien en kan er voor het eerst niet inkomen.
Zijn toe nu toe geen mensen met een interessant verhaal.
Erger me aan het copycat gedrag.
Vooral die 2 blondjes zitten hoog in mijn irritatiezone.
Danny is een typische meathead met weinig inhoud. Dit in schril contrast met zijn 2 sportieve voorgangers Michel en Tobias die dat juist wel hadden. Er is ook nog niemand die de humor van Nick of Salar benadert. Ali komt een beetje in de buurt. Het is allemaal oppervlakkig en erg camera bewust.
Zo vroeg al?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Het gepeupel al wakker?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. denk dat hij toch wel de échte Febo bedoelde...Denk ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Net nietquote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Het gepeupel al wakker?
FEBO is een trekmuur he met kroketten en Frikandellen kan zijn dat hij er 1 in zn buurt heeft , bij ons zit hij in Groningen bijvoorbeeld op de vismarkt, en weet dat er veel meer zijn (foto Groningen)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:06 schreef Dotteke het volgende:
Zat net de tv uitzending terug te kijken en Lindsey haalt iets uit the wall. Danny komt er aan en zegt" FEBOtje kaassoufleetje"?
Zal hij ook een FOK!ker zijn, dat is toch echt FOKS dat FEBO gebeuren?
Vond het wel leuk dat hij dat zeiquote:
me to @DGK_Tegengasquote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:59 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik kom er ook moeilijk in. Ik mis DGK_tegengas.
Dat absoluutquote:
Toen ik in België woonde waren er geen smack muren. Maar wel broods machines en aardbeien machines etc.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:52 schreef Ptr67 het volgende:
Ik als Belg ken dat principe niet van dat soort shoppen.... ok dat zit in die glazen kastjes... maar zijn dit verwarmde kastjes dat je bij betaling er zo eentje kan uithalen of zit dat vervroren en dat je dit thuis moet opwarmen ?
Want ik zie in die laatste foto blijkbaar ook iemand achter een toog staan...
Het zijn verwarmde kastjes. Is echt een begrip in Nederland, "de muur" . Je hebt er ook 1 in de Efteling.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:52 schreef Ptr67 het volgende:
Ik als Belg ken dat principe niet van dat soort shoppen.... ok dat zit in die glazen kastjes... maar zijn dit verwarmde kastjes dat je bij betaling er zo eentje kan uithalen of zit dat vervroren en dat je dit thuis moet opwarmen ?
Voor de snelle hap (kroket, frikandel enz) kan je er 1 "uit de muur" trekken. Die zijn gebakken en liggen daar warm te blijven. Voor patat (quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:52 schreef Ptr67 het volgende:
Zijn warme hapjes. Bestaat hier en daar bij ons in Belgie ook wel. Vooral in de studentensteden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 08:52 schreef Ptr67 het volgende:
ik trek er vaak een bamischijf uit, zo lekker !!!!! je trekt , eet hem op en gaat weer door, je hoeft nergens op te w88 , ideaalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor de snelle hap (kroket, frikandel enz) kan je er 1 "uit de muur" trekken. Die zijn gebakken en liggen daar warm te blijven. Voor patat () en grotere bestellingen staat er iemand achter de toog/toonbank.
Hier een "speciaaltje"quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik trek er vaak een bamischijf uit, zo lekker !!!!! je trekt , eet hem op en gaat weer door, je hoeft nergens op te w88 , ideaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Volgens mij is dat ook wel iets typisch Belgisch, heb dat wel vaker gehoord bij Belgische deelnemers.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Judy met haar verkleinwoordjes. Mijn neuzeke, mijn keelteke...
Jason heeft meegeluisterd en bakt een eitje voor het ontbijtquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:06 schreef ledn81 het volgende:
Judy is wel een beetje een mopperkont. Nu sinds ze uit bed is ook alleen maar mopperen dat ze slecht geslapen heeft enz.
Rob is wel vrolijk opgestaan en babbelt (uiteraard) weer een uur in de wind.
Jason mag wel iets actiever gaan doen. Handje uitsteken in de keuken zou geen kwaad kunnen.En net vroeg Judy hoe ie geslapen had, maar niet even 'beleefd' terug vragen hoe zij geslapen had.
Ben er nog niet helemaal over uit wie mag blijven. Was eigenlijk wel enthousiast over Jason, maar inmiddels vind ik Rob ook wel prima
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier een "speciaaltje"
Moet zo werken tot 14.00 en er zit een febo om de hoek....
geniet ervan! als ik ergens een trekmuur tegenkom laat ik de kans ook niet liggen. Ga meestal voor de kaassouffléSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jason zei gisteren in de badkamer tegen alibido, iets van ik moet me veranderen ik moet zorgen dat de kijkers mij niet wegstemmen, wat moet ik doen om geliefd te worden. ( andere woorden weet niet meer precies) dus het lijkt er op dat hij zich gaat uitsloven.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jason is ei (wellicht eieren) aan het bakken! Hij doet iets in de keuken!
wat net in zijn nadeel kan werken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason zei gisteren in de badkamer tegen alibido, iets van ik moet me veranderen ik moet zorgen dat de kijkers mij niet wegstemmen, wat moet ik doen om geliefd te worden. ( andere woorden weet niet meer precies) dus het lijkt er op dat hij zich gaat uitsloven.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
wat net in zijn nadeel kan werken.
haha opgenomen, you make me smilequote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Yup .. zal wel weer iemand in de DBK zitten die opgenomen moet worden.
moeten ze daar niet allemaal opgenomen worden ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Yup .. zal wel weer iemand in de DBK zitten die opgenomen moet worden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
moeten ze daar niet allemaal opgenomen worden ?
Er zijn veel met kopieergedrag, chay gister praten met de camera, de meiden hebben ook veel kopieergedrag van de meiden van andere jaren, je kan duidelijk zien dat ze afleveringen hebben gekeken, en zich hebben afgevraagd ''hoe moet ik me gedragen om leuk gevonden te worden''quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jason klok verzet las is eb nu suggereren dat iemand dat wekkertje heeft verzet. Hij heeft kopieer gedrag.
ja klopt. ze zijn niet echt origineel bezig.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn veel met kopieergedrag, chay gister praten met de camera, de meiden hebben ook veel kopieergedrag van de meiden van andere jaren, je kan duidelijk zien dat ze afleveringen hebben gekeken, en zich hebben afgevraagd ''hoe moet ik me gedragen om leuk gevonden te worden''
Bij mij onontbeerlijk, mijn dagelijks ontbijtje sneetje met smeerkas... en sneetje met iets rond konfituur of siroop achtige zaken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:18 schreef LonesomeFairy het volgende:
Altijd zo'n uitgebreid ontbijt daar.
Als ik al iets eet voor ik naar werk vertrek, is het een boterham met smeerkaas of een potje yoghurt.
morgen ook lekker uitgebreid ontbijt maken met ei en spek en broodjes!![]()
Ja.. vind ik ook .. loopt de helft alleen maar de hele dag in de badjas.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat geen koffer gedoe, is wat mij betreft ook wel weer klaar
Chacha en Chelsea hebben gisteravond afgedroogd.....quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:46 schreef Ptr67 het volgende:
Even een hulplijn bellen...
Jason is soms fanatiek in het verzetten van potjes en prullaria in de kasten... moet blijkbaar op de milimeter juist staan.. Judy af en toe in de keuken gespot met afwas, maar verder niets.
Appreciatie naar Mich (de naam is te lang) vanwege zijn tijd in de keuken (met zijn leeftijd wauw), Danny & Lindsey heel regelmatig in de keuken te vinden.
De 2 aandachtstrekkertjes Qeeun & Rilatje met hun eeuwige gezang (geërgerd) doen bijna absoluut niets. Rob die moeilijkheden heeft met een koffiemachine of überhaupt iets technologisch post 90's veel zitwerk.
McGyver smaak ik ook voorlopig, de overschot is volgens mij op vakantie; en heb ik nog geen bal zien doen in het huis.
Dit zijn ook fijne updates (aangezien ik niet echt de streams kan volgen behalve via hierquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:46 schreef Ptr67 het volgende:
Even een hulplijn bellen...
Jason is soms fanatiek in het verzetten van potjes en prullaria in de kasten... moet blijkbaar op de milimeter juist staan.. Judy af en toe in de keuken gespot met afwas, maar verder niets.
Appreciatie naar Mich (de naam is te lang) vanwege zijn tijd in de keuken (met zijn leeftijd wauw), Danny & Lindsey heel regelmatig in de keuken te vinden.
De 2 aandachtstrekkertjes Qeeun & Rilatje met hun eeuwige gezang (geërgerd) doen bijna absoluut niets. Rob die moeilijkheden heeft met een koffiemachine of überhaupt iets technologisch post 90's veel zitwerk.
McGyver smaak ik ook voorlopig, de overschot is volgens mij op vakantie; en heb ik nog geen bal zien doen in het huis.
nee, en ook nog geen regels, ik hoorde gisteren iemand roepen, moeten we misschien stofzuigen?quote:
Zondag is toch traditie om hele dag op de bank te hangen en zo min mogelijk content creëren?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Verwacht vandaag ook niks bijzonders de uitzending vanavond is voor de nominatie en spel Danny, morgen de live dus zondag pas weer spel oid. The same old song FEBO
Oeps dat heb ik dan vast verdrongen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zondag is toch traditie om hele dag op de bank te hangen en zo min mogelijk content creëren?
Ik heb niets met Jason. Ik vind hem te berekenend als ik zie hoe hij met zichzelf bezig is Hij had het daar gistermiddag ook al steeds over. Maar goed we zullen zienquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jason zei gisteren in de badkamer tegen alibido, iets van ik moet me veranderen ik moet zorgen dat de kijkers mij niet wegstemmen, wat moet ik doen om geliefd te worden. ( andere woorden weet niet meer precies) dus het lijkt er op dat hij zich gaat uitsloven.
Waarom niet even water kokenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:36 schreef rinardo het volgende:
Chayron ruimt op wat afgedroogd is en zegt, dit is nog vies, Alibido zegt ja dat komt dat ik met koud water afwas.
die boiler heeft 3 liter heet water daarna moet ie opnieuw opwarmen, er is dus ook al heet water meegenomen naar de Badkamer voor wassen, dus alles is op.
Nee toch toen waren er toch ook 2 en een bad toch ernaast. En een douche in die voorraadkamer was er toenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Zie trouwens nu pas dat ze 1 douche minder hebben als vorig jaar
Ja nu twijfel ik haha ben ik nou in de war met deel 1quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee toch toen waren er toch ook 2 en een bad toch ernaast. En een douche in die voorraadkamer was er toen
ja deel 1 hadden we meer douches naast elkaar zie verschil 1 en 2quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja nu twijfel ik haha ben ik nou in de war met deel 1
Tweede seizoen, maar met de eerste waren het er 3quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee toch toen waren er toch ook 2 en een bad toch ernaast. En een douche in die voorraadkamer was er toen
Doet weinig nuttigs in zijn leven denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:10 schreef rinardo het volgende:
Alibido heeft bij elke beweging een pijnlijk gezicht en komt met rekken en strekken niet verder dan zn bovenbenen waar anderen richting tenen gaan, wat is er met die gast?
Kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook wel iets typisch Belgisch, heb dat wel vaker gehoord bij Belgische deelnemers.
Gelukkig hebben ze een goed werkende wcquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
De worst is over datum, ze ruiken eraan, hmmm ruikt niet echt lekker maar we kunnen het proberen toch
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
whaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze een goed werkende wc![]()
Leukquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:55 schreef rinardo het volgende:
De worst is over datum, ze ruiken eraan, hmmm ruikt niet echt lekker maar we kunnen het proberen toch
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ali halalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:03 schreef rinardo het volgende:
Iemand al iets gehoord over
lactosevrij.
vegetariër.
Notenallergie
Pinda's.
Koemelk.
Groente en fruit.
ik heb het idee dat deze groep alles Vr(eet)
Ja was in de war dus met deel 1, bedankt voor de foto's.quote:[..]
ja deel 1 hadden we meer douches naast elkaar zie verschil 1 en 2
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik vind een Rob geen bedreiging. Die kun je er makkelijk bij hebben voorlopig.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron weer uitleggen dat hij heeft gekozen voor de kandidaten die naar zijn idee een bedreiging voor hem zin.
Ja charlotte had het wel over lactosse hoorde ik eergisterenquote:
oh hij rook net boven de pan en zei , mmmm lekker, zullen die worsten halal zijn ?quote:
Mijn idee, volgens mij zit het vooral in Chayron zijn hoofd.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind een Rob geen bedreiging. Die kun je er makkelijk bij hebben voorlopig.
Voor zover ik weet niets...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja was in de war dus met deel 1, bedankt voor de foto's.
Iets anders
Wat is er met chelsea en chayron?
Of hij moest voor Rob kiezen van de Febo want ik snap de keuze voor hem niet in de totale gedachtengang als mogelijke concurrentie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mijn idee, volgens mij zit het vooral in Chayron zijn hoofd.
De leperd !quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Chayron beetje slijmen bij Chelsea .. hij heeft haar niet genomineerd omdat ze op een positieve manier sfeerbepalend is voor de groep. Geldt ook voor Charlotte zegt hij.
Aha ok snap het nuquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Chayron beetje slijmen bij Chelsea .. hij heeft haar niet genomineerd omdat ze op een positieve manier sfeerbepalend is voor de groep. Geldt ook voor Charlotte zegt hij.
Zou kunnen, alleen zou het dom zij want dan is het weer een groep jongeren, waarmee de oudere kijker zich moeilijker kan identificeren. Nu zal die groep kijkers ook beperkt zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of hij moest voor Rob kiezen van de Febo want ik snap de keuze voor hem niet in de totale gedachtengang als mogelijke concurrentie.
ligt aan jouquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ligt het aan mij of Chelsea minder oranje vandaag?
Dat meen je niet, het is 100% varkensvlees.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh hij rook net boven de pan en zei , mmmm lekker, zullen die worsten halal zijn ?
net genomen screenshotquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ligt het aan mij of is Chelsea minder oranje vandaag?
Ik wordt eerder moe van dat geleuter.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Op zich wel een redelijk gesprek tussen Chayron en Chelsea
Om de lippen begint het oranje al af te kalvenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:20 schreef rinardo het volgende:
[..]
net genomen screenshot
[ link | afbeelding ]
Afzuiging van de kookplaatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:28 schreef Angelique61 het volgende:
Dat geluid irriteert me steeds in die keuken vraag me af wat het is
Ik vermoed Spraytanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Om de lippen begint het oranje al af te kalven
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:33 schreef Jockari het volgende:
De worst liep bijna zelf het huis uit, maar ze gaan "m toch bakken en eten.
Stagiair is al naar de apotheek gestuurd voor een paar kilo Imodium.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:37 schreef Jockari het volgende:
De pornosnor nog steeds in badjas.
[ afbeelding ]
Voor het streamverslag.. dit was Chayron of Chelsea die dit zei? Ik heb wel geluisterd... maarre.... ze zeiden zoveel...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:30 schreef Ptr67 het volgende:
Het gesprek van de afgelopen 40 minuten samengebonden in 1 zin.
Sorry dat ik af en toe wat afstandelijk overkom, en dat we nog niet die hele goede klik hebben; maar dit is allemaal heel nieuw voor me die ervaring; terwijl ik jou juist een toffe verademing vind... dus komt goed, en moge de beste winnen.
De overige 39,3 minuten, geleuter, geleuter en nogmaals geleuter en oh ja, laat ons vooral dezelfde dingen 700 keer herhalen met telkens een ander woord in een nieuwe zin.
Een nieuwe Ron King in wording ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:37 schreef Jockari het volgende:
De pornosnor nog steeds in badjas.
[ afbeelding ]
Yepquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor het streamverslag.. dit was Chayron of Chelsea die dit zei? Ik heb wel geluisterd... maarre.... ze zeiden zoveel...
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:33 schreef Jockari het volgende:
De worst liep bijna zelf het huis uit, maar ze gaan "m toch bakken en eten.
Stagiair is al naar de apotheek gestuurd voor een paar kilo Imodium.
[ afbeelding ]
min of meer beiden... maar Rilatje stelt zich wat timide voor en is niet zo welbespraakt in dit verhaal. Misschien dat ze er een lied over kan schrijven voor betere communicatie te kunnen verzorgen ... of nee laat maar...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. maar wie van de 2.. of vond je dat ze dit allebei wel zo ongeveer zeiden
Wou het net zeggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO is zeker lunchen 2x dezelfde stream
Ali vroeg het haar van de week. 6 weken geleden onder zonnebank geweest maar nooit helemaal een witte huid zei ze en heel snel heel bruinquote:
Kansloos. Thomas deed dit toch altijd?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:58 schreef Krambo het volgende:
Jason heeft de klok dus een uur achteruit gezet
En jillquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kansloos. Thomas deed dit toch altijd?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ali vroeg het haar van de week. 6 weken geleden onder zonnebank geweest maar nooit helemaal een witte huid zei ze en heel snel heel bruin
Daar kwam ze ook mee binnen, met een korset aan over een jasje.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Charlotte nu aan, een korset
Benieuwd hoe lang het morgen gaat duren voordat ze klaar zijn voor de liveshowquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:05 schreef rinardo het volgende:
Het dagelijkse ritueel is weer begonnen
[ link | afbeelding ]
Plamuur-uurquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:05 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja dacht het wel... maar je kan je koffer ook inpakken met 20 van die shirtjes hé... beetje assorti met haar huid.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:08 schreef -river- het volgende:
Het mandarijntje heeft zowat iedere dag hetzelfde aan, ze had haar koffer toch gewoon?
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:09 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ja dacht het wel... maar je kan je koffer ook inpakken met 20 van die shirtjes hé... beetje assorti met haar huid.
Plamuur: wat is het? Welke soorten zijn er? En hoe gebruik je het?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:05 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het is in ieder geval geen panquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat heeft Charlotte nu aan, een korset
@suzi1 vindt dit vast heel leukquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:20 schreef rinardo het volgende:
Alibido wordt straks alya , ze gaan hem een make over geven, make up en kleding, zo afgezaagd, maar ja als je niets te doen hebt
ali mag van mij wel weg. kan niet naar hem luisterenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:16 schreef Jockari het volgende:
Ali praat alsof hij dronken, naast je aan de bar zit te lallen.
Heb ik ook al opgemerkt. Die is precies altijd zat.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:16 schreef Jockari het volgende:
Ali praat alsof hij dronken, naast je aan de bar zit te lallen.
beetje discussie dat ze eieren eten terwijl de sla ligt te verrotten in de koelkast.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:11 schreef Krambo het volgende:
De kasten puilen uit en ze maken zich zorgen dat de eieren op zijn
Dus hij is de beloofde pilootquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob heeft in dienst gezeten bij de luchtmacht
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Morgen nog erger alleen maar eten en make up smeren
Ze eten voor 22 man, dit gaat de FEBO nog geld kostenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
lijkt wel uitgehongerde mensen in dat huis.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ali heeft 36 lintwormen in continu dienst
Dit kan op ongeveer alle dames daar slaan .. ze doen daar niet anders dan zingen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:27 schreef Schakeltopia het volgende:
zingmeisje doet freestyle weet je wel
oh die met die pony, chelseaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit kan op ongeveer alle dames daar slaan .. ze doen daar niet anders dan zingen.
Bij de AH staat op het brood alleen de productiedatum, niet een THT, dus ze moeten niet zeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
ach komop brood een dag overtijd, ga je niet dood van.
Dat weet helder licht Jason niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij de AH staat op het brood alleen de productiedatum, niet een THT, dus ze moeten niet zeuren.
Ze willen allemaal ontdekt worden ben ik bang.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh die met die pony, chelsea
maar inderdaad inmiddels zingen ze allemaal
enkel weggooien als er groene plekken op zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij de AH staat op het brood alleen de productiedatum, niet een THT, dus ze moeten niet zeuren.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze willen allemaal ontdekt worden ben ik bang.
Mooi tegeltje...quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:33 schreef Schakeltopia het volgende:
wat komt komt en wat niet komt komt niet zegt rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |